Džiaugiamės galėdamas atkreipti jūsų dėmesį į penktąjį mūsų pažintinių SEO pokalbių: Apie paiešką ir srautą epizodą, šį kartą su patentų meistru Billu Slawskiu. Jis yra puikus asmuo, trokštantis daugiau sužinoti apie su paieška susijusius patentus ir baltąsias knygas bei teikiantis SEO pramonei išsamių ir naudingų įžvalgų, kurias savo SEO paskelbė tinklaraštis „Jūra“. Dirbdamas su įvairiausiais klientais, nuo ne pelno organizacijų iki „Fortune 500“, Billas yra tas žmogus, kuriam reikia ekspertų nuomonės apie technines SEO temas.
Dažniausiai žmonės geriau supranta techninius dalykus, kai jiems pateikiami pavyzdžiai, paimti iš realaus gyvenimo. Štai kodėl Billas Slawskis yra grynas auksas SEO pramonei – jis gali priversti bet kurį asmenį suprasti užšifruotą patentų, baltųjų dokumentų ir su paieška susijusių sąrankų pasaulį, kuriuo „Google“ suderina savo paieškos variklį. Be to, Billui labiau patinka pavyzdys, o ne tiesioginis sprendimas. Ilgainiui tai yra geriausias būdas ko nors išmokyti – kalbant jų kalba ir padedant įsivaizduoti mechanizmą, o ne išmokti jį mintinai, nesuprantant prasmės.
Billas Slawskis įsitraukė į interneto rinkodarą ir internetinę reklamą nuo 1996 m., Tai yra prieš visą gyvenimą, nes jis dalijasi mūsų podcast’u. Jis turi daug žinių ir patirties kuriant SEO strategijas ir taktikas, skirtas peržengti ribas ir padėti savo klientams padidinti srautą ir potencialius klientus bei optimizuoti jų svetaines. Šiuo metu Billas yra „SEO by the Sea“ tinklaraščio prezidentas ir „Go Fish Digital“ agentūros SEO tyrimų direktorius.
Jis yra SEO pramonės veteranas. Delavero universitete jis turi anglų kalbos bakalauro laipsnį, o Widener universiteto teisės mokykloje – daktaro laipsnį. Prieš pasiryždamas rinkodarai internete, jis 14 metų dirbo aukščiausio lygio Delavero teisme, Delavero aukštesniajame teisme, kaip teismo vadovas ir administratorius bei technologas ir valdymo analitikas.
Billas stengiasi kuo geriau padėti aplinkai ir ne pelno organizacijoms bei mėgsta susitikti su kitais, turinčiais tuos pačius interesus. Be to, jis yra pasirengęs atsakyti į žmonių klausimus apie SEO ir internetinę rinkodarą, ir netgi tai padarė mūsų podcast’e.
Billas Slawskis yra analitinis vaikinas, kuriam nėra lengva paimti paieškos sistemų patentus kaip savaime suprantamus dalykus raktinių žodžių tyrimą. Norėdamas geriau suprasti savo, kaip SEO specialisto, vaidmenį, jis nori juos išskleisti ir pamatyti jų mechanizmus.
Man tikrai įdomu – noriu sužinoti, kaip viskas veikia. Man nepatinka paslaptis įterpiant žodį į paieškos laukelį, paspaudus mygtuką ir gavus rezultatų. Noriu šiek tiek įsivaizduoti, kas pasirodys šiuose rezultatuose. | |
SĄSKAITA SLAWSKI | |
„Go Fish Digital“ SEO tyrimų direktorius @bill_slawski / seobythesea.com |
Sprendžiamos temos:
- Billo patirtis su SEO ir patentais;
- Koks reitingavimo signalas yra nepaprastai svarbus norint pakilti į SERP;
- Kodėl jis pradėjo studijuoti patentus;
- Ant dviejų geriausių „Google“ išvardytų reitingavimo signalų: nuorodos ir turinys;
- Kodėl su vandeniu susiję Billo tinklaraščio ir agentūros pavadinimai (SEO by the Sea, Fish Go Digital);
- Ką įtraukti į svetainę, kad pritrauktų lankytojų ir potencialių klientų;
- AMP;
- „Google“ žiniatinklio valdytojo gairės EAT: kompetencija, autoritetingumas, patikimumas;
- Bilo SEO naminių gyvūnėlių peeves.
10 rinkodaros „Nuggets“:
- Mes pasikeitėme, kaip mes bendraujame su idėjomis ir koncepcijomis, daugiau dėmesio skiriame pokalbiams tarpusavyje per socialinę žiniasklaidą, „Facebook“ grupes, „Twitter“ ir pan. Prieš dešimt metų mes daug daugiau naudojomės forumais. 5:35
- Man kilo klausimas, ar „Google“ daro žiniatinklį nuosavybės teise, išleisdama tuos puslapius (AMP) ir pašalindama kitus žmones? […] Visi leidžia savo HTML versiją. Ar mums to tikrai reikia? Ar mums tikrai reikia, kad jis būtų taip suskaidytas? Aš nesu tikras. 9:01
- Reitingavimo signalai labai priklauso nuo užklausos, kuri visada buvo teisinga. 10:16
- Viskas iš „Google“ yra painiava. 11:43
- „Google“ kovoja su kai kuriomis problemomis, kuriomis jie susidūrė, pavyzdžiui, dėl visų „netikrų naujienų“ tipo dalykų. Jie nori, kad autoritetingos svetainės būtų rodomos aukštai, ir padidina autoritetingas svetaines paieškos rezultatuose. 14:23
- Tikslas, tikslas nėra pateikti pačius aktualiausius rezultatus, o pateikti rezultatus, kurie geriausiai patenkina ieškančiųjų situaciją ir informacijos ketinimus. 16:14
- Man nepatinka paslaptis įterpiant žodį į paieškos laukelį, paspaudus mygtuką ir gavus rezultatų. Noriu žinoti, kas pasirodys šiuose rezultatuose. 21:54
- Kai rašote puslapio turinį, jei galite padaryti tą puslapį daugiau apie ką nors, sutelkdami dėmesį į sąvokų, esančių už puslapio ribų, apimtį, jūs gerinate „Google“ gebėjimą atpažinti tai, apie ką rašote, ir grįžti į užklausų rezultatus žmonių koncertuoja. 32:32
- Paieškos sistemos, pavyzdžiui, naudoja ženklelių sąrašus ar lenteles, o tie sąrašai ir lentelės su ženkleliais paprastai vertinami kaip geri atsakymai į tuos klausimus. 35:12
- Žiniatinklis yra didžiausias informacijos šaltinis pasaulyje. Tai taip pat puikus klaidingos informacijos šaltinis. 40:47
Vaizdo įrašo nuorašas
Razvanas : Sveiki, visi! Tai Razvanas iš kognityvinių SEO, ir šiandien aš čia su Billu Slawskiu.
