Pritrūkote „Facebook“ įrašų idėjų savo „Facebook“ puslapiui?
„Facebook“ įrašas yra lygus įsitraukimui.
Tokia paprasta formulė ir praeityje ji pasiteisino begalėje verslų. Bet ar tai vis dar tiesa šiandien? Ar vis dar taip lengva?
Tiesa ta, kad dabar tapo sunkiau nei kada nors anksčiau matyti organišką pasiekiamumą ir įsitraukimą į „Facebook“ įrašus. Šio socialinio tinklo vartotojus nėra taip lengva įtraukti kaip anksčiau.
Galbūt todėl, kad žmonės dabar geriau žino, koks jis buvo efektyvus, todėl konkurencija yra didesnė. Daugiau vartotojų – tiek didelių, tiek mažų įmonių – kovoja dėl vartotojų dėmesio.
Dabar turite būti ypač kūrybingi savo „Facebook“ turinyje, kad pastebėtumėte savo verslą .
Įrašų, kuriuos gerbėjai įvertins ir, svarbiausia, rūšys – tai, ko ieškote!
Nesijaudinkite, nes mes sugalvojome jums geriausią sprendimą.
Čia yra 45 „ Facebook“ įrašų idėjos , kurios tikrai užtikrins didelį „Facebook“ įsitraukimą :
Galite pagalvoti apie šias socialinės žiniasklaidos įrašų idėjas kaip patarimus.
Šie „Facebook“ įrašų idėjų patarimai paskatins jūsų „Facebook“ gerbėjus patikti, dalytis ir komentuoti jūsų įrašus.
45 „Facebook“ įrašų idėjos, skatinančios didelį įsitraukimą
1. Pradėkite nuo istorijos
Istorijos pasakojimas yra viena geriausių „Facebook“ turinio idėjų, nes ji atsiliepia tikriems žmonėms. Jie gali tai susieti, ypač jei jie išgyveno kažką panašaus.
Galite pradėti kurdami vaizdo įrašus, kuriuose parodyta jūsų prekės ženklo misija. Trumpas vienas su kitu generalinio direktoriaus interviu bus puikus, ypač jei jis galės kalbėti apie tai, kodėl prekės ženklo misija jiems yra svarbi. Tai padarę galėsite užmegzti emocinį ryšį su „Facebook“ sekėjais.
Galite pasakoti istorijas ne tik apie savo verslą, bet ir apie savo gyvenimą. Žmonės pirmiausia susisieks ir reaguos, o to jūs ir ieškote.
2. Sukurkite savo prekės ženklą
Kurti savo prekės ženklą yra jūsų tikslas, todėl taip pat galite parodyti, kas tai yra.
Atlikite tai įsitikinę, kad prekės ženklo logotipas ir spalvos yra gerai matomi jūsų pranešimuose.
Jūsų logotipas turėtų būti unikalus ir išsiskirti iš kitų. Tada jūsų spalva turėtų būti matoma daugumoje, jei ne visose, jūsų žinutėse ir turinio šablone.
3. Paskelbkite tai, kas populiaru
Socialinių tinklų turinį apie populiarias temas iš tikrųjų atlygina naujienų srauto algoritmas.
Galite rasti temų, kurios jūsų gerbėjams greičiausiai yra įdomios ar apie kurias kalbama.
Skelbdami aplinkui turinį turite galimybę bendrauti su savo gerbėjais uždavinėdami klausimus, atsakydami į komentarus ir pan.
4. Laiko įrašus
Laikas yra svarbus. Tai galioja ir jūsų įrašams.
Dauguma jums pasakys, kad geriausias laikas skelbti socialinės žiniasklaidos platformose yra 12, 15 ir 19.
Tai bendri laikai, pagrįsti kolektyviniu vidurkiu.
Jei norite būti tikslūs ir sužinoti, kada jūsų konkretūs gerbėjai yra prisijungę, galite naudoti tokius įrankius kaip „Facebook Audience Insights“, kurie seka vartotojo sąveiką.
„Facebook Audience Insights“ padeda apsispręsti dėl geriausio dienos paskelbimo, geriausios savaitės dienos ir koks turinys yra populiariausias.
5. Pasirinkite Ne piko valandas
Piko laikas nėra pats geriausias laikas skelbti daugumoje socialinės žiniasklaidos kanalų, įskaitant „Facebook“.
