Seo sėkmė

SEO, kaip ir verslas, ir gyvenimas, yra nuolatinis tobulėjimas – ir tobulėti galima tik tada, kai ką nors galima išmatuoti.

 

Tačiau išmatuoti SEO dažnai yra lengviau pasakyti nei padaryti.

 

SEO pastangose ​​yra stulbinantis komponentų ir kintamųjų skaičius, o norint įvertinti sėkmę reikia kelių rodiklių. Sudėtingumas gali būti sudėtingas, o norint įvaldyti SEO matavimo meną ir mokslą, reikia tikros kruopštumo. Vis dėlto prizas yra jo vertas. 

 

Kaip įvertinti jūsų SEO pastangų sėkmę

 

Tie, kurie įveiks distanciją, laimės geriausius SERP reitingus ir įgis pelnytą konkurencinį pranašumą. Jei norite pasisekti šiandieninėje konkurencinėje skaitmeninėje aplinkoje, turite įsipareigoti SEO srityje geriau nei konkurentai.

 

  1. SEO matavimo kova yra tikra
  2. Kantrybė yra SEO dorybė
  3. Pagrindiniai SEO sėkmės rodikliai (KPI)
  4. Natūralios paieškos srautas
  5. Raktinių žodžių reitingai
  6. Socialinės akcijos
  7. Konversijų rodiklis iš natūralios paieškos srauto
  8. Atgalinės nuorodos tūris
  9. Natūralus paspaudimų rodiklis
  10. Kalnas yra aukštas, bet pergalė saldi

SEO matavimo kova yra tikra

 

Kodėl SEO sėkmę taip sunku įvertinti? Pradedantiesiems SEO specialistai yra bombarduojami gausybe analizuojamų duomenų. Turint tiek duomenų, dažnai sunku padaryti išsamią išvadą.

 

Duomenys turi būti suskirstyti pagal svarbą informacijai, kuri yra svarbi jūsų konkrečiai svetainei. Nėra dviejų įmonių, turinčių visiškai tas pačias strategijas, tikslus ir uždavinius – taip pat nėra nė vienos svetainės.

 

Svarbūs vienai svetainei SEO duomenys gali būti ne tokie svarbūs kitai.

 

Duomenys taip pat turi būti „atskaitingi“, todėl galite juos aiškiai paaiškinti vadovams ir klientams. Jei viskas pernelyg painioja, sprendimus priimantys asmenys pradeda nusivilti SEO specialistais.

 

Kadangi duomenys gali tapti tokie didžiuliai, išmanieji rinkodaros specialistai naudoja SEO informacijos suvestines, kuriose viskas išdėstyta į vieną lengvai įsisavinamą vaizdą. Prietaisų skydelis nėra vaistas, tačiau jis gali labai palengvinti SEO specialistų gyvenimą. Norėdami gauti daugiau informacijos , peržiūrėkite „Cyfe“ SEO informacijos suvestinės vadovą ir „ kognityvų SEO “ įrankį .

 

Kova tuo nesibaigia, o didžiulis duomenų kiekis nėra vienintelis iššūkis, su kuriuo susiduria SEO specialistai.

 

Kitas sunkumas yra tas, kad „Google“ sukūrė daugybę veiksnių, kurie priklauso reitingavimo procesui. Iššūkis yra tai, kad „Google“ ne taip greitai atskleidžia, kokie yra visi šie komponentai. Taip, daugelis didžiausių reitingavimo veiksnių yra gerai žinomi SEO pramonėje. Bet vis tiek yra tiek daug, kas laikoma paslaptinga.

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Be to, SEO apima įvairų kelių talentų derinį. SEO analizavimui reikalingi ne tik loginiai ir techniniai gebėjimai, bet ir didelis kūrybiškumas bei problemų sprendimo įgūdžiai. Be to, SEO yra kelių komandų pastangos. Tai dažnai reikalauja prekės ženklo komandų, rinkodaros, interneto plėtros, turinio specialistų ir kt.

 

Bet tikrai vienas iš sudėtingiausių SEO diegimo ir matavimo aspektų yra tai, kad „Google“ nuolat keičia savo algoritmus . Strategijas ir matavimus, kuriuos atliekame šiandien, gali tekti patobulinti ir pritaikyti rytoj. SEO pasaulyje labai svarbu patirtis ir kompetencija.

