Google Adwords paslaugos

„Google Ads“ padeda jūsų verslui pritraukti naujų klientų ar potencialių klientų per paieškos, vaizdinės reklamos tinklo ir „YouTube“ skelbimus.

Ir atrodo gana paprasta …

Tačiau „Google Ads“ gali būti sunku naršyti.

 

O jei nesate atnaujintas platformoje? Jei nepasinaudojate visomis naujomis funkcijomis ir strategijomis?

Jūsų sėkmė gali virsti brangiu košmaru.

Štai kodėl mes nuolat atnaujiname „Google Ads 101“ vadovą: šaltinį, kuris per trumpą laiką nukreips jus nuo nulio iki herojaus.

 

„Google Ads“ buvo paleista 2000 m., Kai „Google“ kasdien vykdė menką 20 mln. Paieškų.

Dabar jie tvarko milijardus, o „Google Ads“ turi milijonus reklamuotojų, kurie naudojasi savo skelbimų tinklais, kad ieškotojai ir interneto vartotojai taptų potencialiais klientais ir pardavimais.

Jis apskaičiavo, kad 2020 m , 36 centų kiekvieno skaitmeninio reklamos dolerio bus išleista „Google” skelbimus.

Tačiau „Google Ads“ yra viena iš sudėtingiausių platformų, kai reikia stebėti jūsų sėkmę. Galite greitai išleisti šimtus, jei ne tūkstančius, dolerių ir nematyti investicijų grąžos.

Metriką nustatyti keblu, ir jūs galite greitai rasti 0 USD. Taigi, kaip sužinoti, ar „Google Ads“ jums tinka? Kas yra „Google Ads“ ir kaip jie veikia?

Šis vadovas jums užtruks šiek tiek laiko. Joje taip daug informacijos, kad negalite tiesiog ją naršyti, turite ją perskaityti.

Mes turime daug ką išgyventi, todėl pradėkime!

„Google Ads“: kas tai yra?

Paprasčiau tariant, „Google Ads“ apima „Google“ reklaminius tinklus – paieškos tinklą, vaizdinės reklamos tinklą ir „YouTube“.

Pavyzdžiui, štai kaip „Google“ paieškos skelbimas atrodo nurodytoje paieškoje:

Štai kaip „Google“ vaizdo skelbimas atrodo CNN.com:

Štai kaip atrodo „YouTube“ skelbimas, rodantis filmo anonso skelbimą prieš filmo anonso vaizdo įrašą:

Įmonės moka pinigus „Google“, atsižvelgdamos į paspaudimus, kad pasirodytų, tikėdamosi sulaukti susidomėjusių pirkėjų ir pritraukti potencialių klientų ar parduoti.

„Google“ uždirba pinigus iš reklamuotojo kiekvieną kartą, kai kas nors spustelėja skelbimą.

Gana paprasta, tiesa?

Grįžkite į „Google Ads“ vadovo turinio lentelę

Nauja „Google Ads“ vartotojo sąsaja (ir ką ji pateikia lentelėje)

Tiems iš jūsų, kurie tiesiog panardina pirštą į „Google Ads“, jums pasisekė. Jie neseniai išleido naują atnaujinimą, ir tai velniškai patobulėjo.

Naujoji sąsaja yra patogesnė vartotojui ir siūlo puikias analitines ataskaitas:

Nauja sąsaja leidžia reklamuotojams lengviau kurti skelbimų grupes ir pasiekti bei pereiti savo kampanijas iš vieno informacijos suvestinės.

Jis siūlo kampanijos momentinius vaizdus, ​​išplėstines įžvalgas ir naują apžvalgos puslapį (kuriame rodoma visa jūsų reklamavimo paskyra, kai tik prisijungiate).

Kas yra kokybės balas ir kaip jis veikia?

Kokybės balas yra labai svarbus sėkmingos „Google Ads“ kampanijos vykdymo komponentas.

Tai susideda iš trijų pagrindinių veiksnių:

  1. Skelbimo kampanijos nukreipimo puslapis: kaip greitai įkraunamas nukreipimo puslapis? Koks perskaičiavimo kursas? Koks atmetimo rodiklis? Trumpai tariant, ar „Google“ siunčia žmones, kurie spustelėja svetainę, kuri, atrodo, atitinka jų poreikius?
  2. Laukiamas PR: kaip paprastai veikia jūsų reklamos kampanijos? Ar jūsų paspaudimų rodiklis yra geresnis ar blogesnis nei vidutinis?
  3. Skelbimo aktualumas: kiek konkrečiai jūsų skelbimas susijęs su paieška?

Kodėl kokybės balas yra svarbus už skelbimo reitingo ribų?

„AdEspresso“ nustatė, kad dėl geresnių kokybės ir tinkamumo balų padidėja PR ir labai sumažėja išlaidos už paspaudimą:

Kokybės balo pagerinimas yra puikus būdas užimti aukštesnę vietą skelbimuose, nereikalaujant didesnių kainų. Galite sumažinti MUP ir pagerinti savo našumą sutelkdami dėmesį į tuos tris veiksnius, kurie sudaro kokybės balą.