Kai piko valandomis tiek daug įmonių konkuruoja dėl „Facebook“ naujienų srauto, gali būti sunku įsitraukti, jei skelbiate tuo pačiu metu.
Taigi čia yra viena lengviausių „Facebook“ įrašų idėjų tokiems rinkodaros specialistams kaip jūs, skelbkite ne piko valandomis.
Ne piko valandos dažniausiai vyksta ryte ir siūlo geresnę alternatyvą su mažesne konkurencija.
6. Pakeiskite profilio ir viršelio nuotraukas
Reguliariai keiskite profilio nuotrauką ir viršelio nuotrauką. Tai darydami galėsite nuolat atnaujinti savo puslapį, gerbėjus ir sekėjus.
Pora patarimų:
- Profilio nuotraukose visada turėtų būti jūsų prekės ženklo logotipas arba bent jau jame.
- Viršelio nuotraukos suteikia daugiau vietos kūrybiškumui.
„Facebook“ jau yra prisotinta tiek daug „pardavimų“ įrašų, reklamuojančių jų naujus produktus. Pabandykite pasidalinti tuo, kas galvoja tą dieną, ir sužinokite, ar jūsų gerbėjai atsakys!
Pasinaudokite proga kaip mažas ir vidutinis verslas pasidalinti logotipe esančių žmonių mintimis.
Nustebsite, kaip domisi žmonės, užmezgę ryšį su verslo savininkais ir darbuotojais, o ne tik su jūsų produktu ar paslauga!
8. Padarykite asmenukę
Kalbant apie populiarumą, asmenukės yra čia pat viršuje.
Nepamirškite padaryti savo asmenukių įdomių ir tam tikru būdu susijusių su jūsų verslu.
Tai puikus būdas susieti savo prekės ženklą su savo gerbėjais, tuo pačiu padarant jūsų prekės ženklą šiek tiek patrauklesnį.
Jūsų gerbėjai būtinai įsitrauks į šį įrašą ir labai į tai reaguos.
Skelbti virusines nuotraukas iš interneto yra puiki galimybė, jei pritrūksite „Facebook“ įrašų idėjų.
Tokio tipo turinį yra pakankamai lengva rasti. Štai keletas pavyzdžių, ko galite ieškoti:
- Memos
- Juokingos nuotraukos
- Citatos
Suraskite savo industrijai aktualią virusinę nuotrauką ir paskelbkite ją kaip vieną iš efektyviausių „Facebook“ įrašų idėjų, kuriomis galite pasikliauti.
10. Paimkite savo auditoriją užkulisiuose
BTS ar užkulisiniai vaizdo įrašai ar nuotraukos padės sužmoginti jūsų prekės ženklą. Tai taip pat yra dar vienas puikus būdas susisiekti su savo gerbėjais ar potencialiais klientais.
Jūs galite savo sekėjams parodyti, kaip tai yra jūsų biure įprastą darbo dieną. Tai leis jiems pasijusti tarsi „išskirtiniu“ žvilgsniu. Tai yra gyvybiškai svarbi jūsų prekės ženklo bendruomenės kūrimo dalis.
Skelbdami šias nuotraukas galite pabrėžti savo prekės ženklo unikalumą ir tai, kaip jis skiriasi nuo konkurentų.
11. Užduokite klausimus
Galite užduoti savo gerbėjams klausimus, suteikdami jiems tiesioginį raginimą veikti, kad susidomėtumėte savo turiniu!
Įrašo komentaruose įtraukite tikslinei auditorijai aktualius klausimus.
Tai tikras būdas padidinti įsitraukimą žaibiškai!
12. Sukurkite originalius vaizdus
Originalių vaizdų paskelbimas padeda padaryti jūsų puslapį unikalų ir yra puikus jūsų „Facebook“ įrašų idėjų papildymas.
Čia galite pasirinkti keletą variantų. Arba patys tai darote naudodami įvairius įrankius, pvz., „Canva“, arba galite samdyti profesionalų grafikos dizainerį, kuris jums sukurtų vaizdus.
13. Pažink savo gerbėjus
Ši „Facebook“ įrašo idėja yra panaši į # 11. Čia skirtumas yra tai, kad klausimai neapsiriboja tik jūsų prekės ženklu ar pramone.
Paskelbkite klausimus ir užpildykite tuščias vietas, ir jūs būtinai atkreipsite reakcijas kiekvieną kartą.
Tai populiarus įrašų tipas, nes žmonės mėgsta pateikti atsakymus.