Kantrybė yra SEO dorybė

 

Turint visą SEO sudėtingumą, nenuostabu, kodėl nepatyrę specialistai beveik iš karto pribloškia. Daugelis pramonės atstovų nori greitų rezultatų, kad galėtų vietoje žinoti, ar jie eina teisingu keliu. Nepaisant to, labai svarbu pratintis matuoti SEO laikui bėgant, turint kantrybės ir suprantant, kiek viskas iš tikrųjų gali užtrukti.

 

SEO sėkmės stebėjimas yra maratonas, o ne sprintas.

 

Kodėl? Pirma, svarbu atkreipti dėmesį, kad kartais paieškos sistemos atnaujina savo rezultatų puslapius. Net jei jie atnaujinami, reitingas paprastai nepagerėja vienu metu visiems raktiniams žodžiams, pagal kuriuos taikote.

 

Be to, protingi SEO specialistai ne tik matuoja savo klientų internetinius rezultatus. Jie taip pat turi sekti konkurentų SEO našumą, atoslūgį ir srautą . Kaip ir astronomas, stebintis dangaus kūnų judesius ir veiklą, SEO specialistas tiria daug laiko reikalaujančius procesus, kurių tiesiog negalima skubinti.

 

Kaip galima išmatuoti kažką tokio įmantraus ir nuolat besikeičiančio dalyko kaip SEO? Viskas prasideda nuo KPI.

Pagrindiniai SEO sėkmės rodikliai (KPI)

 

Matuojant SEO pastangas, dažnai dramatiškai suvokiama, kiek duomenų yra dirbti. Kartais sunku padaryti išsamias išvadas ir pateikti paprastas, tiesiogines ataskaitas klientams ar vadovybei. Sprendimas yra žinoti, kuriuos pagrindinius veiklos rodiklius (KPI) naudoti, ir susieti KPI su kliento ar verslo tikslais.

 

KPI yra metrika ir matavimai, kuriuos naudojate nustatydami, ar jūsų verslo veikla (šiuo atveju SEO veikla) ​​yra sėkminga.

 

Svarbu susieti savo KPI su konkrečiais rinkodaros tikslais. Jūsų įmonė ar klientas, tikiuosi, sukūrė skaitmeninės rinkodaros planą, kuriame išdėstyti keli tvirti rinkodaros tikslai. Tai yra tikslai, prie kurių norite susieti savo KPI, kad galėtumėte tiksliai nustatyti, ar jūsų SEO pastangos yra sėkmingos.

 

Nesvarbu, ar siekiama atkreipti dėmesį į naują produktą, ar sukurti stipresnį prekės ženklą, ar įgyti naujų klientų, turėtumėte žinoti, kokio verslo tikslo siekia kiekviena SEO pastanga.

 

Čia yra šeši svarbūs efektyvumo rodikliai, siekiant efektyviai įvertinti SEO sėkmę.

Natūralios paieškos srautas

 

Tai naudingas KPI vertinant įmonėms, siekiančioms įgyti naujų klientų ar potencialių klientų. Natūralios paieškos srautas reiškia apsilankymus svetainėje, kurie atsirado dėl paieškos sistemų rezultatų, o ne per skelbimus. Natūralios paieškos rezultatai rodomi todėl, kad jie susiję su paieškos terminais, ne tik todėl, kad skelbimas buvo įsigytas ir įdėtas į paieškos rezultatus.

 

ne organinis srautas

organinis srautas

 

Susijęs terminas „ organinis SEO“ reiškia strategijas, naudojamas padėti svetainėms uždirbti natūralias ir aukštas vietas paieškos puslapiuose.

 

Privalumai : organinės paieškos srautas yra labai efektyvus bendros SEO sėkmės rodiklis. Kai svetainės turinyje yra raktinių žodžių, kurie dažnai atitinka tai, ko ieško vartotojai, greičiausiai ta svetainė bus rodoma didesniame paieškos sistemų rezultatų puslapių (SERP) nei konkuruojančių svetainių skaičiuje.

 

Naudodami natūralios paieškos srautą (priešingai nei mokama reklama), ieškotojai suras svetainę nuosekliau, ir, tikėtina, kad svetainėje jie ilgiau liks.

