Aukštos kokybės turinio kūrimas yra labai svarbus aspektas ne tik norint gauti aukštą reitingą, bet ir pirmiausia norint pradžiuginti vartotojus ar skaitytojus. Vis dėlto visi žinome, kad tinklaraščio, kuriame yra nuolatinis vertingas ir aukštos kokybės turinys, valdymas kartais gali būti sudėtingas, nes tai reikalauja daug išteklių.
Todėl kodėl gi neišnaudojus to turinio, prie kurio jau dirbote?
Kartais nenorite (arba neturite galimybių) išradinėti dviračio kiekvieną kartą, kai sukuriate naują turinį. Todėl kodėl gi neišnaudojus to turinio, prie kurio jau dirbote?
Viskas, ką jums reikia padaryti, tai panaudoti turimą turinį. Ne tik taupysite išteklius, bet ir padidinsite savo tinklaraščio pasiekiamumą ir galbūt rasite naujų būdų pasiekti auditoriją.
Tinkamo turinio panaudojimo būdų paieška kartais gali būti iššūkis. Štai kodėl mes sukūrėme puikų turinio panaudojimo būdų sąrašą. Skirtinga taktika atitinka skirtingus žmones. Todėl perskaitykite juos visus ir išsirinkite sau tinkamiausius. Turite iš ko rinktis:
- Konvertuokite senus tinklaraščio įrašus į vadovus
- Paverskite jau paskelbtą turinį tinklalaidėmis
- Pasinaudokite savo vidiniais duomenimis ir įtraukite juos į atvejų tyrimus
- Surinkite visus savo interviu į „Expert Advice“ el. Knygą
- Pakeiskite „Quora“ klausimus ir atsakymus į vertingą tinklaraščio įrašą
- Pasidalykite savo statistika per „Twitter“ įrašus
- Atnaujinkite senus įrašus nauja informacija
- Kurkite naujus tinklaraščio įrašus ir straipsnius iš „Spinoffs“
- Sukurkite „Slide Deck“ ir įkelkite į „SlideShare“, kad pasiektumėte naują auditoriją
- Sukurkite infografiką, kad kuo geriau išnaudotumėte savo seną turinį
- Sudėkite dabartinį turinį į el. Knygą
- Rašykite svečių žinutes apie temas, kurias jau turite
- Reklamuokite esamus tinklaraščio įrašus iš kelių taškų
- Paverskite esamą turinį vaizdo įrašais
- Vykdykite tinklalaides su pramonės lyderiais vadovaudamiesi jau pažįstamomis temomis
- Sudarykite savo klientų klausimus iš palaikymo skyriaus į DUK puslapį
- Ištraukite geriausius klausimus apie palaikymą ir paverskite juos individualiais tinklaraščio įrašais
- Konvertuokite naudotojų atsiliepimus į kokybišką turinį
- Naudokitės savo klientų nuotraukomis ar vaizdo įrašais naudodami savo produktą
- Maišykite savo tinklaraščio įrašus į vertingus internetinius kursus
- Dalykitės geriausiu turiniu per naujienlaiškį
- Ištraukite citatas kaip mikro turinį, kurį galima reklamuoti jūsų tikslinėms auditorijoms
- Išskaidykite ilgus straipsnius į trumpesnių tinklaraščių įrašų serijas
- Turėkite sindikuotą turinį ir laimėkite kokybišką srautą bei autoritetą
- Kurkite ir bendrinkite „Instructographic“, kad pasiektumėte naują auditoriją
- Paverskite savo turinį vertingomis el. Pašto serijomis
- Paverskite savo tinklaraščio įrašą internetiniu seminaru (ir atvirkščiai)
1. Konvertuokite senus tinklaraščio įrašus į vadovus
Kurį laiką parašęs tos pačios srities temomis, galiausiai pradedi kaupti pakankamai informacijos ir kompetencijos, kad galėtum mokyti ką nors šioje srityje (bent jau pagrindiniame lygyje). Tai pasakytina apie visas sritis, ne tik apie SEO (pagalvokite apie maisto gaminimą, programavimą, „pasidaryk pats“ ir pan.). Kodėl gi nepanaudojus visų tų žinių ir sukūrus vadovą, kaip ką nors padaryti, surinkdami vertingos informacijos siuntinius, kuriuos išplatinote daugelyje įrašų laikui bėgant į vieną tvarkingą, tvarkingą, lengvai sekamą vartotojo vadovą ? Vadovėliai, jei jie parašyti ir redaguoti aiškia ir intuityvia forma, gali turėti labai didelę perskaitymo vertę, nes jie yra naudingi tiek pradedantiesiems skirtoje paskaitoje, tiek vėliau kaip informacinė knyga.
