Galbūt jau esate nuveikę daug pavasarinio valymo darbų, tačiau pats laikas tai padaryti ir su savo svetaine. Periodiškai turėtumėte sužinoti, kaip teisingai įvertinti atgalinės svetainės kokybę. Atgalines nuorodas galite gauti iš daugybės šaltinių, ir teisinga jas retkarčiais analizuoti, nes kai kurios iš jų gali būti ne tokios natūralios, kaip prieš keletą metų. Jei jūsų domeno amžius yra senas, neišvengiamai sukaupėte ne visai kokybiškų nuorodų. Kaip sakė buvęs „Google“ interneto šlamšto komandos vadovas Mattas Cuttsas, „nuorodų kūrimas yra prakaitas ir kūrybiškumas“, ir jūs turite tai padaryti kuo natūraliau. Atgalinių nuorodų vertinimo procesas turi būti visiškai suplanuotas, todėl nerizikuosite neprarasti jų vertės ir kokybės. Ir tai yra privaloma.
Kadangi dar negalite manimi patikėti, leiskite pateikti jums tikrą pavyzdį. Prieš kelias dienas mano draugas importavo nuorodų sąrašą kognityviame SEO įrankyje, kad atliktų atgalinės nuorodos tikrintuvą. Liūdna tai, kad daugelyje tų nuorodų nebuvo jokio inkaro teksto. Taip nutiko todėl, kad dauguma jo nuorodų buvo už vaizdų be alt aprašo ar tuščių vietų. Didelė raktinių žodžių tyrimas problema buvo ta, kad dauguma jų buvo patalpinti senose svetainėse, puslapiuose su 404 klaidų pranešimais, nebeegzistuojančiose svetainėse ir kituose bloguose pavyzdžiuose. Atidžiau pažvelgę galėjome pamatyti, kaip dauguma tų nuorodų sumažino jo nuorodų profilio kokybę. Dėl tų šlamštu atrodančių nuorodų jo svetainei grėsė „Google“ bauda. Niekas to nenori savo svetainei. Jei tai nevers žmogaus vertinti savo atgalinės nuorodos kokybės, nežinau, kas dar būtų.
Kaip atlikti atgalinės nuorodos kokybės vertinimą?
Dabar galbūt klausiate savęs, kaip sukurti kokybiškas atgalines nuorodas į mano svetainę? Tiesa ta, kad nėra paprasto būdo tai padaryti, nors gali būti naudingi keli puikūs nuorodų kūrimo patarimai . Vis dėlto šio straipsnio tikslas yra suteikti jums keletą patarimų, kaip atlikti atgalinės nuorodos kokybės vertinimą. Galbūt jau žinote, kas yra SEO rašymas atgalinės nuorodos profilis, o kai kurie iš jūsų gali net naudoti vieną iš geriausių atgalinių nuorodų tikrintuvų. Tačiau tai, ką pratęsime kitose eilutėse, yra keletas puikių patarimų, kaip atlikti atgalinės nuorodos kokybės vertinimą:
- Nustatykite kuo daugiau nukreipiančių domenų naudodami įvairius atgalinių nuorodų duomenų šaltinius
- Patikrinkite savo domenų susiejimo domeno valdymą
- Patikrinkite, ar optimizavote inkaro tekstus
- Išanalizuokite susieto puslapio natūralumą atlikdami nuodugnios atgalinės nuorodos analizę
- Nustatykite savo atgalinių nuorodų socialinės dalies dydį
Kada atlikti atgalinės nuorodos kokybės vertinimą?
Nėra tinkamo laiko atlikti atgalinės nuorodos kokybės vertinimą, o būtinybė. Tai nėra vienkartinis dalykas, tai ilgas procesas, ir jūs patys nuspręsite, kaip jį planuosite.
Svarbu tai, kad turite patikrinti nuorodų kokybę po tam tikro laiko, kurį atlikote pakeitimus, arba realiuoju laiku. Jei turite mažą svetainę, ar lengviau rankiniu būdu peržiūrėti SEO duomenis, bet jei turite didesnę svetainę, ją patikrinti yra sunkiau. Štai kodėl mes sutaupome šiek tiek laiko, pateikdami kitus 5 patarimus, kaip teisingai įvertinti savo svetainės atgalinės nuorodos kokybę.
