Žinojimas, kaip analizuoti SEO konkurenciją, yra svarbus žingsnis nustatant bendrą raktinį žodį ir SEO strategiją. Yra daug veiksnių, susijusių su procesu, ir be tinkamos sistemos jis gali komplikuotis.
Šis SEO konkurentų analizės šablonas padės jums atlikti tikslius veiksmus, kuriuos turite atlikti, kad galėtumėte įdiegti išsamią analizę. Žemiau infografijos galite rasti išsamų kiekvieno žingsnio paaiškinimą.
Mes stengėmės, kad veiksmai būtų kuo aiškesni ir paprastesni, todėl paimkite didžiausią kavos puodelį ir mėgaukitės skaitymu.
- Atlikite raktinių žodžių tyrimus
- Pridėkite geriausių raktinių žodžių
- Norėdami gauti naujų idėjų, pridėkite raktinių žodžių prie raktinių žodžių naršyklės arba GKP
- Pasirinkite svarbiausius raktinius žodžius, atsižvelgdami į atitikimą ir paieškos apimtis
- Nustatykite ir patvirtinkite savo geriausius konkurentus
- Apsvarstykite savo pagrindinius konkurentus
- Pridėkite konkurentų, taikančių tuos pačius raktinius žodžius kaip jūs
- Naudokite ankstesnių tyrimų raktinius žodžius, norėdami pastebėti konkurentus, kurie nuolat rikiuojasi aukščiausiose pozicijose
- Norėdami rasti aukščiausio lygio konkurentų raktinius žodžius ir pridėti juos prie savo tyrimų, naudokite „Site Explorer“
- Pasirinkite 3-5 geriausius konkurentus pagal reitingus ir dažnumą
- Analizuokite ir padėkite save tarp varžybų, remdamiesi:
- Kiekvienos svetainės indeksuotų puslapių skaičius
- Istorinės sąsajos greičio tendencijos
- Nurodančių domenų skaičius
- Susieti kiekį ir įtaką
- Tinklalapio tipas / nuorodos padėtis / nuorodos matomumas
- „Deep Link“ / „Homepage“ nuorodų santykis
- Inkaro teksto paskirstymas
- Natūralaus / nenatūralaus ryšio santykis
- Nuorodos „DoFollow“ / „NoFollow“ santykis
- Bendri inkaro tekstai tarp svetainių
- Bendri domenai ir nuorodos tarp svetainių
- Dažniausiai susieti URL (nustatykite geriausiai našius puslapius)
- Turinio matomumas (nustatykite socialinius tinklus, kur turinys veikia geriausiai)
- Dauguma bendrinamų puslapių (nurodykite konkurentų turinio rinkodaros strategijas)
- Raktinio žodžio pozicija pavadinime
- Kiti „On Page“ veiksniai, pvz., Turinio kokybė, HTML struktūra ar svetainės dizainas
- Kurkite raktinių žodžių ir SEO strategiją atsižvelgdami į:
- Konkurentų skaičius SERP
- Jūsų reitingai ir konkurentų
- Raktinio žodžio svarba ir apimtis
- Atitinkamų raktinių žodžių pelningumas
- Jūsų SEO matomumas, palyginti su konkurentų
- Laikas / biudžetas reikalingas atitinkamai sukurti ir optimizuoti turinį
1. Atlikite raktinių žodžių tyrimus
Bet kokia konkurencijos analizė turėtų prasidėti nuo raktinių žodžių tyrimo. Jei nežinote raktinių žodžių, pagal kuriuos norite taikyti, negalite žinoti savo tikrosios SEO konkurencijos. Šis žingsnis taip pat nustatys, kokiu sunkumo lygiu norite atlikti analizę.
Pavyzdžiui, tarkime, kad užsiimame batų verslu ir norime atidaryti internetinę parduotuvę. Atsižvelgdami į mūsų biudžetą, galime pradėti taikyti pagal labai didelės paieškos apimties raktinius žodžius arba pagal mažesnės paieškos apimties raktinius žodžius. Laikykite tai realistiškai. Tam pasiekti reikia arba pinigų, arba laiko. Tiesą sakant, abiem atvejais reikia laiko, nes dirbate su natūralia paieška.
Norėdami pradėti raktinių žodžių tyrimo procesą, galite atidaryti naują „Excel“ arba „Google“ skaičiuoklių failą. Čia rašysite ir rūšiuosite pasirinktus raktinius žodžius. Nišos ir nišos turėtų būti atskirtos lapais, o raktiniai žodžiai turėtų būti rūšiuojami pagal paieškos apimtis.
1.1 Pridėkite geriausių raktinių žodžių
Aukščiausio lygio raktiniai žodžiai yra frazės, kurios iškart atsiranda galvoje galvojant apie nišą. Tai tarsi idėjų lavinimo procesas. Jie taip pat dažnai vadinami pradiniais raktiniais žodžiais .
Norėdami gauti pasiūlymų realiuoju laiku, galite naudoti „Google“ paieškos variklį. Tiesiog eikite į „Google“ ir pradėkite rašyti raktinius žodžius, o naujos idėjos bus rodomos tiesiai po paieškos juosta. Labai konkurencingas raktinis žodis šiuo atveju būtų „pirkti batus internetu“.
Frazės su žodžiu „pirkti“ vadinamos pirkėjo raktiniais žodžiais . Paprastai jie yra konkurencingiausi, nes iš pačios frazės žinome, kad žmonės jau yra pasirengę pirkti produktą. Šių raktinių žodžių reitingavimas praktiškai garantuoja, kad kai kurie pardavimai tikrai bus vykdomi. Kur garantuojamas pardavimas, ateina dideli žaidėjai.