Būkite pasirengę sutvarkyti atsakymus, kurie tikrai bus tokio tipo pranešimai!
14. Tapk asmeniška
Savo prekės ženklo reklamavimas neturėtų būti viskas. Taip pat bus naudinga pridėti šiek tiek asmeninio prisilietimo.
Būkite asmeniški, pristatydami savo darbuotojus ir visus, kurie suteikia galimybę įmonei naudotis jūsų auditorija.
Skelbkite darbuotojų nuotraukas, kai esate darbe ir mėgstate tai, ką jie daro, arba skelbkite klientų, kurie myli ir mėgaujasi jūsų produktais ar paslaugomis, atvaizdus.
15. Pasiūlymų akcijos
Kartais geras išpardavimas ar reklama yra tik paskata, kurią jūsų auditorija turi įtraukti į jūsų turinį!
Taip pat galite padidinti savo įrašo „akcijų“ kiekį skatindami vartotojus dalytis pardavimo ar reklamos kredito kodu su savo draugais!
Akcijos gali būti puikus būdas reklamuoti savo produktą ar paslaugą, tuo pat metu užsitikrinant gerą įsitraukimą.
16. Skelbimas su tikslu
Įrašą su tikslu gali suteikti didžiulę vertę vartotojams ir gerbėjų.
Tokio tipo pranešimų pavyzdžiai yra
- Patarimai
- Pamokos
- Su pramone susijusios naujienos ar turinys
- Su pramone susijusios nuotraukos
- Su niša susijusios nuomonės
Jei jūsų tikslinė auditorija randa vertę jūsų įraše, ji greičiausiai ją „pamėgs“ ir pasidalins su draugais!
17. Būkite kūrybingi su savo įrašų aprašymais
Venkite pakartotinai naudoti nereikalingas antraštes iš savo tinklaraščio, ankstesnio turinio ir pan.
Jūsų įrašai bus greitai nepastebėti, jei auditorija tuos pačius antraštes pradės skaityti daugiau nei vieną kartą.
Norėdami būti kūrybingi su savo įrašų aprašymais, galite pabandyti naudoti šmaikštų toną arba pasinaudoti kabliu, paliekančiu norą daugiau skaityti savo tinklaraštyje ir pan.
Neblogas dalykas, kurį galite įtraukti į savo „Facebook“ įrašų idėjų krepšį, jei paprašysite mūsų.
18. Būk tu
Tiesiog būk savimi! Dauguma „Facebook“ vartotojų yra platformoje, kad galėtų bendrauti su savo šeima ir draugais, todėl elkitės ir skelbkite taip, kaip įprastumėte realiame gyvenime!
Tai gali leisti jūsų prekės ženklui atrodyti patrauklesniam, tuo pačiu didinant įsitraukimą.
Gerbėjai ir vartotojai greičiausiai labiau vertina įrašus su tokiu balso tonu, nei jei jaučiasi bendraujantys su robotais.
19. Paryškink savo gerbėjus
Skirkite dėmesio savo gerbėjams ir klientams paskelbdami apie juos. Tokiu būdu jūs galite sukurti du dalykus, kurie yra labai svarbūs jūsų prekės ženklui: pasitikėjimą ir patikimumą.
Tikrų klientų pranešimų išryškinimas naudojant jūsų produktą ar paslaugą yra savaime liudijimas ir taip pat turėtų pritraukti potencialius klientus prie jūsų prekės ženklo.
Be to, dauguma „Facebook“ vartotojų mėgsta gauti šaukimą iš verslo!
Pamatę, kaip pakartotinai paskelbėte savo kliento įrašus, kiti jūsų tikslinės auditorijos nariai bus paskatinti tą patį padaryti, skatinant daugiau įsitraukti.
20. Rašykite dažnai
Kaip dažnai turėtumėte skelbti „Facebook“, kad gautumėte daugiau įsitraukimo? Daug!
Galbūt skaitėte, kad tinkamas skelbimo dažnumas turėtų būti maždaug vienas ar du kartus per dieną. Nepaisykite to patarimo.
Kai kurie sėkmingiausi „Facebook“ puslapiai skelbia daugiau nei keliolika kartų per dieną! Taigi skelbk daug.
Kuo daugiau kartų skelbsite, tuo daugiau galimybių turėsite daugiau įsitraukimo!
21. Paskelbkite produktų nuotraukas
Bandote labiau įsitraukti į savo produkto nuotraukas ?