Ar man tinkama reklamuotis „Google“?

Aš daug girdžiu šį klausimą: ar „Google Ads“ tinka mano verslui? Tik nemanau, kad man tai pravers.

Arba dar dažniau: „Google Ads“ man netinka.

Norėdami sužinoti, ar „Google Ads“ tinka jūsų verslui, turite užduoti sau vieną svarbų klausimą: ar turite atsarginių lėšų?

Jei turite šiek tiek pinigų ir neprieštaraujate galimybei tuos pinigus prarasti, „Google Ads“ jums tinka. Kaip sakoma sename posakyje, niekada negali žinoti, ar nebandysi.

„Google Ads“ gali veikti beveik bet kurioje įmonėje. Tai tik bandymų ir klaidų klausimas. Pagal skelbimus:

Įmonės platformoje vidutiniškai padvigubins investicijų grąžą “.

Tai reiškia, kad greičiausiai dauguma vartotojų sulauks sėkmės „Google Ads“. Patikrinkite šį įrašą, jei vis dar turite abejonių .

Reikia tik nusiteikti mesti kauliukus ir išbandyti vandenis. Net jei turite 50 dolerių atsargai, tai puikus būdas išbandyti rinką ir sužinoti, ar skelbimai gali būti naudingi jūsų verslui.

Bet jei norite kažko konkretesnio, pakalbėkime apie vidutinius pramonės duomenis apie kainą už paspaudimą.

Mokestis už paspaudimą yra pinigai, kuriuos būsite skolingi „Google“ už kiekvieną jūsų skelbimų paspaudimą.

Vidutinė kaina už paspaudimą „Google” skelbimų visose pramonės šakose yra $ 2.69 ant paieškos tinkle, ir tai $ 0,58 ant vaizdinės reklamos tinkle. Žinodami šiuos duomenis, galite tikėtis sumokėti kelis pinigus už paspaudimą, priklausomai nuo savo nišos ir pramonės. Tada galite pažvelgti į vidutinį savo pramonės konversijų rodiklį. Turėdami šiuos duomenis kartu su vidutiniais mokesčiais už paspaudimą, galite pradėti skaičiuoti, kiek jums kainuos vienos konversijos įvykdymas.

Pvz., Jei jūsų pramonė yra automobilių pramonė, jūsų vidutinis MUP yra 1,43 USD ir vidutinis konversijų rodiklis yra 2,27%. Tai reiškia, kad norint gauti vieną konversiją, jums reikia apie 45 apsilankymų ir už konversiją sumokėsite apie 64,35 USD.

Atlikite šį paprastą skaičiavimą patys, nustatydami vidutinį konversijų rodiklį ir mokestį už paspaudimą. Tada sužinokite, kiek reikės paspaudimų, kad sulauktumėte konversijos, ir kiek jūs už tai mokėsite.

Jei išlaidos viršija jūsų maržą, parduoti konkretų produktą tiesiogiai su „Google Ads“ nėra perspektyvi alternatyva.

Atminkite, kad visas „Ads“ tikslas yra užsidirbti pinigų, o ne tik skatinti pardavimus.

Jūs nenorite, kad pardavimas būtų lygus. Norite padidinti savo verslo pardavimus ir rezultatus, turėdami teigiamą IG.

Reklamos „Google Ads“ tipai

„Google Ads“ siūlo keletą skirtingų tipų reklamos įmonėms.

Galite pasirinkti iš keturių skirtingų būdų, kuriuos gali rasti konkretus ieškotojas:

Šiuo metu galite rodyti vaizdo skelbimus, vaizdo įrašų skelbimus, paieškos tinklo skelbimus ir programas.

Paieškos tinklas yra populiariausias iš visų.

Paieškos tinklo skelbimai rodomi kaip teksto skelbimai pateiktoje „Google“ paieškoje.

Pavyzdžiui, tarkime, kad kažkam reikia vandentiekio netoliese ir jie ieško santechniko. Galite būti rodomi kaip „Google“ skelbimai ieškant paieškos tinkle:

Paieškos tinklas veikia taikydamas pagal konkrečius raktinius žodžius, kuriuos norite rodyti.

Kainojate, kad jie pasirodytų didesni ir gautumėte daugiau galimybių pritraukti lankytojus ir konvertuoti mokamą srautą.

Tada mes turime vaizdinės reklamos tinklą.

Vaizdiniai skelbimai veikia kaip teksto ar reklamjuostės skelbimai ir gali būti rodomi „Gmail“ ir įvairiose vaizdinės reklamos tinklo svetainėse.

Įmonės dažniausiai jas naudoja pakartotinei rinkodarai, kad sugrąžintų svetainės lankytojus, kurie neatliko konversijų.

Jei kada nors pastebėjote skelbimą svetainėje, tai greičiausiai buvo iš vaizdinės reklamos tinklo.