Mažesnis konkurencijos raktinis žodis gali būti „geriausi batai…“.
Labiau nišinės frazės būna mažiau konkurencingos. Viena iš priežasčių gali būti tai, kad jie yra neišnaudoti, vadinasi, nedaugelis žmonių juos iš tikrųjų atrado. Jie vadinami „ longtail“ raktiniais žodžiais . Daugelis mano, kad vardas yra susijęs su frazės žodžių skaičiumi, tačiau tai nėra teisinga. Perskaitykite šį straipsnį , kad gautumėte teisingą apibrėžimą. Čia dažnai bandoma reitinguoti apžvalgos ir palyginimo svetaines. Žmonės vis dar linkę pirkti, tačiau galbūt jie tiesiog nori palyginti produktus ar rasti idėjų.
Kai kuriuos iš šių raktinių žodžių užrašykite „Excel“ faile.
1.2 Norėdami gauti naujų idėjų, pridėkite raktinių žodžių į „Keyword Explorer“ arba „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę
Norėdami sukurti raktinių žodžių sąrašą, naudokite pradinius raktinius žodžius, kuriuos įsigijote atlikdami ankstesnį veiksmą.
Galite pereiti prie klasikos ir naudoti „ Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę , nors duomenų nėra, jei neturite mokančios „AdWords“ paskyros. Čia galite išbandyti kelis raktinius žodžius, eksportuoti duomenis kaip CSV, rūšiuoti raktinius žodžius ir įtraukti juos į savo sąrašą.
„ CognitiveSEO“ raktinių žodžių įrankis yra analizės įrankis, kuris suteiks puikių įžvalgų apie naudojamus raktinius žodžius. Galėsite įsivaizduoti, kaip sunku reitinguoti pagal tuos raktinius žodžius. Tai taip pat parodo, kiek kiti raktiniai žodžiai yra tinkami, palyginti su dabartiniais.
Geriausia, jei raktiniai žodžiai, kuriuos bandote reitinguoti, turi didelę paieškos apimtį ir nedidelius sunkumus. Didelė paieškos apimtis reiškia, kad frazė yra populiari ir daugelis žmonių ją rašo savo naršyklėse. Mažas sunkumas reiškia, kad nedaug stiprių konkurentų bando užimti reitingą. Sujungus šias dvi metrikas bus gaunamos pelningos frazės, kurias lengva klasifikuoti.
1.3 Pasirinkite svarbiausius raktinius žodžius, atsižvelgdami į atitikimą ir paieškos apimtis
Šiame analizės pavyzdyje mes tiesiog laikysimės šių raktinių žodžių: „pirkti batus internetu“ ir „geriausi batai“. Viena yra platesnė, kita – siauresnė, tačiau abi yra patrauklios pagal aktualumą ir paieškos apimtis. Tarkime, kad mes pradedame nuo apačios (siauresni raktiniai žodžiai), tačiau ateityje paliekame erdvės plėtrai (platesni raktiniai žodžiai).
Remdamiesi šiais dviem raktiniais žodžiais, galime pastebėti, kad platesnieji dažniausiai grąžina šakninius domenus, o siauresni – puslapius iš svetainių. Tai gerai parodo, į ką turėtų būti nukreiptas mūsų pagrindinis puslapis ir į ką turėtume nukreipti puslapius.
Galutiniame sąraše turėtų būti raktiniai žodžiai aplink jūsų bendrą nišą ir keletas esamų ar galimų (būsimų) subnišų. Galite sugrupuoti juos į atskirus lapus. Tokiu būdu galėsite lengviau pasirinkti geriausius konkurentus iš kelių padalinių. Kuo daugiau raktinių žodžių norėsite analizuoti, tuo geriau suprasite, su kuo susiduriate ilgainiui.
2. Nustatykite ir patvirtinkite savo geriausius konkurentus
Norėdami išanalizuoti SERP ir raktinių žodžių paieškos apimtį, turite atlikti tam tikrus raktinių žodžių tyrimus. Tiesiog eikite į Raktinių žodžių įrankį , pridėkite tikslinį raktinį žodį, paspauskite „Enter“ ir spustelėkite SERP analizę. Tai parodys 10–100 geriausių rezultatų internete pagal pasirinktą raktinę frazę ir galėsite lengvai identifikuoti konkurentus.
2.1 Apsvarstykite savo pagrindinius konkurentus
Jei jau esate žaidėjas savo nišoje, tuomet tikrai jau pažįstate kai kuriuos konkurentus. Jei vėl ir vėl pastebėjote tam tikrą svetainės reitingą aukščiausiose pozicijose, tikriausiai atsimenate jų vardą.
Užrašykite šias svetaines ir apsvarstykite galimybę jas įtraukti į savo analizę. Dažniausiai šiuos tyrinėtojus, turinčius geriausią mintį, rasite ir tarp tiriamų konkurentų.
„ Bestproducts.com“ pridėsime kaip savo geriausio konkurento konkurentą. Tai daug platesnė svetainė, tačiau ji reitinguojama pagal daugiau nei vieną raktinį žodį, prasidedantį žodžiu „geriausi batai“.
2.2 Pridėkite konkurentų, taikančių tuos pačius raktinius žodžius kaip jūs
Atėjo laikas šiai analizei pasirinkti „savo“ svetainę.