2. Paverskite jau paskelbtą turinį tinklalaidėmis
Žmonės vis dar mėgsta klausytis kitų žmonių kalbų. Jie tiesiog nenori derintis tam tikrą valandą, kad galėtų tai padaryti. Taigi tinklalaidės iš tiesų yra radijo laidų „TiVo“ versija: jos gali būti gana linksmos ir (arba) nušviečiančios, nereikalaujančios, kad būtumėte aktyvūs, ir bet kada galite būti „suvirškinti“. Šis paskutinis veiksnys yra patogiausias ir patogesnis: kiek straipsnių / vaizdo įrašų galite perskaityti / žiūrėti vairuodami, bėgdami ar dirbdami namų darbus? Serijos forma taip pat padeda pristatyti naujas galimybes ir eksperimentuoti su turiniu bei forma, jei tik pavyksta užtikrinti tam tikrą techninėskokybė. Net jei kai kurie bandymai gali nepavykti, klausytojai paprastai grįžta į jiems patinkančią tinklalaidę, kai jau yra nustatyta pirminė atrakcija (kaip ir televizijos laidoje, ne visi epizodai bus puikūs, bet jūs visada pasirinksite žiūrėti Rodyti).
3. Pasinaudokite savo vidiniais duomenimis ir įtraukite juos į atvejų analizę
Jei jums patinka kaupti daug duomenų, tikėdamiesi rasti naudingų tendencijų, kurios galėtų paskatinti jūsų pasirinkimą, analizuojant tuos duomenis yra pakartotinio naudojimo vertė. Žinoma, jus gali labiau dominti kiekybinis aspektas, tačiau yra daug ko išmokti (ypač kitiems) taikant kokybiškesnį požiūrį. Bandymas suprasti, kodėl kažkas įvyko priežasties ir pasekmės prasme, gali būti labai naudingas ir tai yra intriguojantis protinis pratimas tiek jums, kaip analizės asmeniui, tiek skaitytojui, kaip virtualiam daktarui Watsonui. Geras atvejo tyrimas yra mažiau griežtas nei tyrimas, tačiau taip pat yra sudėtingesnis iš kūrybinio požiūrio ir, jei tai bus padaryta teisingai, jis gali sulaukti vienodo šlovės .
4. Surinkite visus interviu į „Expert Advice“ el. Knygą
Jei galų gale atliksite pakankamai daug interviu tema, galite pabandyti juos visus surinkti į ekspertų patarimų el. Knygą. Vien tik elektroninei knygai yra daugybė pranašumų (daugiau apie tai rasite žemiau), tačiau yra keletas specialių ekspertų elektroninių knygų pranašumų. Pradžiai jų nėra tiek daug; net pirmuosiuose „Google“ paieškos puslapiuose nerandama tiek daug susijusių rezultatų, ko negalima pasakyti apie daugumą kitų šio sąrašo pavyzdžių. Priežastis gali būti ta, kad pakankamai sunku gauti vieną ekspertų patarimą, jau nekalbant apie tai, kad jo užtektų knygai išleisti. Taip pat yra pranašumas, kad nereikia savarankiškai sugalvoti turinio (nors vis tiek turite padaryti interviu). Be to, kai patarimų teikia įvairūs pripažinti ekspertai, yra didesnė tikimybė, kad žmonėms tai bus aktualiau ar įtikinamiau, nei jei tai būtų iš vieno šaltinio. Žinoma, jūs vis tiek turėsite šiek tiek informacijos, susijusios su struktūra, dizainu ir skirtingų knygos skyrių padalijimu į vieną nuoseklią istoriją, ir tai gali būti būtent tai, kas leidžia tą turinį paskelbti kaip el. Knygą, priešingai nei leidžiantis užsibūti išsibarsčius įvairiuose jūsų svetainės puslapiuose.