Vaizdo įrašų skelbimai leidžia jums sukurti vaizdo įrašo skelbimą, kuris bus rodomas „YouTube“ vaizdo įrašuose:

Galiausiai turite programų skelbimus, kurie leidžia reklamuotis populiariose „Google“ tinklo programose.

Su naujais priedais taip pat galite įdiegti „Google“ apsipirkimą, jei valdote el. Prekybos svetainę, leidžiančią reklamuoti produktus tiesiogiai „Google“ per savo internetinę parduotuvę:

Šiuo metu populiariausios reklamos formos dažniausiai būna: paieškos tinklas ir vaizdinės reklamos.

Juos lengva nustatyti, kai reikia palyginti nedaug darbo ir nereikia kurti vaizdo įrašų.

Jei jus domina pasirodymas pagal populiarias paieškas jūsų pramonėje ir naujų konsultacijų ar pardavimų paieška, paieškos tinklas yra puiki vieta tai padaryti.

Grįžkite į „Google Ads“ vadovo turinio lentelę

Kaip naudotis „Google Ads“

Pasiruošę pradėti naudoti „Google Ads“?

Na, yra keli dalykai, kuriuos turėtumėte žinoti prieš vykdydami „Google“ sąrankos protokolą.

Jie dažnai klaidina vartotojus sąrankos procese, todėl daug lengviau išleisti pinigus nematant grąžos.

Jei norite greitai pereiti nuo nulio į didvyrį, vadovaukitės šia lengva „Google Ads“ mokymo programa ir galėsite dirbti greitai.

Norėdami pradėti, eikite į „ Ads“ ir sukurkite naują paskyrą.

Spustelėkite „Pradėti dabar“, kad sukurtumėte nemokamą „Google Ads“ paskyrą.

Kaip pasirinkti biudžetą

Dienos biudžetams nėra standarto „vienas dydis tinka visiems“.

Iš esmės norite pasirinkti skaičių, kurį jaučiatės patogiai kasdien, ir iš jo prisitaikyti.

Atminkite, kad vėliau visada galėsite pakeisti šį numerį.

Kaip pasirinkti tikslinę auditoriją

Tada pasirinkite savo auditorijos vietą reklamavimui:

Jei parduodate tik JAV ar Kanadoje, būtinai pasirinkite tai.

Nenorite švaistyti pinigų tiems paspaudimams, kurių iš jūsų nepirksite arba kurių negalėsite parduoti.

Kaip sukurti pasirinktines auditorijas

Be taikymo pagal vietovę ir demografinių rodiklių, „Ads“ pateikia keletą galingų pasirinktinės auditorijos metodų, kurie konkuruoja su tokiais kaip „Facebook“, „LinkedIn“ ir „Twitter“.

Jei norite sukurti tinkintas auditorijas, eikite į „Auditorijos tvarkyklę“ savo skelbimų suvestinėje:

Čia galite kurti tinkintas auditorijas, pagrįstas tiek bendrų interesų grupėmis, tiek ketinimais:

Naudodami bendrų interesų auditorijas, galite sukurti naują tinkintą grupę, atsižvelgdami į pomėgius, URL, vietas ar programas mobiliesiems:

Pvz., Jei norite nukreipti žmones, besidominčius maratono bėgimu, tiesiog įveskite tą susidomėjimą juostoje ir paspauskite „Enter“. Tada galite pradėti pridėti daugiau pomėgių, tiesiogiai susijusių su auditorijos patikslinimu:

Naudodami pasirinktines tikslines auditorijas galite pagrįsti savo sąrašą to, ko ieško vartotojai:

Pvz., Jei parduodate el. Prekybos produktus, tokius kaip televizoriai ar krepšinio bateliai, galite įvesti palyginimo straipsnio URL. Tai rodytų didelį ketinimą pirkti, nes žmonės, žiūrintys palyginamąsias apžvalgas, yra beveik konvertuojami ir nusprendžia pirkti.

„Intent“ auditorijos turi galingus įrankius, kad padėtų pritraukti vartotojus bet kuriame kanalo etape. Taigi galite sukurti kelias kampanijas ir pakeisti savo pasiūlymą kiekvienai tinkinto tikslo auditorijai!

Kaip sukurti pakartotinės rinkodaros sąrašą

Sukūrę tinkintas auditorijas ir pritraukę srauto naudodami „Ads“, galite kurti pakartotinės rinkodaros sąrašus.

Kas jie tokie? Pakartotinė rinkodara – tai daugiau rinkodaros pranešimų siuntimas žmonėms, su kuriais anksčiau prekiaudavote.

Pvz., Jei kas nors apsilankė jūsų svetainėje, bet išvyko iš jūsų nepirkdamas, galite lengvai paleisti pakartotinės rinkodaros kampaniją, kad juos sugrąžintumėte.

Kodėl tu? Nes 98% žmonių per pirmąjį apsilankymą jūsų svetainėje neatlieka konversijų !