Eikime su shoefinale.com . Pagal raktinius žodžius jis nėra aukščiausias ir turi platesnį domeno vardą, o tai reiškia, kad ateityje bus išplėsta kitų sub nišų veikla. Be to, jis jau bando taikyti kelis sub nišos raktinius žodžius. Tai žinome iš svetainės meniu.
Tai hipotetinė svetainė. Ši svetainė mums nepriklauso ir nežinome, kas ją turi. Mes naudojame tik aiškinimo tikslais.
Panašu, kad mūsų svetainė orientuota į „10 geriausių batų bėgimui“ ir „geriausių batų bėgimui“. Abu kartus aukščiausią poziciją užima puslapis iš runnersworld.com , todėl pridėsime jį kaip vieną iš savo konkurentų.
Atlikite šį veiksmą su daugeliu raktinių žodžių, kuriuos bandote reitinguoti, arba bent jau su svarbiausiais. Pabandykite pastebėti, ar tas pats konkurentas rodomas pagal daugumą raktinių žodžių, pagal kuriuos taikote. Tai tikras tavo priešas.
2.3. Norėdami pastebėti konkurentus, kurie užima aukščiausią poziciją, naudokite ankstesnių tyrimų raktinius žodžius
Mūsų platesnis raktinis žodis „ pirkti batus internetu “ turi keletą variantų, tačiau reitingai paprastai būna panašūs. Platus variantų pavyzdys galėtų būti „ internetinė batų parduotuvė “. Jei patikrinsite geriausius rezultatus, jie yra gana panašūs.
Siauresnėje „ geriausi batai … “ yra daug variantų, o reitingai čia labai skiriasi. Tokias frazes kaip „ geriausi batai vaikščiojimui“, „geriausi batai bėgimui“ ar „geriausi batai stovint “ galime pamatyti kaip savo rinkos nišas. Šias mūsų svetainėje nustatytas nišas dažniausiai turės skirtingi konkurentai.
Naudodamiesi „Keyword Explorer“ SERP analizės funkcija, palyginkite skirtingus raktinių žodžių variantus ir nustatykite konkurentus, kurie šiuose variantuose rodomi kelis kartus.
Kartais, kai yra labai daug sub nišų, jums gali tekti atlikti po kelias kiekvienos nišos analizes ir tada palyginti pačius šių analizių rezultatus, kad nustatytumėte tikriausius savo geriausius konkurentus.
2.4 Norėdami rasti geriausius konkurentų raktinius žodžius ir pridėti juos prie savo tyrimų, naudokite „Site Explorer“
Konkurento raktinių žodžių žinojimas yra naudingiausias dviem aspektais:
- Jūs taip pat galite taikyti pagal šiuos raktinius žodžius ir pabandyti aplenkti geriausius konkurentus;
- Galite pastebėti kitus konkurentus, kurie kovoja savo kelią į viršų.
Priklausomai nuo jūsų lygio šiuo metu, geriausi žaidėjai gali nepateikti tokios geros įžvalgos, kaip tai darytų kylanti svetainė. Laikui bėgant galite stebėti svetainės, palaipsniui kylančios paieškos rezultatuose, kelionę ir išskirti jų praktiką.
Norėdami išanalizuoti aukščiausio rango konkurentų raktinius žodžius, galite naudoti „ Site Explorer“ ; tiesiog įveskite savo konkurento domeno vardą ir paspauskite Naršyti. Išanalizavę duomenis, eikite į „Reitingai“ ir pasirinkite tikslinę šalį. Puslapio apačioje pasirodys geriausi konkurentų reitingai. Juos galite tiesiogiai pridėti prie savo analizės.
2.5 Pasirinkite 3-5 geriausius konkurentus pagal reitingus ir dažnumą
Priklausomai nuo to, į kurias sub nišas norite nukreipti, šį procesą galima pakartoti. Sakydamas „šis procesas“ turiu omenyje: ieškokite raktinių žodžių ir analizuokite reitingus bei „Google“ paieškų skaičių.
Atlikdami šią konkrečią analizę, mes laikysimės šių 4 konkurentų:
- Shoebuy.com
- „Bestproducts.com“
- Runnersworld.com
- Runnerclick.com
Pastaba: kol baigčiau šį atvejo tyrimą, mūsų konkurentas shoebuy.com nusipirko shoes.com ir nukreipė savo domeną į jį. Jei atliksite paieškas, „shoes.com“ bus rodoma SERPS, o ne shoebuy.com.
Atminkite, kad tai tik analizės pavyzdys. Jei įmanoma, gali būti atliekamos skirtingos sub nišos analizės, siekiant atskleisti 5 geriausius konkurentus.
3. Analizuokite ir padėkite save tarp varžybų
Svetainės reitingą lemia daugybė veiksnių. Nors konkuruojant dėl vienos frazės paprastai būna daugiau „On Page“ veiksnių, lyginant dvi svetaines kaip visumą, „Off Page“ veiksniai yra svarbesni.
Pažintinis SEO įrankis gali mums padėti iš karto. Viskas, ką turime padaryti, tai sukurti naują kampaniją, įtraukti savo svetainę ir konkurentus, o įrankis suteiks jums visą informaciją, kurios jums reikia, kad galėtumėte susidaryti visapusišką situacijos vaizdą.
Įrankiui atlikus analizę, galime pereiti tiesiai į „Competitive InBound Link Analysis“ ir pamatyti, kur esame, palyginti su konkurentais.
Iš aukščiau pateiktos diagramos akivaizdu, kad mes gana toli atsilikome.
