Eismo svyravimai nutinka geriausiems iš mūsų. Tačiau blogos turinio strategijos jūsų svetainėje negalima pateisinti. Laikui bėgant yra du turinio tipai: pirmoji kategorija apima bet kurį straipsnį, parašytą remiantis populiarėjančia tema. Jo pranašumas yra tas, kad tinkamai elgiantis jis padidina jūsų svetainės auditoriją per naktį – žinoma, būdingas trūkumas yra tas, kad žmonės netrukus praras susidomėjimą ta konkrečia tema. Antrojo tipo turinys per naktį nedaro nieko stebuklingo – trumpalaikėje perspektyvoje jūs netgi negalite pamatyti nieko įspūdingo.
Visžalis turinys yra turinys, kuris išlieka galiojantis laikui bėgant, jis yra nesenstantis ir visada pritraukia naujų skaitytojų.
Visžalio turinio tema nagrinėjama tema, kurios data nėra greita (ar visai?), Ir išlaiko aktualumą; tokiu būdu padidėja srautas, potencialių klientų ir socialinės žiniasklaidos pasidalijimas per ilgą laiką, taip pat susijusios pajamos. Nors naujienos yra labai svarbios mūsų greitai pažymėtuose laikrodžiuose, galvodami apie savo investicijų grąžą, turite nepamiršti, kad nesenstantis turinys ilgainiui kuria pasitikėjimą prekės ženklu, ypač tinkamai ištyrus.
„Evergreen“ principas yra pagrindinė visų gerai parengtų turinio rinkodaros strategijų, atlaikančių laiko išbandymą, dalis. Šiame tinklaraščio įraše pateikiamas kuruojamas visžalių tinklaraščių įrašų idėjų sąrašas, kuris padės padidinti srautą į jūsų svetainę. Tačiau pirmiausia, kaip ir bet kuris tinklaraštininkas, turėtumėte pasirinkti nišą ar temą, kuriai kuriate turinį.
WOW Evergreen turinio idėjos
- Atvejų analizė
- Statistika ir duomenys
- Produktų apžvalgos
- Kažko istorija
- Kaip vadovai
- Pradedančiųjų vadovai
- Kuruoti turinį
- Sąrašai
- Populiariausi patarimai žmonėms suprasti jūsų pramonę
- Geriausia praktika
- Kontroliniai sąrašai
- Žinynai jūsų rinkoje
- Permąstykite bendrą požiūrį
- Atnaujinkite ir atnaujinkite seną turinį
- Apibrėžimai, žodynai, akronimai
- Ataka sub nišą
- Pamokų serija
- Bendrų problemų strategijos
- Garsių žmonių interviu
- Nesėkmių istorijos
- Jūsų sėkmės istorija
- Pasakojimas
- Enciklopedijos įrašai
- Kažko pliusai ir minusai
1. Atvejų analizė / Baltosios knygos
Rašyti visžalį turinį pavyzdžio forma nėra lengva. Tačiau tai labai priklauso nuo pramonės, kurioje dirbate. Pavyzdžiui, jei dabar atliekate atvejų tyrimą apie naujausius „Android“ naujinius, sunku patikėti, kad per 6 mėnesius turėsite nuolatinį skaitytojų srautą. ‘ laikas.
Baltos skrybėlės SEO atvejo tyrimas išliks aktualus tol, kol jį vertinsite kaip visžalę praktiką, kuri veikia kaip nuoroda. Istorijos apie didesnį srauto padidėjimą ir kitus reitingavimo siužeto posūkius dažniausiai būna aktualios raktinių žodžių tyrimus ir nesenstančios, nes atskleidžia sunkios padėties valdymo būdą. Ir visi žinome, kiek tai sveria.
Visi turinio rinkodaros specialistai turėtų apsvarstyti galimybę sukurti poveikį paskutiniams atvejams!