1. Nustatykite kuo daugiau nukreipiančių domenų naudodami įvairius atgalinių nuorodų duomenų šaltinius
Turėti didelę svetainę reiškia turėti daug atgalinių nuorodų (bent jau teoriškai). Būkime pozityvūs ir sakykime, kad taip nutinka ir tikrovėje. Nustatyti kuo daugiau susiejančių šaknų domenų yra būtinas patarimas, kurio neišvengsite. Uždirbę kelias nuorodas iš skirtingų nukreipiančių domenų, jūs padidinsite reitingą paieškos rezultatuose, o ne gausite daug nuorodų iš to paties domeno. Maža to, kuo didesnis atgalinių nuorodų skaičius (iš daugiau susiejančių šaknų domenų), tuo didesnė tikimybė pagerinti savo reitingą.
Norėdami gauti išsamesnį nuorodų auditą, galite naudoti įvairius atgalinių nuorodų įrankius. Skirtingų paieškos sistemų optimizavimo įrankių derinimas gali būti geriausias pasirinkimas, jei svetainę turite ilgą laiką ir per tą laiką ji gavo daug atgalinių nuorodų.
Jei esate ištikimas vienam SEO atgalinių nuorodų tikrinimo įrankiui, įsitikinkite, kad jis suteikia jums visus reikalingus duomenis ir kad galite importuoti visus jau turimus duomenis iš kitų šaltinių.
Pvz., Jei naudojate pažintinį SEO įrankį, galite peržiūrėti viso profilio analizę arba tik tam tikrą skaičių atgalinių nuorodų.
Norėdami gauti natūralų profilį su kokybinėmis atgalinėmis nuorodomis, įsitikinkite, kad turite unikalias atgalines nuorodas iš kiekvieno nukreipiančio domeno. Išlaikykite švarų profilį pašalindami (ir išnaudodami visas galimybes) persiuntimo domenus, kurie siunčia būsenos kodą 404 (nerastas), arba domenus, kuriuose nėra indeksuotų puslapių. Taip pat galite naudoti šią techniką išorinėms nuorodoms patvirtinti, kad nesusietumėte savo svetainės su blogais domenais. Ypač, jei atlikote nuorodų mainus ir kitas panašias šlamšto taktikas. Tai taip pat yra gera praktika nustatyti neigiamus SEO išpuolius ar kitus „black hat“ SEO metodus jūsų svetainėje.
Jei ieškote nemokamo įrankio, naudokite „ Site Explorer“ . Tai lengva naudoti ir ji gali pasiūlyti keletą rezultatų naudojant nemokamą prenumeratą. Žemiau galite pamatyti ekrano kopiją su atgalinių nuorodų iš įrankio sąrašu:
Galite spustelėti kiekvieną iš jų, norėdami analizuoti atskirai ir sužinoti, ar tai kokybiška atgalinė nuoroda ir (arba) kokybiška svetainė.
Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus
Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.
Jei jūsų įmonė yra užregistruota „ Google Search Console“ („Google Webmaster“), galite ją naudoti atlikdami atgalinės nuorodos auditą. Liūdna tai, kad jūs negalite pamatyti visų pikantiškų detalių ir informacijos, kurią jums suteikia pažintinis SEO įrankis. Žemiau galite pamatyti „Webmaster“ skydelio ekrano kopiją, kurioje rasite nuorodas į savo svetainę.
Kitas atgalinių nuorodų tikrinimo įrankis, kurį galėtumėte naudoti, yra „Bing Webmaster“ įrankis. Atgalines nuorodas galite pamatyti atlikdami ilgesnę procedūrą. Prisijunkite prie savo paskyros ir eikite į skirtuką Ataskaitos ir duomenys, tada – į gaunamas nuorodas . Žemiau galite pamatyti įrankio ekrano kopiją:
Spustelėkite nuorodų skaičių, tada pasirodys naujas langas su atgalinėmis nuorodomis.
