Ką reiškia SEO?

Yra didelė tikimybė, kad esate girdėję apie SEO terminą. Bet ką reiškia SEO?

Galbūt teko girdėti, kaip kiti verslo savininkai ar rinkodaros specialistai kalba apie tai, kaip svarbu skaitmeninei rinkodarai, o gal perskaitėte SEO pranašumus ir kodėl kiekvienas mažas verslas jį turi turėti. Bet ką iš tikrųjų reiškia SEO?

SEO yra trumpas paieškos sistemų optimizavimas, ir nors tai gali būti tik trijų raidžių ilgis, tai gali pakeisti jūsų skaitmeninės rinkodaros strategiją . Žemiau mes atsakysime į klausimą, ką reiškia SEO? Taip pat panagrinėsime keletą kitų dažnai užduodamų klausimų apie paieškos sistemų optimizavimą, kad galėtume geriau suprasti, kas tai yra ir kodėl tai svarbu jūsų verslui.

Ką reiškia SEO?

Taigi, ką reiškia SEO? Paprastais žodžiais tariant, paieškos sistemos optimizavimas (SEO) yra procesas, kuriuo keičiami jūsų svetainės dizainas ir turinys, siekiant padėti jam pasirodyti paieškos sistemose. Optimizuodami savo svetainę paieškos varikliams, galite padidinti savo matomumą per natūralius arba nemokamus paieškos variklio rezultatus.

Jei jums įdomu, kaip tai veikia, čia yra greita informacija. Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, „Yahoo“ ar „Bing“, nuskaito jūsų svetainę, ieško dizaino ir turinio elementų, kad padėtų jiems nustatyti, kokio tipo temas aptaria jūsų svetainė ir kaip patogi svetainė. Šis procesas vadinamas nuskaitymu. Tai padeda paieškos sistemai pateikti vartotojams tinkamesnius ir naudingesnius paieškos rezultatus.

Tobulindamas SEO, jūsų verslas stengiasi, kad paieškos sistemos lengviau suprastų ir indeksuotų jūsų turinį. Kuo jūsų svetainė geriau atrodys paieškos varikliuose, tuo didesnė tikimybė, kad jie rekomenduos jūsų svetainę ar skelbimą atitinkamiems paieškos sistemos vartotojams, kai ieškos raktinių žodžių, susijusių su jūsų produkto ar paslaugos pasiūla.

Pavyzdžiui, „Super Lawn Trucks“ užima 1 vietą „Google“, kai įvedate „vejos sunkvežimiai“. Jie nemoka už natūralų srautą, gautą iš paieškų, kurias klientai įveda į paieškos sistemas.

ką reiškia SEO

Atlikdamas paprastus (o kartais ir sudėtingesnius) pakeitimus savo svetainėje, jūsų verslas gali pagerinti jūsų SEO ir padidinti jūsų natūralios paieškos reitingą paieškos sistemos rezultatų puslapyje. Daugumos įmonių tikslas yra reitinguoti pirmajame „ Google“ , „Bing“ ir kitų paieškos sistemų puslapyje pagal raktinius žodžius ir frazes, susijusius su jų produktais ir paslaugomis. Vienintelis būdas tai padaryti yra laikui bėgant imtis reikiamų veiksmų, siekiant pagerinti SEO .

Kas yra SERP reitingas?

Dabar, kai žinote atsakymą į klausimą „ką reiškia SEO“, eikime pirmyn. Kitas dažnas klausimas, kurio dažnai sulaukiame, yra – kas yra SERP reitingas?

SERP reiškia paieškos variklio rezultatų puslapį. Jūsų įmonės SERP reitingas yra tas, kur jis užima paieškos variklius. Pagerinus paieškos sistemos optimizavimą, galite pagerinti savo reitingą ir pagerinti matomumą internete. Kuo aukštesnė jūsų įmonė užima svarbiausių raktinių žodžių ir frazių SERP, tuo didesnė tikimybė, kad jus atras potencialūs klientai, ieškantys jūsų produktų ar paslaugų ar panašių temų paieškos sistemose.