Kita vertus, jei kalbate apie tokius dalykus kaip aukštasis mokslas, gera baltoji knyga apie pedagoginę praktiką turi realių galimybių būti pastoviu skaitytojų šaltiniu po 5 metų. Mano nuomone, visos turinio strategijos turėtų apimti paieškos sistemų optimizavimo atvejų tyrimus. Jie padidina jūsų prekės ženklo pasitikėjimą, taip pat teikia vertingą svetainės srautą.
2. Statistika ir duomenys sukuria puikių visžalių straipsnių
Kol įtraukiate laikotarpį, apie kurį kalbate, jie išlieka aktualūs net ir praėjus tam tikram laikotarpiui. Visiškai pasirenkate, ar pritaikysite jį dabartiniam status quo, ar tiesiog išlaikysite jį žmonėms, kurie ieško nuorodų praeityje. Tačiau nepakenkia laikas nuo laiko atnaujinti statistiką, ypač kai kalbama apie tokį dinamišką ir nepastovų domeną. Statistikos atskleidimas tinkamame kontekste yra pats savaime naudingas, nes tai taip pat padeda jūsų auditorijai suprasti perspektyvą, o ne mažai reikšmingą situaciją.
Kad ir kokios konkrečios jūsų išvados atrodytų, jūsų auditorija ekstrapoliuos savo praktiką, o tai galiausiai paskatins būti svarbiu ir patikimu kaip šaltiniu. Neabejotinai kontekstas yra svarbus jūsų nišai, todėl turėtumėte pateikti savo skaitytojams informaciją, kurią jie turėjo žinoti .
Kalbant apie statistiką, galite pagalvoti, kad jūsų skaičiai ir skaičiai nėra susiję su aplinkiniais žmonėmis, tačiau galite klysti dėl to. Mūsų galimybės ekstrapoliuoti ir išgauti esminius dalykus iš to, kas mums rodoma, lemia specifinius skirtumus. Jei manote, kad yra tam tikrų bendrų jūsų situacijos aspektų, noriai pasidalykite jais!
Yra ir kitokio tipo faktai ir skaičiai – tie, kurie viską išdėsto nauju, šviesesniu būdu. Dalykai, kurie jums nebūtinai buvo nežinomi, bet kuriuos reikėjo paaiškinti.
Tokiais atvejais pastangos laiku atsipirks turiniu, kuris ne tik nepasimatys, bet ir iš naujo stebės dalykus, kurie ypač domina jūsų nišoje esančius žmones. Ir pastangos reiškia ne tik profesionalų tyrimą, kuris gali užtrukti kelias dienas, bet ir informacijos pateikimą tokiu būdu, kuris įtrauktų jūsų auditoriją – nes informacijos skaitmeninimas mus pavertė labai grafiniais. Kalbant apie elgseną skaitymu internete, tai puikus visžalio turinio pavyzdys, nes jis pagrįstas tuo, kaip technologijos veikia mūsų smegenų laidus.
Nesvarbu, kokia „nuobodi“ yra jūsų niša! „Statistikos ir duomenų“ tema yra viena iš tų visžalių temų, kurios visada leidžia generuoti turinio idėjas.
3. Produktų apžvalgos – ilgalaikis turinys, generuojantis srautą ir pardavimus
Apžvalgos apskritai grindžiamos viena iš dviejų šių idėjų: arba tuo, ką mąsto masės – dėl to tai ne visada yra patikima, arba tuo, kuo šios srities ekspertas tiki tam tikromis, specifinėmis savybėmis.
Antroji technika visada yra patikimesnė, daugiausia dėl to, kad patikimumas yra pagrįstas kompetencija – užuot peržiūrėję ką nors labai toli nuo savo kompetencijos srities, kur būsite tik dar vienas vartotojas, analizuodami produktą, susijusį su jūsų darbu (net nuotoliniu būdu) ) ilgainiui kuriate įsitraukimą. Tai pasakoja istoriją, kurią žmonės noriai išgirs, ir jei tarp jūsų auditorijos yra tokių, kurie sutinka su jūsų nuomone, tai veiks kaip rišiklis. Pavyzdžiui, „ Firstround“ , į technologijas orientuota įmonė, sukurta siekiant palengvinti idėjų ir verslininkų ryšius, neseniai peržiūrėjo plačiai populiarų „ Producthunt“ .