2. Patikrinkite savo domenų susiejimo domeno valdymą
Norint atlikti kokybinį atgalinės nuorodos profilį, būtina atlikti domeno autoriteto patikrą.
Kuo aukštesnė domeno valdžia (DA), tuo geriau, nes esate susieti su tokio tipo domenais. Jei turite didelę svetainę, svarbu turėti natūralų domenų, turinčių didelę įtaką ir neturinčią įtakos, pasiskirstymą. Tai reiškia, kad gerai turėti mažesnį skaičių domenų, kurie yra labai autoritetingi, nei domenai, neturintys jokios įtakos, nes tai panašu į tuos, kurie yra internete: yra daugiau domenų, neturinčių įtakos, nei su didele įtaka. Padėtis gali skirtis, jei turite mažesnę svetainę su mažesniu atgalinių nuorodų skaičiumi. Ilgainiui svarbu ir PA, ir DA; puslapio autoritetas (PA), kuriame dedama nuoroda.
Jei jau esate pažintinis SEO vartotojas, patikrinę domenų įtakos diagramą, galite gauti išsamią savo domenų institucijos nuotrauką. Žemiau galite pamatyti pavyzdį:
Be to, galite pažvelgti į nuorodų įtaką, kuri suteikia bendrą idėją apie susiejančio puslapio autoritetą. Nors puslapio valdymą reikia patikrinti, domeno valdžia turi didesnę svarbą.
Lengvas pavyzdys yra pažintinis „ SEO Site Explorer“, kuriame galite atlikti trumpą SEO analizę, kad patikrintumėte savo atgalinių nuorodų įtaką. Tai yra paprastas naudoti ir tikslus atgalinių nuorodų kokybės tikrintuvas.
3. Patikrinkite, ar optimizavote inkaro tekstus
Kitas patarimas, kaip teisingai įvertinti atgalinės nuorodos kokybę savo svetainėje, yra patvirtinimo tekstai.
Turėtumėte sutelkti dėmesį į dviejų tipų inkaro tekstą: komercinį ir prekės ženklą.
Norėdami geriau suprasti šiuos inkarus, leiskite pateikti jums pavyzdį: Nike (prekės ženklo inkaro tekstas), bėgimo bateliai (komercinio inkaro tekstas).
Svetainių naršyklė suteikia jums galimybę patikrinti savo inkaro tekstus. Pvz., Pažvelgę į žemiau pateiktą ekrano kopiją, galite pamatyti, kad prekės ženklų pavadinimai yra „saldūs cupcakes“, „www.sweetcupcakes.com“, „sweetcupcakes.com“ ir kiti panašūs variantai. Komercinio inkaro teksto pavyzdys yra „saldi kepykla“. Taip pat yra keletas įvairių, kurie nepatenka į vieną iš ankstesnių kategorijų. Pavyzdžiui, kitame paveikslėlyje įvairūs yra „svetainė“, „šaltinis“, „spustelėkite čia“, „kreditai“ ir pan.
Tie, kurie rodomi kaip N / A, reiškia, kad jie neturi inkaro teksto. Dėl jų turite atlikti tolesnį tyrimą, kad įvertintumėte tų nuorodų kokybę ir pamatytumėte, kaip jie rodomi puslapyje. Geras būdas pradėti naudoti pažintinius SEO įrankius, kurie suteikia galimybę analizuoti kiekvieną inkaro tekstą ir pažymėti kiekvieną iš jų kaip komercinius, prekės ženklo ar įvairius.
Tai klasifikuotų inkarinių tekstų pavyzdys:
Yra dar vienas inkaro teksto tipas: tas, kurio neturėtumėte turėti. Norėdami suprasti, apie ką kalbu, pažvelkite į kitą pavyzdį:
Visas tekstas nuo tamsaus kvadrato yra vienas inkaro tekstas. Tai yra blogo inkaro teksto pavyzdys: „geriausi santechnikų specialistai, dirbantys santechnikos srityje per 50 metų, suteikia mums supratimo ir įgūdžių, kad kiekvienas darbas būtų atliktas laiku. nemokamos citatos. susisiekite su mumis šiandien ir gaukite nemokamą bet kokio santechnikos projekto pasiūlymą. mes čia 24 valandas per parą, 7 jūsų poreikiams. žinantys darbuotojai telefonu padės jums suprasti jūsų santechnikos problemą, kol mes einame ją išspręsti “.