5. Pakeiskite „Quora“ klausimus ir atsakymus į vertingą tinklaraščio įrašą
Vertinga, jei jūsų pranešimas skaitomas, komentuojamas ir juo dalijamasi su kitais. Tačiau taip pat verta atverti savo turinį visapusiškoms ir negailestingoms diskusijoms. Kas greičiausiai nutiks, jei kai kurias savo idėjas paskelbtumėte kaip atsakymą kam nors iš „ Quora“ . Arba, jei turėtumėte naudoti savo turinį, kad sukeltumėte diskusiją „Reddit“ temoje. Nors šie du pavyzdžiai yra gana skirtingi daugeliu aspektų (pradedant nuo jų atstovaujamos platformos tipo), jie turi bendrą bruožą:
(1) nemažai ekspertų, kurie prisideda prie platformos (akivaizdžiau tai daro „Quora“, bet dalyvauja ir „Reddit“) ir
(2) dalyvaujančių pagrindinių dalyvių rinkiniai ir stiprus etikos jausmas.
Taigi, nors atlygis ne visada gali būti lengvas laimėjimas, galite būti tikri, kad tai lems rimtas pasvarstymas ir didelis jūsų turinio bei jūsų paties poveikis.
6. Pasidalykite savo statistika per „Twitter“ įrašus
Mikroblogu rašymas tinklaraštyje (kaip paprastai apibrėžiamas „Twitter“) yra tai, kad reikia daug ką pasakyti labai nedaugeliu žodžių („ multum in parvo“ , kaip pasakytų lotynų kalba). Žinoma, trumpumą (ar glaustumą) taip pat galima pasiekti naudojant vaizdus (kad būtų laikomasi kito seno posakio), ir čia viskas gali iš tiesų pakilti. Tą pačią informaciją kiekvieną kartą galima pateikti daugybe būdų, turinčių skirtingą poveikį. Kalbant apie „dalijimosi galimybes“, niekas neprilygsta gerai suplanuotai statistikai. Be to, gerai sukurta infografika yra ne tik saldainis akims, bet ir vertinga švietimo priemonė .
7. Atnaujinkite senus įrašus nauja informacija
Jūsų turinys turėtų būti „gyvas“ dalykas, kiek įmanoma. Tai iš dalies reiškia, kad, gavus aiškesnį ar išsamesnį tikrovės vaizdą, atnaujini ankstesnius įrašus naujai rastomis žiniomis.
Tai ne apie perdirbimą, o apie tai, kad daiktai vėl būtų aktualūs, į juos žiūrint įžvalgiau. Kaip jūs iš pradžių manėte, kad tam tikra SEO taktika yra gera ir naudinga, tuo galėjo įsitikinti ir kiti. Taigi grįžus dabar, atlikus papildomus tyrimus, ir pasiūlius niuansuotesnį požiūrį, tai galėtų padėti ir kitiems. Tai taip pat gali padėti žmonėms, kurie yra nauji diskusijoje ir neturėjo galimybės būti originalaus įrašo ir aplinkinių komentarų liudininkai.
8. Kurkite naujus tinklaraščio įrašus ir straipsnius iš „Spinoffs“
Kai spręsite temą, dar nereiškia, kad tai jau padaryta sutartis. Inovacijos yra paplitusios visose srityse, ypač technologinėse, todėl tai, ką nustatėte kaip tiesa praėjusiais metais, gali būti nebetaikoma (arba tai, kas jums pasirodė tiesa praėjusį mėnesį šiuo klausimu). Panašiai kaip Holivude, tikėtini įvykiai yra tęsiniai. Yra daug priežasčių, kodėl tolesnis straipsnis gali būti aktualus: kažkas pasikeitė ir dabar yra daugiau priežasčių ką nors padaryti (arba nedaryti), arba daugiau būdų tai padaryti; tuo tarpu bendravote su skaitytojais ir pramonės ekspertais ir aptarėte temą, sužinoję, kad jūsų sąraše yra daugiau vertų elementų, nei galėjote pagalvoti iš pradžių; vienas antrinis „personažas“ jūsų originaliame straipsnyje dabar staiga tapo aktualesnis ir gali būti jų pačių straipsnio ar tinklaraščio ir pan. veikėjas.pavyzdys žemiau.