Norėdami sukurti pakartotinės rinkodaros sąrašą, eikite į auditorijos tvarkytuvę ir sukurkite naują, atsižvelgdami į svetainės lankytojus, programų naudotojus, „YouTube“ ar savo klientų sąrašą:

Tai leis jums taikyti pagal žmones, kurie apsilankė jūsų svetainėje arba pamatė jūsų skelbimą, bet nepirko.

Naujausi tyrimai rodo, kad pakartotinės rinkodaros kampanijos turi 22% pigesnį mokestį už paspaudimą ir 25% mažesnį mokestį už konversiją nei standartinės kampanijos.

Pakartotinė rinkodara yra ekonomiška ir konversiją užtikrinanti.

Kaip pasirinkti tinklą

Dabar galite pasirinkti tinklus, kuriuose norite reklamuoti:

Atminkite: paieškos tinklas leidžia jums siūlyti kainą už raktinius žodžius, dar žinomus kaip „paieškos užklausos“, kurių tikrieji vartotojai ieško internete.

Pvz., Jei kas nors ieško „krepšinio bateliai“, galite pasiūlyti kainą už šį terminą, kad jis būtų rodomas tokiuose populiariausiuose paieškos rezultatuose:

Vaizdinės reklamos tinkle galite vizualiai reklamuotis „Google“ turinio svetainėse ir turinio partnerių svetainėse.

Pavyzdžiui, štai kaip jūsų skelbimai atrodys tam tikroje svetainėje:

(Vaizdo šaltinis)

Galite patalpinti vaizdinius skelbimus skirtingose ​​svetainėse ir pasiekti naujus klientus arba tuos, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje.

Potencialių klientų auditorijos atvyksta į paieškos kampanijas

„Google Ads“ dabar naudoja mašininį mokymąsi, kad nustatytų potencialių klientų auditorijas visame paieškos tinkle. Nors tai nėra nauja koncepcija, anksčiau ji buvo prieinama tik „Google“ vaizdinės reklamos tinkle.

Naudodama potencialių klientų auditorijas, „Google“ gali nustatyti pirkėjus, ketinančius pirkti. Tai daro rinkdama paieškos užklausos duomenis ir analizuodama perspektyvos veiklą internete.

Į jo matuojamą metriką įeina naujausių svetainių, kuriose jie lankėsi, turinį, kokius susijusius skelbimus jie spustelėjo ir kur jie konvertuoti kitoms įmonėms.

Potencialios rinkos auditorija gali būti neįkainojama įmonei, nes ji padeda jums rasti pirkėjų, kurie artėja prie savo pirkėjo ciklo pabaigos. Procesas tampa efektyvesnis tik laikui bėgant, kai sistema mokydamasi mašinoje toliau aiškinasi, kas veikia, o kas neveikia.

„Google“ rekomenduoja maišyti potencialių klientų auditorijos kampaniją su esamomis pakartotinės rinkodaros kampanijomis , kad būtų pasiekti geriausi konversijų rezultatai. Tai padidina jūsų pasiekiamumą neaukojant aktualumo.

Grįžkite į „Google Ads“ vadovo turinio lentelę

Šnipinėkite konkurentus ir gaukite kampanijos idėjų

Pasirinkus tinklą, kuriame norite reklamuotis, visada yra gera idėja šnipinėti savo konkurentus.

Prieš pasinerdami į pinigus kainuojančius skelbimus, tyrimas turėtų būti jūsų kitas žingsnis.

Tai gali padėti įvertinti dabartinę rinką, pradedant skelbimo tekstu, baigiant pasiūlymais ir raktiniais žodžiais.

Be to, tai parodo, kas veikia, o kas ne, ir gali sukelti puikių idėjų rašant savo skelbimų skelbimus ar kuriant „YouTube“ ir vaizdo skelbimų skelbimus.

Paprasčiausias būdas tyrinėti yra einant į „Google“ ir ieškant raktinių žodžių savo pramonėje, kad pamatytumėte, kokie skelbimai rodomi:

Galite analizuoti, kokie yra jų pasiūlymai ir kaip jie struktūrizuoja savo skelbimus.

Pavyzdžiui, kiekvienas naudoja skirtingus skelbimų plėtinius ir raginimus veikti, pvz., Nemokamą PPC auditą.

Svarbiausia čia išplėsti tai, ką daro jūsų konkurentai. Naudokite juos kaip pagrindinį lygį ir susitelkite į geresnių skelbimų kūrimą.

Naudodami tokį įrankį kaip SEMRush , galite analizuoti tikslius raktinius žodžius, kuriuos naudoja ir jūsų konkurentai:

Šis sąrašas parodys, kokiais terminais jie siūlo kainą, kiekvieno nukreipimo puslapius ir kaip jie reitinguojami, o tai suteiks puikių duomenų, kad sukurtumėte kitą kampaniją, kad galėtumėte juos viršyti.