Peržiūros įžvalga padeda jums sukurti patikimumą. Po straipsnio paskelbimo rekomenduojama neprarasti ryšio su produktu. Kartkartėmis ją atnaujinkite, atsižvelgiant į tai, kokie dideli pokyčiai įvyko po jūsų analizės – tai padeda išlaikyti atskaitomybę. Tai ne tik padeda jūsų skaitytojams geriau suprasti apžvalgą ir ją reitinguoti aukščiau pagal savo pageidavimus, bet ir pagerina jūsų įvaizdį, o tai rodo, kad turite dėmesio detalėms ir esate aistringi savo nišai. Tačiau jei skelbiate populiarioje savo tikslinių auditorijų naujienų svetainėje ir esate įtakingas asmuo, yra tikimybė, kad patekote į „Jackpot“ . Štai vienas visžalio turinio, generavusio daugiau nei 170 tūkst. Peržiūrų, pavyzdys. Tai įrodo, kad tai yra vienas iš tų populiarių įrašų, kurie sukėlė daug traukos.
4. Kažko istorija
Kontekstualizuojant straipsnį taip, kad jis atitiktų jūsų tikslą, sukuriamas išskirtinis turinys, užtikrinantis tolygų srautą. Žinoma, užuot bandęs užpildyti šį straipsnį superlatyvais, nes jis yra išgalvotas, mano išskirtinio turinio apibrėžimas yra susijęs su aktualia informacija, kuri yra unikali, kad būtų nepaprasta ir įsimintina . Rašytojo blokas yra kažkas, dėl ko kentėjome visi, todėl galbūt taip lengva su juo susieti. Jums nereikia kas mėnesį dalyvauti literatūriniuose konkursuose, užtenka būti reklamos autoriu, kad tiksliai žinotumėte, ką tai reiškia. Bet turint omenyje auditoriją, nėra taip sunku priversti juos domėtis kažko, kas jiems jau patinka, istorija.
5. Kaip vadovauti + pakartotinio turinio technika
Nuo to, kad mums visiems reikia tam tikrų patarimų, pradedant tuo, kad mažiau rūpinamės tuo, ką žmonės galvoja apie kasdienius sprendimus, iki „ Google Analytics“ URL kūrimo priemonės naudojimo kampanijoms stebėti . Žmonių įvairovė daro mūsų poreikius ne tik nuolat skirtingus, bet ir visada ieškant naujų sprendimų. Atsakymų suskaidymas lengvais žingsniais daugiau nei perpus sumažina mūsų problemų sprendimo darbus, taigi tampa puikiu visžalio turinio šaltiniu – jei tik šis metodas nėra susijęs su kažkuo labai konkrečiu laiku.
Naudingo turinio, pvz., „Kaip vadovauti“, skelbimas yra labai svarbus bet kuriai turinio rinkodaros strategijai.
Pavyzdžiui, jei jūsų straipsnyje „kaip“ nurodomi konkretūs operacinės sistemos versijos nustatymai, kurie taip pat gali būti pasenę po kelių mėnesių, jūsų vadovas vargu ar bus tinkamas po vienų metų. Vietoj to, sprendžiant nesenstančią problemą, kad ir kokia ji bebūtų, jūsų tinklaraštyje bus nuolatinis skaitytojų srautas, o ne staigus kritimas. Pradžia nuo pažangiosios pakartotinės rinkodaros yra tinkamai suformuluota visžalė idėja, nurodanti bendrą kryptį, o ne receptą, kuris gali pasenti.
Taip pat turinį galėtumėte panaudoti sukūrę mini seriją iš turinio idėjos „Howto Guides“.
