Rugsėjo mėnesį internete prisijungusi 7,5 mln. USD sistema padvigubino naudojamų kamerų skaičių nuo 300 vaizdų iki 1200 peržiūrų ir leido stebėti keleivius visame oro uoste, pradedant automobilių stovėjimo aikštele ir baigiant jų lėktuvais. Jis taip pat pavertė JAX iš analoginės sistemos į skaitmeninę.
Oro uosto generalinis direktorius Steve’as Grossmanas siūlo istorijos pamoką, skirtą pokyčių poreikiui apibūdinti. Iki rugsėjo 11 d. Oro uostų apsaugos sistemos buvo sukurtos užgrobimams sustabdyti. Tiesą sakant, „todėl buvo pradėti naudoti saugumo postai“, – parktronikai
paaiškina jis. „Jie buvo sukurti tam, kad blogi dalykai nepatektų į patikros punktą, kurį kažkas galėtų panaudoti lėktuvui pagrobti“.
faktai ir skaičiai
Projektas: Vaizdo stebėjimo sistemos pakeitimas Vieta: Džeksonvilio (FL) tarptautinis oro uostas Kaina: 7,5 mln. USD Finansavimas: 3,3 mln. USD – FAA oro uosto tobulinimo programa; 4,2 mln. USD – keleivių įrenginių mokesčiai Projekto laiko juosta: citatų prašymas 2015 m. Sausio mėn .; sutartis išduota 2016 m. spalio mėn .; projektas baigtas 2018 m. spalio mėn Projektų projektavimas, inžinerija ir statybų valdymas: „ Johnson Controls Inc.“ (iš pradžių „Tyco Integrated Security“) Sistemos projektavimas, kokybės stebėjimas ir pagalba galutiniam testavimui: RS&H Tinklo projektavimas, inžinerija ir diegimas: „ Presidio Networked Solutions“ Elektros projektavimas, montavimas ir bandymai: „ Vanguard Electric“ Nauja sistema: „ Tyco Security Products“ vieninga valdymo sistema Sistemos komponentai: 1 200 vaizdo kamerų peržiūrų; 28 operatorių darbo vietos: 20 sieninių monitorių; 63 tinklo jungikliai; 4 petabaitai vaizdo įrašų Fotoaparatai: „ American Dynamics“ (fiksuoti kupolai ir pastumti / pakreipti / priartinti); Ašis (daugialypis objektyvas); FLIR (terminis) Montavimo medžiagos: apytiksliai 33 mylių kanalo; 4 000 pėdų 120 voltų galios / jungčių; 42,9 mylių 6 kategorijos kabelio; 5,5 mylių pluošto |
Tačiau po to, kai 2001 m. Nukrito Dvyniai bokštai, dėmesys buvo nukreiptas nuo užgrobėjų sustabdymo į būsimų teroristų sustabdymą prie oro uosto durų.
2014 m. Strategija vėl keitėsi, kai du vyrai sugebėjo panaudoti darbuotojo ženkliuką, kuprinę ir mobiliuosius telefonus, kad sutrukdytų saugumui ir kontrabandai iš Atlantos į Niujorką.
„Pagrindinis dėmesys buvo nukreiptas nuo terorizmo sustabdymo iki nusikalstamumo prevencijos“, – sako Grossmanas. „Mūsų atveju tam reikėjo pakeisti filosofiją. Žinojome, kad turime gana pasenusią uždaros grandinės televizijos sistemą; bet šia nauja direktyva norėjome sugebėti sekti žmogų nuo pat atvykimo į oro uostą iki išvykimo. Jei jie nešiojasi daiktus, kurių nereikėtų nešiotis, mes norime tai žinoti iškart, o ne po fakto “.
Sukurta dvejų metų kūrimo sistema siūlo visišką vaizdo transliaciją JAX, pažymi Sam Brunetti, „Johnson Controls Inc.“ saugos sprendimų vyriausybinių technologijų grupės oro uosto projektų vadovas. „Mes turime kameras, kad galėtume peržiūrėti automobilius, kai jie įvažiuoja į garažus, kur mes iš tikrųjų registruojame jų valstybinio numerio numerius garaže ir iš jo. Mes turime kameras, kurios uždengia kiekvieną perėją, kiekvieną durų angą, kiekvieną taką “, – aiškina Brunetti. „Nenoriu vartoti žodžių„ 100% “, tačiau oro uosto viešosiose vietose yra labai nedaug vietų, kurių neuždengia kameros. Tai galų gale buvo tikslas: suteikti kameros aprėptį, kuri galėtų identifikuoti asmenį ir paskui kiekviena kamera žinoti, kur jis yra ir kur eina “.
