Padomeniai ir pakatalogiai 2021 m

Padomenio ir pakatalogio klausimas egzistuoja tikriausiai nuo tada, kai „Google“ pirmą kartą pasirodė. Žmonės klausia savęs, ar vienų ar kitų turėjimas turi įtakos SEO. Populiarus įsitikinimas, kad perėjimas iš padomenio į šakninio domeno pakatalogį padės padidinti bendrą jūsų svetainės reitingą.

 

Bet ar tai tiesa?

 

Trumpas atsakymas yra … tai priklauso. Bet jei klausiate savęs, kurį turėtumėte naudoti, ir prieš priimdami bet kokį veiksmą norite pateikti labai dokumentuotą nuomonę šia tema, raktinių žodžių tyrimas rekomenduoju gerai perskaityti šį straipsnį.

 

Padomenis ir poaplankiai - kuris užima geresnę vietą

 

  1. kognityvinis SEO padomenis į pakatalogį perjungia istoriją
  2. Sėkmingas padomenių perjungimas į pakatalogius
    1. Johno Doherty ir „HotPads“ tinklaraščių perjungimo istorija
    2. Timo Reitnauerio ir „Iwantmyname“ dvigubo dienoraščio perjungimo istorija
    3. Craigas Emersonas ir jo tinklaraščio „Switch Switch“ istorija
  3. Ką ekspertai turi pasakyti apie padomenius ir poaplankius?
    1. Erikas Enge iš „Stonetemple“
    2. Samas Silverwoodas Cope’as iš PI-Datametrics
    3. Stephenas Kenwrightas iš „Branded3“
    4. Gianluca Fiorelli iš MOZ
    5. AJ Ghergich iš „Ghergich & Co.“
    6. Barry Schwartzas iš „Rusty Brick“
    7. Cyrusas Shepardas iš „Fazillion Media“
    8. Michaelas Martinezas iš SEO teorijos
  4. Judėti ar nejudėti, tai klausimas

 

Aš pasistengiau surinkti keletą žmonių, kurie pakeitė istoriją. Aš taip pat paklausiau daugybės SEO ekspertų visame pasaulyje, ką jie apie tai mano, kad galėtume tikrai gerai įsivaizduoti, ką skirtingi žmonės galvoja apie šią temą.

 

Bet prieš tai pradėdamas pasakosiu trumpą istoriją apie mūsų pačių patirtį pereinant iš padomenio į poaplankį.

 

Arba galite praleisti visa kita (bloga idėja) ir spustelėkite čia, jei norite pereiti tiesiai prie atsakymo.

1. kognityvus SEO padomenis į pakatalogį perjungia istoriją

 

2017 m. Vasarą, paleidus raktinių žodžių įrankį ir „Content Assistant“ , apsvarstėme galimybę naudoti padomenį, o ne padomenį (kaip anksčiau naudojome „Site Explorer“). Tai reikštų cognitiveseo.com/keyword-tool vietoj keyword-tool.cognitiveseo.com.

Turėjome patys sužinoti, ar šis jungiklis kažkaip pagerins puslapio našumą.

 

Kad išvengtume naudotojų painiavos ir išlaikytume abu įrankius panašiais keliais, nusprendėme taip pat perkelti „Site Explorer“ iš https://explorer.cognitiveseo.com į https://cognitiveseo.com/site-explorer/ .

 

Pokyčiai įvyko labai birželio pabaigoje, nors paieškos sistemos ir reitingų sekėjai pastebėjo pokyčius šiek tiek vėliau, liepos pradžioje.

 

Taigi … kaip manote, kas nutiko? Na … nieko

 

Priešingai nei įprasta manyti, pagerėjimo nebuvo. Štai keletas mūsų reitingų stebėjimo ekrano kopijų per praėjusius metus. Galite aiškiai pamatyti momentą, kai „Google“ pastebėjo pakeitimą ir atitinkamai jį indeksavo:

 

 

pažintinis anksčiau pereiti iš padomenio į pakatalogį

Ekrano kopija iš pažintinio SEO įrankio reitingų sekimo priemonės, rodanti pozicijas prieš jungiklį.

kognityvinis SEO po mėnesių pereis į antrinį aplanką

Ekrano kopija iš pažintinio SEO įrankio reitingų sekimo priemonės, rodanti pozicijas praėjus kuriam laikui po perjungimo.