9. Sukurkite „Slide Deck“ ir įkelkite į „SlideShare“, kad pasiektumėte naują auditoriją
Galite paversti savo turinį skaidrių paketo pristatymu ir įkelti jį į tokias svetaines kaip „ SlideShare“ . Ši svetainė leidžia jums ieškoti skaidrių deniuose pagal temą ir vartotoją, suteikiant įkėlėjams naudos iš „kanalo“ šlovės. Nepaisant bendro „mirties pagal jėgą“ jausmo klasėse ir įmonėse, savarankiškas pristatymas gali būti gana linksma perspektyva. Tai labiau įtraukia nei popierius ir interaktyviau nei vaizdo įrašas. Be to, tai leidžia sužavėti skaitytoją ne tik turiniu (pagalvokite, koks svarbus dizainas ir kiek jis gali pasakyti apie jus).
10. Sukurkite infografiką, kad kuo geriau išnaudotumėte savo seną turinį
Sukurti gerą infografiką gali būti gana sunku. Ji turi parodyti visą svarbią informaciją, panaikinti nereikalingus ar nenaudingus duomenis, turėti prasmę, turėti mokslinį pagrįstumą, tuo pat metu atkreipdama atsitiktinio žiūrovo dėmesį ir būdama originali, ir išvaizdi. Tiesą sakant, gali būti ne taip sunku surinkti informaciją, kurią norite pateikti savo auditorijai, nei susikurti tokią, kokią ketinate pateikti. Bet tai gali būti verta įėjimo kainos: gerai parengta infografika bus dalijamasi, patiko, komentuojama, dalijamasi, įtraukiama į pagrindinius leidinius, dalijamasi … suprantate idėją. Be to, jums nereikia pradėti nuo nulio ar turėti burtininkų dizainerių komandos, nes, jei tik pradedate, yra daugybė šablonų ir įrankių.
11. Sudėkite dabartinį turinį į el. Knygą
Paskelbę turinį pakankamai ilgai, galite pagalvoti, kad turite pakankamai medžiagos knygai. Ir tai gali būti tikra tiesa. Taigi, jei taip yra, kodėl gi iš tikrųjų nesukūrus knygos, tiksliau el. Knygos? El. Knyga turi ir jūsų, ir jūsų skaitytojų pranašumų. Kaip leidėjas, elektroninė knyga siūlo nepaprastai daug lankstumo ir įvairovės, kalbant apie struktūrą ir dizainą, leidžianti sugalvoti absoliučiai unikalų produktą. Kaip skaitytoją, elektroninę knygą lengva nešiotis ir ją lengva pasiekti (nesvarbu, ar nešiojamajame, planšetiniame, mobiliajame ar el. Skaitytuve). Tai taip pat neužima per daug vietos (jei jos iš viso yra), galite lengvai naršyti tarp skyrių ir skyrių, taip pat paryškinti arba pažymėti pastraipas ar puslapius.
12. Parašykite svečių žinutes apie temas, kurias jau turite
Žinojimas apie temą reiškia, kad nebesiribojate tik savo muilo dėže, bet galite šokinėti ir ant kitų (bent trumpam). Kai turėsite pakankamai žinių apie temą ar nišą, galbūt turėsite ką parašyti svečių įrašus kitiems žmonėms, kurių auditorija gali būti visiškai kitokia nei jūs. Yra daugybė svetainių, kuriose galima skelbti svečius, ir nemažai patarimų, kaip tai padaryti sėkmingai ir kuo geriau išnaudoti (anksčiau apie tai rašėme patys ).