Turinio pakartojimas yra toks pat paprastas, kaip didžiojo „Kaip vadovauti“ padalijimas į mažesnius turinio gabalus.
Tai visada protinga idėja, nes ji užima mažiau laiko ir gali būti pritaikyta turiniui, kuris jau įrodo, kad generuoja srautą.
6. Pradedančiųjų vadovai – paprasta, tačiau efektyvi visžalio turinio idėja
Tai nėra žingsnis po žingsnio pamoka, kaip sukurti galutinį vadovą. Jo tikslas yra padėti jums suprasti, kad vadovai yra dar viena efektyvi taktika kuriant ilgalaikį turinį.
Galima teigti, kad šis yra maždaug tas pats kaip 5 numeris, kuriam turėčiau maldauti skirtis. Esminis skirtumas tarp jų yra tas, kad antrasis yra gausesnis visžalio turinio šaltinis. Nors labai konkretūs žingsniai ką nors darant, laikui bėgant gali pasikeisti, pagrindai yra mažiau linkę patirti dramatiškų virsmų.
Pagalvokite apie tai kaip apie didžiulį teorijų ir praktikų voratinklį – išoriniai kraštai yra minkštesni, lengviau modifikuojami nei pati tos technikos esmė.
Pradedančiųjų vadovai yra lengvai pastatomi. Jie vis tiek bus aktualūs po kelerių metų, neatsižvelgiant į jūsų domeno dinamiką. Taip, žiniatinklis yra toks nepastovus, kaip vis dar – ir vis tiek bet koks turinio rašymas 101 jums patars niekada nepažeisti kokybės prieš nieką kitą pamoką, kaip tai buvo daroma prieš dvejus ar trejus metus. Šis „ Moz“ amžinai žalio turinio pavyzdys daro puikų darbą.
Be to, yra neabejotinas didesnio susidomėjimo pranašumas – kuo bendresnė nagrinėjama tema, tuo didesnė palūkanų norma, kai tai skaitoma. Ir nors tai gali būti suvokiama kaip liūdna ir paviršutiniška, tai iš tikrųjų rodo, kad esame smalsūs ir visada norime išbandyti naujus dalykus.
Skirtingai nuo labai specifinės temos, kuri pritraukia nedidelį, tačiau nuolatinį skaitytojų srautą, mažiau specifinės temos apima platesnę auditoriją, kuri taip pat vyksta gana pastoviais srautais, pavyzdžiui, Neilo Patelio pradedančiųjų internetinės rinkodaros vadovas .
7. Kuruokite turinį nenaudodami turinio kūrimo
Kai tik bando geriau suprasti domeną, žmonės dažnai pasimeta informacijos šurmulyje. Nenuostabu, kodėl turinio kūrimas yra vienas iš tvirčiausių visžalio turinio šaltinių – jį lengva pasiekti ir jis jau susistemintas, suteikiant bendrą supratimą apie tai, kas patenka į jūsų puslapį. Tačiau bene puikiausia tokio tipo straipsnių kokybė yra ta, kad juos lengva sekti, užsirašyti ir grįžti, kai pametate kompasą. Šis turinio rašymo paslapčių kaupimas yra iliustracinis pavyzdys turinio rinkodaros specialistams.
Negalima supaprastinti. Pateikite visą reikalingą informaciją ir pasistenkite, kad turtingas turinys būtų paprastoje struktūroje – to dauguma mūsų ieško dirbdami su nauja sritimi.
8. Sąrašai – klasikinė visžalio turinio idėja
Visi jie neturi būti beprotiškai ilgi, tačiau turi būti išsamūs. Kiekvieną kartą, kai nusprendėte paspausti „Enter“ 20 kartų, būtų nuostabu iš tikrųjų įtraukti viską, ką skaitytojas turi žinoti – pati skaitymo sąrašų idėja yra išeikvoti visus galimus klausimus .
Jei dirbate labai gerą darbą, žmonės neskaitys jūsų straipsnio tik vieną kartą – jie grįš prisimindami, koks buvote geras informacijos šaltinis, kaip tai darėte naudodami šį turinio kūrimo įrankių sąrašą . Nenuvils!