 

 

Kaip matote, nuo kovo iki gruodžio reitingai svyravo labai nedaug, o bendra pozicija išliko maždaug 5-oji.

 

Analitikos duomenų rodymas iš tikrųjų nėra naudingas, nes srautas visada kinta ir mūsų srautas gali natūraliai po truputį didėti arba mažėti. Bet tik dėl to, kad srautas atspindi reitingus, todėl ne, negalime sakyti, kad pastebėjome kokių nors patobulinimų.

 

Gerai, taigi dabar mes žinome. Perėjimas iš padomenio į pakatalogį srauto nepagerina, tiesa? Ne taip greitai … skaityk toliau.

2. Sėkmingas padomenio perjungimas į pakatalogį

 

Mūsų istorija to gali neatspindėti, tačiau yra daug daugiau kitų žmonių pasakojimų, pasakančių ką nors kita. Čia yra tik keletas iš jų, kurie teigia, kad perėjimas iš padomenio į pagrindinio domeno pakatalogį teigiamai paveiks reitingus ir srautą. Jie taip pat teigia, kad tai gana greitas rezultatas.

 

Palyginti su mumis, šios svetainės vietoj vieno puslapio perkėlė visas pagrindinio domeno skiltis.

2.1 „HotPads“ tinklaraščių perjungimo istorija ir dvigubai padidėjęs srautas per naktį

 

„GetCredo“ įkūrėjas Jonnas Doherty išbandė jungiklio mitą „HotPads.com“ tinklaraštyje. Štai „Twitter“, kuris atkreipė mano dėmesį:

 

 

Nors tvitas nebuvo labai išsamus, Jonas skyrė laiko atsakyti į mano atsiųstą el. Laišką. Trumpai čia padėkosiu už tai.

 

Čia yra klausimai, kuriuos uždaviau ir jo atsakymai:

 

Kodėl nusprendėte pakeisti padomenį į pakatalogį?

 

„Mes nusprendėme pakeisti padomenį į pakatalogį, nes tikėjau, kad SEO bus geriau. „TypePad“ turėjome seną tinklaraštį, kuris atrodė pasenęs, nes atnaujinome visą svetainę, o aš ką tik pasamdžiau turinio tvarkytuvę ir norėjau, kad mūsų turinys turėtų kovos galimybę būti perskaitytas / bendrinamas. Tuo pačiu metu performavome „WordPress“ ir pašalinome daug seno turinio ir atlikome tinkamus peradresavimus 1: 1 301 “.

 

Ar bijojai, kad bus blogai?

 

„Ne, aš nebijojau, nes dirbome už tokios mažos eismo bazės.”

 

Kada įvyko susijungimas ir kada pradėjo didėti eismas?

 

„Tai buvo prieš kelerius metus, todėl nesu teigiamai nusiteikęs dėl laiko, bet jei gerai pamenu, tai buvo maždaug 2014 m. Vasario mėn., Ir mes pastebėjome poveikį beveik iš karto“.

 

Ar galėtumėte rekomenduoti tai kitiems?

 

„Žvelgiant iš idealios SEO perspektyvos, tikrai. Poveikį mačiau asmeniškai, kaip ir daugelį kitų, todėl, mano nuomone, nebėra diskusijos, ar jis veikia. Klausimas iš tikrųjų yra, ar verta strategiškai, žvelgiant plačiau į įmonės tikslus ir kryptis, to siekti, ar ne.

 

Tai nėra mažas pakeitimas, ir, jei neturite sukaupto turinio, kurį reikia geriau įvertinti, kad pagerintumėte savo verslą, investuojate į aktyvų turinio kūrimą ir jums reikia to reitingo, gali būti neverta jūsų laiko pirmenybę teikite kitiems dalykams, kurie iš tikrųjų pajudins adatą jūsų verslui, atsižvelgiant į jūsų verslą. “

 

Ar esate tikras, kad sujungimas buvo srauto padidėjimo priežastis?

 

Mano nuomone, tai buvo didelė dalis. Kaip ir visais su SEO susijusiais atvejais, atlikus šį žingsnį, įvyko keli judantys elementai ir taisymai. Tai buvo visų mūsų pataisytų dalykų derinys – perkėlimas į poaplankį, performavimas į „WordPress“, geresnis indeksavimas ir tinklaraščio architektūra bei žemos kokybės turinio pašalinimas.
JOHNAS DOHERTY
„ GetCredo“ įkūrėjas / @dohertyjf

 

Taigi svarbiausias elementas, kurį reikia prisiminti iš Jono atsakymų, yra tai, kad perjungdamas į poaplankį jis nėra vienintelis dalykas, kurį jis padarė atnaujindamas svetainę.