13. Reklamuokite esamus tinklaraščio įrašus iš kelių taškų
Tai yra geriausia rinkodara. Šių dienų kultūros atitikmuo tai būtų naujausia tendencija turėti kelis filmo anonsus ir anonsus. Tai beveik tai, ką jūs darytumėte: parduodate savo įrašą iš kelių taškų (ir galbūt kelioms auditorijoms). Žinoma, norint, kad tai gerai veiktų, gali būti naudinga, jei jūsų 5, 7 ar vis dėlto daugelis patarimų apėmė nemažai žemės. Tokiu būdu galite būti tikri, kad kasdien dalindamiesi kitu vaizdu ir vis kitokiu patarimu, galite pritraukti kitokią minią. Žmonės mėgsta įvairovę sąrašuose, nes tai reiškia, kad jei jiems nepatinka vienas pasiūlymas iš jūsų sąrašo, yra daugybė kitų, kuriuos jie gali išbandyti.
14. Paverskite esamą turinį vaizdo įrašais
Mūsų kultūra iš skaitymo vis labiau virto vaizdine. Tai akivaizdu ne tik dėl milžiniško vaizdo įrašų kiekio, kurį kiekvieną dieną įkeliame į „YouTube“ ir kitas panašias svetaines, bet ir iš vaizdo įrašų turinio plitimo beveik visose kitose platformose, kurios nėra skirtos vaizdo įrašų valdymui (pvz., Svetainėse, tinklaraščiuose, socialiniuose tinkluose). tinklo svetaines ir t. t.) Čia slypi didelis pranašumas, kai rašytinis turinys paverčiamas vaizdo įrašu. Rašytinis įrašas linkęs parodyti pastangas sakydamas: „Sveiki, jums reikės apie 5 minutes, kad mane perskaitytumėte, 10, jei esate pavargęs“. Vaizdo įraše nieko nesakoma, jis tiesiog neįspėja. Ypač mobiliajame „Facebook“ vaizdo įrašai yra skirti pradėti rodyti slinkdami žemyn. Jei kažkas patraukia jūsų akį, greičiausiai žiūrėsite iki galo, net jei nebūtumėte kitaip spustelėję.
15. Vykdykite tinklalaides su pramonės lyderiais vadovaudamiesi jau pažįstamomis temomis
Svarbiausi elementai, galintys turėti įtakos „Podcast“ sėkmei, nebūtinai yra susiję su tuo, ką sakote. Ne todėl, kad turinys nesvarbus (jis visiškai yra), bet todėl, kad atsakomybė už minėto turinio pateikimą nebūtinai priklauso tik ant jūsų pečių. Tiesą sakant, galite sukurti tvarią strategiją, pagrįstą daugiausia (arba visiškai) interviu, nesvarbu, ar tai būtų su autoriais , muzikantais , humoristais ar bet kokio kito tipo ekspertas. Taigi, jei nesijaučiate pakankamai įsitikinęs, kad išdalintumėte savo patarimus, kodėl gi nepabandžius pramonės lyderių juos duoti? Tam reikia visiškai kitokių įgūdžių rinkinio, tačiau jis taip pat turi tam tikrų integruotų pranašumų (pavyzdžiui, tai, kad pramonės lyderiai jau mėgsta kalbėti apie tai, kaip ir kodėl jie yra pramonės lyderiai, taigi jūs turite pusę savo darbo už jus).
16. Sudarykite savo klientų klausimus iš palaikymo skyriaus į DUK puslapį
DUK yra labai neįvertintos. Jie yra naudingos informacijos rinkiniai, kurie statistiškai įrodyta, kad jie bus naudingi. Kaip galėjai tuo nesidomėti? Kaip ir beveik kiekvienas kitas pavyzdžiui, šiame sąraše, yra taisyklės, į tai, kaip sukurti gerus DUK, tiek turiniu ir struktūra , tiek dizaino .