Daugelis vartotojų, ieškodami kažko, nežiūri pro pirmąjį „Google“, „Bing“ ar bet kurį kitą paieškos variklį. Štai kodėl verslui būtina stengtis pagerinti savo SERP reitingą , kad jie galėtų padidinti matomumą paieškos sistemose ir pasiekti daugiau potencialių klientų.

5 žingsniai, kaip padidinti jūsų SEO reitingą

Dabar galite galvoti, kaip galėčiau padidinti savo SEO reitingą? Yra keletas veiksnių, kurie lemia jūsų SEO reitingą. Nors „Google“ naudoja sudėtingą algoritmą, kad nustatytų jūsų reitingą paieškos sistemoje, vis tiek galite pagerinti savo SEO reitingą vadovaudamiesi keletu geriausių praktikų.

Štai kelios SEO taktikos, kaip padidinti įmonės reitingą paieškos sistemos rezultatų puslapyje:

1. Kurkite aukštos kokybės turinį.

Vienas iš geriausių būdų pagerinti savo SEO reitingą yra investavimas į turinio rinkodarą ir unikalaus ir reikšmingo svetainės turinio kūrimas. Kuo daugiau kokybiško turinio sukuriate, tuo daugiau paieškos sistemos turi perskaityti ir suprasti, kas yra jūsų svetainė ir kaip galite padėti vartotojams.

2. Atlikite raktinių žodžių tyrimus.

Kitas svarbus SEO tobulinimo elementas yra raktinių žodžių tyrimas. Norite rasti raktinius žodžius, kuriuos naudoja jūsų klientai ir vadovai, norėdami rasti panašius į jūsų prekės ženklus. SEO įrankiai, pvz., „Google Ads“, gali padėti išsiaiškinti, kurie raktiniai žodžiai duos geriausių rezultatų. Tada galite kurti naują turinį pagal tuos paieškos terminus ir frazes, kad padidintumėte savo tikimybę, kad būsite rasti SERP.

3. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems.

Jei norite konkuruoti skaitmeninėje rinkoje, jūsų interneto dizainas turi būti puikus. Nebūtina turėti mobiliesiems skirtą svetainę. Reaguojantis dizainas ne tik padeda pagerinti vartotojo patirtį jūsų svetainėje, bet ir prisideda prie jūsų SEO reitingo. Užtikrinti, kad jūsų tinklalapiai būtų greitai spartūs ir galėtų veikti visuose mobiliuosiuose įrenginiuose, yra nepaprastai svarbu norint pasiekti auditorijas bet kur.

4. Sureguliuokite savo kodą.

Panašiai kaip jūsų SEO reitingus gali paveikti komponentai, kuriuos galite fiziškai pamatyti, taip pat yra „nematomų“ reitingavimo veiksnių. Paieškos sistemos algoritmai tikrina svetainės kodą per robots.txt failą, kad nustatytų naudingą informaciją ir priskirtų svetaines tam tikriems reitingams. Pakoregavę kodą įtraukdami tinkamas pavadinimų žymas, metažymas, metaaprašymus ir alternatyvųjį tekstą, galiausiai pagerinsite HTML komponentus ir bendrą svetainės schemos kokybę. Tai padės jūsų svetainei atrodyti labiau suprantamai ir patikimai paieškos sistemos algoritmams.

5. Optimizuokite savo svetainę paieškai balsu.

Ar žinojote, kad „Google“ duomenimis, dabar 41% suaugusiųjų ir 55% paauglių kasdien naudojasi balsine paieška? Be to, remiantis „Gartner“ tyrimais, 30 proc. Paieškų 2020 m. Bus atliekama be ekrano. Šiandieniniame pasaulyje, kur daugelis žmonių nori naudoti paiešką balsu, tai tikrai gali paveikti svetainės SEO. Didžiausias paieškos balsu ir rašytinės (spausdintos) paieškos skirtumas yra naudojami raktiniai žodžiai. Nors paieškos sistemose kas nors gali įvesti „prieinamą čiužinį“, jei jis naudos paiešką balsu, jis tikriausiai pasakys „kokie yra prieinami čiužiniai, kuriuos galiu nusipirkti?“. Matote, viskas susiję su ilgų uodegų raktiniais žodžiais. Nes natūralios žmonių kalbos klausimai dažniausiai būna ilgesni ir labiau susiję su klausimais, o ne su paprastais raktiniais žodžiais.