Pasirinkite jo nuotraukas veikdami arba kol ji bus naudojama!
Tai parodys žmonėms, kaip jis naudojamas ir kad kiti žmonės jį naudoja, todėl jie labiau linkę įsitraukti į įrašą ir galbūt nusipirkti!
22. Įkvepiančios citatos
Žmonės negali gauti pakankamai įkvepiančių citatų.
Panašu, kad jie siejasi su tokiomis citatomis. Jie juos pakelia, ir būtų puiku, jei jie susietų tą teigiamą jausmą su jūsų prekės ženklu.
23. Paskelbkite vaizdo įrašus
„Facebook“ tiesioginių vaizdo įrašų ar iš anksto įrašytų vaizdo įrašų paskelbimas yra vienas geriausių sprendimų, kuriuos priimsite „Facebook“ įrašų idėjų atžvilgiu. Jie yra karšti, madingi ir turi įrodytą patirtį.
Kasdien „Facebook“ tinkle žiūrint daugiau nei aštuonis milijardus vaizdo įrašų, sunku ginčytis prieš jo sėkmę.
Be to, vaizdo įrašai veikia geriau nei statiniai vaizdai 9 kartus iš 10, kai kalbama apie sužadėtuves!
24. Padidinkite savo žinutes
Patikimiausia ir vaisingiausia iš visų mūsų „Facebook“ įrašų idėjų yra pagerinti savo įrašus.
Padidinti savo žinutes reiškia uždėti reklaminius dolerius už jūsų įrašo, kad padidintumėte pasiekiamumą ir įtraukimą!
Nesvarbu, kokias „Facebook“ įrašų idėjas turite ir kurias naudojate, patobulinę savo įrašus, galėsite pamatyti daugiau įtraukimo į savo įrašus.
Priežastis yra ta, kad padidinus jūsų įrašus, padidėja žmonių, kurie iš tikrųjų mato jūsų įrašą, pasiekiamumas, o „Facebook“ rodo įrašą žmonėms, kurie, tikėtina, užsiims atsižvelgdami į savo ankstesnę įtraukimo istoriją!
Peržiūrėkite šiuos rezultatus, kuriuos matėme klientui, padidindami jų įrašą!
Jei ką nors atimsite iš šių „Facebook“ įrašų idėjų, tai svarbiausia!
25. Įdėkite tinklaraščio fragmentus
Jei turite tinklaraščio įrašų, galite paskelbti jų fragmentus.
Tinklaraščio įrašai yra puiki priemonė pritraukti srautą į jūsų svetainę, tačiau jie taip pat paprastai pritraukia gerą susidomėjimą.
Tinklaraščio įrašų pobūdis paprastai yra labiau edukacinis arba „kaip“ stiliaus – būtent tokio tipo įrašai dažniausiai būna gerai įtraukiami į „Facebook“!
Žmonės greičiausiai klausys, ką sako garsūs verslininkai (ypač jei taikote į B2B).
Tokiu atveju galite paskelbti žinomų verslininkų citatas, kad atkreiptumėte potencialių klientų dėmesį ir padidintumėte savo įsitraukimą!
Geriausiai cituojami tie verslininkai, kurie yra jūsų pačių pramonėje, kad tai būtų aktualu jūsų auditorijai.
27. Paskelbkite ekspertų patarimus
Panašus į ankstesnę įrašo idėją yra ekspertų patarimų skelbimas.
Šį kartą jūs dalijatės tuo, ką žinote apie savo produktą ar pramonę.
Čia galite parodyti, kaip galite būti naudingi savo klientams. Savo ruožtu jie mato, kad jūs siūlote tai, kas tikrai verta.
Žinutės, kurios tikrai padeda jūsų auditorijai, greičiausiai sulauks tikro susidomėjimo, kai jos patiks ir ja dalinsis!
28. Paskelbkite gerbėjų iššūkius
Vienas iš būdų paskatinti įsitraukimą yra pakviesti gerbėjus dalyvauti fanų iššūkiuose.
Tai dažnai apima raginimą veikti savo auditorijai (prašant jos patikti, komentarų ir pan.) Mainais į tai, ką galite jiems duoti.
Jūsų atlygis gali apimti nuolaidą, dovaną, nemokamą dovaną, pakartotinį paskelbimą jūsų socialinės žiniasklaidos puslapyje ir kt.
Tai suteikia auditorijai paskatą konkrečiai bendrauti su jūsų įrašais!