Jis yra senbuvis SEO pramonėje, jis turi meno bakalauro laipsnį anglų kalba Delavero universitete ir Juris daktaro laipsnį Widener universiteto teisės mokykloje. Jis 14 metų dirbo Delavero aukščiausio lygio teisminiame teisme, Delavero aukštesniajame teisme, teismo vadovu ir administratoriumi bei technologu ir valdymo analitiku.
Jis susidomėjo paieškos sistemomis, patogumu ir tuo, kaip žmonės naršo ir tyrinėja tinklalapius. Jis tęsė SEO ir internetinės rinkodaros darbą ne visą darbo dieną iki 2005 m., Kai paliko teismą dirbti internetinės rinkodaros agentūroje visą darbo dieną. Dabar jis rašo apie SEO ir patentus daugiausia savo turimame tinklaraštyje „SEO by the Sea“. Jis yra „Go Fish Digital“ paieškos rinkodaros direktorius.
Sveiki atvykę į mūsų tinklalaidę! Pasakykite keletą žodžių apie save, jei norite ką nors pridėti.
Bilas : Na, ačiū, kad mane čia! Tinklalapius pradėjau reklamuoti 1996 m., Kuris yra prieš visą gyvenimą . Sunku patikėti, kiek išaugo internetas. Maždaug tuo metu, kai „Yahoo“ pradėjo savo veiklą, turėdamas Beno ir Jerry interneto vadovą, sunku patikėti, kad jis tiek išaugo, o „Yahoo“ išgyveno tai, ką išgyveno, pardavė „Verizon“, o pernai buvo įsilaužta į tris milijardus žmonių – tai nuostabu. Praėjusiais metais buvo įsilaužta į „Equifax“ ir IRS samdė jų vadovus kaip konsultantus, kuriais sunku patikėti …
Razvanas : Taip. Taigi, Billai, jūs dirbate profesionalioje SEO ir interneto rinkodaros srityje nuo 1996 m.
Kaip tada žvelgė SEO pasaulis ir kaip jį palygintumėte su tuo, koks yra šiandien?
Bilas : Tai panašu į tai, kai eini į konferenciją ir esi vienas iš pirmųjų žmonių ten, o visos vietos vis dar tuščios, o diskusijos vyksta nedaug – toks tada buvo SEO pasaulis.
Razvanas : Bet tuo metu buvo labai lengva reitinguoti bet kurią svetainę, manau, palyginti su šiandiena …
Bilas : Aš atsimenu, kaip atsitiko SEO forume ir buvau tiesiog lurkeris, tik žiūrėdamas į tai, apie ką visi kalbėjo, ir galvodamas „ tai keista karjera, nesu tikra, kad galėčiau tai padaryti “.
Razvanas : Ir galų gale jūs tai padarėte.
Bilas : Galų gale aš tai padariau. Pradėjau reklamuoti svetainę porai draugų, kurie pradėjo verslą, todėl padėti jiems sėkmingai dirbti buvo gana gera motyvacija. Jie sukūrė svetainę, kuri padėjo žmonėms įtraukti savo verslą, ir, tarkim, viena geriausių nuorodų, kurias gavau jų svetainėje, buvo Lenkijos klasifikuotoje svetainėje. Aš paskelbiau nuorodą į jų svetainę ir tai iš tikrųjų paskatino juos iš Latvijos ir Estijos laivybos kompanijų, kad mes sukuriame apie 10 bendrovių per savaitę, nes jie įtraukė kiekvieną laivą, kuris gabeno krovinius į JAV arba į Pietų Ameriką, kuri buvo puikus jų verslui. Daugybė potencialių klientų, kurie iš tikrųjų pirko jų paslaugas, žinote. Tai padeda, kai tik pradedate verslą.
Razvanas : Taip, aš sutinku.
O kaip jūs palygintumėte SEO pasaulio buvimą tada su tuo, koks jis yra dabar? Kiek jis išsivystė ar pasikeitė ir kaip, jūsų manymu, pasikeis per ateinančius 10–20 metų?
Bilas : Tai geras klausimas. Mes pasikeitėme, kaip mes bendraujame su idėjomis ir koncepcijomis, daugiau dėmesio skiriame pokalbiams tarpusavyje per socialinę žiniasklaidą, „Facebook“ grupes, „Twitter“ ir pan . Prieš dešimt metų mes daug daugiau naudojomės forumais . Dabar ne tiek …
Manau, kad tokios vietos kaip „WebmasterWorld“ vis dar yra gana aktyvios. Žiūrėkite, idėjos, kuriomis dalijamasi kai kuriose koncepcijose, kurias šiek tiek sunku suvokti, pvz., Dirbtinis intelektas, daro įtaką reklaminėms svetainėms ir jų reitingams. Šiuo metu esu užsiėmęs rengdamas „Pubcon“ pristatymą per penkias savaites ir kalbu apie „Raktinių žodžių tyrimas naudojant kontekstinius vektorius ir aktualų modeliavimą naudojant dabartines frazes“, kuris galbūt ne per daug skiriasi nuo to, kas buvo prieš 10 metų . Manau, kad apie tokius dalykus žinome šiek tiek daugiau nei tada, bet …
Razvanas : Manau, kad konkurencija dabar taip pat yra daug stipresnė bet kurioje interneto nišoje, nes interneto priėmimas išaugo visur pasaulyje, daug daugiau nei prieš 10 metų, ir tai taip pat padidina kraštovaizdžio pokyčius, kai mes kalbame apie SEO ir bet kokią konkrečią rinkodaros taktiką, manau …
Bilas : Mes taip pat turime išsiaiškinti, kaip tokius dalykus (išmaniuosius telefonus) pritaikyti savo gyvenime. Na, interneto svetainės sukūrimas telefonui yra kitoks nei internetui.