Per kelias savaites po diegimo JAX jau pasinaudojo naujos sistemos pranašumais. Kai kažkas išsiuntė įtartiną voką į oro uostą, policija sugebėjo atpažinti asmenį iš vaizdo įrašų. Kai oro uoste keleivis buvo sužeistas, pareigūnai galėjo greitai gauti vaizdo įrašus, kad sužinotų, kada ir kur jie vyko.
„Saugumas yra svarbi šio projekto priežastis”, – sako Brunetti. „Bet ne mažiau svarbu yra tai, kad tai suteikia galimybę iš oro uosto perspektyvos apimti incidentą, pvz., Ką nors krentantį ar pakliuvusį į eskalatorių“.
Projekto partneriai
Beveik 20 metų veikiančiai analoginei vaizdo sistemai pasibaigus, JAX norėjo įdiegti naują vaizdo sistemą su atnaujintomis skaitmeninėmis technologijomis. „Kameros turėjo būti naujesnės, formatas, kuriuo veikė fotoaparatai, turėjo būti naujesni ir tai, kaip duomenys buvo fiziškai surinkti iš kamerų ir saugomi, turėjo būti naujesni”, – detalizuoja Brunetti.
Oro uosto pareigūnai atnaujinimą suprojektavo kaip projekto kūrimo projektą, o „Johnson Controls“ laimėjo verslą po 2015 m. Paskelbto prašymo pateikti citatas. Oro uostas kartu su „Johnson Controls“ sukūrė žaidimų planą, pagrįstą Džeksonvilio aviacijos tarnybos informacinių technologijų planu, susijusiu su sistemų konsolidavimui ir integracijai. „Mūsų tikslas buvo bendradarbiauti su oro uostu ir sukurti žaidimo planą, kuriame būtų atsižvelgta į tai, ko jiems reikia, ir sutalpinti į turimą biudžetą“, – aiškina bendrovės transporto verslo plėtros vadovas Frankas Pervola.
Dalis strategijos buvo ta, kad rangovų komanda liktų kuo labiau vietinė, o „Johnson Controls“ veikė kaip pagrindinis rangovas, kuris prižiūrėjo projektą. RS&H buvo subrangovas, kuris suprojektavo sistemą, stebėjo kokybę ir padėjo atlikti galutinius sistemos bandymus. „Presidio Networked Solutions“ veikė kaip tinklo subrangovas, atsakingas už tinklo projektavimą, inžineriją ir įrengimą. „Johnson Controls“ pasitelkė „Vanguard Electric“ elektrinių projektavimo, montavimo ir bandymo darbus.
Oro uostas neseniai atnaujino esamą „C-Cure“ įėjimo kontrolės sistemą, todėl pagrindinis prioritetas buvo užtikrinti, kad naujosios kameros susietų su ta sistema.
Kitas reikalavimas buvo naudoti išorinę įrangą, pvz., Lauko kameras, iš anksto parduodamas. „Oro uosto pareigūnai nenorėjo naudoti patentuotų sistemų“, – paaiškina Pervola. „Jie norėjo būti tikri, kad gali įsigyti reikalingos įrangos iš bet kurio žmogaus.”
Galiausiai, nors JAX ieškojo pažangiausių technologijų, ji taip pat norėjo įrangos, turinčios sėkmingą patirtį oro uosto aplinkoje. Komanda pasirinko „American Dynamics“ ir „Axis“ apsaugos kameras, kad atitiktų abu reikalavimus.
Taip pat buvo atsižvelgta į laiką, pažymi Grossmanas. Nors saugumo sistema buvo nustatytas poreikis maždaug dešimtmetį, jis norėjo įdiegti naujas technologijas tinkamu laiku. „Nenorite dvejų metų skirti projektui, kaip mes padarėme čia, o tada tą dieną, kai jūs baigsite, technologijos turėtų būti pasenusios trys kartos“, – aiškina jis. „Mes labai atsargiai žiūrėjome į laiką, kad technologija būtų ilgalaikė.“
Susivienijimas yra būtinas
Ankstesnėje JAX sistemoje buvo atskiros vaizdo ir prieigos kontrolės sistemos su atskira sąsaja, leidžiančia kiekvienam gauti įvestį iš kito. Pasinaudojant vienijimu, dvi naujos sistemos veikia kartu. „Nors jie turi savo galimybes ir funkcionalumą, jie yra integruoti kartu toje pačioje platformoje“, – sako Brunetti.