29. Atkurkite ikoniškas nuotraukas
Ikoniškos nuotraukos beveik visada pritraukia žmonių dėmesį. Tas pats yra ir tada, kai jie juos mato „Facebook“ naujienų sraute.
Taigi pagalvokite, kaip žmonės reaguos ir užsiims, kai pamatys jūsų pačių sukamą piktogramą, kurią jie gali iškart atpažinti. Kodėl gi to nepridėjus prie „Facebook“ įrašų idėjų?
30. Atšaukti ketvirtadienio įrašus
Ketvirtadienio įrašai (arba TBT) jau kelerius metus yra įdomus populiarus įrašų tipas!
Idėja yra paskelbti seną nuotrauką iš praeities, naudojant žymą „#TBT“ arba „#ThrowBackThursday“, kad žmonėms būtų parodyta kažkas iš praeities.
Žmonės mėgsta matyti istoriją ar tai, kaip viskas pasikeitė, todėl TBT naudojimas turinio kalendoriuje gali padėti pamatyti dar daugiau įtraukimo po įrašų!
31. Paskelbkite apklausą
Sukurkite apklausą ir paskelbkite ją!
Žmonės mėgsta būti išklausyti, ir tai yra vienas geriausių būdų atkreipti jų dėmesį ir dalyvauti.
Šio tipo įrašai taip pat leis jums sužinoti, ką jūsų gerbėjai ir klientai mano apie bet kurią jūsų apklausos temą. Tada galite priimti sprendimus remdamiesi tuo, ką sužinojote.
Pasidalijimas, kaip prasidėjo jūsų verslas, gali būti įdomus žmonėms.
Žmonės mėgsta skaityti istorijas apie tai, kaip jūsų verslas atsirado ten, kur jis prasidėjo, ir ten, kur yra dabar.
Naudodami tokio tipo įrašą gerbėjai jausis labiau susiję su jumis. Tikėtina, kad jūsų įrašas gaus daug bendrinimų ir teigiamų įvertinimų.
Jūs netgi galite sulaukti komentarų, užduodančių klausimus apie jūsų istoriją!
33. Naršyti sezoninius įrašus
Sezoniniai įrašai leis jums pasinaudoti skirtingais metų laikais ir šventėmis.
Tai ypač aktualu, jei turite produktų, kurie yra specialiai sukurti arba pagaminti kiekvienam sezonui.
Pavyzdžiui, jei parduodate apsauginius kremus nuo saulės ar panašius produktus, karštesniais, saulėtais mėnesiais jūsų pranešimai turėtų būti dažni ir strategiški!
34. Paskelbkite savo darbo vietą
Viena iš madingesnių „Facebook“ įrašų idėjų, kurią galite išbandyti, yra darbo srities paskelbimas (ypač jei tai labai švaru ir estetiška!).
Skelbdami savo darbo sritį, jūs žmonėms suteikiate žvilgsnį į tai, ką jūs kasdien išgyvenate.
Įdėkite keletą elementų, kurie jūsų darbo sritį paverčia unikalia, pvz., Nuotraukas, užrašus ir kt.
35. Kalbėk apie savo labdarą ir priežastis
Jei dirbate su labdaros ar ne pelno organizacija , rašykite apie tai!
Pasidalinkite, kaip jūsų verslas atiduoda bendruomenei. Kalbėkite apie tai, kodėl jums rūpi priežastis ir ką tai reiškia jums ir jūsų įmonei!
Šiuos įrašus „Facebook“ vartotojai paprastai priima gerai, todėl jie gerai įsitraukia.
36. Pašto verslo knygos
Na, jūs ketinate paskelbti ne visas knygas, o verslo knygų sąrašą, kuris jums asmeniškai patinka ir atrodo įtakingas.
Jūsų auditorija bus sužavėta, kad iš tikrųjų žinote, apie ką kalbate. Pridėkite keletą knygų ištraukų, kad pridėtumėte daugiau vertės įrašui.
Taip pat galite tai padaryti su kitomis knygų rūšimis, jei jos yra susijusios su jūsų pramone ir jūsų auditorija!
37. Paskelbkite savo skelbimo eilutę
Patraukli reklaminė linija padeda padaryti jūsų prekės ženklą aiškesnį ir skatinti gerbėjų atšaukimą.