 

Radau dar vieną panašų pavyzdį, bet nepavyko gauti išsamesnės įžvalgos apie tai, kas tiksliai įvyko. Ruth Burr Reedy socialiniame tinkle „Twitter“ teigia, kad Toddas Friesenas iš „SalesForce“ padomenį perjungė į pakatalogį ir padvigubino savo svetainės srautą per naktį.

 

 

Tačiau yra dar dvi istorijos, kurias noriu pristatyti, todėl sekite naujienas! 😉

2.2 „Iwantmyname“ tinklaraščio perjungimo istorija ir dviguba nesėkmė

 

Tai iš tikrųjų nėra sėkmingas padomenio į pakatalogį perjungimo istorija, bet labiau nesėkmingas

 

Prieš porą metų tinklaraščio įraše Timo pasidalijo savo svetainės patirtimi su pasauliu. 2014 m. Liepos mėn. Jis perkėlė savo tinklaraštį iš poaplankio į padomenį dėl tam tikrų savo turimų priežasčių, tokių kaip našumas naudojant kai kuriuos „GitHub Pages“ diegimo būdus, platformos lankstumas ir palaikomumas.

 

Rezultatai? Ne kietas.

 

iwantmyname srauto padomenio jungiklis

Ekrano nuotrauka iš „Iwantmyname“ tinklaraščio, rodanti srauto sumažėjimą perėjus prie padomenio

 

Komanda iš pradžių pamanė, kad tai kažkas įprasto ir kad tinklaraštis greitai atgaus srautą, kurį jis sulaukė. Tačiau po kelių mėnesių ir daug skaitymo jie pagaliau nusprendė tinklaraštį perkelti atgal į šakninį domeną.

 

Perkėlus domeną atgal iš padomenio, matomumas vėl pagerėjo, tačiau dramatiškai nepadidėjo srautas. Taip pat netrukus pakeisdami tinklaraščio dėmesį, stilių ir turinį, mes jį pakeitėme, todėl tai būtų tarsi obuolių ir apelsinų palyginimas.
„IWANTMYNAME“ KOMANDA
https://iwantmyname.com

 

Nors atkūrimo negalima susieti su grįžimu į šakninį domeną, pradinis perėjimas prie padomenio aiškiai sumažino jų srautą. „Iwantmyname“ komanda du kartus iš eilės išgyveno nesėkmę.

2.3 Craigo Emersono dienoraščio perjungimo istorija

 

2014 m. Craigas Emersonas savo rinkodaros tinklaraštyje paskelbė straipsnį , kuriame išdėstė savo sėkmingą istoriją apie perėjimą iš padomenio į poaplankį.

 

Vienas labai svarbus dalykas, kurį čia mini Craigas, yra tai, kad jis, be kitų faktų, mini ir tinkamą susiejimą tarp savo padomenio ir šakninio domeno. Tačiau dauguma atgalinių nuorodų buvo sukurtos padomeniui.

 

Tai svarbu būsimai šio straipsnio daliai, skyriui, kuriame klausiame ekspertų.

 

Craigo pavyzdys prieš jungiklį

Craigo pavyzdys prieš jungiklį

 

Atlikus perėjimą ir sukūrus tinkamus 301 peradresavimus, Craigas pastebėjo, kad paieškos matomumas pagerėjo maždaug per 2 savaites, o tai pagal SEO standartus yra labai trumpas laikas.

 

Craigo pavyzdys po jungiklio

Craigo pavyzdys po jungiklio

 

Iš kažkur patekau iš 100 geriausiųjų ir tikrai žinau, kad net nepatekau į 200 geriausiųjų, būdamas SERP 57-uoju numeriu paprasčiausiai pakeisdamas iš padomenio į pakatalogį. Visa kita, susijusi su mano svetaine, išliko pastovi.
Kreigas Emersonas KREIGAS EMERSONAS
„Blogger“, „ BloggingFlail“ / @CraigEmerson

 

Tai turbūt pats švariausias sėkmingo padomenio į pakatalogį perjungimo pavyzdys.

 

Craigo atvejis įdomesnis, nes jo pavyzdyje jokių kitų pokyčių nevyksta. Tai puikus pavyzdys, kai galima reitinguoti aukščiau vien perkėlus turinį iš padomenio į pagrindinį domeną.