17. Ištraukite geriausius klausimus, susijusius su palaikymu, ir paverskite juos individualiais tinklaraščio įrašais
Jei susiduriate su rašytojo bloku, leiskite savo auditorijai būti jūsų mūza. Turėdami patirties ir žinių, jūs gaunate ne tik informaciją, bet ir tam tikrą mąstymo apie dalykus būdą. Tai reiškia, kad jūs taip pat prarandate tam tikrą mąstymo būdą – naivesnį, bet labai tikėtiną originalumą. Taigi nenuostabu, kad kai kurie įdomiausi klausimai, į kuriuos bandysite atsakyti, kils iš jūsų skaitytojų, žmonių, kurie tikisi jūsų pagalbos, kad įgytų daugiau žinių. Žinoma, yra daugybė svetainių, kurios suartina žmones ir kuriomis galima gauti atsakymus į deginančius klausimus. Bet nieko pranoksta išlaikyti asmeninį ryšį su savo skaitytojais ir bando rasti atsakymą, net jei jūs nežinote, kas tai gali būti iš anksto (Randall Munroe iš xkcd šlovės padarė gana pelningas dienoraštį iš šio ). Be to, jei jūsų skaitytojai patys turi tinklaraščių ar svetainių, pavertus vieną jų klausimą į išsamų įrašą, santykių kūrimas gali suteikti daug geros valios.
18. Konvertuokite savo vartotojų atsiliepimus į kokybišką turinį
Žinoma, mes žinome, ką tu galvoji. Bet mes tikrai nesiūlome to maitinti jūsų ego. Tai akivaizdus privalumas, kai visi pastebi atsiliepimus. Bet yra ir kitas, labiau į skaitytojus orientuotas jų naudojimas. Žiūrėk, kai ką nors sakai, tu kalbi kaip Kūrėjas (ne Kūrėjas, o produkto, įrašo, svetainės kūrėjas). Jūsų skaitytojai greičiausiai skaito tai, ką jūs sakote kaip vartotojai. Nepaisant to, koks esate dėmesingas, tarp Kūrėjo ir Vartotojų visada bus nepastebimas atotrūkis. Vartotojai mokosi iš savo bendraamžių kažko, ko negali palyginti tradicinė sąveika. Matyti, kad kažkas kitas, kaip aš, naudojasi jūsų produktu ir yra sėkmingas, greičiausiai bus efektyvesnis už visus pasaulio duomenis. Žinoma,parašyta / įrašyta .
19. Pasinaudokite savo klientų nuotraukomis ar vaizdo įrašais naudodami savo produktą
Tai dar galingesnis atsiliepimo variantas. Tai taip pat šiek tiek pašalinta iš atsiliepimo, nes tai gali būti mažiau aktyvi iniciatyva ir daugiau sąžiningi mainai. Tai sakant, tai vis dar yra tikra žinia. Jūs neprašote savo klientų sugalvoti dalykų ir neapsimetinėkite, kad jiems patinka jūsų produktas, kai jie tikrai nemėgsta. Tai gali būti vaizdo įrašas, kurį jie patys sugalvoja, ar kažkas, ką jūs sudedate, ir jie tiesiog sutinka jame rodyti . Šiaip ar taip, klientai, dalyvaudami vaizdo įraše, turi jaustis tikri ir sąžiningi. Tai gali būti dar įtikinamiau, jei parodyta patirtis nėra 100% teigiama (galbūt iš pradžių jiems kilo sunkumų, bet jie jas įveikė, o gal nežinojo, kaip naudotis funkcija, tačiau jūsų klientų aptarnavimo tarnyba pateikė sprendimą ).
20. Maišykite savo tinklaraščio įrašus į vertingus internetinius kursus
Visas turinys gali būti mokomasis, tačiau, atsižvelgiant į jo pateikimo formą, kai kurie atvejai yra efektyvesni nei kiti (ir jie paprastai apima mokymąsi kaip aktyvų procesą, kai besimokantysis turi tikslų ir paskatų jiems pasiekti). Šiek tiek redaguodami ir šiek tiek suprasdami mokymosi psichologiją, galite imtis esamų interviu, tinklaraščio įrašų, klausimų ir kt. Ir paversti juos (trumpų) internetinių kursų serija. Be abejo, internetinių mokymosi platformų rinka per pastaruosius kelerius metus sprogo, tačiau turinio ar metodo prasme vis dar nėra atidengto pagrindo. Dauguma mokymosi platformų integruoti vieną ar kelis mokymosi metodus, tačiau nedaugelis gali juos integruoti. Taigi vienas sprendimas būtų apsižvalgyti ir pamatyti, ko trūksta. Ar tai jūsų turinys? Tam tikras interaktyvumo lygis? Pramonės ekspertų nuomonė ir patarimai? Raskite, ko trūksta kitiems, ir paverskite tai savo pardavimo tašku. Mokymasis yra ne tik skaitymas, bet ir turinį galite tinkamai panaudoti mokydami jį mokyti.