Razvanas : Aišku, kad taip yra, tačiau beveik visos svetainės yra sukurtos telefonams, o „Google“ šioje srityje vis labiau stumia savo mobiliųjų telefonų rodyklę.
Bilas : Teisingai. Gali būti, kad jie šiek tiek per daug stumia kai kuriuos dalykus, pavyzdžiui, pagreitintus puslapius mobiliesiems.
Razvanas : Kokia jūsų nuomonė apie AMP?
Bilas : Man nepatinka sutrumpintos HTML ir „Java“ versijos, kurios skatina tuos dalykus. Aš suprantu greičio troškimą, bet man nepatinka idėja …
Manote, kad tai uždaro ekosistemą? Tai juda „Google“ pusėje ir nėra gerai, žiūrint iš natūralaus interneto požiūrio, ar kodėl?
Bilas : Mačiau „Apple“ patentą jų pagreitintų mobiliųjų puslapių versijoje ir galvojau, ar tai bus išleista tik „Safari“ naršyklėse. Man kilo klausimas, ar „Google“ daro žiniatinklį nuosavybės teise, išleisdama tuos puslapius ir pašalindama kitus žmones? Mes turime momentinių naujienų puslapius iš „Facebook“, to paties tipo dalykus. Visi išleidžia savo HTML versiją. Ar mums to tikrai reikia? Ar mums tikrai reikia, kad jis būtų taip suskaidytas? Aš nesu tikras.
Razvanas : Taip. Nežinote, ką sakote … Visų tipų svetainėse yra privalumų ir trūkumų.
Grįžtant prie mūsų dienų, kokia jūsų nuomonė apie 5 populiariausius „Google“ paieškos reitingo signalus?
Bilas : Nustebau, kai „Google“ išėjo ir paskelbė „Rankbrain“ ir pasakė, kad tai yra 3 populiariausias reitingo signalas „Google“. Ir man buvo įdomu „Kaip jie galėjo tai pasakyti?“. Taip, jie tikrai tai pasakė. Aš to paklausiau „Google Hangout on air“ „Kokie buvo pirmieji du?“, O atsakymas buvo nuorodos ir turinys. Ir neseniai, mes girdėjote Gary ir Joną iš „Google” sako, kad nėra trijų geriausių, kad kad Reitingo signalai yra labai priklausomi nuo užklausos, kuri visada buvo tiesa.
Razvanas : Viskas iš „Google“ yra painiava. Jie visada keičia daiktus. Taigi nesu tikras, kuo turėtume tikėti iš to, ką jie sako. Jie turi savo darbotvarkę, kurią nori žengti pirmyn, o mes turime atidžiai atsižvelgti į kiekvieną jų žodį.
Sąskaita: Tai tiesa. Čia tiek daug sudėtingumo. Aš turiu galvoje apie tai, kad galvoji apie tai, kai ieškai kažko labiau orientuoto į naujienas ir jei tai tikrai nauja, laiku pateikiama informacija, tai nespėjo sukurti daug nuorodų. Taigi nuorodos nėra svarbiausias reitingavimo signalas tam, kas vertinga – šviežumas yra. Tam, kas yra šiek tiek brandesnė, turinti galimybę vystytis ir augti, kad žmonės apie tai rašytų ir susietų ir pan., Nuorodos yra svarbesnės. Turiu omenyje, nes žmonės rodo, kad vertina tam tikrą turinį, mano, kad jis yra naudingas, vertingas ir susieja su juo. Taigi turinys turi didelę vertę, o nuorodos į dalykus vis tiek turi didelę vertę. Keletą metų neturėjome „PageRank“ įrankių juostos indikatoriaus, tačiau „Google“ vis dar naudoja „PageRank“, kad reitinguotų tinklalapius.
Razvanas : Jei norėtume pakalbėti apie šviežumą, tai, ką aš paprastai matau, yra tai, kad jūs ką nors paskelbiate tinklaraštyje, svetainėje ar naujienų svetainėje ir tai užima vieną ar dvi dienas, o tada ji krinta. Bet net ir atsižvelgiant į šviežumo faktorių, manau, kad pagrindinės svetainės, skelbiančios tą turinį, valdžia labai svarbi, kad būtų galima užimti konkurencijos sąlygas paieškos sistemos naujienų srityje. Aš turiu omenyje, kad nė viena svetainė, kuri paskelbtų tinklaraščio įrašą ar naują istoriją, negalėtų ten vertinti tų pačių raktinių žodžių.
Bilas : Teisingai. „Google“ kovoja su kai kuriomis problemomis, kuriomis jie susidūrė, pavyzdžiui, dėl visų „netikrų naujienų“ tipo dalykų. Jie nori, kad autoritetingos svetainės būtų rodomos aukštai, ir padidina autoritetingas svetaines paieškos rezultatuose. Jei nėra pakankamai patikimo užklausos rezultato, jie gali atlikti antrą užklausą su užklausos patobulinimu, kuris rodomas per jūsų pasirinktą užklausą, ir, jei jie yra autoritetingi rezultatai, kurie buvo rodymo patobulinimai, jie gali maišyti į rezultatus, kuriuos matote savo pradinei užklausai. Tai gali būti ne 100% taško, kiek tai būtų aktualu, jei tai būtų buvę, jei būtų naudojama pradinė užklausa, tačiau tai gali būti labiau autoritetinga svetainė, kurios jie ir siekia.
Taigi, kurie yra 5 populiariausi paieškos reitingo signalai, kurie, jūsų manymu, dabar yra svarbiausi?
Bilas : Mano nuomone, taip sunku pasakyti, nes tai vis tiek priklauso nuo užklausos. Tikslas, tikslas nėra pateikti pačius aktualiausius rezultatus, o pateikti rezultatus, kurie geriausiai patenkina ieškančiųjų situaciją ir informacijos ketinimus . Taigi, jei apie pietus ieškojau apie vidurdienį, ieškau vietinio restorano, kurį žinau …
Razvanas : Taip, tai skiriasi kiekvienoje paieškoje, bet apskritai, tarkime, komercinėms ir informacinėms užklausoms,
Bilas : Manau, kad žiniatinklio valdytojo gairės buvo teisingos, kai jie pradėjo kalbėti apie EAT – kompetenciją, autoritetingumą ir patikimumą. Manau, kad pasitikėjimas didės kaip ženklas …
Razvan : Gerai, patikimumas auga atsižvelgiant į nuorodų signalą ar kitus signalus – vartotojus, interaktyvumą su svetainėmis …?
