SEO auditas padeda įvertinti esamą kliento svetainės būseną ir sukurti patobulinimų planą. Galite pamatyti, kur klientui sekasi, nesiseka ir klysta. Be to, jūs gaunate informaciją, kurios jums reikia norint sukurti klientui skirtą dokumentą, kuriame būtų aprašytos problemos ir ką darysite, kad jas išspręstumėte.

Imdamiesi kito projekto, naudokite šį SEO audito šabloną, kad sukurtumėte ataskaitą, kuri padėtų jūsų procesui, padės jums rinkti svarbią informaciją ir sustiprins pasitikėjimą tarp jūsų ir jūsų klientų.

Atsisiųskite nemokamą SEO audito ataskaitos šabloną

Ką įtraukti į SEO audito ataskaitą

SEO audito ataskaita naudojama dviem pagrindiniais tikslais:

  1. Vadovauti savo darbui
  2. Kliento švietimas

Peržiūrėdami SEO audito kontrolinį sąrašą, sukurkite dokumentą, kuriame nurodoma, ką turite padaryti, ir aiškiai paaiškina klientui darbą.

Daugelis klientų neturi išsamių žinių apie SEO , todėl jūsų darbas yra juos mokyti. Norėdami paaiškinti SEO, atlikite auditą:

  • SEO veiksnių sąrašas atpažįstamose kategorijose.
  • Aprašoma, kas yra kiekvienas SEO veiksnys ir kodėl tai svarbu.
  • Nurodoma, ar kliento svetainė atitinka veiksnio standartus. Galite pažymėti tai kaip „leidimą“, jei svetainė atitinka standartus, arba „nesėkmę“, jei yra problema, kurią reikia išspręsti.
  • Paaiškinkite, koks veiksmų planas reikalingas problemai išspręsti, nes jis konkrečiai susijęs su kliento svetaine.

Pridedant šią informaciją prie ataskaitos, auditas padeda klientui pradėti suprasti SEO, pamatyti jūsų planą ir gerai pažvelgti į savo svetainės būklę.

Taigi pradėkite SEO projektus naudodami šabloną, kuriame yra SEO veiksnių sąrašas ir aprašymai. Tada kiekvienam naujam klientui užpildykite ataskaitą su konkrečiai jų svetainėmis susijusiais duomenimis.

sukurti SEO audito šabloną

Kaip surinkti duomenis SEO audito ataskaitai

Kiekvienam naujam klientui reikės informacijos apie jo svetainę, kad užpildytumėte SEO audito ataskaitą. Yra daugybė įrankių ir procesų, kurie padės jums rinkti šią informaciją.

Arba galite paprastai ir greitai surinkti duomenis iš vieno šaltinio naudodami „Alexa“ SEO audito įrankį.

pagerinti SEO pasirodymą

Įrankis veikia kaip svetainės audito kontrolinis sąrašas ir automatiškai tikrina daugiau nei 25 veiksnius kliento svetainėje. Tada įrankis pateikia bendrą svetainės įvertinimą ir atskirus įvertinimus konkrečioms pramonės standartų kategorijoms.

alexa seo audito ataskaita

Tai suteikia jums puikų atspirties tašką atliekant auditą. Apžvelgę ​​penkias kategorijas, galite greitai nustatyti sritis, kurias reikia tobulinti.

Be to, ataskaitoje pateikiamas 25 plius veiksnių klasifikavimas ir nuoseklios rekomendacijos, kaip išspręsti problemas, jei jos atsiranda. Galite naudoti šią ataskaitą, norėdami pamatyti, kas turi veikti, gauti tikslius nurodymus, kaip ją išspręsti, ir užpildyti savo kliento audito ataskaitą.

veiksmų elementai SEO audito ataskaitoje

Kaip užpildyti SEO audito ataskaitą

Kai kuriate ataskaitą savo klientui, pridėkite šiuos veiksnius ir aprašus prie savo SEO audito šablono. Tada naudokite informaciją iš „Alexa“ svetainės audito įrankio, kad apibūdintumėte veiksmų planą, kurio reikia norint išspręsti visas problemas, susijusias su kliento svetaine.

„Alexa“ ataskaitoje pateikiama informacija apie kiekvieną SEO elementą, padedanti pagerinti veiksnį. Keli tų ataskaitų pavyzdžiai yra įtraukti į šį sąrašą.

Pasikartojančios antraštės žymos

  • Aprašymas: Kai daugiau nei viename svetainės puslapyje yra ta pati pavadinimo žyma, paieškos varikliams sunku teisingai suskirstyti kategorijas ir reitinguoti kiekvieną puslapį. Norite, kad kiekvienas puslapis turėtų savo unikalų pavadinimą, kad padidintų tikimybę, jog jis bus rodomas paieškos sistemų rezultatuose.
  • Kliento veiksmų planas: SEO audito ataskaitoje išvardykite URL su pasikartojančiomis pavadinimų žymomis, kurias reikia perrašyti.