3. Ką ekspertai turi pasakyti apie padomenius ir poaplankius?

Gerai, taigi tai yra viešos istorijos. Tačiau tų istorijų net nedaug. Ekspertai visame pasaulyje kasdien sprendžia šią problemą, todėl nusprendžiau jų paklausti ir, tikiuosi, padaryti galutinę išvadą.

3.1 Ericas Enge’as iš „Stonetemple“

 

 

Aš paklausiau Eriko, ar tai vis dar jo nuomonė, ir jis pasakė, kad jis vis dar stovi. Štai jo priežastys:

 

„Google“ puikiai mato padomenį kaip integruotą pagrindinio domeno dalį. Pagrindinė to priežastis yra ta, kad labai lengva turėti padomenį, kurį valdo trečioji šalis. Pavyzdžiui, nelaikytumėte visų „blogspot.com“ padomenių taip, kaip jie būtų pagrindinė pagrindinės svetainės dalis. Aišku, kad ne, nes tūkstančiai žmonių šioje platformoje tvarko tinklaraščius “.

 

Nors Erikas mano, kad „Google“ gerai nustato, kokie yra padomeniai, jis vis tiek mano, kad saugesnis žingsnis yra išlaikyti savo tinklaraštį pagrindiniame domene.

 

Didžiąją laiko dalį „Google“ supras, kad jūsų tinklaraštis padomenyje yra tikrai jūsų, todėl sakau, kad nėra prasmės jų perkelti. Tačiau, jei kuriate naują tinklaraštį, rekomenduoju jį įdėti į pakatalogį, o ne į padomenį.
Erikas Enge ERIKAS ENGE
„ StoneTemple“ įkūrėjas ir generalinis direktorius / @stonetemple

3.2 Samas Silverwoodas Cope’as iš PI-Datametrics

 

Į vieną iš savo straipsnių PI-Datametrics  Sam išsprendžia problemą, kai daug subdomenas pradėti valgyti vienas kitą Išdavimas ir dažnai laikai konkuruoja su pagrindiniu domenu.

 

Nors tai taikoma tik toms svetainėms, kuriose padomeniai daugiausia naudojami kaip turinio skelbimo forma, taip gali būti ir pakatalogiuose.

 

Bet man pasirodė įdomu:

 

Kaip matėme, „Google“ anksčiau siūlė atskirus atskirų padomenių rezultatus, kad SERP būtų keli padomeniai. Tačiau kadangi šia praktika buvo piktnaudžiaujama, „Google“ dabar „nubraukia“ tuos rezultatus kartu. Tai yra geras pavyzdys, kai visi kenčia dėl labai nedaugelio praktikos.
Samas Silverwoodas Cope'as SAMAS SILVERWOODAS COPE’AS
„ PI-Datametrics“ / @ scopey123 bendrasavininkas

 

Tai nutinka po Eriko posto. Jūsų padomenio reitingams gali turėti įtakos tai, kad „Google“ mano, kad jūsų padomenis yra kažkokia trečiosios šalies platforma ir jis neturėtų gauti tokio paties autoriteto kaip šakninis.

3.3 Stephenas Kenwrightas iš „Branded3“

 

Stephenas apie šį topą parašė 2017 m. Vasarą. Nors  jo straipsnis buvo daugiau apie TLD , jis taip pat šiek tiek aptarė padomenius.

 

Jis sako, kad beveik visada pirmenybė teikiama poaplankiams, o ne padomeniams, išskyrus atvejus, kai poaplankių naudoti neįmanoma dėl techninių priežasčių.

 

Aš dirbau su keliais prekių ženklais, kurie patyrė organinio srauto padidėjimą, kai perėjau iš tarptautinių padomenių į tarptautinius pakatalogius – tai dažniausiai įvyksta, kai vienoje ar dviejose šalyse yra daug nuorodų nuoseklumo, o mažiau palankiose tarptautinėse svetainėse veikia silpnai.
Stephenas Kenwrightas STEPHENAS KENWRIGHTAS
Strategijos direktorius, „ Branded3“ / @stekenwright

Norint geriau paaiškinti citatą, jei Jungtinės Karalystės prekės ženklas tam tikrą laiką yra parduodamas Jungtinėse Valstijose ir yra daugybė nuorodų pagrindiniame domene, kitose kalbose, esančiose padomeniuose, gali pagerėti savo šalyse, jei jos yra sujungtos į pagrindinį domeną kaip poaplankiai.