Daugelis įmonių, naudojančių „Ads“, savo skelbimus taip pat galės rodyti naudodami „SEMRush“, leisdami generuoti greito skelbimo kopijavimo idėjas, kurių protas gali užtrukti kelias valandas:

Niekada nepradėkite naujos kampanijos neatlikę konkurentų tyrimų. Sutaupysite laiko ir pinigų, ieškodami geriausių raktinių žodžių ir palygindami dabartinius jų skelbimus kaip pagrindinę situaciją.

Grįžkite į „Google Ads“ vadovo turinio lentelę

„Google Ads“ raktinių žodžių įrankio naudojimas

Dabar, kai pasirinkote tinklus, laikas nustatyti keletą raktinių žodžių:

„Google“ pirmiausia liepia jums „pridėti maždaug 15–20 raktinių žodžių“.

Nedaryk to. Tai bloga idėja. Rimtai.

Leisk man paaiškinti.

Taigi „Google“ leidžia jums nustatyti „Skelbimų grupes“, kur taikote pagal raktinių žodžių grupę.

Štai kaip atrodys skelbimų grupė pridėjus 15–20 raktinių žodžių:

(Vaizdo šaltinis)

Sukūrę šias skelbimų grupes, galite pradėti kurti skelbimus.

Bet tada pastebite problemą.

Kaip žemėje galite sukurti 1–3 skelbimus, susijusius su visais šiais įvairiais terminais?

(Vaizdo šaltinis)

Jūs negalite. O kai jūsų skelbimai nėra labai konkretūs ir optimizuoti, gaunate mažesnį kokybės balą.

Kuo žemesnis kokybės balas, tuo daugiau pinigų mokate už tuos pačius rezultatus.

Pagalvok apie tai:

Ką daryti, jei toje pačioje skelbimų grupėje taikote pagal „moterišką raudoną suknelę“ ir „juodą suknelę“? Jie gali pamatyti neteisingą skelbimą, kuris kainuoja brangų paspaudimą, kuris nekonvertuoja.

Vietoj to, sąrankos proceso raktinių žodžių skyriuje raskite vieną raktinį žodį, pagal kurį norite taikyti.

Paspauskite „Išsaugoti“ ir sukurkite savo pirmąjį skelbimą pagal šį raktinį žodį:

Išsaugoję naują skelbimą ir raktinį žodį, eikite į informacijos suvestinės skiltį Skelbimų grupės.

Raskite tą ką tik sukurtą skelbimų grupę ir užpildykite ją pridėdami raktinių žodžių iš šių atitikties tipų:

  • Modifikuota plati atitiktis: modifikuoti plačios atitikties terminai leidžia rodyti daugybę paieškų „Google“, kuriose yra jūsų raktinis žodis bet kokia tvarka.

Jų struktūra yra tokia:

+ Raktažodis

Pavyzdžiui, jei parduodate krepšinio batelius, tai būtų: + krepšinis + batai

  • Frazės atitiktis: frazės atitiktis taip pat gali padėti parodyti paieškose, kuriose yra ta tiksli frazė, su kitais užklausos žodžiais.

Jų struktūra yra tokia:

„Keyword“ – „krepšinio bateliai“

Pvz., Jei kas nors iš „Google“ ieško „raudoni krepšinio bateliai“, jūs pasirodytumėte, nes frazės atitikties raktinis žodis yra.

Bet jei kas nors ieškos „raudonas krepšinio sportinis batelis“, jūs jo neparodysite.

  • Tiksli atitiktis: tiksli atitiktis padės jūsų skelbimus rodyti paieškose, kurios atitinka terminą arba rodo panašius variantus.

Tai sukonstruota taip:

[Raktažodis]

Užbaigta skelbimų grupė turėtų atrodyti maždaug taip:

Apibendrinant tai jums reikia sukurti skelbimų grupes kiekvienam raktiniam žodžiui, pagal kurį norite taikyti, naudodami kiekviename raktinio žodžio frazės, tikslios ir modifikuotos plačios atitikties formas.

Tokiu būdu kiekvienas jūsų sukurtas skelbimas bus labai optimizuotas tam raktiniam žodžiui.

Užuot bandę taikyti 2–3 skelbimus pagal 15–20 raktinių žodžių, taikote 2–3 skelbimus pagal vieną raktinį žodį, kad gautumėte geriausią rezultatą už aukštą PR ir daugiau konversijų už mažiau pinigų.

Raktinio žodžio ketinimas: pasirinkite tinkamus raktinius žodžius savo „Google Ads“ kampanijai

Renkant raktinius žodžius naujai skelbimų kampanijai, reikia nepamiršti vieno svarbaus veiksnio:

Tikslas.

Ko ieškotojas tikisi gauti iš šios paieškos? Ko jie ieško ir ką konkrečios paieškos pasakoja apie jų pirkimo etapą ?

(Vaizdo šaltinis)

Priklausomai nuo konkretaus vartotojo kanalo etapo, jų paieškos bus labai skirtingos.