9. Populiariausi patarimai žmonėms suprasti jūsų pramonę
Neretai, ypač žiniatinklyje, žmonės nori daugiau sužinoti apie mokamas paslaugas. Nepriklausomai nuo jūsų siūlomos paslaugos tipo, klientai visada norės sužinoti daugiau apie jūsų industriją – tai suteikia jiems jausmą, kad jie valdo, nepaliekami lauke ir neatlieka užsakomųjų paslaugų, nes nebėra atnaujinti . Būtent todėl norėtumėte, kad jie būtų informuoti, o jūs taip pat norite būti tas, kuris jiems teikia įžvalgas . Tokiu būdu jie galės ne tik suprasti ir įvertinti tai, ką darai, bet ir priskirti tai tau, suprasdamas pamokos pastangas.
Duoti patarimų, kaip sukurti visžalį žalą, kiek tai gali atrodyti kaip profesionalus pažeidimas, yra puikus būdas suartėti su savo klientais. Naudokite jį gerai ir stebėkite tai kaip savo IG. Šis tinklaraščio įrašas apie tai, kaip padidinti savo „Twitter“ stebėtojus , turi 4,5 tūkst. Bendrinimų ir sukuria įtraukimą puslapyje, taip pat komentarų skiltyje, naudodamas veiksmingus asmeninius patarimus.
10. Geriausia praktika – būtina bet kuriai turinio rinkodaros strategijai
Aš tik sakiau, kad receptų nėra. Aš tuo stoviu. Tačiau sėkmę pasiekę žmonės turi teisę skelbti savo kelią, kaip tai padaryti tinkamai. Jei esate vienas iš laimingiausių savo verslo dalyvių, nesilaikykite savęs. Sutinku, kad rinkos dalis nėra tai, ko norėtumėte prarasti savo konkurentų akivaizdoje, tačiau kai kurios gairės niekada nieko neužmušė (išskyrus bent jau Karibų piratus). Jei atkreipėte dėmesį į pasitikėjimo stiprinimą, puikus patarimas skaitytojams yra vertingas patarimas.
Nė viena turinio rinkodaros strategija neturėtų būti laikoma užbaigta be „Geriausios praktikos“ turinio koncepcijos.
Kaip bebūtų, mintis, kad amžinai žaliuojantys straipsniai nėra „minkšti“ tekstų rašymo darbai, niekada neturėtų palikti jūsų proto; galų gale, jūs esate toks pat geras, koks yra jūsų patarimas. Verslas tvirtina, kad praktikuoja ir vertina gerą rašymą, tačiau efektyvi kopija turėtų būti visos verslo pastanga, orientuota į aktualumo išlaikymą. Čia yra straipsnis, kuriame nepatartina vadinamosios „geriausios praktikos“ .
11. Kontroliniai sąrašai
Kontrolinio sąrašo ir paprasto sąrašo skirtumas yra tas, kad antrasis yra daugiau procesas, o ne konglomeratas dalykų, kurie gali būti imami atsitiktinai.
Galbūt norėsite su jais elgtis rimtai ir nepalikdami svarbių patarimų. Šio tipo turinys turėtų padėti skaitytojui atlikti procesą, kurį supaprastinote per savo asmeninę patirtį. Taigi nenustebkite, jei dienos pabaigoje bus padaryta išvada, koreliuojanti kontrolinio sąrašo tikslumą ir jūsų, kaip profesionalo, nišoje pasirodymą.
12. Informacinės knygos jūsų rinkoje
Visi turi kažkur pradėti. Tu. Nebūkite drovūs – pasakykite žmonėms, kokie puikūs skaitiniai jums suteikė perspektyvos. Tačiau, skirtingai nei sąrašai, knygų rekomendacijos neturi būti išsamios. Nėra universalaus recepto, taip pat nėra knygų, kurios garantuotų našumą. Papasakokite savo skaitytojams, ką įgijote iš paskaitų, kurios jums ypač patiko, ir kas jose buvo, kas jums labai padėjo kelyje.