Sužinokime, kodėl, nuodugniau išnagrinėję keletą svarbiausių veiksnių, reikalingų norint atlikti išsamią SEO konkurencinę analizę.
3.1 Kiekvienos svetainės indeksuotų puslapių skaičius
Pirmiausia mes pažvelgsime į svetainės dydį. Didesnė svetainė nebūtinai reiškia geresnę, tačiau daugiau paieškos rezultatų paprastai reiškia amžių ir patirtį.
Norėdami patikrinti indeksuotų svetainės puslapių skaičių, galime tiesiog naudoti „Google“ paieškos operatorių „site:“.
Eikite į Google.com (arba bet kurį jūsų šalies plėtinį) ir įveskite „site: domain.com“ be kabučių. Pakeiskite domain.com bet kuria svetaine, kurią norite analizuoti.
Iš aukščiau esančio ekrano galite pastebėti, kad „shoebuy.com“ turi daugiausiai rezultatų. To tikėtasi iš elektroninės prekybos svetainės, tačiau turiu pripažinti, kad daugiau nei pusantro milijono rezultatų yra gana įspūdinga. Atidžiau įsižiūrėjęs pastebėjau, kad jie taip pat turi porą svarbių padomenių. Viename iš jų jie turi tinklaraštį, būtent tai turėtų daryti el. Prekybos svetainė, kad gautų naudos iš natūralios paieškos.
Rezultatai gali skirtis, atsižvelgiant į laiką ir vietą, kurioje atliekama paieška.
3.2 Istorinio ryšio greičio tendencijos
„Google“ indeksuojamų puslapių skaičių galime lengvai susieti su amžiumi ir ypač su svetainės aktyvumu. Nebūtinai turiu omenyje paties domeno amžių, nes jis galėjo būti įsigytas gerokai anksčiau, nei jis kada buvo naudojamas.
Vietoj to, naudosime pažintinį SEO „Site Explorer“, kad galėtume pažvelgti į jų atgalinių nuorodų profilį per pastaruosius 2–5 metus. Tai atskleis, kada žiniatinklio valdytojai iš tikrųjų ėmėsi veiksmų, kad pagerintų savo SEO matomumą.
Eikite į jį ir įveskite norimą konkurentą. Tada skirtuke „Link greitis“ pasirinkite tikslinį laiko tarpą.
Iš „Site Explorer“ galime pastebėti, kad „shoebuy.com“ ir „runnersworld.com“ aktyvūs atgalinių nuorodų profiliai yra nuo 2012 m. Kitos dvi svetainės – „runnerclick.com“ ir „bestproducts.com“ – nuo 2015 m. Vidurio.
Dabar mes turime idėją, kiek laiko galėjo praeiti, kol mūsų konkurentai pasieks tokį lygį, koks yra. Norėdami patekti į jų lygį, turėsime skirti panašų laiką arba turėti didesnį biudžetą / komandą.
3.3 Nuorodų domenų skaičius
Nurodančių domenų skaičius yra vienas stipriausių signalų, rodančių, kad svetainė yra populiari ir joje yra stiprus SEO.
Nors šiuos duomenis taip pat galime greitai patikrinti „Site Explorer“, pats įrankis taip pat pateikia šiuos duomenis, be labai naudingos informacijos.
Mūsų atveju šios kategorijos nugalėtojas neabejotinai yra „ runnersworld.com“ su gerokai daugiau nei 30 000 nukreipiančių domenų. Kai matote tiek daug nukreipiančių domenų, galite galvoti apie „šlamštą“. Taip gali būti, tačiau reitingai ir ryšio greitis rodo, kad taip nėra.
Kitų svetainių nukreipiančių domenų skaičius pateiktas toliau pateiktame ekrano kopijoje.
Mūsų svetainė, turinti tik 113 domenų, atrodo labai toli nuo konkurencijos.
3.4 Ryšio kiekis ir įtaka
Kiekis dar ne viskas. Mes taip pat turime patikrinti kokybę. Pažintinis SEO nuorodos įtakos balas turi labai sudėtingą algoritmą, skirtą atskirti vertingas nuorodas nuo mažiau vertingų.
Norėdami greitai suprasti, kiek kokybiškos yra svetainės atgalinės nuorodos, galime pažvelgti į persiuntimo domeno / nuorodos santykį. Jei svetainėje yra nedidelis nukreipiančių domenų skaičius, bet didelis nuorodų skaičius, tai tikriausiai reiškia, kad dauguma nuorodų nėra labai kokybiškos.
Paprastai tai atsitinka, kai dedate nuorodas į kaitinamojo elemento turinį, pvz., Poraštę. Jei toje svetainėje (tarkime, forume) yra vienas milijonas puslapių, gausite vieną milijoną atgalinių nuorodų, visos gaunamos tik iš vieno domeno. Visos tos nuorodos nėra iš tikrųjų vertingos, o „nuoroda poraštėje“ atveju vertingiausia būtų iš pagrindinio puslapio.
Mūsų konkurentui shoebuy.com nuorodų / domenų santykis yra gana didelis, atsižvelgiant į tai, kad jis turi milijoną nuorodų ir tik 8000 nukreipiančių domenų. Tai nebūtinai yra blogas dalykas. Nuorodos vis tiek gali būti iš aukšto lygio domenų. Paprastai kuo artimesnis santykis yra 1, tuo aukštesnė ryšio kokybė.