Pavyzdžiui, jei kas tik pradeda pirkimo kelią, jis dar nežino, kokio televizoriaus nori. Jie greičiausiai ieškos produktų palyginimo arba susiaurins produkto tipą:

(Vaizdo šaltinis)

Tuo tarpu žemiau piltuve (arčiau pirkimo) esantys vartotojai ieškos konkrečių televizorių, dydžių ar kur juos įsigyti.

Tikslas yra labai svarbus sėkmingiems skelbimams. Jei taikysite pagal raktinius žodžius, pvz., „Plazma ar skystųjų kristalų ekranas“, skelbime, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas jo pirkimui, niekas nevers konversijos. Pirmiausia jie nori palyginti, o ne iš karto pirkti.

Ar turėtumėte siūlyti kainą dėl firminių paieškos terminų?

Turint omenyje raktinių žodžių tikslą, paprastai kyla kitas klausimas: ar verta siūlyti kainas pagal prekės ženklo paieškos terminus?

Firminis paieškos terminas yra tiesiog siūlymas atlikti paiešką su jūsų prekės ženklo pavadinimu.

Kaip šis:

Siūlyti prekės ženklo paieškos terminus gali atrodyti beprasmiška:

Kodėl turėtumėte mokėti už paieškas ieškodami savo įmonės, kai užimate pirmą vietą organiškai?

Štai keletas pagrindinių priežasčių.

Pirma, jie pigūs:

Antra, konkurentai ketina siūlyti kainą pagal jūsų firmines sąlygas:

Tai neišvengiama ir jūs negalite rizikuoti konkurentais pavogti jūsų firminį srautą, kai kainuoja centai iki dolerio, jei norite pasiūlyti kainą pagal jūsų firmines sąlygas.

Sukurkite paprastą kampaniją, vykdomą su pigiais kainos pasiūlymais pagal jūsų firminius terminus. Daugelis paspaudimų vis tiek bus nukreipti į natūralius rezultatus ir nieko nekainuos. Tačiau tai užtikrins, kad beveik visi mokami paspaudimai vis tiek bus nukreipti į jūsų svetainę, o ne į konkurentą.

Grįžkite į „Google Ads“ vadovo turinio lentelę

Paieškos terminai: kokie jie yra ir kaip juos naudoti naujose kampanijose

Skelbimų paieškos tinklas pagrįstas raktiniais žodžiais.

Jų ieškote naudodami raktinių žodžių planavimo priemonę ir pagal jas kuriate naujas kampanijas. Be to, jūs netgi siūlote jų kainą.

Bet iš tikrųjų jūs už juos nemokate.

Leisk man paaiškinti:

Raktiniai žodžiai yra būtent tokie: raktiniai žodžiai. Tai nebūtinai yra tiesioginės sąlygos, už kurias mokate. Skelbimuose, priklausomai nuo naudojamų atitikties tipų, mokate už dešimtis skirtingų susijusių paieškos terminų.

Nors galite siūlyti „ppc agency“, jūs mokate už „ppc agency near me“ ir kitas susijusias frazes.

Šias frazes galite pamatyti tiesiogiai savo „Ads“ paskyroje raktinių žodžių informacijos suvestinės ataskaitoje „Paieškos terminai“:

Geriausias būdas naudoti šią ataskaitą yra rūšiuoti rezultatus, geriausiai konvertuojant paieškos terminus, ir naudoti juos kaip naujas kampanijos idėjas.

Tai nemokamas ir lengvas raktinių žodžių tyrimas, kurį žinote. Raskite aukštus konversijų rodiklius, aukštą PR ir pigius kaštus turinčius paieškos terminus.

Tada galite jas tiesiogiai paversti naujomis kampanijomis, kad pasinaudotumėte pigių konversijų pranašumais.

O jei radote paieškos terminų, už kuriuos nenorite mokėti, atlikite toliau nurodytus veiksmus.

Neigiami raktiniai žodžiai: kas tai yra ir kaip jie gali sumažinti iššvaistytas išlaidas

Paieškos terminų ataskaitoje neretai pastebite jus klaidinančius terminus.

Pvz., Kiti konkurentai arba „Nemokami“, kai neparduodate nemokamų produktų ir paslaugų.

Tai pavojinga jūsų sėkmei, nes vis tiek mokate už paspaudimus, net jei jie niekada nebus konvertuojami.

Tai reiškia, kad jūsų biudžetas gali pamažu išsekti iš paspaudimų, kurių niekada nepirkite iš jūsų.

Laimei, „Google Ads“ leidžia pridėti juos kaip neigiamus raktinius žodžius, vadinasi, skelbimai nebus rodomi pagal šiuos terminus.

Norėdami tai padaryti, tiesiog pasirinkite juos paieškos terminų ataskaitoje ir pridėkite juos kaip neigiamus raktinius žodžius:

Tai leis išvengti iššvaistytų išlaidų ir leisti pinigus už paspaudimus, kurie konvertuoja.

Kaip naudotis „Google Ads“: parašykite skelbimą

Dabar atėjo laikas parašyti savo pirmąjį skelbimą, nukreiptą į naująjį SKAG.

