Kas yra skaitmeninis marketingas?

Skaitmeninis marketingas, dar vadinama internetiniu marketingu, – tai prekių ženklų skatinimas užmegzti ryšį su potencialiais klientais naudojantis internetu ir kitomis skaitmeninio ryšio formomis. Tai apima ne tik elektroninį paštą, socialinę žiniasklaidą ir internetinę reklamą, bet ir tekstinius bei daugialypės terpės pranešimus kaip rinkodaros kanalą.

Iš esmės, jei rinkodaros kampanija apima skaitmeninę komunikaciją, tai yra skaitmeninis marketingas.

Skaitmeninis marketingas

Skaitmeninę rinkodarą ir įeinančią rinkodarą lengva supainioti, ir ne veltui. Skaitmeninisje rinkodaroje naudojama daug tų pačių priemonių kaip ir įeinančioje rinkodaroje – elektroninis paštas ir internetinis turinys, ir tai tik kelios iš jų. Abi šios priemonės naudojamos siekiant patraukti potencialių pirkėjų dėmesį pirkėjo kelionės metu ir paversti juos klientais. Tačiau šie du požiūriai skirtingai vertina ryšį tarp priemonės ir tikslo.

Skaitmeninis marketingas atsižvelgia į tai, kaip kiekviena atskira priemonė gali konvertuoti potencialius klientus. Prekės ženklo skaitmeniniss rinkodaros strategijoje gali būti naudojamos kelios platformos arba visos pastangos sutelktos į 1 platformą.

Įeinančioji marketingas yra holistinė koncepcija. Pirmiausia atsižvelgiama į tikslą, tada analizuojamos turimos priemonės, siekiant nustatyti, kurios iš jų efektyviai pasieks tikslinius klientus, o tada – kuriame pardavimo piltuvėlio etape tai turėtų įvykti.

Svarbiausias dalykas, kurį reikia prisiminti apie skaitmeninę rinkodarą ir įeinančią rinkodarą, yra tai, kad kaip rinkodaros specialistas neturite rinktis tarp šių 2. Iš tikrųjų jos geriausiai veikia kartu. Įeinančioji marketingas skaitmeniniss rinkodaros pastangoms suteikia veiksmingos skaitmeniniss rinkodaros struktūrą ir tikslą, užtikrindama, kad kiekvienas skaitmeniniss rinkodaros kanalas veiktų siekdamas tikslo.

B2B ir B2C skaitmeninis marketingas

Skaitmeninis marketingas tinka tiek B2B, tiek B2C įmonėms, tačiau geriausios praktikos pavyzdžiai šiose srityse labai skiriasi.

B2B klientams paprastai būdingi ilgesni sprendimų priėmimo procesai, taigi ir ilgesni pardavimo piltuvėliai. Šiems klientams geriau tinka santykių kūrimo strategijos, o B2C klientai linkę geriau reaguoti į trumpalaikius pasiūlymus ir pranešimus.

B2B sandoriai paprastai grindžiami logika ir įrodymais, kuriuos pateikia kvalifikuoti B2B skaitmeniniss rinkodaros specialistai. B2C turinys dažniau grindžiamas emocijomis, daugiausia dėmesio skiriant tam, kad klientas gerai jaustųsi pirkdamas.

B2B sprendimams priimti paprastai reikia daugiau nei 1 asmens indėlio. Rinkodaros medžiaga, geriausiai skatinanti priimti tokius sprendimus, paprastai yra dalijamasi ir atsisiunčiama. Kita vertus, B2C klientai pirmenybę teikia individualiam ryšiui su prekės ženklu.

Žinoma, kiekviena taisyklė turi išimčių. B2C įmonė, turinti brangų produktą, pavyzdžiui, automobilį ar kompiuterį, gali siūlyti daugiau informatyvaus ir rimto turinio. Nesvarbu, ar esate B2B, ar B2C, jūsų strategija visada turi būti orientuota į jūsų klientų bazę.

Marketingo rūšys

Skaitmeniniss rinkodaros specializacijų yra tiek pat, kiek ir būdų bendrauti naudojant skaitmeninę žiniasklaidą. Štai keletas pagrindinių pavyzdžių.

Optimizavimas paieškos sistemoms

Optimizavimas paieškos sistemoms, arba SEO, techniniu požiūriu yra rinkodaros priemonė, o ne savarankiška rinkodaros forma. Balansas ją apibrėžia kaip „meną ir mokslą, kaip padaryti tinklalapius patrauklius paieškos sistemoms”.

Svarbiausia yra SEO „meno ir mokslo” dalis. SEO yra mokslas, nes reikalauja ištirti ir pasverti įvairius veiksnius, kurie prisideda prie to, kad pasiektumėte aukščiausią įmanomą reitingą. Šiandien svarbiausi elementai, į kuriuos reikia atsižvelgti optimizuojant tinklalapį, yra šie:

Pagal Marketingo agentura Piaras.lt