automobilių stovėjimo aikštelę, neišmatuodama paklausos ir kaip ji veikia taršą

El Retiro požeminės automobilių stovėjimo aikštelės statybos projektas yra pilnas spragų. Madrido miesto taryba kelias savaites kvalifikavo trumpą pranešimą, kurį José Luisas Martínezas-Almeida sausio viduryje paskelbė pastatydamas požeminę automobilių stovėjimo aikštelę tarp O’Donell gatvės ir Niño Jesús ligoninės. Infrastruktūra nustebino vyriausybės partnerį Siudadanosą ir kaimynus, kurie priešinosi projektui.

„Almeida“ automobilių stovėjimo aikštelė susiduria su „Prado-Retiro“ ašies kandidatūra į UNESCO pasaulio paveldą

„Almeida“ automobilių stovėjimo aikštelė susiduria su „Prado-Retiro“ ašies kandidatūra į UNESCO pasaulio paveldą

Dabar pati konsistorija pripažįsta, kad tas pranešimas buvo paskelbtas miesto tarybai neįvertinus kaimynų paklausos ir neišmatuojant, kaip tai paveiktų šią naują infrastruktūrą, dėl kurios vietovėje atsirastų daugiau automobilių stovėjimo vietų, eismas ir tarša, o ypač didelė.

Savivaldybės komandos atstovė Inmaculada Sanz (PP) šį ketvirtadienį pripažino, kad iki šiol ji veikė siekdama „suvokimo“, nors išsamus tyrimas jau yra pradėtas. – Mes jau suvokiame, kad jų yra, bet norime žinoti, kiek ir kiek žmonių domėtųsi tomis vietomis. Kalbant apie didėjančių automobilių stovėjimo vietų poveikį apyvartoje esančių transporto priemonių skaičiui, savivaldybės komanda tikina, kad ją tiria, tačiau „neatrodo, kad tokia prognozė egzistuotų ne tik kai kurių sirenų dainose“, remdamasi kritika iš kaimynystės asociacija „Retiro Norte“, surinkusi parašus prieš projektą.

Be tyrimų ar konkrečių duomenų Vyriausybė palaikė šią iniciatyvą remdamasi tik teorine teze: ta tarša pagerės, nes sumažės „agitacijos srautas“. Tai yra vairuotojai, kurie važiuoja „surasti stovėjimo vietos“. „Be jokios abejonės, tarša gerės“, – sako Sanzas.

Automobilių stovėjimo aikštelės valdymas abejojamas keliais lygmenimis. Pirma buvo kaimynystės mobilizacija. Asociacija „Retiro Norte“ šį ketvirtadienį susikoncentravo į Menéndez Pelayo prospektą, kurio rūsyje įsikurs automobilių stovėjimo aikštelė, surinkus 35 000 parašų prieš infrastruktūrą. Kaimynai mano, kad tai pritrauks daugiau automobilių ir sukels daugiau taršos toje vietovėje, kurios azoto dioksido lygis jau viršija toksiškas Europos Sąjungos ribas. Vieną kilometrą nuo vietos, kurioje turi būti automobilių stovėjimo aikštelė, yra kita automobilių stovėjimo aikštelė – „Plaza de los Reyes Magos“.

Asociacija tvirtina, kad jie nepriims šių savybių automobilių stovėjimo aikštelės, ir siūlo kitomis priemonėmis išspręsti kai kurių kaimynų „nedidelę automobilių stovėjimo vietų paklausą“. „Mes žinome, kad kaimynystėje yra gyventojų, kurie nuomojasi savo vietas, ir norime, kad miesto taryba kuo greičiau tai nutrauktų“, – aiškina asociacijos sekretorius Félixas Sánchezas. Konsistorija jau paskelbė, kad imsis veiksmų dėl šio sukčiavimo verslo, turėdama viešas stovėjimo vietas, atlikdama patikrinimus. Kitas kaimynų pasiūlymas yra parduoti dalį automobilių stovėjimo vietų, kurios statomos Niño Jesús ligoninėje. Praneša Cristina Armunia.