Vietoj to, sutelkite dėmesį į tai, kokį puikų darbą skaitė tie žmonės, baigdami savo žinias arba jas surasdami, nustatydami vystymosi tašką, apie kurį jūs suteiksite informacijos. Nereikia būti dramatiškam. Realizmas apie žmones, kurie darė įtaką jūsų žinioms ir jų darbui, yra tai, kas sukuria patikimumą – pradėkite nuo mažo .
13. Permąstykite bendrą požiūrį
Pasaulis yra vienas didžiulis šališkas patvirtinimas . Viskas, ką bandote pasakyti, bus daug geriau suprantama bet kurios auditorijos, jei tai patvirtins jų ankstesnes empirines teorijas. Nors konstatuojant faktą, su kuriuo visi sutinkame, galima nepastebėti, teigimas, kad priešingai, bus vertinamas kaip piktinantis poelgis, linkęs sukelti aistrą. Nėra nieko blogo, jei galingesnis požiūris parodo, ką jūs ketinate atskleisti.
Yra gera riba tarp to, kad nesuprantate jokio įprasto klaidingo supratimo kaip savaime suprantamo dalyko ir abejojate viskuo, kas sveiku protu. Kad ir kaip mėgstu naujas perspektyvas ir susuktus požiūrius, nepamirškite, kad jūsų argumentai turi būti žymiai galingesni – juk jūs bandote pakeisti nuomonę, užuot ją patvirtinę, ir mes geriausiai žinome, kaip nenoriai visi esame to linkę. Mitų ir klaidingų nuostatų požiūris jūsų nišoje gali būti informatyvus net ir profesionalams, išnaudojant bruožą, kuris pakankamai dažnai sužlugdo verslą – paneigia neteisingus neteisingus supratimus .
14. Atnaujinkite ir atnaujinkite seną turinį – kiek metų išlieka žvalūs
Kartais sunku paleisti puikų straipsnį; kuo sunkiau dirbate, tuo labiau jaučiate, kad nesąžininga, kaip niekas to neatidaro per 6 mėnesius. Seną turinį galima perdirbti ir atnaujinti, turint didžiulį pranašumą kuriant gilesnę perspektyvą – nes tai jau buvo dokumentuota vieną kartą.
Kiekvieną kartą, kai nuspręsite jį atnaujinti, padidėja jo informacinė vertė, su sąlyga, kad tai darote ne tik iš sentimentų; paprasčiausias būdas yra savęs paklausti, kas yra tas straipsnis, kuris turėtų priversti jus domėtis skaitymu praėjus dvejiems metams po jo parašymo. Tada atitinkamai dokumentuokite, kad laiku garantuotumėte jo aktualumą.
15. Apibrėžimai, žodynai, akronimai
Būti nuolankiam tikrai pasiteisina . Kadangi verslas susijęs tik su konkurenciniais pranašumais, nenorėtumėte atrodyti arogantiškas. Darbas nuolat besikeičiančioje nišoje kartais pribloškia vizijos ir aktualumo išlaikymo prasme – ir tai nėra lengviau jūsų klientams. Jų amžinos pastangos yra visada žinoti, ko iš jūsų paprašyti, o kartais tai nėra lengvas darbas. Suteikite savo skaitytojams gerą pradžią .
Šiame kontekste įvedimas į jūsų nišos terminologiją yra idėja – tai jūsų būdas pranešti savo klientams, kad nėra nieko blogo, jei nesugebate įsisavinti savo žargono, nes jūs jiems nuo pat pradžių siūlysite nuolatines gaires. Pirmas žingsnis. Nors tokio pobūdžio turinys jums gali pasirodyti nereikalingas, jūsų klientų akyse tai gerai įvertintas nuolankumas, kurio nenorite praleisti .