 

Iššūkiai : Tarp didžiausių iššūkių, susijusių su natūralios paieškos pastangomis, yra nusivylimas, kad „Google“ (kaip ir kitos paieškos sistemos) nuolat keičia savo algoritmus. Kai atnaujinimai įvyksta netikėtai, SEO pastangos gali būti tiesiogiai paveiktos be perspėjimo. Atlikdami analizę, stebėdami staigius veiklos sutrikimus, galite nurodyti tokius pokyčius.

 

Kaip įvertinti : naudodami „ Google Analytics“ atidarykitemeniu Įgijimas . Iš ten pasirinkite Visas srautas , tada pasirinkite Kanalai .

Google analizė

Dabar jums bus pateiktas svetainės srauto šaltinių, surūšiuotų pagal kanalą, vaizdas. Pasirinkite natūralios paieškos kanalą naudingai ataskaitai, kurioje rodoma svetainės natūralaus srauto statistika.

 

Ši ataskaita yra universali. Tai suteikia SEO specialistams galimybę atskleisti tokią svarbią informaciją kaip:

 

  • Kurie nukreipimo puslapiai efektyviausiai pritraukia srautą
  • Kurie raktiniai žodžiai teikia didžiausią srautą
  • Kurios iš paieškos sistemų nukreipia didžiausią organinio srauto kiekį į svetainę
  • Kokie puslapiai yra dažniausiai didžiausi išėjimo puslapiai (arba paskutinis puslapis, kurį lankytojas peržiūri prieš palikdamas svetainę)
  • Ir daug kitų svarbių statistinių duomenų

 

Geriausia praktika : Dėl dažnai keičiamų paieškos sistemų algoritmų (iki 600 pakeitimų per metus „Google“) SEO specialistas turi būti visada budrus. Svarbi geriausia praktika yra numatyti tokius pokyčius ir juos gerai žinoti naudojant šį KPI.

Raktinių žodžių reitingai

 

Raktinių žodžių reitingas yra tai, kaip gerai ar prastai svetainė užima tam tikro paieškos termino SERP. Šio KPI matavimas yra veiksmingas nustatant, be kita ko, įmonės gebėjimą didinti prekės ženklo žinomumą. Kuo žemesnis raktinių žodžių reitingas, tuo geriau. Reitingas pirmajame puslapyje ar dar geriau, pirmasis rezultatas pirmame puslapyje – tradiciškai buvo aukščiausias tikslas.

 

Privalumai : Raktinių žodžių reitingų analizės strategija laikui bėgant gali padėti nustatyti (ir pagerinti) jūsų svetainės efektyvumą pritraukiant natūralaus interneto srauto.

 

Geriausi rezultatai pasiekiami nuolat stebint šį KPI. Kai reguliariai tikrinamas raktinių žodžių reitingas, galite anksti diagnozuoti problemas. Tikslas yra greitai pastebėti tokius dalykus, kaip nuolatinis reitingo kritimas per kelias savaites. Jei ilgą laiką stebėsite atidžiai, mažiau problemų užklups.

 

Iššūkiai : daugybė veiksnių daro įtaką raktinių žodžių reitingui. Bet kurio raktinio žodžio rezultatai „Google“ puslapyje kiekvienam vartotojui dažnai atrodo skirtingi.

 

„Google“ rezultatai, rodomi mobiliuosiuose įrenginiuose, gali skirtis nuo rezultatų, rodomų kompiuteryje. Rezultatai taip pat gali skirtis, atsižvelgiant į ieškovo vietą. Be to, suasmeninimas (atsižvelgiant į ankstesnį vartotojo elgesį) gali pakeisti tai, kas matoma pirmame puslapyje. Pavyzdžiui, svetainė gali užimti aukštesnę vietą paieškos rezultatuose, jei tas vartotojas jau dažnai lankėsi toje svetainėje.

 

Kaip įvertinti : „Google Analytics“ nėra tokia naudinga, kaip kai kurie SEO specialistai norėtų, kad ji atitiktų raktinių žodžių reitingus. Raktinių žodžių skirtuke (kampanijos skirtuke) dažnai rodoma frazė „ nepateikta “.