Čia yra įrankio „ shoebuy.com“ nuorodos įtakos grafika . Tai patvirtina mūsų ankstesnes prielaidas. Dauguma nuorodų neturi labai didelės įtakos, tačiau jos gaunamos iš gana autoritetingų sričių.
Nors mastelis nėra tas pats (turi tik 113 nukreipiančių domenų ir 870 nuorodų), mūsų bandymų svetainėje shoefinale.com nuorodų įtakos skyriuje yra panašus santykis. Jei nuspręsime sukurti daugiau nuorodų į jį, patartina juos gauti iš domenų, iš kurių dar neturime nuorodų, ir pabandyti padaryti juos redakciniais, o ne visos svetainės.
3.5 Tinklalapio tipas / nuorodos padėtis / nuorodos matomumas
Tinklalapio tipas gali padėti suprasti, iš kokių tipų svetainių mūsų konkurencija turi atgalinių nuorodų. Pavyzdžiui, galime pastebėti, kad nuorodos į shoebuy.com yra vienodai paskirstytos tarp tinklaraščių, el. Prekybos svetainių ir forumų.
Nuorodos pozicionavimas reiškia turinio tipą, kuris supa nuorodos vietą. Mūsų elektroninės prekybos konkurentui matome, kad dauguma nuorodų yra iš tinklaraščio įrašų ir forumo gijų. Tai naudinga, nes galime pabandyti atkartoti gero rango konkurentų nuorodų profilius.
Nuorodos matomumas mums nurodo nuorodos vietą pačiame puslapyje. Jei ji bus rodoma ir matoma, kai svetainė bus įkelta pirmą kartą, ji bus rodoma kaip „virš matomos ribos“. Tai yra aukštos kokybės nuorodos, kurias paprastai yra sunkiau gauti, ypač natūraliu būdu.
Sužinoję daugiau apie mūsų konkurentų atgalines nuorodas galime padėti nustatyti, kokią bendrą SEO strategiją turėtume sukurti. Jei konkurentas ilgą laiką užima gerą vietą, jie turi tvirtą atgalinį profilį, kuris jiems padeda. Jei pastebime labai didelius neatitikimus tarp platinimo, pavyzdžiui, nuorodų, tiesiog gaunamų iš straipsnių ar žiniatinklio katalogų, galime manyti, kad jų profilis yra nenatūralus ir rizika būti nubaustam atsiras anksčiau nei vėliau.
3.6 „Deep Link / Homepage“ nuorodų santykis
Tikimasi, kad iš tokios elektroninės prekybos svetainės kaip „shoebuy.com“ bus daugiau gilių nuorodų. Žmonės paprastai diskutuoja apie produktus forumuose arba rašo atsiliepimus apie juos tinklaraščio įrašuose. Kartais pagrindinis puslapis taip pat gali būti susietas su.
Tinklalapio nuorodos yra vertingesnės, ypač jei jos gaunamos iš labai įtakingų domenų. Jei iš įrankio išplėsime didelės įtakos nuorodų skyrių, galime pastebėti, kad nuorodos nukreipia į šakninį domeną arba padomenį.
3.7 Inkaro teksto paskirstymas
Labai seniai inkaro tekstai aiškiai paveikė, kokius raktinius žodžius reitingavo puslapis. Po pernelyg didelio jų naudojimo dabar jie laikomi šlamštu, o „Google“ pingvinų atnaujinimai baudžia šį įprotį.
Šiais laikais „Google“ nori matyti daugiau firminio inkaro teksto paskirstymo. Kuo firminiai inkaro tekstai yra, tuo natūralesnis yra atgalinės nuorodos profilis.
Mes galime peržiūrėti inkaro tekstų, kuriuos naudoja ir naudoja konkurentai, paskirstymą. Jei per daug jų yra tikslūs raktinių žodžių atitikimai, inkaro tekstus „Google“ gali laikyti šlamštu ir nenatūraliais.
Mūsų konkurentų prekės ženklo procentas yra tinkamas – 54% inkaro tekstų yra tiesioginė nuoroda arba tam tikros formos domeno / prekės ženklo pavadinimas. Bandymų svetainė shoefinale.com atsilieka šiek tiek atsilikusi – tik 31 proc. Ateityje ši norma turėtų būti padidinta.
Norėdami patikrinti, ar konkurentai įdėjo savo raktinius žodžius į inkaro tekstus, mes patys galime atlikti paprastą raktinių žodžių paiešką.
shoebuy.com neturi inkaro teksto, kuriame būtų mūsų tikslinė frazė „pirkti batus internetu“, tačiau yra keletas inkaro tekstų, kuriuose yra „pirkti batus“.
Mūsų siauresnės nišos konkurentas runnersworld.com turi panašius rezultatus. Jokiuose saituose inkare nėra „geriausių batų bėgimui“, tačiau kartu apie 250 nuorodų yra raktiniai žodžiai „bėgimo bateliai“ ir „geriausi bėgimo bateliai“. Vis dėlto tai nėra daug dėl didžiulio jų nukreipiančių domenų ir nuorodų kiekio.
3.8 Natūralaus / nenatūralaus ryšio santykis
Norėdami nuodugniai išanalizuoti svetainės atgalinės nuorodos profilį , galime naudoti geriausią ir populiariausią mūsų SEO įrankio funkciją – nenatūralų nuorodų aptikimo įrankį.
Atkreipkite dėmesį, kad prieš paleidžiant įrankį, mes turime tinkamai surūšiuoti inkaro tekstus, paminėtus 3.7 žingsnyje. Įrankis geriau klasifikuoja nuorodas, jei 70% inkaro tekstų yra pažymėti kaip firminiai ar komerciniai.