Tai tik keli SEO veiksniai, kuriuos kontroliuojate jūs. Tačiau yra ir keletas veiksnių, kurie yra už puslapio ribų, ty jiems įtakos turi jūsų lankytojai ar skaitytojai. Pavyzdžiui, vienas pagrindinių ne puslapio veiksnių yra nuorodų kūrimas. Jūsų įgaliojimai grindžiami kitų svetainių ar asmenų, kurie nukreipia į jūsų puslapį ar dalijasi jūsų puslapiu su kitais, kokybe. Kuo daugiau kokybiškų svetainių, nukreipiančių į jūsų turinį, tuo geresnė bus jūsų valdžia. Be to, jūsų vidinės nuorodos turi reikšmės tam, kaip paieškos sistemos reitinguoja jūsų tinklalapius.

Kitas ne puslapio SEO veiksnys, galintis paveikti jūsų SERP reitingą, yra tai, ar lankytojai užtrunka, kol įsitraukia į jūsų turinį, ar greitai palieka jūsų svetainę, dar vadinamą atšokusiu. Nors jokiu būdu negalima užtikrinti, kad lankytojai ilgą laiką išlieka ir naudojasi jūsų turiniu, galite padidinti paspaudimų rodiklį kurdami patrauklų turinį, kurį lankytojai norės pasilikti ir perskaityti.

Kokie veiksniai neigiamai veikia SEO?

Prieš daugelį metų vyko karštos diskusijos, kuris iš šių dviejų metodų veikia greičiau padidindamas jūsų puslapio reitingą – baltos kepurės SEO ar juodos kepurės SEO taktikos. Kaip tam tikra veikla gali padėti pagerinti jūsų SEO, taip pat yra keletas veiksnių, kurie gali turėti neigiamos įtakos jūsų paieškos sistemos optimizavimui. Čia aptarsime, kokie veiksniai neigiamai veikia SEO:

  • Turinys yra „plonas“ arba neturi turinio.

Kai kurios įmonės bandys pasirinkti lengviausią išeitį, kai kalbama apie SEO, ir įdės į savo svetainę krūvą neryškaus turinio. Tačiau turinys, kurio trūksta iš esmės, gali iš tikrųjų neigiamai paveikti jūsų SEO. Šis turinys nėra naudingas svetainės lankytojams, todėl „Google“ ir kitos paieškos sistemos nubaus jūsų svetainę už prastą turinį.

  • Turinys yra prikimštas raktinių žodžių.

Kitas dalykas, kuris gali neigiamai paveikti jūsų paieškos sistemos reitingą, yra raktinių žodžių užpildymas. Tai iš esmės yra tada, kai į savo turinį įtraukiate daug susijusių raktinių žodžių, tačiau be priežasties. Pavyzdžiui, raktinį žodį ar frazę galite įdėti į tinklaraščio įrašą 20 kartų, tačiau įrašas neturi prasmės ir nesuteikia vertės. Čia tiesiog pilna raktinių žodžių. Paieškos sistemos už tokį elgesį nubaus, nes vėlgi tai neteikia lankytojui vertės.

  • Nuorodos į turinį iš tikrųjų yra šlamštas.

Ankstesniame skyriuje kalbėjome apie tai, kaip atgalinės nuorodos į jūsų turinį iš kokybiškų šaltinių gali padėti padidinti jūsų autoritetą, taigi ir jūsų reitingą paieškos sistemose. Tačiau jei jūs šlamšto tinklaraščiuose, forumuose ir kitose vietose su nuorodomis į jūsų turinį, tai gali būti įskaityta į jus, kai kalbama apie jūsų SERP reitingą.