 

Vietoj „Google Analytics“ apsvarstykite pažintinio SEO teikiamą reitingų sekimo priemonę . Vienas iš jo pranašumų yra tai, kad jis leidžia SEO specialistams sekti raktinius žodžius tiek universaliu, tiek vietiniu lygiu. Tai taip pat leidžia analizuoti raktinių žodžių konkurentų našumą.

 

pažintinis SEO reitingo stebėjimas

 

Geriausia praktika : nors raktinių žodžių reitingai gali padėti pamatyti teigiamus (arba ne tokius teigiamus) jūsų SEO veiklos rezultatus, šis KPI nėra tinkamas paaiškinti, kodėl jūsų strategijos veikia ar neveikia. Todėl labai svarbu šį KPI naudoti kartu su kita metrika.

Socialinės akcijos

 

Bendravimas socialiniuose tinkluose gali būti apibrėžiamas tiesiog kaip jūsų turinio bendrinimas socialinės žiniasklaidos vartotojams. Nors paprastai manoma, kad vertindama SERP rezultatus „ Google“ neatsižvelgia į socialinius signalus ir akcijas, socialinės akcijos vis tiek yra labai svarbios jūsų SEO pastangoms.

 

Privalumai : sekti savo socialines akcijas yra naudinga dėl to, kad socialinė žiniasklaida daro svarbų poveikį SEO strategijoms. Kai daugiau žmonių dalijasi jūsų turiniu su savo stebėtojais, tuo didesnė tikimybė, kad daugiau žmonių jį peržiūrės ir galiausiai persikels į jūsų svetainę. Daugiau apsilankymų jūsų svetainėje reiškia natūralios paieškos reitingo padidėjimą.

 

Bendrinimas socialiniuose tinkluose taip pat padidina tikimybę, kad tinklaraščiai ir svetainės susies su jūsų turiniu, o tai, kaip netrukus aptarsiu, yra labai naudinga jūsų SEO pastangoms.

 

Be to, socialinės žiniasklaidos profilius paieškos sistemos gali indeksuoti. Socialiniuose tinkluose įrašai, turintys gerą reitingą, dažnai turi nemažą dalį socialinių tinklų. „Twitter“ ir „Facebook“ įrašai yra tvarkomi kaip tinklalapiai, todėl įmonės socialinės paskyros dažnai rodomos SERP kartu su įmonės svetaine.

 

SEO pranašumas yra tas, kad kai įmonės socialinės žiniasklaidos profiliai užima svarbų nekilnojamąjį turtą užimdami aukščiausias SERP pozicijas, tai mažiau vietos gali užimti konkurentas.

 

Iššūkiai : nors tiesa, kad socialinės žiniasklaidos profiliai yra indeksuojami, kai kuriems SEO specialistams gali būti nemalonu atrasti, kad ne visi indeksuojami socialinės žiniasklaidos puslapiai iš tikrųjų indeksuojami. Dėl daugybės „Twitter“ pranešimų ir kito socialinio turinio „Google“ negali visų indeksuoti.

 

Kaip įvertinti : naudodami „Google Analytics“ atidarykitemeniu Įgijimas . Iš ten pasirinkite Visas srautas , tada pasirinkite Kanalai . Dabar jums bus pateiktas svetainės srauto šaltinių, surūšiuotų pagal kanalą, vaizdas. Galėsite peržiūrėti paieškos, socialinių tinklų, tiesioginio, persiuntimo, el. Pašto, mokamos paieškos ir „kitų“ šaltinius.

 

Be to, čia yra geras „ Yoast“ šaltinis, kuris jus nukreipia į socialinių akcijų stebėjimą pridedant socialinius mygtukus prie savo svetainės.

 

Geriausia praktika : stebėdami šį KPI, stebėkite bet kokią netikslią geografinę ar verslo informaciją bet kuriame savo profilyje. Neatitinkanti adreso informacija, telefono numeriai, svetainės ir kt. Gali sumažinti jūsų reitingą SERP.

 

Kitas svarbus dalykas, kurį reikia nepamiršti stebint savo socialines dalis, yra tai, kad daugelis vartotojų dalijasi turiniu net neperskaitę ir neperžiūrėję jo pirmiausia. Norėdami pritraukti lankytojų ir srauto į savo svetainę, stebėkite, kurios žinutės iš tikrųjų priverčia vartotojus spustelėti turinį kartu su juo.