Iš to, ką matėme iki šiol, galime manyti, kad shoebuy.com nuorodų profilis atrodys gana natūraliai. Įrankis tai patvirtina, tačiau dar yra kur tobulėti.
„Google“ nepamiršta ir neatleidžia. Bent jau nelengvai, bet pažintinis SEO įrankis gali padėti įtikinti juos tai padaryti. Galite pasirinkti nuorodas ir eksportuoti jas atsisakymo formatu, kurį vėliau galėsite įkelti į „Google“ kaip atgailos ženklą.
3.9 Nuorodos „DoFollow“ / „NoFollow“ santykis
Nors „DoFollow“ atgalinės nuorodos yra vienintelės, kurios perduoda kreditus mūsų svetainei, „NoFollow“ nuorodos taip pat yra natūralaus kraštovaizdžio dalis. Pabandykite gauti kuo daugiau „DoFollow“ nuorodų, tačiau stenkitės nepašalinti natūralių „ NoFollow“ nuorodų .
Šiais laikais daugumoje svetainių, pvz., Forumuose, nuorodos yra numatytos kaip „NoFollow“.
Tikėjausi pamatyti daugiau „NoFollow“ nuorodų, bet, matyt, vidutiniškai mažiau ¼ nuorodų yra „NoFollow“. Taip gali nutikti dėl to, kad svetainės, kurios SEO žaidime buvo ilgesnį laiką, galėjo sukurti nuorodas pagal nebenaudojamus metodus. Prieš kurį laiką nuorodos pagal numatytuosius nustatymus buvo „DoFollow“.
3.10 Bendri inkaro tekstai tarp svetainių
Išanalizavus bendrus inkaro tekstus tarp svetainių, mums bus lengviau sustoti prie inkarų tekstų, kuriuos galime lengvai naudoti patys.
Dažniausiai pasirinkus visas 5 svetaines bus pateikiamos tokios frazės kaip „spustelėkite čia“ arba „apsilankykite mūsų svetainėje“.
Spustelėjus kiekvieną inkaro tekstą, bus parodytos tikslios nuorodos, kuriose jie buvo naudojami. Mes netgi galime eksportuoti šių nuorodų sąrašą ir pamatyti, kurias nuorodas taip pat galėtume susieti.
3.11 Dažni domenai ir nuorodos tarp svetainių
Bendra domenai ir nuorodos yra dar viena puiki galimybė sukurti nuorodą. Jei du ar daugiau konkurentų turi nuorodas toje pačioje vietoje, galbūt taip pat turėtumėte atkreipti dėmesį.
Net nesunku identifikuoti ir eksportuoti šias nuorodas. Turite parengtas naudoti diagramas kognityviame SEO konkurencinėje analizėje.
Tokiu būdu galite tiksliai žinoti, kokių sričių turėtumėte siekti, kokias turite nuorodų kūrimo galimybes ir pan.
3.12 Dažniausiai susieti URL (nustatykite geriausiai našius puslapius)
Dažniausiai labiausiai susietas URL bus svetainės pagrindinis puslapis.
Kiti puslapiai viršutiniuose susietuose puslapiuose paprastai yra geriausiai veikiantis svetainės turinys. Peržiūrėję šiuos puslapius galime nustatyti, kokio tipo turinys geriausiai veikia, kai gaunamos atgalinės nuorodos. Taip pat galime išanalizuoti šių puslapių veiksnius puslapyje ir pamatyti, kokio tipo jie yra. Ar tai tinklaraščio įrašas, ar infografika?
Galite sugalvoti, kokį turinį galite sukurti, kad galėtumėte lengvai gauti atgalines nuorodas.
3.13 Turinio matomumas (nustatykite socialinius tinklus, kur turinys veikia geriausiai)
Socialinė žiniasklaida yra labai svarbi metrika analizuojant mūsų konkurenciją. Atlikome tyrimą, kuriame bandėme išsiaiškinti, ar socialiniai signalai yra reitingavimo veiksnys, ar ne, o rezultatai jus nustebins. Kuo populiaresnis turinys yra socialinės žiniasklaidos srityje, tuo atrodo, kad jis greičiau lipa paieškos sistemose.
Įrankio skiltyje „Konkurencingas turinio matomumas“ pateikiama apžvalga. Jei atvirai, tai beveik baisu. Geriausias mūsų konkurentas turi daugiau nei 15 milijonų akcijų visose socialinėse platformose. Tai gana didelė konkurencija.
Iš šios grafikos galime pamatyti, kad batų niša gerai veikia „Pinterest“. „Facebook“ taip pat gerai veikia, tačiau tai dažniausiai akivaizdu didžiausiai socialinės žiniasklaidos platformai pasaulyje.
Kitas įdomus dalykas yra tai, kad geriausias konkurentas bando būti geriausiu „Google“ draugu, naudodamasis „Google+“ – platforma, kurios visi dažnai praleidžia. Tai gali suteikti labai didelį pranašumą prieš konkurentus, ypač ankstyvoje stadijoje.
Vis dėlto, matydamas tiek daug socialinių tinklų „Google+“ (daugiau nei pusė „Facebook“), manau, kad jie nėra visi vartotojų sukurti.
3.14 Dauguma bendrinamų puslapių (nurodykite konkurentų turinio rinkodaros strategijas)
Dauguma bendrinamų puslapių yra glaudžiai susiję su daugeliu susietų puslapių. Vis dėlto turime nepamiršti, kad socialinėje žiniasklaidoje viskas veikia kitaip.