 

Tačiau jis teigia, kad susijungti nėra lengva, be to, taip pat yra rizika (pavyzdžiui, lašas, o ne augimas).

3.4 Gianluca Fiorelli iš MOZ

 

Kitas mano dėmesį patraukęs tvitas buvo Gianluca:

 

 

Aš nusprendžiau jam išsiųsti el. Laišką, o jis man pateikė labai išsamų ir įtikinamą atsakymą!

 

Kalbant apie padomenio ir pakatalogių temą, aš nesu „Talibanas“ ir, kaip visada nutinka SEO, į klausimą: Ar pakatalogiai yra geresni nei padomeniai, skirti SEO? “, Mano tiesioginis atsakymas yra:„ Tai priklauso “.
Gianluca Fiorelli GIANLUCA FIORELLI
SEO „ I Love SEO“  / @ gfiorelli1

 

Štai kodėl išsamus Gianlucos atsakymas apie padomenius:

 

„Paprastai tariant, manau, kad pakatalogiai yra geriausias pasirinkimas dėl daugelio priežasčių:

 

  1. Jūs įtvirtinate visų pakatalogių autoritetą ir tinkamumą vienoje pagrindinėje srityje;
  2. Kiekvieno padomenio, dabar perkelto į pakatalogius, teigiama nauda turės tiesioginę įtaką visiems kitiems pakatalogiams.

 

Tinklaraščio perkėlimas iš padomenio į aplanką pagrindiniame domeno varde yra klasikinis pavyzdys:

 

Iš tikrųjų, nepaisant to, ką sako „Google“, visos tinklaraščio padomenyje uždirbtos nuorodos teigiamai veikia tik tą patį tinklaraščio padomenį, o ne šakninį domeną ar kitus to paties šakninio domeno padomenius.

 

Jei tinklaraštį perkelsime į pagrindinio domeno aplanką, srauto ir reitingų padidėjimas yra beveik matematinė pasekmė (galite sustiprinti mano frazę savo el. Laiške susietu tweetu).

 

Kitas geras pavyzdys yra tarptautinis SEO:

 

Kai nusprendžiame orientuotis į naują šalies rinką, geriausia idėja yra pradėti ją kurti pagal geografinį tikslinį aplanką, kad optimizuoto vidinio susiejimo dėka suteiktų jam pirmąjį „valdžios padidėjimą“. Tik tada (ir jei) tikslinė rinka pradeda siūlyti vertingą srauto ir konversijų metriką, tada galime pagalvoti, ar tą pakatalogį perkelti į nepriklausomą domeno vardą, kad būtų geriau lokalizuota ir tiksliau nukreiptas.

 

Tačiau yra atvejų, kai poaplankis gali būti ne idealus sprendimas, daugiausia dėl techninių priežasčių. Pavyzdys gali būti didelė el. Prekybos svetainė.

 

Tokiu atveju, jei parinktis „atskiras domeno vardas“ neįmanoma (t. Y. Dėl prekės ženklo naudojimo nėra firminio domeno), tinkamas sprendimas gali būti pasirinkimas sukurti el. Prekybos versiją, skirtą kitai apskričiai ar kalbai.

 

Sakė, kad visi sprendimai turi savo pliusų ir minusų, nors ir asmeniškai teikia pirmenybę subaplankiams, palyginti su padomeniais (ir patvirtina įrodymais), ir viskas – galų gale – turėtų būti laikoma kažkuo, kas eina toliau bet kokiu SEO aspektu: verslo poreikiais. “

3,5 AJ Ghergich iš „Ghergich & Co.“

 

Ponas Gherghichas sako, kad visiems jo klientams patariama savo turinį laikyti šakniniame domene, kad jie galėtų įgyti visą autoritetą.

 

Aš patariu klientams kaupti visą domeno valdžią ir susieti nuosavo kapitalo šaknis. Mačiau daug atvejų, kai svetainėms buvo naudinga konsoliduoti kelis padomenius į vieną šakninį domeną. Tačiau aš nesiryžčiau perkelti senų padomenių, kurie jau užimami. Turite tai priimti kiekvienu atveju atskirai.
AJ Ghergich AJ GHERGICH
SEO „  Gherghich & Co“ / @SEO

 

Tačiau dėl nepastovaus šios temos pobūdžio visus atvejus reikėtų analizuoti atskirai. Todėl:

 

  • Naujos svetainės, jei įmanoma, turėtų kurti šakninį domeną
  • Padomeniai, kuriuose srautas yra nedidelis arba visai nėra, turėtų būti sujungiami į šakninį domeną
  • Padomeniai, turintys tvirtą reitingą, turėtų nesiryžti pereiti prie šakninio domeno

 

AJ citata teigia, kad keli padomeniai buvo konsoliduoti šakniniame domene. Šiuo atveju matomumas gali pagerėti dėl didelio „naujo“ turinio, kurį turi šakninis domenas, kiekio.