Bilas : Ar esate susipažinęs su prieš porą metų išleista baltąja knyga apie žiniomis pagrįstą pasitikėjimą?
Razvanas : Manau, kad kai ką iš to skaičiau.
Sąskaita: Tai buvo susiję su žinių klaida, ir jie kalbėjo apie tai, kokie tikslūs faktai buvo paieškos rezultatuose. Kai mes pateikėme pasirodžiusių fragmentų, kurie yra tiesiog neteisingi, ir tai nutiko keletą kartų, kaip neseniai šaulys Las Vegase, „Google“ yra rodomas fragmentas, kuris buvo iš kažkokios svetainės ir jis neteisingai atpažino asmenį, kuris yra pagrindinis įtariate ir, žinote, nenorite, kad būtų vykdoma tokio tipo klaidinga informacija. Taigi svarbu turėti tikslesnius, patikimus atsakymus ir jų svarbą. Pamatyti,
Razvanas : Taip. Jūs daug rašote apie SEO pramonės modelius. Manau, kad taip yra dėl jūsų kilmės …
Bilas : Tai susiję daugiau su mano, kaip SEO, patirtimi. Aš buvau Delavero įmonės, kurioje dalyvavo verslas, vidaus SEO, ir aš aptikau patentą, kuriame kalbėta apie tai, kaip geriau optimizuoti puslapius pagal vietą. Konkrečiam verslui buvo labai svarbu, kad jis būtų įsikūręs Delaveryje, nes Delaveryje yra teisinių ir mokesčių privalumų. Taigi dauguma žmonių, ieškančių šio verslo, ieško Delavero. Taigi aš pasakiau: „Gerai, tai kaip man geriau optimizuoti vietas?“. Aš radau patentą, kuris išsamiai paaiškino, kaip tai padaryti geriau.Taigi aš pasakiau: „Gerai, aš tai išbandysiu ir pažiūrėsiu, kaip jis gerai veikia“, ir tai padėjo, tai turėjo įtakos. Taigi, rašiau apie tai forume, kuriame buvau kodų administratorius, ir, kai įkūriau savo svetainę, pasakiau „turėčiau parašyti daugiau apie patentus!“ Ir aš tai padariau.
Razvan : Taip, mes visi pažįstame jus SEO pramonėje, kad rašytumėte apie SEO patentus. Manau, kad jūs vienintelis tai darote, ilgainiui turiu omenyje.
Koks jums iššūkis, kai rašote straipsnį apie patentus ir SEO patentus?
Bilas : Man tikrai įdomu – noriu sužinoti, kaip viskas veikia. Man nepatinka paslaptis įterpiant žodį į paieškos laukelį, paspaudus mygtuką ir gavus rezultatų. Noriu žinoti, kas pasirodys šiuose rezultatuose.
Taigi viskas prasidėjo nuo „SEO by the Sea“ tinklaraščio – jūsų smalsumo, kaip veikia „Google“?
Sąskaita: Gerai. Atsirado tarsi dvi sąvokos: leiskite man šiek tiek grįžti prie jų. „SEO by the Sea“ tinklaraštis – jį pradėjau, nes kalbėjau konferencijoje Niujorke „Paieškos sistemų strategijos konferencija 2005 m.“ Ir pažiūrėjau į kainą ir pasakiau: „Vidutiniai SEO individualūs konsultantai negali sau leisti eiti į tai jie negali sau leisti išskristi, savaitę mokėti už viešbučio kambarį ir susimokėti už pačią konferenciją. Leisk man surengti nemokamą konferenciją mieste, kuriame gyvenu, kuris buvo tuo metu, kai dirbau, kuris buvo Havre de Grace, Merilandas ir rytinė pakrantė, visai šalia Česapiko įlankos. Kai sugalvojau SEO prie jūros pavadinimą, žiūrėjau į biuro, kuriame dirbau, langą, stebėjau įlankoje aukštyn ir žemyn besisukančias bures, ir taip sugalvojau pavadinimą SEO prie jūros. Dabar gyvenu San Diege, taigi vis dar esu SEO prie jūros, aš tiesiog pakeičiau jūras. Šios svetainės idėja buvo suteikti žmonėms informacijos apie konferenciją, kurią rengiau, ir tai padariau: rašiau apie nakvynės vietas, apie dalykus, apie kuriuos turėtume kalbėti, o kai kurie žmonės pasirodė, mes kalbėjome apie SEO – manau, kad buvau šiek tiek pralenkiau save, kalbant apie idėją surengti nemokamą konferenciją, o žmonės, kurie pasirodė, taip pat taptų pranešėjais, tokiais kaip „BarCamp“ – taigi, nesulaukiau šimtų žmonių, aš gavau mažiau. Bet aš turėjau svetainę ir paklausiau savęs po renginio „Ką man daryti su šia svetaine? Toliau rašysiu – rašysiu apie patentus “, ir aš pradėjau tai daryti. Rašiau apie vietas, kur apsistoti, apie dalykus, apie kuriuos reikia kalbėti, o kai kurie žmonės pasirodė, mes kalbėjome apie SEO – manau, kad buvau šiek tiek priekyje savęs, kalbėdamas apie idėją surengti nemokamą konferenciją ir žmones, kurie pasirodė Dalyvauti taip pat taptų pranešėjais, tokiuose kaip „BarCamp“, taigi aš nesulaukiau šimtų žmonių. Bet aš turėjau svetainę ir paklausiau savęs po renginio „Ką man daryti su šia svetaine? Toliau rašysiu – rašysiu apie patentus “, ir aš pradėjau tai daryti. Rašiau apie vietas, kur apsistoti, apie dalykus, apie kuriuos reikia kalbėti, o kai kurie žmonės pasirodė, mes kalbėjomės apie SEO – manau, kad šiek tiek lenkiau save, kalbėdamas apie idėją surengti nemokamą konferenciją ir žmones, kurie pasirodė Dalyvauti taip pat taptų pranešėjais, tokiuose kaip „BarCamp“, taigi aš nesulaukiau šimtų žmonių. Bet aš turėjau svetainę ir paklausiau savęs po renginio „Ką man daryti su šia svetaine? Toliau rašysiu – rašysiu apie patentus “, ir aš pradėjau tai daryti. Bet aš turėjau svetainę ir paklausiau savęs po renginio „Ką man daryti su šia svetaine? Toliau rašysiu – rašysiu apie patentus “, ir aš pradėjau tai daryti. Bet aš turėjau svetainę ir paklausiau savęs po renginio „Ką man daryti su šia svetaine? Toliau rašysiu – rašysiu apie patentus “, ir aš pradėjau tai daryti.