Tai tik keli veiksniai, kurie gali neigiamai paveikti jūsų SEO. Geriausias būdas išvengti baudimo už tokio pobūdžio elgesį yra laikytis SEO geriausios praktikos ir susitelkti ties kokybiško turinio kūrimu, o ne nuorodų rinkimu. Paieškos variklio optimizavimas užtrunka šiek tiek laiko, kol sužavės savo magiją ir pradės pritraukti daugiau natūralaus srauto į jūsų svetainę. Tačiau laikytis geriausios praktikos ir sunkiai dirbti kuriant unikalų ir naudingą turinį, atsipirks.

Ar socialinė žiniasklaida veikia SEO?

Kitas dažnas klausimas, kurį girdime, yra: ar socialinė žiniasklaida veikia SEO? Tai puikus klausimas!

socialinės žiniasklaidos SEOYra keli skirtingi būdai, kaip socialinės žiniasklaidos veikla gali paveikti jūsų SEO ir SERP reitingą. Apskritai jūsų socialinės žiniasklaidos turinys padeda pritraukti daugiau lankytojų į jūsų svetainę. Reguliariai dalindamiesi nuorodomis į savo svetainę ir tinklaraščio turinį visose savo socialinės žiniasklaidos platformose, tokiose kaip „Facebook“ ir „LinkedIn“, galite sulaukti daugiau potencialių potencialių klientų ir klientų į savo svetainę, kur jiems bus rodomas jūsų turinys. Kai derinsite kitas socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategijas, pvz., „Influencerių“ rinkodarą, galėsite dar labiau išaiškinti šią poziciją.

Jūsų įmonės socialinės žiniasklaidos profiliai taip pat gali būti reitinguojami paieškos sistemose. Pabandykite dabar ieškoti „Google“ savo įmonėje. Ar pasirodo jūsų socialinės žiniasklaidos profiliai? Įmonės, kurios stengiasi kurti savo socialinę žiniasklaidą, paieškos sistemų rezultatų puslapyje dažnai matys savo „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“ ir kitus socialinius profilius šalia savo įmonės interneto svetainės. Geriausias būdas įvertinti savo socialinės žiniasklaidos profilius yra išlikti aktyviems ir nuosekliai bendrauti su savo gerbėjais ir sekėjais visuose socialiniuose profiliuose.

Kartais jūsų socialinė valdžia netgi gali paveikti jūsų SERP reitingą. Tai reiškia, kad paieškos sistemos apsvarsto, kiek žmonių seka jūsų socialinės žiniasklaidos profilius ir su jais bendrauja. Tada jie naudoja šią informaciją, kad padėtų nustatyti, kur jūsų prekės ženklas turėtų būti reitinguojamas paieškos sistemos rezultatų puslapyje. Taigi ne tik socialinė žiniasklaida gali pati padidinti jūsų konversijų rodiklį, bet ir pasiekti geresnių „Google“ paieškos reitingų bei didesnės sėkmės jūsų SEO pastangoms.

Kodėl SEO yra svarbus mano verslui?

Dabar, kai žinote, kas yra SEO, ir šiek tiek daugiau apie jo veikimą, galite susimąstyti, kodėl SEO yra svarbus mano verslui?

 

Nesvarbu, kokioje pramonėje dirbate, ar jūsų verslas yra didelis ar mažas, vartotojai kasdien ieško tokių prekės ženklų kaip jūsų. Vienas geriausių būdų pasiekti šiuos potencialius klientus yra paieškos sistemos.

Pagalvok apie tai tokiu būdu. Kur kreiptis, kai reikia gauti informacijos apie produktą ar paslaugą?

Internetas!

Ir būtent ten jūsų klientai ras produktus ir paslaugas, kurie padės jiems išspręsti didžiausius iššūkius. Daugumai vartotojų internete pirkėjo kelionė prasideda tokioje paieškos sistemoje kaip „Google“. Jie ieškos raktinių žodžių ir frazių, atitinkančių jų iššūkius ir poreikius, ir tada eis į puslapius, kurie gali padėti jiems mokyti apie sprendimus. Jei jūsų verslas pasirodys pirmas, jis gali pridėti papildomų 100 000 USD pajamų jūsų verslui.