Aš rekomenduoju vadovautis šiuo paprastu „Unbounce“ vadovu:

(Vaizdo šaltinis)

Būtinai įtraukite raktinį žodį į antraštę ir URL, nes tai padės ieškotojui parodyti, kad jie randa būtent tai, ko ieško.

Grįžkite į „Google Ads“ vadovo turinio lentelę

Kaip pagerinti skelbimo PR naudojant skelbimų plėtinius

Parašę pagrindinius skelbimus „Ads“, galite žymiai pagerinti jų našumą naudodami skelbimų plėtinius.

Skelbimų plėtiniai yra įrankiai, kurie tiesiogine prasme prailgina jūsų skelbimų ilgį ir gylį, įtraukdami įvairias funkcijas, tokias kaip telefono numeriai, adresai ir dar daugiau.

„Google“ teigimu, jie gali padidinti jūsų PR bent 10%.

Šiuo metu „Google“ gali pasirinkti kelis plėtinių tipus, priklausomai nuo jūsų verslo tipo ir kampanijos tikslų:

  • Vietovės plėtiniai:

tai gali parodyti jūsų adresą, verslo informaciją ir net vietines nuorodas, integruotas į „Google“ žemėlapius. Tai puikiai tinka pritraukti vietinį pėsčiųjų srautą į jūsų verslą.

  • Filialų vietovių plėtiniai:

parodykite ieškotojams, kur jie gali rasti jūsų produktus vietinėse mažmeninės prekybos parduotuvėse. Pvz., Jei jūsų produktai yra gabenami didesnėse mažmeninės prekybos parduotuvėse.

(Vaizdo šaltinis)

  • Figūrinių išnašų plėtiniai:

prie skelbimų pridėkite daugiau teksto, pvz., unikalių pasiūlymų ir raginimų veikti.

  • Pranešimo plėtiniai:

pritraukite tekstinių pranešimų pokalbius su klientais tiesiai iš savo skelbimo.

(Vaizdo šaltinis)

  • Svetainių nuorodų plėtiniai:

paraginkite žmones apsilankyti konkrečiuose jūsų svetainės nukreipimo puslapiuose, susijusiuose su jūsų pradiniu pasiūlymu:

Tai yra populiariausi skelbimų plėtiniai, kuriuos šiuo metu siūlo „Google Ads“.

Pasinaudokite jais kitoje kampanijoje, kad skelbimai būtų išsamesni ir padidėtų paspaudimų rodikliai.

Grįžkite į „Google Ads“ vadovo turinio lentelę

Kaip suplanuoti skelbimus „Google Ads“

Rašydami „Google Ads“ skelbimus galite pagalvoti: kaip galėčiau juos parodyti tik darbo valandomis?

Jei naudojate telefonų numerius ir adresus vietiniams apsilankymams ar skambučiams skatinti, skelbimus norite rodyti tik pagrindinėmis valandomis.

Jei to nepadarysite, mokėsite už telefono skambučius, į kuriuos paprasčiausiai neatsakoma.

Norėdami suplanuoti skelbimus, eikite į informacijos suvestinės skiltį „Skelbimų tvarkaraštis“:

Čia galite redaguoti dieną ir konkrečią valandą, kurią norite rodyti savo skelbimus. Tinkinkite tvarkaraštį, atitinkantį jūsų darbo valandas, kad jūsų pinigai nebūtų švaistomi:

Grįžkite į „Google Ads“ vadovo turinio lentelę

Kaip sukurti mobiliesiems skirtus skelbimus

Su mobiliojo ryšio eismo viršijo darbastalio eismą , o dabar pats laikas įdėti daugiau atsargų į mobiliųjų reklamų.

Laimei, „Ads“ turi puikių mobiliesiems pritaikytų skelbimų tipų, kad galėtų pasinaudoti:

  • Paieškos tinklo skelbimai tik mobiliesiems
  • Vaizdinės reklamos tinklo skelbimai tik mobiliesiems
  • Programų mobiliesiems skelbimai
  • Skelbimai tik su skambinimo funkcija

Kiekvienas iš šių skelbimų tipų padės užfiksuoti daugiau srauto mobiliuosiuose įrenginiuose.

Kurdami naują skelbimą, galite sukurti mobiliesiems skirtus variantus, apribodami taikymą ir kampanijos tikslų skiltyje pasirinkdami telefono skambučius ar programų atsisiuntimus:

Naudokite juos kurdami mobiliesiems skirtas kampanijas, kurios sulauks daug srauto.

Sukūrę kelis skelbimus su skirtinga kiekvieno SKAG kopija, laikas nustatyti skelbimų konversijų stebėjimą.

Grįžkite į „Google Ads“ vadovo turinio lentelę

Nukreipimo puslapių nustatymas

Nukreipimo puslapiai yra jūsų svetainės puslapiai, į kuriuos pateks konkretus vartotojas spustelėjęs jūsų skelbimą.