Paveikslėliai yra dažniausiai naudojamas turinio tipas (daugiau nei 90%). Norėdami sužinoti daugiau, galime pažvelgti į kiekvieno konkurento turinio matomumo diagramas.
Iš konkurentų runnerclick.com galime pastebėti, kad „Facebook“ sąraše geriausi sąrašai. Mes galime analizuoti jų įrašus ir gauti pavadinimų ar turinio idėjų.
Pavyzdžiui, mūsų atvejo tyrime puikus atlikėjas yra įkvepiančio bėgiko interviu, kuris nugalėjo nutukimą ir motyvavo daugelį žmonių.
Atrodo, kad sporto nišoje žmonėms patinka įkvepiantys straipsniai / įrašai ir svarbiausi produktų sąrašai, kurių jiems reikia norint pradėti ar kažkam pasisekti.
3.15 Raktinio žodžio pozicija pavadinime
Taip pat pakalbėkime šiek tiek apie kai kuriuos „On Page“ veiksnius. Didesniu mastu konkurentų atgalinės nuorodos ir socialinės žiniasklaidos priemonės yra kur kas svarbesnės už tai, kas vyksta jų svetainėje. Nesakau, kad turinys nėra svarbus, tačiau iš vieno taško į priekį kai kurios svetainės gali reitinguoti net ir su vidutinės kokybės turiniu.
Iš tokių įskiepių, kaip „Yoast SEO“, visi žinome, kad labai svarbu turėti tikslų raktinį žodį pačioje pavadinimo pradžioje. Praleisk tai ir visur įskiepyje pradėsi degti raudonos šviesos.
Nors mūsų tikslinis raktinis žodis yra „ geriausi batai bėgimui “, „runnersworld.com“ užima aukščiausią poziciją su „ geriausi bėgimo bateliai “ pavadinime. Šiais laikais „Google“ gali atskirti panašius raktinius žodžius.
Jei aukščiausio rango konkurentas pavadinime apskritai neturi raktinio žodžio (net nėra panašus), tai gali reikšti, kad jų dalyvavimas ne svetainėje yra labai stiprus. Tai taikoma tik tada, kai svetainė pralenkia kitas svetaines, kuriose aiškiai yra raktinis žodis.
Jei nė vienoje iš viršutinių puslapių rezultatų svetainių raktinis žodis nėra aiškiai įterptas į pavadinimą, galbūt jūs radote aukso kasyklą.
3.16 Kiti „On Page“ veiksniai, tokie kaip turinio kokybė, HTML struktūra ar svetainės dizainas
Galite pažvelgti į viršutinius svetainės puslapius, kad aptiktumėte „On Page SEO“ trūkumų, kai kuriais galite pasinaudoti.
Vienas iš svarbiausių yra patogumas mobiliesiems . Jei svetainė nėra pritaikyta mobiliesiems, už ją bus nubausta „Google“ atnaujinta (nuo 2015 m.).
Tikimasi, kad jūsų svetainė tinkamai rodoma visų tipų įrenginiuose, tiek darbalaukyje, nešiojamame kompiuteryje, planšetiniame kompiuteryje ar išmaniajame telefone. Taip pat galite patikrinti kelių naršyklių suderinamumą. Nustebsite, kiek žmonių naudoja „Mozilla“ ar „Microsoft Edge“.
Taip pat galima atsižvelgti į dizainą. Pažvelkite į bendrą dizainą. Jei jis atrodo senas ir vangus, taip pat galite laimėti keletą taškų. Net jei jūsų konkurentas pralenkia jus, žmonės gali atšokti nuo savo svetainės ir laikytis jūsų. Darykite viską, kad pagerintumėte vartotojo patirtį. Taip pat stebėkite subtilesnius dalykus, pvz., Raginimų veikti išdėstymą.
Galite naudoti „Google PageSpeed“ įžvalgas, norėdami pažvelgti į jų pagrindinio puslapio HTML struktūrą. Pagrindinis puslapis paprastai duos panašų rezultatą kaip ir kiti puslapiai, tačiau visada galite dar kartą patikrinti.
Taip pat galite naudoti „Content Assistant“ iš „Keyword Explorer“, kad patikrintumėte našiausius puslapius, pastebėtus atliekant 3.12 ir 3.14 veiksmus. Be to, naudokite jį savo turinio našumui pagerinti. Pridėkite rekomenduojamų raktinių žodžių ir pašalinkite tuos, kuriuos naudojate per daug.
4. Sukurkite raktinių žodžių ir SEO strategiją
Išnagrinėję šiuos svarbius reitingavimo veiksnius, galime padaryti keletą išvadų.
Dabar suprantame, kad pagrindinio puslapio atgalinės nuorodos, kurių matomumas virš matomos ribos, yra turbūt geriausias nuorodų tipas. Paprastai jie turi firminį inkaro tekstą. Tai padeda SEO ilgainiui, o „Google“ tai mėgsta. Tai taip pat reiškia, kad turinys reklamuoja jūsų prekės ženklą (nes jūsų prekės ženklas buvo paminėtas pirmose pastraipose). Natūralus srautas, įgytas naudojant tokio tipo strategiją, išliks.
Kito tipo nuorodos, pateikiamos žemiau turinio, trumpose pastraipose ar forumo pranešimuose, paprastai yra gilesnės nuorodos, nukreipiančios į produktus ar kitus puslapius.