Razvanas: O kokiais metais tai vyko?
Billas : 2005. Ir man patinka tai, kad radau patentų, susijusių su tuo, ką dariau kaip SEO – dalykai, kurie man davė idėjų apie išbandytinus dalykus ir dalykus, kurių turėčiau laukti, dalykai, apie kuriuos uždaviau klausimus, diskutuotini dalykai su kitais SEO.
Koks jūsų mėgstamiausias patentas, kuris, jūsų manymu, yra įdomiausias ir žaidimą keičiantis?
Billas : Aš labai džiaugiuosi dėl frazių indeksavimo,tai buvo moters, vardu Anna Patterson, parašiusios didžiausią XXI amžiaus paieškos variklį, idėja. Tai vadinosi „Recall“, kuri buvo beta paieškos sistema interneto archyve. Ji apėmė milijardus puslapių, naudodama daugybę versijų, daugybę pakartojimų, skirtingais metais. Idėja yra ta, kad indeksuodami frazes, kurios rodomos tinklalapiuose, galite suprasti, kokia yra tų tinklalapių samprata, kokios temos yra frazės, rodomos puslapiuose. Taigi, pavyzdžiui, jei rašote puslapį apie beisbolo stadionus, yra didelė tikimybė, kad tame puslapyje bus rodomos tam tikros frazės, pvz., „Ąsočio piliakalnis“, „laukas“, „nuolaidų stendai“, „namų lėkštė“. Be to, buvo keletas „Google“ patentų, kurie papildė frazių indeksavimą, kuris parodė, kad tai yra kažkas, ką jie dirba. Kaip ir „Google“ apversta žiniatinklio rodyklė, rodo žodžius, kurie rodomi ir rodomi po interneto puslapiais. Na, yra to apversto indekso frazės indeksavimo versija, sakanti: „Gerai, mes indeksavome frazes, kurios rodomos tinklalapiuose, ir galite rasti puslapį, kuriame rodomos frazės“, kuris, mano manymu, buvo įdomus ir parodė, kad „Google“ iš tikrųjų dirba su frazių indeksavimu. Vienoje indeksuojamų patentų frazėje kalbama apie tai, kaip jūsų puslapiai gali būti patobulinti paieškos rezultatuose, remiantis juose rodomomis frazėmis ir frazėmis, rodomomis inkaro tekstuose, nukreipiančiuose į kitus puslapius. Taigi šio kūno idėja patenka į puslapiuose rodomas frazes ir inkaro hitus – pavyzdžiui, atrodo, kad inkaro tekstai skatina puslapius, tai aš šiek tiek eksperimentavau ir ne per daug žmonių, išskyrus mane, buvo kalbėdamas apie tai.
Kai kurie žmonės, norėdami pagerinti tinklalapius, kuria temų modeliavimą, ir matė, kad kai kurie žmonės rašo sėkmingus rezultatus …
Razvanas : Taip, mes iš tikrųjų sukūrėme įrankį, kuris modeliuoja tokį temą ir analizuoja jūsų įvestos užklausos aukščiausio lygio rezultatus ir, remdamasis tuo, analizuoja jūsų puslapio turinį, lygina jį su viskuo kitu tai reitingas ten, teikia pasiūlymus, remdamasis tuo, ir mes matėme daug greitų patobulinimų vien optimizuodami savo turinį. Ne atlikdami raktinių žodžių užpildymą, bet laikydamiesi rekomendacijų, susijusių su tam tikrų temų ir raktinių žodžių naudojimu, kuriuos įrankis rekomenduoja, ir jei rašote tai kūrybiškai ir darote visiškai baltą skrybėlę, pakeitę puslapį einate į „Google Search Console“ svetainėje ir prašote pakartotinio indeksavimo. Yra daugybė situacijų … Ir jūs iš tikrųjų matote, kad tai pakyla keliomis pozicijomis.
Taigi, jei jūs einate nuo penkių iki trijų, tai labai didelis padidėjimas per labai trumpą laiką. Mes tai pradėjome liepos mėnesį ir matėme, kad daugelis žmonių ja naudojasi ir mielai reaguoja į mūsų palaikymo bilietus sakydami, kad tai atlikdami sėkmingai augo. Akivaizdu, kad raktinis žodis gali veikti ne kiekvienoje situacijoje ir kiekvienoje rinkoje, nes kai kalbame apie labai konkurencingus raktinius žodžius, turinys nėra vienintelis signalas, galintis taip lengvai perkelti frazės paieškos indekso vietą. Tačiau atrodo, kad ilgesniam laikui viskas gerai. Bent jau šis modelis …
Bilas : Teisingai. Nuostabus dalykas yra tai, kad buvo maždaug 2004-aisiais … Taigi, tai buvo jau kurį laiką.
Razvanas : 2004 m. Tai buvo labai lengva, nes jūs tiesiog įdėjote keletą raktinių žodžių ir reitingavote. Dabar „Google“ turi daug sumanių žingsnių, naudojamų aptikti visą šį blogą žiniatinklio valdytojo elgesį, tarkime. Taigi dabar apgauti „Google“ yra daug sunkiau . Šis įrankis nėra susijęs su „Google“ apgaule, o iš tikrųjų – apie „Google“ supratimą ir jo veikimą, taip pat naudojant atvirkštinę inžineriją, ką jie daro, kad padėtų jums ir padėtų „Google“ geriau suprasti tą konkretų turinį.