Gyventojai taip pat gina, kad siūloma paviršiaus reforma, kuri praplės šaligatvius, suteiks daugiau vietos terasoje, o ne pėsčiajam.

Būtent vienas iš prieštaringiausių projekto taškų buvo jo keistas reklamavimo būdas. Pirmiausia automobilių stovėjimo aikštelė buvo paviešinta, o po kelių savaičių vėlavimas – pasirodymas prospekte. „Yra dalykų, kurie derinami kartu. Juos kaimynai priims masiškai, nes jie pagerina teritoriją”, – šiuo klausimu teisinosi atstovė. Sanzas šį ketvirtadienį grįžo apkaltinti politinius „interesus“, jo nuomone, asociacijoje „Retiro Norte“, kuriai pirmininkauja asmuo, kuris 2015 m. Madrido asamblėjoje buvo įtrauktas į PSOE sąrašus. „Mes gimėme prieš ketverius metus, nes buvome nebuvo nė vieno ir buvo svarbių klausimų, tokių kaip vasaros baseino atnaujinimas 86-ajame pasaulio sporto centre ar kaimynų vakarėlių atkūrimas „, – atsako Félixas Sánchezas iš„ Retiro Norte „,

Vos prieš keturias dienas buvo žinoma apie planuojamą paviršiaus intervenciją. Eismo juostos nebus panaikintos, tačiau viena kryptis (iš trijų esamų) bus skirta autobusams. Kita vertus, gatvių parkavimo juostos išnyks (viena kiekvienai krypčiai) ir ta vieta bus naudojama šaligatviams praplėsti ir dviračių takui tiesti. Remiantis savivaldybės šaltiniais, miesto taryba planuoja sodinti naujus medžius ant platesnių šaligatvių.

Piliečių spaudimas

Tačiau tai yra kitos Vyriausybės pusės opozicija, kuri atitinka Siudadanosą, o tai labiau už visa kita pažymi perėjimą Vyriausybei. Savivaldybės valdžia pastarosiomis savaitėmis įsipainiojo į keletą taisymų apie tai, kiek vietų bus ir kas jie bus, pažymėdami nuomonių skirtumus su „Villacís“.

Retiro rajono tarybos pirmininkas Santiago Saura (Piliečiai) iškėlė problemų dėl automobilių stovėjimo aikštelės matmenų visame rajone. Dabar miesto taryba pradeda juos sumažinti ir sako, kad pirmasis apytikslis nurodė tik maksimalų pajėgumą. Ar vietos bus skiriamos gyventojams, ar rotacijai, yra dar viena puiki diskusija. Piliečiai spaudžia, kad automobilių stovėjimas neveiktų plačiajai visuomenei, tik kaimynams. Ši parktronikai pozicija susiduria su pirmuoju mero pranešimu, kuris patikslino, kad automobilių stovėjimo aikštelė bus mišri. Dabar konsistorija sako, kad plačiajai visuomenei bus skirta tik tuo atveju, jei dėl paklausos trūkumo bus „daug vietų“.

Šioje abejonių jūroje vyriausybės partneris ruošiasi pasipriešinti infrastruktūrai, jei jos reikalavimai nebus patenkinti, nes mero pavaduotojas ir tarybos narys rėmėsi keliomis intervencijomis. „Viskas vis dar atvira“, – sako jie.

Carmena atmetė galimybę veikti šioje srityje

Infrastruktūra kelia dar vieną problemą: ji buvo suprojektuota vietovei, kuri yra nominuota kaip UNESCO pasaulio paveldas kandidatuojant, peržengusį vyriausybes ir pradėtą ​​reklamuoti kartu su Ana Botella. Nepriklausomo komiteto, atsakingo už kandidatūros vertinimą, vizitas Madride įvyko dar prieš paskelbiant šį pranešimą, o inspektoriai neturi informacijos apie savivaldybės komandos planus. Ekspertų šaltiniai, su kuriais konsultavosi eldiario.es, tikina, kad „jei projektas pristatomas dabar, tai gali turėti neigiamą poveikį“. Konsistorijos numatytas kalendorius laukia, kol UNESCO nuomonė projektui suteiks formą popieriuje.