16. Išpuolis po nišą – nauja švino generavimo koncepcija
Nuo 2011 m. „Google“ kasmet atlieka žmonių informacinių poreikių tyrimus. Jie siūlo, kad paieškos sistemos, kaip ir mes, turėtų daugiau dėmesio skirti nuodugniai turinio analizei.
Papildomi tyrimai įrodo, kad ilgą, gerai dokumentuotą turinį, kurį matome padidinę kai kurių „Google“ paieškų metu, iš tikrųjų sudaro visžaliai įrašai, kuriuos verta perskaityti, jei norite sužinoti konkretesnį temos supratimą, o ne tik trumpą apibrėžimą ar įvadą. . Tai neturi būti tiksliai „Karas ir taika“, tačiau aktualumas yra būtinas .
Ši koncepcija taip pat gali būti naudojama kaip švino generavimo technika. Galėsite įveikti naujų tipų asmenis, kurių iki šiol neišbandėte.
17. Pamokų serija
DYI metodai mūsų gyvenime atsirado tiek pat, kiek kačių vaizdo įrašai, ir mes linkę juos vienodai mylėti, didžiuotis, kad nereikia užsiprenumeruoti viso kurso, kad tik atliktume tai, kas kažkaip nepatenka į mūsų kompetencijos sritį. Šios idėjos genezė slypi mūsų labai įvairiuose poreikiuose. Apskritai dalykai, dėl kurių vadovaujamės pamokose, nėra mūsų pirmos klasės prioritetai, bet kažkur antroje ar trečioje vietoje, kur svarbu būti išmanantiems, bet tik kaip papildomą kryptį nuo to, ką mes paprastai darome. Štai kodėl mokymo programos yra geriausios serijomis, tenkinant tiek pradedančiuosius, tiek profesionalus. Be to, yra pranašumas, kai galėsite sustoti, kai pasiekėte žinių lygį, kurio siekėme .
18. Bendrų problemų strategijos
Tarkime, kad jūsų strategijos nurodo plačią sritį, o ne nišą. Jūsų požiūris geriausiai veiktų, kai bus išsamus ir gerai dokumentuotas. Veiksmingos, praktiškos strategijos turėtų pritraukti žmones, neatsižvelgiant į laiko planą, tačiau vis tiek turėtumėte tiksliai apibūdinti kiekvieno siūlomo žingsnio vykdymą. Sprendžiant bendruosius jūsų pramonės klausimus, jūsų ir jūsų pagrindinės visuomenės nariai užmezga lengviau valdomą ryšį. Įtraukite kai kurias savo pagrindines vertybes į taktikos vykdymą, kad jūsų požiūris būtų konkretus ir atpažįstamas .
19. Garsių žmonių interviu + įtakojanti rinkodara jūsų svetainės lankomumui padidinti (premija)
Jie sako, kad tiesa yra perspektyvos klausimas. Mūsų influenceriai pateko į populiariausias istorijas sunkiu darbu, begaliniu kiekiu kavos ir labai mažai laisvo laiko. Tačiau kartais malonu matyti už dienoraščio įrašo esantį vyrą – tą galingą mašiną, kuri tendencijas paverčia pelenais, o nežinomą praktiką – tendencijomis .
Interviu pamačius ką nors, pavyksta žvilgtelėti į asmenį už asmens. Ir nors tai kartais šiek tiek nukrypsta nuo temos, dažniausiai tai keičia tai, kaip mes suvokiame profesionalo darbą – ne kaip duotybę, bet kaip amžinas pastangas iš nuostabios netvarkos, dažnai apipintos eskizais, juodraščiais, apdovanojimais ir klaidomis.
Kai žmonės rodomi istorijose internete, jie linkę dalytis tais puslapiais ir susieti su jais. Štai kodėl influencerių paminėjimas jūsų tinklaraščio įrašuose yra laikomas puikiu svetainės lankomumo didinimu.