Konversijų rodiklis iš natūralios paieškos srauto

 

Įmonės, siekiančios didesnio pardavimo, turėtų įvertinti konversijų rodiklius pagal organinį srautą . „Konversija“ įvyksta tada, kai svetainės lankytojas paverčiamas pardavimu ar potencialiu klientu. „Konversijų rodiklis“ yra lankytojų, įvykdžiusių veiksmą ar tikslą, kurio siekėte, skaičius. Tikslas gali būti tai, kad lankytojai įsigys pirkinį (jei turite el. Prekybos svetainę), užsiregistruosite naujienlaiškiui arba pasirinksite el. Pašto sąrašą.

 

Konversijos koeficientas išreiškiamas procentais. Jei 5 lankytojai iš 100 darytų tai, ko nori verslas (ar asmuo), konversijos koeficientas būtų 5 proc.

 

Taip pat svarbu pažymėti, kad „švinas“ gali reikšti keletą dalykų. Tai gali būti kvalifikuotas pardavėjas, rinkodaros specialistas arba tiesiog bet kuris asmuo, kuris išreiškė susidomėjimą atpažindamas save per internetinę formą.

 

Privalumai : žinoma, kad organinis srautas, gaunamas iš atvykstančios rinkodaros, sukelia aukštesnius konversijų rodiklius nei išeinantis rinkodara (pvz., Mokami skelbimai). Todėl natūralaus srauto konversijų rodikliai yra labai efektyvus KPI jūsų SEO strategijų sėkmei įvertinti.

 

Iššūkiai : didelis konversijų rodiklis atspindi gerą CRO (konversijų kurso optimizavimo) praktiką. Matuodami šį pagrindinį veiklos rodiklį, nepamirškite, kad SEO ir CRO specialistai, dirbdami su tuo pačiu projektu, tradiciškai konfliktuodavo.

 

CRO specialistai dažniausiai jaudinasi, kad SEO pastangos gali turėti įtakos jų darbui ir sumažinti konversijų rodiklius. Ir atvirkščiai, SEO specialistai kartais jaudinasi, kad CRO profesionalai neigiamai paveiks jų srautus generuojančius tinklalapius.

 

Abiejų šios rinkodaros monetos pusių sprendimas yra pažvelgti į tikslus kartu ir dirbti greta to paties kelio. Realybė yra ta, kad tarp SEO ir CRO nėra konflikto, kai jie dirba kartu siekdami bendro tikslo.

 

Kaip įvertinti : „Google Analytics“ padės įvertinti konversijų rodiklius iš natūralios paieškos srauto. Pirmas žingsnis – nustatyti konversijos tikslus „Google Analytics“.

 

  1. Prisijunkite prie „Google Analytics“
  2. Pasirinkite Administratorius
  3. Trečiame stulpelyje ( Rodinys ) pasirinkite Tikslai
  4. Pasirinkite „+ NAUJAS TIKSLAS “

 

Tikslai „Google Analytics“ 1

naujas tikslas google analytics

 

Tada nurodykite savo tikslo pavadinimą ir pažymėkite „ Destination “ pasirinkimą, kad pasirinktumėte tinklalapį.

 

tikslo aprašas google analytics

 

Įveskite URL, į kurį lankytojai pateks pasiekę tikslą, pvz., Patvirtinimo puslapį, rodomą įsigijus pirkinį, arba padėkos puslapį.

 

Tada, jei žinote tikslo vertės sumą doleriais, pridėkite ir tai. Dabar būsite pasirengę stebėti savo konversijas.

 

paskirties „Google Analytics“

 

Geriausia praktika : nustatydami konversijos tikslus būkite kuo konkretesni. Turėsite stebėti vartotojo kelionę nuo pradžios iki pabaigos. Tai padeda žinoti jūsų mikro ir makro tikslus. Mikrotikslas gali būti, kai lankytojas patenka į produkto specifikacijų puslapį. Makro tikslas būtų toliau pirkti produktą.

 

Žinodami savo mikro ir makro tikslus, galite juos stebėti „Google Analytics“ skiltyje „ Tikslų įgyvendinimas“ . Tada turėsite suprasti, ar jūsų svetainės funkcionalumas ir dizainas veiksmingai palengvina lankytojų kelionę iki tikslo įgyvendinimo.