Tobulindami savo SEO galite stengtis padidinti savo reitingą paieškos sistemos rezultatų puslapyje. Tai pagerina jūsų matomumą internete ir padidina tikimybę, kad jus suras atitinkami klientai internete. Naudodamiesi kokybišku turiniu, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas atitinkamiems raktiniams žodžiams ir paieškos užklausoms, galite susisiekti su klientais jų poreikio metu ir padėti jiems rasti atsakymus į klausimus ir jų problemų sprendimus.

SEO rango privalumai

Paieškos sistemų optimizavimas yra ypač svarbus mažoms įmonėms , norinčioms konkuruoti internetinėje rinkoje. Daugumos mažų įmonių skaitmeninės rinkodaros biudžetai yra riboti. Nors reklamos srityje jos gali ir nesugebėti konkuruoti su didesnėmis kompanijomis, SEO šiek tiek išlygina žaidimo sąlygas. Bet kuri įmonė, neatsižvelgdama į dydį, gali pagerinti savo paieškos sistemų optimizavimą ir padidinti savo reitingą SERP. Kad pradėtumėte matyti puikius rezultatus, neprivalote būti SEO ekspertas.

Pagalvokite ne tik apie paieškos sistemas

Vienas iš svarbiausių dalykų, kuriuos reikia atsiminti kalbant apie jūsų įmonės svetainę, yra tai, kad turite galvoti ne tik apie paieškos sistemas. Kitaip tariant, jūs turite galvoti apie žmones, kurie naršys jūsų svetainę ir skaitys jūsų turinį. Nors tai gali atrodyti intuityvi, tai iš tikrųjų yra vienas iš geriausių būdų pagerinti savo SEO ir padidinti jūsų paieškos reitingą.

Pavyzdžiui, galite parašyti turinio dalį, kuri yra puikiai optimizuota paieškos sistemoms, tačiau jei tai nėra prasminga žmogui, tai neatneš jums naujo verslo. Nesvarbu, kiek kartų naudojate raktinį žodį tinklaraščio įraše ar svetainės puslapyje, jei tas turinys iš tikrųjų nepadės lankytojams geriau suprasti jų iššūkių, jie išeis iš puslapio ir niekada negrįš.

Kuriant savo svetainę jūsų įmonė taip pat turėtų nepamiršti jūsų lankytojų . Lankytojams turėtų būti lengva naršyti ir skaityti jūsų svetainę iš darbalaukio ir mobiliųjų telefonų. Kuo sudėtingiau lankytojams rasti ieškomą informaciją, tuo didesnė tikimybė, kad jie paliks ir apsilankys kitoje svetainėje.

Be to, norite atkreipti dėmesį į savo metriką. Naudodamiesi „Google Analytics“ programine įranga, norėdami neatsilikti nuo savo pageranko, ar net rašydami turinį naudodami SEO tikrintuvus, galite užtikrinti ilgalaikę sėkmę.

Galutiniai išsinešimai

Dabar, kai žinote atsakymą į labai svarbų klausimą – ką reiškia SEO? – laikas imtis to, ką išmokote, ir pritaikyti tai savo verslui. Prieš pradėdami ieškoti būdų, kaip pagerinti paieškos variklio optimizavimą ir pagerinti SERP reitingą, turėsite inventorizuoti savo svetainę ir tinklaraščio turinį bei vietą, kurią reitinguojate paieškos sistemos rezultatų puslapyje. Patikrinę savo turinį, galėsite parengti tvirtą SEO rinkodaros planą, kaip pagerinti jūsų įmonės paieškos sistemų optimizavimą.

Ne paslaptis, kad SEO gali tapti gana sudėtinga. Tačiau SEO veikia, ir jums nereikia to eiti vienam. Jei jums reikia pagalbos teikiant bet kokias SEO paslaugas, mūsų SEO įmonė mielai numotų ranka. Susisiekite su mumis šiandien, kad pradėtumėte tobulinti SEO strategiją ir išplėsti savo pasiekiamumą paieškos sistemose.