Sąskaita : kai rašote puslapio turinį, jei galite padaryti tą puslapį daugiau apie ką nors, sutelkdami dėmesį į sąvokų, esančių už puslapio ribų, apimtį, jūs gerinate „Google“ gebėjimą atpažinti tai, apie ką rašote, ir pateikti rezultatus klausimai žmonėms atlikti . „Google“ naudoja „RankBrain“ „Hummingbird“, kad geriau suprastų žmonių vykdomas užklausas. Jei jūsų puslapis geriausiai atitinka tas sąvokas, būsite tas, kuris bus rodomas geriausiuose rezultatuose.
Razvanas : Jūs esate savo įmonės paieškos direktorius –
Ką matote, kad jūsų klientas dabar veikia SEO srityje? Kas geriausiai tinka jūsų klientų reitingams?
Sąskaita : Yra tiek daug įvairovės, bet vienas dalykas, į kurį daugiausia dėmesio skyrėme, buvo įsitikinti, kad struktūriniai duomenys gerai išdėstyti žinių skydeliuose, rodomi klientams ir rodomos svetainės schemos, svetainių nuorodos puslapiams. Mes stengėmės, kad būtų rodomi svarbiausi fragmentai, kad pritrauktume srautą.
Ar jums pavyko rasti būdą, kaip priversti „Google“ įprastą reitingavimo puslapį paversti rodomu fragmentu?
Bilas : Mums pasisekė.
Gerai, bet ar galite jį pakartoti kiekvieną kartą, kai to norite?
Bilas : Tai nelengva, bet mes galime pasiekti sėkmės, kad pasirodytų svarbiausi fragmentai.
Ar galite pasidalinti keletu dalykų, kurie, jūsų manymu, yra svarbūs svetainėje, norint tapti rodomu fragmentu?
Bilas : Jis per daug nesiskiria nuo senų SEO laikų. Jūs galvojate, kokių klausimų auditorijai gali kilti konkrečiai įmonei, teikiančiai tam tikras prekes ar paslaugas. „Kokius klausimus jie užduoda?“, „Į ką jie nori atsakymų?“, Ir įsitikinkite, kad turite tam skirtų puslapių. Jūs atsakote į klausimus. Jūs atsakote į klausimus būdais, kurie linkę… Paieškos sistemos, pvz., Sąrašų ar lentelių su ženkleliais naudojimas, o tie sąrašai ir lentelės su ženkleliais paprastai vertinami kaip geri atsakymai į tuos klausimus.
Razvanas : Gerai, taigi jūs sakote, kad mums reikia turėti klausimų puslapyje, sąrašus su ženkleliais ir lentelėmis. Tai yra keletas bendrų fragmentų puslapių, kuriuos matome reitingą, charakteristikos.
Bilas : Teisingai. Norite geriausių atsakymų, tiesiausių atsakymų, kuriuos galite pateikti. Norite įsitikinti, kad yra gerų atsakymų, nes tai labai skiriasi.
Dabar kalbate apie raktinio žodžio, kuriame anksčiau nebuvo reklamuojamo fragmento, svarbiausio fragmento gavimą arba konkurento funkcijos fragmento pakeitimą?
Razvanas: Nes tai yra du skirtingi dalykai. Kai yra užklausa, kuri dar nepaskyrė pakankamai aukštos kokybės turinio rinkai kaip siūlomo fragmento, palyginti su situacija, kai „Google“ jau nusprendė, kad „Tai labai aukštos kokybės straipsnis, ir mes norime jį priskirti tam tam tikrą užklausą kaip rodomą fragmentą “?
Bilas : Viena svetainė, su kuria mes dirbame, yra svetainė, kuri daugelį metų daro savaitinius vaizdo įrašus ir kas savaitę turi radijo laidas. Jie turi milijonus klausytojų, jie kalba apie finansinio tipo naujienas, jie paėmė visus vaizdo įrašus, juos perrašė ir pridėjo nuorašus prie puslapių, kuriuose rodomi vaizdo įrašai. Jie iš tų nuorašų pradėjo gauti daugybę rodomų fragmentų, nes išrašai pateikia daug klausimų ir atsakymų. Taigi mes pažvelgėme į tuos dalykus, šiek tiek dirbome, kad sustiprintume atsakymus, sustiprintume atsakymų formatavimą.
Razvanas : Ir jūs matėte modifikuoto vaizdo įrašo transkripcijos poveikį puslapyje, ir jis buvo sustiprintas keliais fragmentais, palyginti su anksčiau.
Bet ar tai sugriovė kitus konkurentus dėl to paties raktinio žodžio, kai konkurentas reitingavo naudodamas fragmentą?
Billas : Mes nebūtinai siekėme sumažinti konkurentų reitingą, mes siekėme kuo sėkmingiau naudotis savo svetaine.
Razvanas : Taip, aš tai įsivaizduoju. Aš galvojau, kad jei „Google“ jau nusprendė, kad konkretus rodomo fragmento puslapis turi daug autoriteto ir jie jį ten įdėjo, tada sunkiau pasiekti, kad jūsų turinys būtų toks geras, kad nuleistų konkurentą. Iš to, ką mačiau, rodomi fragmentai nėra tokie nepastovūs kaip reitingai. Jie linkę ten likti daugiau, jei „Google“ nusprendžia, kad tai yra stiprus puslapis. Ar tai taikoma ir jums?
Bilas : Žmonės už šios svetainės buvo dalyko ekspertai, todėl atsakę į klausimą jie tai padarė gana kruopščiai. Jie davė gerus atsakymus. Galbūt ieškojome, ar yra kitų reklamuojamų fragmentų, kurie atsakytų į tam tikrus klausimus, tačiau nebūtinai sutelkėme dėmesį tik į klausimus, į kuriuos atsakė kiti žmonės. Šimtai puslapių ar tūkstančiai puslapių, su kuriais turėjote tiek daug galimybių, praleido visą laiką tam, kad galėtumėte atsakyti kam nors kitam, nebūtinai buvo mūsų tikslas.
Kaip manote, kokia yra didžiausia problema (-os), su kuria (-iomis) susiduria SEO specialistai?