3.6 Barry Schwartz iš „Rusty Brick“

 

Panašu, kad Barry tarsi sutaria su Mattu Cuttsu ir Johnu Muelleriu dėl padomenių. Jis iš tikrųjų apie tai rašė „Search Engine Roundtable“.

Net jo atsakymai yra gana trumpi, aš vertinu tai, kad jis skyrė laiko pasidalinti su mumis savo nuomone apie tai.

 

Ar manote, kad žmonės turėtų naudoti pakatalogius, o ne padomenius?

 

Nesvarbu.

 

Ar verta stengtis pakeisti padomenį į pakatalogį?

 

Nr.

 

Ar vienų ar kitų padariniai turi kokį nors poveikį SERP?

 

Abejoju.

 

Aš paklausiau daugybės ekspertų šia tema ir labai nedaug atsakė. Aš labai vertinu Barry atsakymą, nes žinau, kad jis tikrai užsiėmęs tam, kad mus visus informuotų apie naujausias „Google“ keistenybes ir privilegijas.

 

3.7 Cyrusas Shepardas iš „Fazillion Media“

 

Man teko garbė pabūti su Cyrus šį lapkritį per puikią konferenciją („ GPeC Event“  ). SEO ir SEOettes, be jokių tolesnių veiksmų, pristatau jums visų džentelmenų poną poną Cyrusą Shepardą!

 

ponas cyrus shepardas

„Griffindor“ komanda plojo Cyruso įėjimui į Johno Williamso muziką.

 

Ar manote, kad žmonės turėtų naudoti pakatalogius, o ne padomenius?

 

„Šis klausimas kilo jau daugiau nei 10 metų ir greičiausiai bus maždaug po to, kai manęs nebus. Bendras sutarimas yra tas, kad daugumai tikslų yra pakatalogių naudojimas, palyginti su pakatalogiais, SEO privalumų.

 

„Google“ daro viską, kad padomenius susietų su tėvų domenais, tačiau tai ne visada pasirodė esanti tobula sistema.

 

Empiriniai duomenys rodo, kad dažnai turinio (pvz., Skyrių tinklaraščio, gyvenančio padomenyje) perkėlimas į poaplankį dažnai padidina matomumą, reitingus ir srautą “.

 

Nors impulsas nėra garantuotas ir jis toli gražu nėra tobulas, atvirkštinis (padidėjimas, kai pereinama iš pakatalogio į padomenį) beveik niekada neįvyksta.
Cyrusas Shepardas CYRUSAS SHEPARDAS
„ Fazillion Media“ įkūrėjas / @CyrusShepard

 

Ar turint padomenį ar poaplankį turi įtakos jūsų svetainės rodymas SERP?

 

„Yra du dalykai, kuriuos reikia apsvarstyti – abu jie yra nereikšmingi – apie tai, kaip padomeniai ir poaplankiai rodomi SERP.

 

  1. Jei turite ilgą URL, „Google“ gali jį sutrumpinti, kad tilptų į paieškos rezultatus, o tai reiškia, kad dalis jūsų pakatalogio gali būti nerodoma SERP. Tai reiškia, kad tai yra labai mažas URL pogrupis. Kita vertus, padomeniai prasideda URL pradžioje, todėl greičiausiai nėra sutrumpinami.
  2. Kadangi padomenis rodomas prieš visa kita, tai pirmas dalykas, kurį lankytojai pamatys jūsų rodomame URL. Firminis arba turtingas raktinių žodžių padomenis čia gali būti naudingas, tačiau vėlgi, tai labai mažas skirtumas, kuris daugeliu atvejų neturės reikšmingos įtakos “.

 

Ar verta stengtis pakeisti padomenį į pakatalogį?