Jei atliksite ankstesnius paprastus veiksmus, esate arčiau geresnio nuorodų profilio su aukštos kokybės atgalinėmis nuorodomis. Norėdami palengvinti šį vertinimo procesą, turinio rinkodaros strategiją turėtumėte sutelkti į gero, kokybiško turinio kūrimą. Tokiu būdu galėtumėte patobulinti inkaro tekstų gavimo būdą natūraliai. Kalbant apie vidines nuorodas savo svetainėje, galite patobulinti, todėl nepamirškite ir šių nuorodų optimizavimo idėjos. Taip pat svarbus vidinės nuorodos inkaro tekstas.
4. Išanalizuokite susieto puslapio natūralumą atlikdami nuodugnios atgalinės nuorodos analizę
Kitas svarbus nuorodos kokybės vertinimo aspektas yra kiekvienos atgalinės nuorodos analizė puslapyje. Turite peržiūrėti kiekvieną puslapį, kuris nukreipia į jūsų svetainę, naudodamas kitas gaires / metriką:
- kaip natūraliai ta nuoroda pasirodo puslapyje: gerai, įtariama arba nenatūrali nuoroda;
- kur yra grandinės padėtis: virš raukšlės, korpuso ar pado;
- ar tai yra tekstas, paveikslėlis ar peradresavimo saitas;
- nuorodos būsena: gyva arba prarasta;
- kokio tipo puslapis jis yra: tinklaraščio įrašas, tinklaraščio komentaras, „blogroll“, forumo gija, autoriaus parašas, vaizdo įrašo valdiklis, forumo parašas, reklaminė juosta, straipsnis, autorių teisių pastraipa, trumpa teksto pastraipa, nuorodų grupė;
- nuoroda išdėstyta: turinyje arba nuorodų grupėje;
- ar tai yra gilioji, ar pagrindinio puslapio nuoroda;
- puslapio HTTP būsena;
Būtų gerai žinoti, kad kognityvusis SEO įrankis suteikia jums informacijos apie visas anksčiau minėtas metrikas ir gaires.
Bloga atgalinė nuoroda reiškia, kad ji yra įtraukta į nuorodų sąrašą, puslapyje yra daug „viagros skelbimų“ ar kažko panašaus ir daugybė kitų svaiginančių ir pasirodančių pranešimų / skelbimų. Šio tipo nuorodos turi aukštą šlamšto balą ir gali pakenkti jūsų svetainės reitingams. Jei tokio tipo blogos nuorodos sugadintų jūsų svetainę, matytumėte reitingo kritimą. Tikėkimės, kad taip neatsitiko. Štai kodėl turite patikrinti savo atgalines nuorodas ir naudoti atsisakymo įrankį, kad nepakenktumėte savo svetainei.
Pavyzdžiui, ar kitame paveikslėlyje rodomos nuorodos jums atrodo natūralios?
Atminkite, kad kiekviena nuoroda dedama po „Internet Explorer“ piktograma. Tai mano nuomone šiek tiek šešėlis. Nieko natūralaus ten nėra. Tokio tipo nuorodos gali pakenkti jūsų svetainės reitingui.
„cognitiveSEO“ turi unikalią nenatūralių nuorodų aptikimo funkciją, kurią galite naudoti nuodugniai analizuodami kiekvieną turimą atgalinę nuorodą ir patikrindami, ar turite kokybiškų svetainių, nukreipiančių į jus . Atlikę atgalinių nuorodų auditą, galite pamatyti visas nenatūralias nuorodas ir sužinoti priežastis, jei jos turi mažą įtaką, yra nedaug turinio, įtariami inkaro tekstai ar kitos nenatūralios nuorodų problemos. Taip pat galite eksportuoti savo SEO duomenis į ataskaitas ir naudoti juos taip, kaip norite.