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

Atgalinės nuorodos tūris

 

Naudingos vertinant jūsų svetainės autoritetą ir populiarumą, atgalinės nuorodos (dažnai vadinamos atvykstamosiomis nuorodomis) yra nuorodos į jūsų svetainę, kurios yra kieno nors kito svetainės. Atgalinės nuorodos į jūsų svetainę taip pat gali kilti iš kitų jūsų svetainės puslapių.

 

Atgalinių nuorodų gavimo strategija yra svarbi, nes „Google“ algoritmas nagrinėja nuorodų kiekį, kad įvertintų svetainės svarbą. Jei jūsų svetainėje yra daugiau atitinkamų atgalinių nuorodų nei jūsų konkurentai, „Google“ reitinguos jūsų svetainę aukščiau.

 

To filosofija yra ta, kad jei daugybė kitų svetainių nurodo jūsų svetainę naudodamos atgalines nuorodas, jūsų svetainės turinys turi būti naudingas ir svarbus. Ir jei jūsų svetainė yra tokia naudinga žiniatinklio ieškotojams, tai yra ženklas „Google“, kad jai būtų teikiama pirmenybė SERP.

 

Raktas norint įvertinti šį KPI yra stebėti jūsų svetainės atgalinių nuorodų apimtį (atgalinių nuorodų skaičių) ir palyginti ją su konkurentų atgalinių nuorodų apimtimi.

 

Privalumai : įvertinus šį našumo rodiklį bus daug padėta užimti aukštesnę vietą. Stebėdami jį, visada sužinosite, kokia yra jūsų pozicija SEO srityje, kaip svarbiausią „Google“ naudojamą reitingavimo veiksnį. Kai žinai, ar tau pasiseka su atgalinėmis nuorodomis, žinai, kiek reikia tobulėti.

 

Yra keletas strategijų, kurias galima naudoti norint gauti daugiau atgalinių nuorodų, įskaitant tokias pastangas kaip internetinių santykių puoselėjimas, tinklaraščių rašymas, svečių dienoraščių rašymas, svetainės įtraukimas į katalogus ir kita taktika.

 

Esmė ta, kad stebėdami atgalines nuorodas žinosite, kiek reikia darbo ir kokias nuorodų kūrimo strategijas naudoti.

 

Uždaviniai : Vienas iššūkių KPI ir atgalinių nuorodų strategijos aspektas yra tas, kad nuorodos turi būti susijusios su jūsų svetaine. Pavyzdžiui, atgalinės nuorodos iš naminių gyvūnėlių reikmenų svetainės nebūtų labai aktualios, kai būtų susietos su automobilio gamintojo svetaine.

 

Be to, siekdamas efektyvumo, SEO specialistas negali tik suskaičiuoti atitinkamų atgalinių nuorodų ir pavadinti jas geromis. Atgalinės nuorodos turėtų būti pateikiamos iš svetainių, kurios pačios dažnai yra susietos. Kodėl?

 

Svetainėse yra skirtingas „nuorodų sulčių“ kiekis. Tai terminas, atsainiai vartojamas SEO pramonėje, nurodant svetainės atgalinių nuorodų apimtį ir svetainės amžių („Google“ yra svarbi ilga žiniatinklio istorija.) Svetainė, teikianti atgalines nuorodas į jūsų svetainę, praleidžia kai kurias savo nuorodų sultis į savo svetainę. Atgalinės nuorodos iš svetainių, kuriose yra daugiau nuorodų sulčių, yra vertingesnės jūsų svetainei nei nuorodos iš svetainių, kuriose yra mažai nuorodų.

 

Kaip įvertinti : naudodami „Google Analytics“ atidarykite meniu Įgijimas. Iš ten pasirinkite Visas srautas, tada pasirinkite Persiuntimai. Dabar galite peržiūrėti savo persiuntimo srautą, kuris yra „Google“ būdas pasakyti „atgalines nuorodas“.

 

persiuntimai googla analytics

 

Be to, pažintinis SEO, norėdamas atlikti išsamią atgalinių nuorodų analizės priemonę , kaupia atgalinių nuorodų duomenis iš patikimų nuorodų duomenų bazių ir analizuoja kiekvieno kliento paklausos nuorodas.