 

„Atsakymas yra… kartais. Daugelis svetainių vykdo brangias migracijas, kad nematytų jokios naudos. Mano standartas yra toks: jei turinys yra teminiu požiūriu artimas, jei tarp padomenių yra daug sąsajų, o perkėlimą galima atlikti gana lengvai, dažnai verta pasistengti. Priešingu atveju, jei jis nėra sugedęs, jo taisyti nereikia. “

3.8 Michaelas Martinezas iš SEO-Theory.com

 

Maiklas yra vienas iš nedaugelio tvirtai tvirtinančių, kad perėjimas iš padomenio į poaplankį nepadės geriau užimti reitingą. Tačiau jis turi tikrai tvirtų taškų, todėl aš jį pasiūliau paskutinis, nes jis neabejotinai privertė mane pagalvoti prieš galutinį atsakymą.

 

„Net kai mano draugas Toddas Friesenas teigė, kad„ Salesforce “pastebėjo patobulinimą (kažkas panašaus į dvigubą srautą), per archyvą .org galėjau patvirtinti, kad jie naudoja geresnę vidinę susiejimo struktūrą poaplankiui – ir jų buvo absoliutus GERIAUSIAS I atvejo tyrimas peržiūrėjo “.

 

Maiklas taip pat tinkamai „demaskavo“ „John’s HotPads“ tinklaraščio jungiklį . Jis naudojo web.archive.org norėdamas pastebėti faktą, kad padomenis nebuvo tinkamai ir aiškiai susietas šakninio domeno.

 

Daugelis žmonių srauto augimą sieja su turinio perkėlimu iš padomenio į poaplankį, nes nemano atsižvelgti į naršymo pokyčius.
Michaelas Martinezas MICHAELAS MARTINEZAS
SEO „  SEO-Theory“ / @seo_theory

 

Jis teigia niekada nesusidūręs su teigiamais patobulinimais – kai jis galėjo įvertinti ankstesnes / po versijas pateiktas svetainės versijas – to negalėjo priskirti patobulintai vidinei navigacijai. SEO atvejų analizės kaltė yra ta, kad jie net nemini tokių pokyčių.

 

„Žmonės susuka savo padomenius tinkamai nesusiedami. Visuose perskaitytuose padomenio ir pakatalogio atvejų tyrimuose pastebėjau, kad padomeniai iš pagrindinės svetainės gavo mažiau nuorodų vertės. Dažnai dalyvavo „PageRank Sculpting“. Štai kodėl atrodo, kad perkėlimas į poaplankius pagerina dalykus, nes šiais laikais žmonės rečiau bando lipdyti „PageRank“.

 

Na, kitose istorijose, kurias anksčiau rodžiau, buvo sakoma, kad buvo padaryti kiti pakeitimai, todėl jie taip pat galėjo turėti įtakos rezultatui. Reitingų ir matomumo padidėjimas negali būti 100% priskirtas jungikliui.

 

Tačiau … mes vis dar turime Craigo pavyzdį , kuriame buvo tinkamai atlikta vidinė navigacija ir susiejimas. Arba bent jau tai teigia Craigas.

 

4. Judėti ar nejudėti, tai klausimas:

 

Judėti, ar nejudėti, tai yra klausimas:
ar tai tauresnis dalykas, kad augčiau savo svetainę,
kokia yra, ar gyvenu bijodama praleisti eismą,
ar imtis ginklų ir rizikuoti švaistyti laiką,
už ką gali būti nieko.

 

Aš turėčiau būti poetas, ar ne? Hmm … gal ne.

 

Kodėl pokyčiai neturėjo įtakos mums, čia, kognityviame SEO?

 

Na … Visų pirma, reitinguojant svetainę yra labai daug veiksnių. Konkurentų autoritetai, turinys, produkto kokybė ir pan. Tai dar vienas įrodymas, kad nuorodos vis dar labai svarbios 2018 m.

 

Mielas vaikas sutinka, kad kognityvinis SEO yra geresnis SEO įrankis, kurį konkurentai

 

Antra, mes pakeitėme tik vieną puslapį. VIENAS. Dauguma istorijų, rodančių kitaip, tai išbandė visose savo svetainių skiltyse.

 

Kitas dalykas, į kurį galima atsižvelgti, yra tai, kad mes vis dar labai susiejame su savo padomeniu, kuris yra 301 nukreiptas į poaplankį, taigi gali būti prarasta bent dalis tekančių nuorodų sulčių. Visų tinklaraščio nuorodų pakeitimas užima daug laiko ir šiuo metu mums tai nėra prioritetas, tačiau ateityje galime tai apsvarstyti.