Ieškojęs „Google“ ir radęs jūsų skelbimą, vartotojas jį spustelės ir bus nukreiptas atgal į jūsų svetainę.

Bet jūs galite ne tik nustatyti savo pagrindinį puslapį kaip tą puslapį, kuriame jie atsiduria.

Tai didelis „ne“, kai reikia vykdyti sėkmingą skelbimų kampaniją.

Konkretumas yra pagrindinis dalykas, o nukreipimo puslapis yra didelė jūsų kokybės balo dalis, kaip aptarėme anksčiau.

Geresni nukreipimo puslapiai = geresni kokybės balai = pigesni skelbimai ir daugiau konversijų.

Nukreipimo puslapiai turėtų būti konkretūs kiekvienai jūsų vykdomai kampanijai.

Pvz., Kai ieškau ekologiškos lengvos skrudintos kavos, pateiksiu tos paieškos skelbimus:

Spustelėjęs skelbimą, tikiuosi, kad pamatysiu būtent tai, ko ieškojau, ne tik bendrinę kavą, kuri nėra ekologiška ar lengva skrudinta. Ir, laimei, aš:

Kiekvienai vykdomai kampanijai sukurkite naujus nukreipimo puslapius.

Jei vykdote raudonų teniso batų kampaniją, parodykite tiesiog parduodamų raudonų teniso batų nukreipimo puslapį. Neverskite vartotojo ieškoti jūsų svetainėje. Pateikite jiems tiksliai tai, ko nori raktinis žodis.

Kai nukreipimo puslapiai bus rodomi tiesiogiai, laikas juos pridėti prie savo kampanijų / skelbimų.

Norėdami tai padaryti, redaguokite esamus skelbimus arba sukurkite naujus ir nuleiskite nukreipimo puslapio nuorodą į skiltį „Galutinis URL“:

Galutinis URL yra nukreipimo puslapis, į kurį vartotojai bus nukreipti spustelėjus jūsų skelbimus.

Tai padarę turite prieigą prie naujos „Ads“ ataskaitos, kuri padės pagerinti nukreipimo puslapius ir kokybės balus:

Nukreipimo puslapio ataskaita.

Naudodami šią ataskaitą galite analizuoti daugybę duomenų nuo pozicijų iki paspaudimų ir konversijų:

Tinkinkite metriką, kurią norite pamatyti, ir naudokite šią ataskaitą, kad sužinotumėte, kurie nukreipimo puslapiai veikia geriausiai ir kuriuos reikia patobulinti.

Padidinkite savo puslapio greitį naudodami AMP skelbimus

„Google“ AMP nukreipimo puslapiai skirti pagerinti puslapio greitį, o tai yra vienas iš dažniausiai pasitaikančių skundų tarp žmonių, kurie palieka svetaines.

( Vaizdo šaltinis )

AMP reiškia „Accelerated Mobile Pages“ ir yra specialiai sukurtas atsižvelgiant į optimalų greitį. Naršyklėms žymiai lengviau interpretuoti AMP HTML, todėl visas procesas tampa greitesnis ir racionalesnis.

AMP puslapiai sukurti specialiai tam, kad kūrėjai galėtų išvengti kodavimo problemų. Jie yra paprasti ir veiksmingi.

Norite greičio nukreipimo puslapiuose ir svetainėje, nes greitesnės svetainės labiau įtraukia. Greitis yra veiksnys, turintis tiesioginės įtakos konversijoms ir lojalumui prekės ženklui.

( Vaizdo šaltinis )

Dauguma klientų tikisi, kad jų svetainės bus įkeltos per tris sekundes. Pasak „Google“, konversijų rodiklis nukrenta 20% už kiekvieną papildomo įkelties laiko sekundę.

Be to, kiekviena papildoma sekundė pakrovimo metu lemia 16% klientų pasitenkinimo sumažėjimą .

Tai didžiulė problema, prieš kurią įmonės nori išeiti. Pasak „Google“, dauguma svetainių mobiliesiems praleidžia trijų sekundžių apkrovos žymę iki 19 sekundžių .

Tarkime, kad savo skelbimu sužavite būsimą klientą. Vartotojas spustelėja skelbimą ir laukia … ir laukia … ir tada dar laukia.

Kai puslapis įkeliamas per amžius, tai daro prastą pirmąjį įspūdį jūsų įmonės vardu. Lėtas apkrovos laikas priverčia jus atrodyti blogai, o jūsų svetainės funkcionalumas yra panašus į parduotuvės klientų aptarnavimą.

Jei kliento įspūdis apie jūsų įmonės efektyvumą yra akimirksniu iškreiptas, jums bus daug sunkiau juos konvertuoti.

Grįžkite į „Google Ads“ vadovo turinio lentelę

Kaip stebėti „Google Ads“ rezultatus

Nustatykite konversijų stebėjimą

Eikite į informacijos suvestinės skiltį „Konversijos“:

Čia sukurkite naują „Svetainės“ konversiją:

Šis konversijos tipas leis jums stebėti konversijas savo svetainėje.