21. Dalykitės geriausiu turiniu per naujienlaiškį
Tai gali atrodyti praeitis, tačiau naujienlaiškis, atrodo, grįžta. Pagrindinis klausimas šį kartą yra „Kaip sukurti el. Pašto naujienlaiškį, kurį žmonės iš tikrųjų skaito?“ Atsakymas yra gana sudėtingas ir apima ne tik aktualų turinį ir gerą dizainą (nors tai yra labai svarbu ). Yra daug strategijos, atsižvelgiant į tai, kam skirti ir kaip priversti žmones noriai prisiregistruoti gauti naujienlaiškį, užuot užsibuvę, išsiaiškinę, apie ką iš tikrųjų turėtų būti jūsų naujienos, taip pat žengiant tikėjimo šuolį ir padaryti parinktį „Atšaukti prenumeratą“ matomą, nes skaitytojų patogumas yra svarbesnis nei jūsų skaičiai.
22. Ištraukite citatas kaip mikro turinį, reklamuojamą jūsų tikslinėms auditorijoms
Internetas mėgsta citatas. Daugiau nei statistiniai duomenys, vaizdo įrašai ar straipsniai apie paspaudimus jaukams, ir galbūt nusileidžia tik katėms. Tiesą sakant, internetinė meilė citatoms yra tokia paplitusi. Johnas Oliveris net skyrė joms segmentą, pavadindamas juos „idėjų karaoke“. Žinoma, jo segmentas buvo įspėjamasis pasakojimas apie daugybę būdų, kuriais citatos gali būti neteisingai priskirtos ir daug kartų net gerai, neteisingai. Tačiau jų panašumas ir dalijimasis neginčijami. Tai gali būti priešiniciatyvi statistika, skaudus patarimas, paremtas patirtimi, arba įžvalgi išsamios analizės išvada. Žinoma, iššūkis yra sukurti unikalią ir įsimintiną citatą, kuri nėra lengva.
23. Suskirstykite ilgus straipsnius į trumpesnių tinklaraščių įrašų serijas
Skelbiant straipsnį žymesniame leidinyje yra daug daugiau darbo nei jūsų tinklaraštyje ar svetainėje. Taigi dažnai nutinka taip, kad galų gale, jei ne didesnis straipsnis, bent jau daug daugiau tyrimų ir analizės. Jums nereikia leisti, kad visa tai eitų veltui. Visa tai galite suskirstyti į mažesnių tinklaraščio įrašų seriją. Tokiu būdu jūs laimite turėdami daugiau nei vieno atnaujinimo medžiagą, o skaitytojai laimi, galėdami suskaidyti jūsų duomenis dalimis (nes straipsnio ilgis dažnai gali atgrasyti daugelį, kuriems tema gali būti įdomi). Žinoma, tai reiškia, kad turite daugiau dėmesio skirti susiejimui , tačiau apskritai verta pasistengti.
24. Ar jūsų turinys yra sindikuotas ir laimėkite kokybišką srautą bei autoritetą
Trumpai tariant, turinio sindikatas yra tada, kai jūsų tinklaraščio turinio dalis yra rodoma populiarioje jūsų nišos svetainėje. Danny Brownas pasiūlė puikią analogiją, kad geriau suprastų: „Daugumai vietinių žurnalistų jūsų pasakojimus daugiausia skaito vietinis miestelis. Tame nėra nieko blogo, ir tai pakankamai tvirta karjera. Tačiau dabar ir vėl galite parašyti žmonių pomėgių istoriją, kurią surinks piliečiai, o jūsų kūrinys cituojamas „New York Times“ ar CNN “.
Kalbėdamas apie savo tinklaraštį, akivaizdu, kad turite gerai apibrėžtą nišą ir gerbėjų pagrindą. Vis dėlto įsivaizduok, kaip puiku būtų tūkstančius kartų didesnė auditorija, nei tavo, apie tavo puikius straipsnius? Dangus yra limitas.