„Mes nenorėjome dviejų sistemų, kurios buvo priverstos bendrauti tarpusavyje, o vėliau turėjo palaikyti trečiųjų šalių integraciją ir išsiaiškinti, kaip tą darbą išlaikyti”, – priduria Grossmanas. „Mes pasirinkome produktus, kuriuose integruota integracija. Vykdydami šį projektą, mes laikui bėgant padėjome pagrindą visiškam integravimui. Tai yra pirmas žingsnis, ir galiausiai galėsime susieti kitus dalykus, tokius kaip mūsų priešgaisrinė signalizacija ar pastato priežiūros sistema. Tai tikra vertybė personalui, kuris visa tai stebi “.
Susivienijimas taip pat supaprastina sistemos naujinimus. Pavyzdžiui, kai operatoriai atnaujina prieigos kontrolės sistemą, apsaugos kamerų sistema yra atitinkamai atnaujinama. „Anksčiau, jei atnaujinote vieną sistemą, neturėjote supratimo, kaip tai paveiks kitą sistemą”, – teigia Brunetti.
Šios naudos nepraranda JAX informacinių technologijų projektų vadovas Rickas Hillas. „Užuot valdę, administravę ir prižiūrėję dvi atskiras sistemas, mes abu jas sujungėme“, – sako Hillas. „Jie naudoja tą patį serverį ir tą pačią duomenų bazę. Mums nereikia persijungti tarp dviejų atskirų langelių ar dviejų atskirų operacinių sistemų; visa tai vyksta viduje “.
Sujungimo privalumai ypač akivaizdūs, kai suveikia aliarmas. Pavyzdžiui, jei įsijungia durų signalizacija, pasirodo susijusi kamera, stebi teritoriją ir siunčia pranešimą oro uosto operacijų valdymo centrui (AOCC), kur darbuotojai visą parą ir visą parą stebi gaunamus vaizdo įrašus. Jei reikia, darbuotojai taip pat gali iškviesti kitų kamerų filmuotą medžiagą.
„AOCC akimirksniu stebi, kas vyksta, nesvarbu, ar tas asmuo, turintis saugos ženklą, kuris atrėmė duris, ar tas, kuris laikė duris atidarytas dėl [niekingų] priežasčių“, – paaiškina Hillas. Naudodamiesi nauja sistema, AOCC darbuotojai gali priartinti ženklų numerius ir veidus, kad galėtų palyginti su oro uosto įrašais.
„Anksčiau mes turėjome durų signalizacijos sistemą, kuri nesinchronizavo su kamerų sistema, todėl pareigūnams teko atskirai stebėti kelias sistemas“, – teigia Grossmanas. „Judant į priekį, visos mūsų sistemos bus integruotos, todėl asmuo, sėdintis
mūsų operacijų valdymo centre, gali jas visas stebėti ir padaryti tai lengvai“.
Technikos pasirinkimas ir pateikimas
Pasak Grossmano, projekto sėkmės „paslaptis“ nuo pat pradžių įtraukė visus vartotojus, kad jie nustatytų, kokios vizualinės medžiagos jiems reikalingos norint efektyviai atlikti savo darbą. Pagrindinės grupės buvo saugos skyrius, operacijų skyrius ir TSA.
Projekto komanda ištyrė jau veikiančias kameras, nustatė, kur reikia daugiau, ir maksimaliai padidino aprėptį, padidindama atskirų kamerų peržiūrų skaičių. Dažnai dizaineriai, norėdami pasiekti tą pačią aprėptį, pasirinko fotoaparatus su 180 laipsnių kampu.
Sistemos projektuotojai naudodamiesi oro uosto architektūriniais brėžiniais apsvarstė, kur reikalinga vaizdo aprėptis, ir tada paprašė pagrindinių vartotojų, ką jie turi pamatyti šiose vietose, kad padėtų nustatyti kameros vietą. „Mūsų inžinieriai nustatė fotoaparatų vietas, o tada mes kartu dirbome kaip komanda, kad patikslintume planą“, – prisimena Brunetti.
Gautoje sistemoje naudojami penki skirtingi fotoaparatų tipai. Įranga svyruoja nuo 2 megapikselių fiksuotų įrenginių iki 33 megapikselių, 180 laipsnių fotoaparatų, „Axis“ daugelio lęšių kamerų ir „American Dynamics“ „pan-tilt-zoom“ (PTZ) kamerų. „PTZ kameros gali aiškiai matyti kilimo ir tūpimo tako lėktuvų skaičius“, – sako Hillas.