Jei ir toliau įtraukiate savo įrašo eilutę į savo įrašus, gerbėjai tikrai atkreips į tai dėmesį. Neilgai trukus jie pažins jūsų prekės ženklą.
38. Paskelbkite instrukcijas
Švietimo, patarimų įrašai labai gerai „Facebook“ yra susiję su įsitraukimu.
Žmonės nori jausti, kad kažko mokosi ir nėra parduodami.
Todėl žinynas ar infografika yra puikus būdas paaiškinti savo gerbėjams ir auditorijai, kaip veikia jūsų produktai ir paslaugos.
Taip pat galite pasidalinti kitų dalykų patarimais, jei jie nekonkuruoja su jūsų produktu ar paslauga ir vis tiek teikia vertę savo auditorijai!
39. Nukreipkite savo auditoriją
Jei žinote, kas yra jūsų tikslinė auditorija, kalbėkite tiesiogiai su jais!
Tai reiškia, kad ketinate taikyti pagal tam tikrus savo gerbėjų ir auditorijos segmentus.
Pritaikykite savo „Facebook“ įrašų idėjas kaip įrašus, kuriuos norėtų pamatyti jūsų konkreti auditorija, kad sulauktumėte daugiau įtraukimo.
Norėdami gauti daugiau įtraukimo, visose savo „Facebook“ įrašų idėjose galite naudoti žymas su grotelėmis !
„Hashtag“ yra paspaudžiami, ieškomi žodžiai, kuriuos žmonės ieško pagal tam tikrus dalykus ir temas.
Jų naudojimas jūsų įraše gali padėti jūsų pranešimui pasiekti šiek tiek papildomą pasiekiamumą, taigi ir papildomą įtraukimą!
41. Paskelbkite komandos nuotraukas
Komandos nuotraukų paskelbimas yra puikus būdas pademonstruoti savo personalą ir draugystę tarp jų.
Komandos nuotraukų koliažas padės parodyti esamą darbo kultūrą ir tai, ką jūsų komanda veikia savo malonumui. Gerbėjai prisijungs prie to ir bendraus su jūsų įrašu!
42. Paskelbti apdovanojimus ar nominacijas
Ar jūsų įmonė gavo apdovanojimą? Sveikinimai!
Apdovanojimas ar net nominacija yra puikus būdas padidinti jūsų prekės ženklo reputaciją. Tai pabrėžia faktą, kad esate vienas geriausių savo srityje.
Kalbant apie gerbėjus, jie pamatys, kad jūs tikrai žinote, ką darote, ir kad jie gali pasitikėti jūsų prekės ženklu.
Tai tikrai verta paskelbti, ir jūs tikriausiai pamatysite tam tikrą dalyvavimą!
43. Pašto puslapio rekomendacijos
Rekomenduokite puslapius ar svetaines, kurių norėtų jūsų auditorija.
Tai parodžius, jūs taip pat rūpinatės jais ir norite nukreipti juos į puslapius, kurie juos gali dominti.
Būkite konkretus rekomenduodamas puslapius, kurie nekonkuruoja su jūsų įmone, tačiau vis tiek yra aktualūs ir vertingi jūsų tikslinei auditorijai!
44. Paskelbkite produktų peržiūras
Sukurkite jaudulį savo produktams ar paslaugoms, kurie tik pasirodys rinkoje
Pasidalinkite, kaip jūsų produktas ar paslauga pagerins jūsų auditorijos gyvenimą ir teigiamą jos poveikį.
Tai padės užmegzti įsitraukimą po to, kai bus sukurtas „buzz“ apie jūsų verslą, kuris gali virsti pardavimu!
45. Ačiū sirgaliams už komentarus
Dėkojame savo gerbėjams už teigiamus komentarus ar atsiliepimus apie jūsų produktus ar paslaugas.
Tai gali būti graži įrašo idėja. Per tai galite leisti jiems jaustis vertinamiems ir išklausytiems.
Išvada
Taigi, eikit … Tai nemažas sąrašas!
Vis dėlto atkreipkite dėmesį, kad šios 45 „Facebook“ įrašų idėjos nėra vienintelės galimybės, kad sukeltumėte didelį gerbėjų susidomėjimą, tačiau jos gali padėti jums pradėti daugiau pomėgių, pasidalinti, komentuoti ir pan. Išbandykite jas dabar savo puslapyje norėdami sužinoti, ar jie jums pasitarnaus.
Juk įrodymas yra tai, kad patinka, komentuoja, dalijasi ir pan.