 

Mūsų istorija neįrodo, kad perėjimas prie šakninių domenų nepadės pagerinti reitingų. Kiti taip pat neįrodo, kad gausite reitingus, jei pereisite iš padomenio į pakatalogį.

 

Klausykitės šio „John Mueller“ vaizdo įrašo iš „Google“ ir jo žodžių:

 

 

Jei norite įdėti tinklaraštį į savo pagrindinę svetainę į pakatalogį, tai gerai, jei norite įdėti jį į tinkamą padomenį, jei norite naudoti visiškai kitokį domeną, kuris taip pat yra įmanomas.
John Mueller SEO JOHNAS MUELLERIS
„ Google“ / @JohnMu žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas

 

Nieko naujo, tiesa? Jis sako tiksliai tai, ką Mattas Cuttsas pasakė savo dienomis, būdamas „Google“ šlamšto vadovu.

 

Na, paklausykite dar kartą, atidžiau. Jonas iš tikrųjų mini dar vieną svarbų dalyką:

 

Jis sako, kad savo tinklaraštį galite įdėti į vieną domeną, padomenį ar visiškai kitą domeną ir tai nepadarys SEO skirtumo.

 

Taigi, jei aš turiu savo pagrindinę svetainę domene.com ir savo tinklaraštį blog.domain.com, tai tas pats, kas turėti savo pagrindinę svetainę domene.com, o tinklaraštį – domaindom.com? Nemanau.

 

Iš esmės vienas domenas, padomenis ar kitas domenas neturi SEO naudos vienas kitam. Bet jie tarsi elgiasi kaip atskiri domenai.

 

Tai mane verčia galvoti, kad padomeniai dažniausiai veikia kaip atskiri domenai.

 

Tiesą sakant, visa „Google“ kaltė, kad nepateikė galutinio atsakymo. Bet jei jie pateiktų galutinius atsakymus, SEO nebūtų.

 

Dabar visiškai akivaizdu, kad šakniniai domenai pagal numatytuosius nustatymus perduoda tam tikrus įgaliojimus savo padomeniams. Pareiškimas „ BlackHat“ forumuose yra toks:

 

„Manau, kad pagrindinės sritys perduoda galią savo padomeniams. Jei norite tai išbandyti patys, tada sukurkite 2 padomenių tinklaraščius: pirmąjį – wordpress.com, o antrąjį – apie bet kokią kitą nemokamą žiniatinklio 2.0 paslaugą, kuri jums gali patikti.

 

Tai tikriausiai labai teisinga. „WordPress.com“ padomenis laimės / pralenks kitą „Web 2.0“ paslaugą, nes ji turi daug daugiau autoritetų.

 

Bet man kyla klausimas: ar norėtumėte, kad jūsų turinys būtų paskelbtas jūsų vardas.wordpress.com, ar svetainėje wordpress.com/jūsų vardas/?

 

„Google“ neabejotinai stengėsi nustatyti ir laikyti padomenius kaip poaplankius, kai to reikia. Tačiau ne visada taip būna. Kaip Randas Fishkinas sakė savo „ Whiteboard“ penktadienį , „Google“ GALI perduoti signalus iš padomenio į pagrindinį domeną. Bet tai nėra garantija.

 

Jei padomenį ketinate naudoti tik visoje svetainėje, tai nieko nepadarys. Čia problema yra tai, kaip perduodami įgaliojimai. Jei norite turėti tinklaraštį ar kelis puslapius, geriau žinokite, ką darote, ir tinkamai susiekite su jais. Taip pat atsižvelkite į tai, kad bendras šakninio domeno autoritetas gali sumažėti, nes dar nėra aišku, ar padomeniai pagal numatytuosius nustatymus perduoda nuorodų sultis šaknies domenams.

 

Išvada:

 

Geriausias dalykas, kurį galite padaryti ilgalaikėje perspektyvoje, yra viso turinio palaikymas šakniniame domene, nes galite garantuoti, kad visi autoritetai kaupiami vienoje vietoje. SEO požiūriu tai paprasčiau valdyti, ypač naujokui. Bet jei žinote, ką darote, ir tinkamai susisiejate, tada padomenių naudojimas turėtų būti puikus.

 

Kviečiu jus į komentarų skyrių, kur galime toliau apie tai diskutuoti. Kas žino, galbūt mūsų diskusijos atneš kažką naujo.