Bilas : Dezinformacija . Žiniatinklis tapo informacija, kurią galima padaryti visiems. Čia einu atsakyti į klausimus. Piniginėje nešiodavausi kortelę su vietinės bibliotekos telefono numeriu ir knygų ieškodavau tos bibliotekos senajame Kinijos kortelių kataloge. Nebedarau to, pirmiausia neieškau knygų, nes galiu tiesiog ieškoti informacijos internete.
Razvanas : Gerai. Taigi grįžtant prie pirminio klausimo – su kuriomis problemomis šiandien susiduria SEO profesionalai – jūs pasakėte neteisingą informaciją. Ar galite apie tai plačiau papasakoti? Ar manote, kad jie eina neteisinga linkme, nes kiti žmonės rašo neteisingus dalykus savo tinklaraščiuose ar svetainėse?
Bilas : Taigi, žiniatinklis yra didžiausias informacijos šaltinis pasaulyje. Tai taip pat puikus klaidingos informacijos šaltinis. Tiesiog yra tiek daug žmonių; tai tarsi dešimt tūkstančių beždžionių rašo mašinėle. Vienas iš jų tam tikru metu ketina sugalvoti Shakespeare’ą, tačiau jis bus sumaišytas su daugybe gandų. Deja, internete yra daug gandų.
Kalbant apie SEO, kaip manote, kuria linkme žmonės turėtų nustoti eikvoti savo energiją?
Bilas : Tai geras klausimas. Nesu tikras, ar turėčiau į tai atsakyti su kai kuriais savo augintinių peevesais. Nekenčiu, kai žmonės pradeda kalbėti apie tokius dalykus kaip LSI raktiniai žodžiai. Pasakykite: „Gerai, ar žinote, kas yra LSI? Ar kada nors vargote „Google“? “. Tai „Microsoft“ 1990 m. Sukurtas metodas, skirtas indeksuoti statinę dokumentų grupę. Žiniatinklis nėra statiškas, jis nuolat keičiasi. Kad LSI būtų galima naudoti žiniatinklyje, žiniatinklis turėtų sustoti, o kai tik tai pasikeis, turėsite dar kartą paleisti LSI indeksavimo programą. Tai nesustoja ir eina taip. Matau, kad žmonės rašo „Google 200“ reitingavimo veiksnių “straipsnius ir LSI raktiniai žodžiai yra vienas iš„ Google “naudojamų reitingavimo veiksnių. Ne, jie nėra!
Razvanas : Taip, tai daugiau sąvoka, tai yra kitoks dalykas …
Bilas : Tai yra būdas indeksuoti įmonės dokumentus.
Razvanas : Taip. SEO yra labai sudėtingas, nes jis yra labai techniškas ir daugelis žmonių, kurie rašo šią medžiagą, nėra pakankamai techniniai, kad suprastų niuansus, kai kalbama apie tokius dalykus, kuriuos aprašėte čia, nes jie tai laiko savaime suprantamu iš kitų dešimčių svetainėse, kuriose apie tai kalbama ir kuri laikoma tiesa. Ir galų gale visa tai teršiama.
Bilas : Tai yra priežastis, kodėl man patinka žiūrėti į patentus. Taigi vienas iš patentų, apie kurį maždaug po mėnesio kalbėsiu savo „PubCon“ pristatyme, yra tas, kurį „Google“ sugalvojo ir pavadino „konteksto vektoriais“. Greitas būdas tai apibūdinti: patente jie sako, kad arklys žirgui yra gyvūnas, arklys staliui yra įrankis, kurį naudojate kai ką statote, arklys gimnastui yra mankštos įrankis, ką jie atlieka gimnastikos judesius. Taigi, remiantis kontekstu, kurio mokomės iš žinių bazių, tie patys žodžiai gali turėti daug reikšmių. Jei galime suprasti kontekstą, galime juos geriau indeksuoti. Taigi, kaip tinklalapio kūrėjas, jei galite geriau paaiškinti kontekstą, jau pradėjote priversti kitus žmones rašyti apie tuos pačius dalykus.
Razvanas : Gerai, todėl viskas yra kuo teisingiau apibūdinti ir rašyti turinį, nuo…
Bilas : Žiūrėdamas į tokius šaltinius kaip žinių bazės, pvz., „Wikipedia“ arba, priklausomai nuo temos, interneto filmą „IMDB“, kurį naudoja „Yahoo Finance“, apibūdindami įmones.
Razvanas : Įdomu.
Kaip manote, kaip, pavyzdžiui, vystysis „Google“ paieška balsu?
Bilas : Tai daugybė darbo, susijusio su kalbos atpažinimu ir geresniu pokalbių supratimu.
Razvanas : Manau, kad pastaraisiais metais jie padarė didžiulius žingsnius, kad geriau suprastų kalbą ir perrašytų. Tik neseniai pamatėme, kad „Google“ išleido tas ausines, kurios automatiškai verčia 40 kalbų, ir tai yra didelis žingsnis į priekį, palyginti su, tarkime, prieš trejus metus, kai kalbėjome apie kalbos supratimą automatiškai. Šiuos barjerus perkels tik laikas, nes technologijos vystosi taip greitai. Kaip mes naudosimės internetu balsu ir kaip, jūsų nuomone, kompiuteriai keičia mūsų gyvenimą (kartu su paieškos sistemų transformacija)? Dabar mes turime telefoną, bet ne visada kalbėsimės su telefonu, nes jums šiuo metu lengviau įvesti tekstą privatumo požiūriu. Tokių kartų yra daugybė.
Bilas : Aš bandžiau daugybę paieškų naudodamasis „Google“ dabar ir kartais stebiuosi kai kuriais atsakymais, tačiau jie linkę tikrai gerai suprasti užklausas.
Bet ar manote, kad paieška balsu pakeis daugelį įprastų spausdinimo paieškų, kurias atliekame dabar?
Bilas : Telefonai aplenkė paiešką darbalaukyje. Dabar daugiau žmonių internete ieško telefonu, o ne darbalaukyje. Tai paprasčiau atlikti paiešką balsu, taip yra. Aš bandžiau kuo daugiau.
Ar manote, kad tai praktiškai bus ateitis: vis daugiau ieškosime interneto balsu, palyginti su tuo, ką darome šiandien?