Nuoroda gali prarasti savo nuorodų sultis, jei ji bus įtraukta į sąrašą. Kuo daugiau nuorodų puslapyje, tuo mažesnė tikimybė, kad nuorodą spustelėsite. Siunčiamų nuorodų sąrašas gali sumažinti kiekvienos atskiros to puslapio nuorodos galią.
Kitas dalykas, kurį turėtumėte patikrinti, yra HTTP būsenos kodas. Jei turite sugadintų puslapių atgalinių nuorodų, tai taip pat gali sumažinti nuorodų sultis. „cognitiveSEO“ gaunamų nuorodų analizės įrankis taip pat gali jus išgelbėti.
5. Nustatykite savo atgalinių nuorodų socialinės dalies dydį
Socialinio komponento negalima nepamiršti iš gairių, kaip teisingai įvertinti atgalinės svetainės kokybę.
Analizuokite atgalinių nuorodų kokybę, eidami socialinio dalijimosi keliu atgal. Tai patikrinkite, ar puslapis, kuriame turite atgalines nuorodas, turi socialinės žiniasklaidos priemonių, įsitraukimo ir bendrą vaizdą viešojoje erdvėje. Socialinė dalis ir įsitraukimo lygis yra du svarbiausi socialiniai rodikliai. Vartotojai, kurie vertina tą puslapį ir juo dalijasi, gali tapti jūsų svetainės žiūrinčiaisiais ir jie reiškia vertingas perspektyvas. Šias nuorodas verta išlaikyti.
Socialinės akcijos reiškia srauto pritraukimą į jūsų svetainę. Bendrinimas su puslapiais, kuriuose yra nuorodų, rodo kokybišką srautą į jūsų svetainę ir gali padidinti konversijų rodiklį.
Pasak „ Shareaholic“ , socialinė žiniasklaida skatina 31% viso persiuntimo srauto. Dėl to jis yra viso tinklalapio persiuntimo srauto vairuotojas. Pažvelgus į kitą diagramą, galite pamatyti, kad socialinis tinklas padidėjo:
Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus
Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.
Išvada
Norėdami atlikti išsamią atgalinių nuorodų analizę, rekomenduoju apsvarstyti pirmiau minėtus SEO patarimus: pirmiausia nustatant kuo daugiau susiejančių domenų naudojant įvairius atgalinių nuorodų duomenų šaltinius, tikrinant domeno valdžią, optimizuojant inkaro tekstus, patikrinant kiekvieną puslapį, kuriame turite atgalines nuorodas, kad atrodytumėte natūraliai, ir sekite socialinės dalies pėdsakus. Taip pat galite pamatyti, kiek dofollow nuorodų turite iš viso atgalinių nuorodų. Gerai, kad yra daugiau nofollow nuorodų nei dofollow nuorodų, nes taip atrodo natūralių nuorodų profilis. Būtinai įtraukite tai į savo internetinės rinkodaros strategiją.
Eik didelis arba eik namo. Niekada nesinaudokite nuorodomis naudodamiesi nuorodų schemomis ar kitais šešėlinių nuorodų kūrimo būdais, kurie padarys daugiau žalos nei naudos (net jei yra daug nuorodų kūrimo įrankių, kurie jums pasiūlys nepaliaujamas nuorodų kūrimo galimybes). Nuorodų kūrimo strategija neturėtų sustoti, kai jūsų nuorodos bus paskelbtos, todėl nerizikuosite pašalinti nuorodą ir pamesti nuorodas.
Jūs tuo nesate vieniši, kad galėtumėte teisingai įvertinti jūsų atgalinės nuorodos profilio kokybę ir gauti naudingos informacijos tolesniems tyrimams, galite naudoti mano minėtus SEO įrankius: kognityvinius SEO, „Site Explorer“, „Google Search Console“ ir „Bing Webmaster“ įrankius. Šiuos atgalinių nuorodų analizės įrankius galite naudoti norėdami įvertinti savo atgalines nuorodas, taip pat kurti atgalines nuorodas ieškodami galimybių konkurentų atgalinių nuorodų sąraše. Jūs netgi galite pasiekti kiekvieno konkurento nuorodos profilį ir padidinti savo, naudodamiesi konkurencinės nuorodos analize .