Tačiau kaip sindikuoti savo turinį? Kaip jūsų turinys turėtų atrodyti perimtas labai įtakingų leidinių? Jums gali tekti šiek tiek dirbti šia linkme, kad išsiaiškintumėte geriausias strategijas , tačiau verta į tai investuoti pastangas.
25. Kurkite ir dalinkitės instrukcijomis, kad pasiektumėte naują auditoriją
Paimkite infografiką, instrukciją ar išsamų vadovą, sujunkite juos ir tai, ką gausite, bus vadinamasis instruktografinis. Todėl instruktografija yra informacinis paketas, kuriame pateikiama instrukcija arba išsamus vadovas. Kaip tai gali padėti jums pritaikyti turinį? Tarkime, kad turite gana sudėtingą, dokumentais pagrįstą dokumentą „kaip vadovauti“. Tačiau jūs taip pat norite, kad šį turinį būtų lengva vizualizuoti ir bendrinti. Instruktografija gali tai padaryti.
Be to, tai nėra plačiai paplitusi SEO taktika, kurios paieškos sistemos dar nesuvokia kaip piktnaudžiavimo taktikos. Instruktografiją įdėti į socialinę žiniasklaidą ar svetaines yra lengva padaryti, ji pridės vertės produktų puslapiams, sukurs „buzz“ ir, kodėl gi ne, kai kurias atgalines nuorodas ir, svarbiausia, tai padės vartotojams. Galite įkvėpti , kaip sukurti instruktografiją, kad geriausiai pritaikytumėte savo turinį.
26. Paverskite savo turinį vertingomis el. Pašto serijomis
Esu įsitikinęs, kad ne kartą buvo pažiūrėta į visą jūsų parašytą turinį, visus puikius patarimus, nulaužimus, su vartotojais pasidalintas strategijas ir pajutau, kad reikia iš šio turinio padaryti dar daugiau. Geras turinys nusipelno būti pakeistas. Puikūs vartotojai (skaitytojai) nusipelno būti susieti su savo interesų sritimi.
Ką galite padaryti, tai paimti visą tą vertingą turinį, kuris jau yra jūsų dokumentuotas ir parašytas, ir sukurti el. Laiškų „kaip“ ar „ar žinojote“ seriją, kuria naudotojai gali pasinaudoti. Pavyzdžiui, tarkime, kad esate nuovokus asmuo skaitmeninės rinkodaros srityje ir rašote savaitinį turinį į tinklaraštį, pranešdami savo vartotojams apie naujausias rinkos naujienas, tendencijas ar strategiją.
Būtų daugiau nei puiku, jei jūsų vartotojai gautų tiesioginių el. Laiškų serijas su patarimais ir gudrybėmis, kuriuos jie galėtų naudoti savo skaitmeninės rinkodaros kampanijose. Ir tai yra abiem pusėms naudinga situacija: jūs naudojate vertingą turinį, o vartotojai gauna puikių įžvalgų pagal lengvai „virškinamą“ formulę.
27. Savo dienoraščio įrašą paverskite internetiniu seminaru (ir atvirkščiai)
Savo tinklaraštyje tikriausiai aptikote turinį, kuris labiausiai domina jūsų auditoriją. Jei taip, kodėl gi ne pakeisdami šią temą į konversijų skatinimo renginį, pvz., Internetinį seminarą? Tai ne tik puikus būdas panaudoti turinį, bet ir generuoti potencialius klientus.
Didžiulis internetinio seminaro rengimo pranašumas yra atsiliepimai. Iš anksto turėtumėte paklausti auditorijos, kokias temas jie norėtų matyti aptartus. Internetinio seminaro metu ir po jo taip pat turėtumėte pakviesti kuo daugiau klausimų. Šie klausimai leidžia pajusti tai, kas iš tikrųjų rūpi jūsų auditorijai, ir turėtų suteikti jums daug idėjų apie turinį, apie kurį galėsite rašyti tinklaraštį ateityje.
Tikimės, kad pasinaudosite kuo geriau iš šių turinio panaudojimo būdų. Jei žinote dar keletą puikių turinio perkėlimo būdų, tiesiog praneškite mums komentaruose.