Billas : Be pranešimo, kurį jie paskelbė apie „Pixel Buds“, vakar vertimo metu jie kalbėjo apie „Google Lens“ ir apie tai, kaip žmonės atliks daugiau paieškų pagal nuotraukas, fotografuodami daiktus. Ir buvo patentas, kuris atitiko tuos du. Jie kalbėjo apie tai, kaip jie susieja šias paieškas su žinių bazės informacija, kad geriau suprastų užklausas ir pateiktų rezultatus. Taigi, jei jūs galite atlikti paiešką nufotografuodami ką nors sakydami „koks tai automobilis?“, Mes jį gausime. Žinote, tik fotografuodami automobilį. Matysime dar daug tokių paieškų.
Razvanas : Bus įdomu pamatyti, kaip tai vyks kitais metais.
Koks vieno asmens ar prekės ženklo įvykis labiausiai paveikė jūsų karjerą, jei toks yra?
Bilas : Tai sunkus klausimas. Kalbant apie SEO, vienas iš tų, kurie man padarė didelę įtaką, buvo Ammonas Johnsas, žinomas kaip „Juodasis riteris“, ir forumai internete apie SEO , nes jis supažindino mane su daugybe minčių ir idėjų apie rinkodarą, kurios nebuvau aš. žinodamas ir kaip kūrybingas gali būti pristatydamas koncepcijas ir jas plėtodamas tinklalapiuose.
Razvanas : Ir paskutinis klausimas:
Kokiais dalykais labiausiai didžiuojatės tiek profesiniu, tiek asmeniniu požiūriu?
Sąskaita: Per pastaruosius kelerius metus su kai kuriais klientais mums pavyko sėkmingai paversti savo verslą sėkmingesniu. Pavyzdžiui, darbas su viena limuzinų kompanija, kuri daugiausia dėmesio skyrė verslo pervežimams įmonėms. Padėjome jiems sustiprinti savo limuzinų paslaugas ir savo kasdienius vartotojus – kaip dažnai vartotojai naudojasi savo verslu. Mes padidinome jų verslo srautą ir IG maždaug 57%, o tai yra juokinga – tai buvo daug. Pažiūrėjome, mes paėmėme keturių puslapių buto svetainę – tai buvo tik keturi puslapiai – ir padėjome jiems parduoti butą, padėdami jiems geriau suprasti jų svetainėje dalyvaujančius subjektus. Jie yra Šiaurės Virdžinijoje, jie buvo tiesiai virš Vašingtono metro linijos – galite pakilti liftu į jų rūsį ir iš ten įlipti į metro liniją. Jie to nepasakė svetainėje, jose nebuvo daug faktų apie tokio tipo daiktus, tačiau jei užšoksite į Vašingtono metro, iš to metro galėsite aplankyti 57 skirtingus Smithsonian muziejus. Jie visi yra nemokami vaikams, todėl jei norite ką nors veikti su savo vaikais šeštadienio rytą, galite įšokti į metro arba nueiti į muziejų. Šis daugiabučių kompleksas nepaaiškino tokių dalykų, kaip jūs žinote, gyvenimo pranašumų ir prieinamumo daugeliui dalykų. Jie buvo Šiaurės Virdžinijoje, jie buvo šalia galbūt didžiausio prekybos centro Virdžinijoje. Tai po žeme keturių aukštų aukštis, ir dauguma žmonių apie tai niekada negirdėjo, bet ji yra. Jie savo tinklalapyje žmonėms apie tai nesakė. Žinote, tai yra vienas iš dalykų … vieta yra svarbi – pasakojate žmonėms apie tokius dalykus. Taigi nežinojome, kad jų svetainėje yra tokių.Tai yra dalykai, kuriuos turite įtraukti į savo svetainę. Turite pasakyti žmonėms daugiau apie tai, kur esate, kodėl jie turėtų norėti ten gyventi. Čia buvo kai kurių didžiausių kompanijų būstinė, pavyzdžiui, „Lockheed Martin“ buvo už kelių kvartalų, jie nesakė žmonėms: „Netoliese turime šias didžiules vietas; jei dirbate tose vietose ir gyvenate mūsų apartamentuose, turite dešimties minučių kelionę į darbą. Kai kuriems žmonėms gali nepatikti dešimties minučių kelionė į darbą, tačiau jei gyvenate nuolatinės srovės rajone ir važiuojate į nuolatinę srovę – tai košmariškas važiavimas, jūs norite greitai keliauti. Taigi mes jiems padedame interneto svetainėje, padėjome geriau informuoti žmones apie tai, kas buvo šalia jos, todėl padėjome jiems per metus parduoti visus butų komplekso apartamentus – tikrai greitai.
Razvanas : Visa tai per SEO.
Bilas : Taip.
Razvanas : Gerai, tai malonus dalykas. Labai sunkus dalykas – parduoti visą butų kompleksą tik per SEO.
Bilas : Tai buvo veiksminga ir įdomiausia, ką jie turėjo svetainėje – apie 10 ar 12 turimų šunų parko nuotraukų. Jie nesakė žmonėms svarbių dalykų, kurie padėtų jiems parduoti savo butą, ir tiesiog suprasti, kad jie turi daryti tuos dalykus, buvo tikrai verta. Tai juos tikrai sujaudintų. Jie yra laimingi klientai.
Razvanas : Įsivaizduoju. Gerai, Billai, buvo malonu su tavimi kalbėtis.
Ar norite dar ką nors pridėti šio tinklalaidės pabaigoje?
Bilas : Buvo malonu kalbėtis ir su jumis. Taigi ateikite, apsilankykite pas mane, užduokite klausimus, todėl turiu komentarų forumus, sekite mane „Twitter“, „Linkedin“ ir t. T. Džiaugiuosi galėdamas leisti laiką jiems atsakydamas.
Razvanas : Gerai, taigi, jūs girdėjote sąskaitą – eikite, paklauskite jo, jis nori atsakyti visiems.
Ačiū, Billai, dar kartą už tai, kad esate mūsų tinklalaidėje. Buvo labai malonu jus turėti čia, ir buvo labai šaunu diskutuoti su žmogumi, kuris žino apie SEO modelio modelius. Ačiū!
Billas : Ačiū jums !