Skiltyje „Turinio matomumas“ nustatėme, kad dažniausiai naudojami puslapiai yra populiariausi produktų sąrašai ir motyvaciniai straipsniai.
Nors konkurencija labai sunki, nepameskite visos vilties!
SEO konkurencinės analizės tikslas yra nustatyti, kur dabar esame, palyginti su konkurentais, ir padėti mums sukurti savo strategiją, kad atitiktų jų lygį. Bendra SEO strategija skiriasi nuo raktinio žodžio strategijos.
Kurdami planą, nepamirškite:
4.1 Konkurentų skaičius SERP
Jei paieškos rezultatuose matote daug labai stiprių konkurentų, tikėkitės, kad jų laukia dar daugiau. Pernelyg prisotinimo argumentas yra iliuzija, mitas. Visada yra naujų startuolių, naujų protingų žmonių, kurie galės konkuruoti bet kurioje nišoje. Ir žinai ką? Tai apima ir jus.
Tam reikia laiko ir pastangų, tačiau užduokite sau šį klausimą: ar norėtumėte turėti mažų svetainių, tokių kaip dar 2012 m., Ar vis dėlto dominuotumėte visoje savo nišoje paieškos sistemose?
Neatsitiktinai konkurentai, kuriuos pasirinkau šiai analizei, buvo gana sunkūs. Dėmesys kitoms nišoms gali atskleisti lengvesnes. Pakilkite į viršų po vieną žingsnį. Pabandykite pirmiausia aplenkti konkurentus, kurie yra tik šiek tiek aukštesni už jus, ir tik pasiviję didžiuosius.
4.2 Jūsų reitingai ir konkurentai
Skirtumas tarp jūsų reitingų ir konkurentų gali parodyti, kiek pastangų turite įdėti, kad pasiektumėte šį lygį.
Jei pagal aukštą konkurencijos frazę reitinguojate tik 5 arba 6 puslapyje, geriausių rezultatų pasiekimas gali užtrukti. Jei konkurencija nėra labai sunki, lengviau pereiti į kitą puslapį. Atminkite, kad tai gali būti abiem būdais, jei nesate atsargūs.
4.3 Raktinių žodžių apimtis ir tinkamumas
Gerai apžvelkite norimų taikyti frazių apimtį. Pabandykite semtis idėjų, susijusių su turinio tipais, kuriuos mes nustatėme kaip populiarų ir gerai veikiantį 3.14 žingsnyje. Mūsų atveju buvo populiariausi sąrašai ir motyvaciniai straipsniai.
Be to, įsitikinkite, kad frazės yra susijusios su jūsų svetainės siūlomu turiniu. Jei vartotojai neranda to, ko ieškojo, tai atšoks. Jūsų reitingai sumažės ir visas darbas eis veltui.
4.4 Atitinkamų raktinių žodžių pelningumas
Tai susiję ne tik su tuo, kiek paieškų turi raktinis žodis. Paprastai yra du raktinių žodžių tipai: informatyvus ir pirkėjas . Pirkėjų raktiniai žodžiai trumpuoju laikotarpiu yra pelningi. Žmonės, kurie ateina į jūsų svetainę pagal pirkėjo raktinį žodį, jau yra pasirengę ką nors pirkti. Informaciniai raktiniai žodžiai gali padėti išplėsti el. Pašto sąrašą. Įsitikinkite, kad nešvaistote šio srauto, neturėdami savo puslapyje „prenumeratos“.
Norėdami sužinoti, ar raktinis žodis yra pelningas, pažvelkite į MUP (mokestis už paspaudimą). Jei žmonės moka už skelbimus pagal tuos raktinius žodžius, jūs žinote, kad jie turi ką nors atgauti. Galite dar kartą naudoti raktinių žodžių įrankį arba „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę.
Jei SEO konkurencija yra sunki, o pasiūlymai yra labai maži, tikrai neverta stengtis.
4.5 Jūsų SEO matomumas ir optimizavimas, palyginti su konkurentais
Šioje dalyje iš tikrųjų nurodoma pati analizė. Pabandykite atsižvelgti į visus anksčiau minėtus veiksnius.
Jei ketinate šokti į mūšį, įsitikinkite, kad esate pasirengęs susidurti su tuo, ką atradote. Be to, nepamirškite, kad šie konkurentai ir toliau augs.
4.6 Laikas / biudžetas, reikalingas atitinkamai kurti ir optimizuoti turinį
SEO žaidime nėra vietos silpniesiems. Patikimų ir paleistų svetainių tipai nebeveikia taip gerai. Net jei taip ir yra, dažniausiai trumpalaikis pelnas nepadengia išlaidų, reikalingų jiems pradėti ir veikti.
Pabandykite įvertinti laiką, kurio reikės norint pasiekti tam tikrą lygį. Galite prekiauti pinigais už laiką ir perduoti dalį ar didžiąją dalį darbų. Vis dėlto nesistenkite sukurti per daug nuorodų. Natūralus profilis turėtų turėti linijinio ryšio greitį.
Naudodamiesi mūsų SEO įrankių rinkiniu, galėsite sužinoti, kur tiksliai esate, palyginti su konkurentais. Tikiuosi, kad šis vadovas padės jums nustatyti, ar verta kurti svetainę tam tikroje nišoje, ir padės jums sukurti SEO strategiją, jei joje jau esate.
Jei norite pasidalinti įžvalgomis, nedvejodami pakomentuokite žemiau esančiame skyriuje!