 

Geriausia praktika : kaip ir kitų KPI atveju, labai svarbu nuosekliai, laikui bėgant, stebėti atgalinės nuorodos apimtį. Žinokite, kiek naujų atgalinių nuorodų gaunate kiekvieną savaitę, ir palyginkite tai su tuo, kiek nuorodų įgyja jūsų konkurentai.

Natūralus paspaudimų rodiklis

 

Nors daugelis rinkodaros specialistų mano, kad paspaudimų rodikliai (PR) yra susieti su mokesčiais už paspaudimą (PPC), paspaudimų rodikliai taip pat yra labai naudingi natūralios paieškos srityje. Natūralus paspaudimų rodiklis yra geras KPI jūsų svetainės kokybei įvertinti. Jei žiniatinklio paieškoms patinka tai, ką mato, jie gilinsis į jūsų svetainę.

 

PR yra nesudėtinga metrika: tai skaičius, per kurį paieškos rezultatas spustelėjamas, padalijamas iš paieškos rezultatų peržiūrų (ar parodymų) skaičiaus.

 

Privalumai : Šis KPI yra naudingas, nes padeda tiksliai nustatyti ir parodyti, kaip efektyviai jūsų paieškos sistemų įrašai pritraukia paspaudimus. Galų gale, nepaisant to, ar jūsų svetainė reitinguojama „Google“, ji nebus jokios vertės, nebent lankytojai ją spustelės.

 

Iššūkiai : Vienas šio KPI apribojimas yra tai, kad natūralūs PR nieko nepasako apie jūsų įrašų gaunamų paspaudimų kokybę. Ar sulaukiate paspaudimų iš lankytojų, kurie neketina pirkti? Ar esate vietinis verslas, kuris sulaukia paspaudimų iš žmonių už jūsų miesto (ar net už jūsų šalies ribų)?

 

Be to, PR dažnai svyruoja, kai universalūs rezultatai keičia jūsų įrašų poziciją.

 

PR sumažėjimą labai gali lemti naujienų rezultatai arba rodomi fragmentai, kurie laikui bėgant ateina ir praeina.

 

Kitas iššūkis yra tas, kad PR taip pat gali paveikti lankytojų naudojamus įrenginius. Kadangi mobiliuosiuose įrenginiuose SERP nėra visiškai tas pats, kas kompiuteriuose, paspaudimų rodikliai kartais skiriasi. Nors žiniatinklio ieškotojai, naudojantys mobilųjį telefoną, dažnai slenka per pirmojo puslapio apačią, jie paprastai nežiūri dviejų puslapių rezultatų.

Kaip įvertinti : „Google Search Console“ pasirinkite paieškos srautą, tada – „Search Analytics“. Tada pasirinkite paspaudimų, parodymų, pozicijos rodymo parinktis. Tada norėsite atsisiųsti šiuos duomenis, atidaryti juos „Excel“ ir sugrupuoti visus raktinius žodžius pagal rangą.

 

Apskaičiuoti vidutinį rango PR yra gana paprasta. Tiesiog pridėkite kiekvienos pozicijos paspaudimus. Tada padalykite bendrą sumą iš parodymų skaičiaus. Dabar turėsite savo svetainės bendrą PR kreivę.

 

Geriausia praktika : natūralaus paspaudimų rodiklis turėtų būti matuojamas kartu su kita analize. Natūralios paieškos srauto konversijų rodiklis yra geras KPI, kurį galite stebėti kartu su natūraliu PR.

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

Kalnas yra aukštas, bet pergalė saldi

 

Jei perskaičius šį įrašą trūksta kvėpavimo (ar dar blogiau, nerekomenduojama), nenusiminkite! Imkitės širdies, priverskite šypsotis ir sutikite, kad pergalė niekada nėra lengva. Sėkmė ir konkurencingumas yra tiems, kurie nori daugiau dirbti ir susitepti rankas. Esmė tame, kad jūs galite tai padaryti, ir tai bus verta.

 

Raktai į gerą SEO vertinimą yra kantrybė, atsidavimas ir gebėjimas prisitaikyti prie pokyčių. Taigi pasiruoškite maratonui ir stebėkite prizą: išmatuojamą sėkmę ir tvirtą konkurencinį pranašumą.