20. Nesėkmių istorijos
Tikrai stiprūs pavyzdžiai remiasi žmonių baimėmis. Nieko gėdingo jų išnaudoti, jei tai daroma tiksliai. Bet kokios rūšies nesėkmės dažnai būna pabaisos po mūsų lovomis, o jų nulupimas ties pagrindais padeda jūsų skaitytojams išvengti tų pačių klaidų .
Pasakyti tai, ką išgyvenote, yra stiprybės deklaracija tiek, kiek tai yra įspėjimas visiems, esantiems panašioje padėtyje.
21. Jūsų sėkmės istorija
Žmonės dažnai neįvertina, kiek pastangų ir daug bemiegių naktų reikia norint užsidirbti pinigų iš jūsų verslo. Sėkmės istorijos, kad ir kaip intuityviai atrodytų, yra būdas pakelti žmonių kojas ant žemės – atskleisti visą jūsų sėkmės vaizdą , ne tik tai, kas pastebima už blizgančių ekranų.
22. Pasakojimas per Evergreen Posts
Ne visi gali sudaryti labai skirtingus elementus patraukliai, naudingai. Tačiau šie labai nedaugelis vadinami pasakotojais – ir jiems niekada nereikia jaudintis dėl žmonių, skaitančių jų straipsnius, skaičiaus. Ir nors tai skamba anapusiškai, jis neturi nieko bendro su magija, tačiau daugybė tyrimų, nuolatinis profesinis tobulėjimas ir galbūt lašas įkvėpimo .
23. Enciklopedijos įrašai
Nors nėra jokio mokslinio pagrindo teigti, kad vaizdinę informaciją apdorojame 60 000 greičiau nei parašius, vizualinė rinkodara, atrodo, turi didelę sėkmę, ypač kai žmonės nenori praleisti per daug laiko prie straipsnio.
Pateikite savo informaciją įtraukiančiu ir tekančiu būdu.
Kartais infografika yra net efektyvesnė už išsamų tekstinį požiūrį, atsižvelgiant į informacijos, kurią norite pateikti, pobūdį. Tačiau geriausia laikas nuo laiko ją atnaujinti, kad žmonės žinotų, jog jūs nuolat ieškote pažangos.
24. Kažko pliusai ir minusai
Mums patinka manyti, kad mūsų sprendimų priėmimo procesai yra išskirtinai racionalūs. Tai klaidinga . Pasirodo, kad kiekvienas mūsų sprendimas yra pagrįstas tiek emociniais ištekliais, tiek racionaliais – kuriuos geriausiai galima panaudoti išvardijant populiariąsias nuomones kaip už ir prieš .
Remdamiesi faktiniais duomenimis, naudokite emocinius priskyrimus, norėdami sukurti temos pliusus ir minusus.
Tai ne tik padeda žmonėms priimti sprendimus, bet ir yra puikus šaltinis dokumentuojant temą, kuri kyla kiekvieno galvoje. Tiriamojo poliarizacija yra kebli, tačiau kai tik tai leidžia situacija, galite ją paversti labai naudingu informacijos šaltiniu.
Išvada
Yra begalė dalykų, kuriuos galite padaryti strategiškai turiningai, kad tai iš tikrųjų ką nors pasakytų jūsų auditorijai.
Remiantis mūsų analize, išskirtinis amžinai žalias turinys yra su kabliu, kuris išsiskiria kaip informacija su konkurenciniu pranašumu.
Rašyti su naujienomis susijusius straipsnius yra gyvybiškai svarbu, nes tai rodo susidomėjimą prašmatniomis, visiškai naujomis istorijomis jūsų domene. Tačiau jis tampa dar aktualesnis, jei jį subalansuojate su amžinai susijusiu turiniu, kuris parodo, kad jūs žinote, kaip strategiškai valdote savo patirtį tvarkant informaciją. Nors nėra tobulo turinio strategijos recepto, kuris būtų visuotinai pritaikytas, nepamirškite ne visada pasirinkti sprintą, o ne maratoną.
Kokie kiti visžalio turinio tipai jums tinka?