„Alexa“ audito įrankis taip pat veikia kaip SEO SEO tikrintuvas ir nurodo, kiek kliento svetainės puslapių turi dublikatų pavadinimus, ir pateikia URL su dublikatų pavadinimais.

rasti pasikartojančias pavadinimo žymas

Trūksta pavadinimo žymų

  • Aprašymas: Kiekvienas svetainės puslapis turi turėti savo unikalią pavadinimo žymą. Pavadinimo žyma paieškos varikliams nurodo, apie ką yra puslapis, o tai padeda geriau reitinguoti.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite URL su pasikartojančiomis pavadinimų žymomis, kurias reikia perrašyti.

Ilgo pavadinimo žymos

  • Aprašymas: Paieškos variklio rezultatuose antraštės žymoje gali būti rodoma tik iki 65 simbolių; Kiekvieno puslapio pavadinimo žymos neturėtų būti ilgesnės.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite URL su per ilgomis pavadinimų žymomis, kurias reikia perrašyti.

Kelios pavadinimo žymos

  • Aprašymas: Kadangi paieškos sistemos naudoja pavadinimų žymas kategorizuodamos ir suprasdamos puslapius, kiekvienam puslapiui reikia savo unikalios pavadinimo žymos. Svetainės puslapiuose neturėtų būti naudojama ta pati pavadinimo žyma, nes tai gali suklaidinti paieškos tikrintuvus ir neigiamai paveikti SEO.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite URL, kuriuose yra kelios pavadinimo žymos, kurias reikia ištrinti.

Pagrindinio kompiuterio vardas

  • Aprašymas: Svetainės leidžia vartotojams juos aplankyti naudojant skirtingus pagrindinio kompiuterio vardus (ty svetainė gali naudoti „http://domain.com“ ir „http://www.domain.com“). Visi pagrindinio kompiuterio vardai turėtų būti nukreipti į tą pačią svetainę. Tai sako paieškos sistemoms, kad tai yra viena svetainė, o ne dvi skirtingos svetainės.
  • Kliento veiksmų planas: praneškite klientui, ar jums reikia peradresuoti svetainės „www“ ar „https“ versijas.

„Alexa“ svetainės audite yra techninio audito kontrolinis sąrašas, rodantis, ar visos svetainės versijos nurodo teisingą URL.

patikrinkite URL su audito ataskaita

Pasiekiamumas

  • Aprašymas: giliausias jūsų turinio lygis turi būti ne daugiau kaip trys paspaudimai iš pagrindinio puslapio. Kai svetainės architektūra yra sukonstruota taip, ji tampa labiau prieinama tiek vartotojams, tiek paieškos sistemoms. Tinkamos architektūros svetainės yra geriau matomos paieškoje, nes variklių tikrintuvai, judėdami svetainėje, gali rasti daugiau puslapių.
  • Kliento veiksmų planas: pateikite duomenis apie puslapių, kurie yra per giliai svetainės architektūroje, skaičių ir išvardykite puslapius, kurie yra daugiau nei trys paspaudimai iš pagrindinio puslapio.

„Alexa“ svetainės audito ataskaitos pasiekiamumo skyriuje yra puslapių sąrašas ir paspaudimų, kurių reikia norint patekti į tuos puslapius, skaičius. Ji taip pat apima visus giliai įdėtų puslapių URL.

patikrinkite pasiekiamumą naudodamiesi SEO audito ataskaita

Peradresuoja

  • Aprašymas: peradresavimo nuorodos nukreipia vartotojus iš vieno URL ir siunčia juos į kitą URL. Svetainė neturėtų naudoti per daug peradresavimo nuorodų, nes tai apsunkina paieškos variklių tikrinimą.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite peradresavimo URL, kuriuos reikia redaguoti.

Inkaro tekstas

  • Aprašymas: inkaro tekstas yra tinklalapio susietos kopijos fragmentas. Paieškos sistemos naudoja inkaro tekstą, kuris padeda nustatyti paskirties puslapį. Inkaro tekstas, naudojamas svetainėje norint susieti su kitais vidiniais puslapiais, turėtų būti aprašomasis. Svetainėse turėtų būti naudojamas inkaro tekstas, apibūdinantis paspaudimo puslapį, o ne bendrieji terminai, pvz., „Spustelėkite čia“.
  • Kliento veiksmų planas: sukurkite geriausių bendrųjų inkaro teksto terminų, kuriuos turite peržiūrėti, sąrašą. Taip pat galite įtraukti tų puslapių, kuriuose rodomas inkaro tekstas, URL.

„Alexa SEO“ audito ataskaitoje galite pamatyti visų inkaro tekstų, kuriuos būtų galima patobulinti tikslinėje svetainėje, sąrašą. Ataskaitoje pateikiami dviprasmiški inkaro teksto fragmentai, taip pat URL, kur rodoma kopija, ir puslapiai, į kuriuos jie nukreipia, todėl galite sukurti SEO turinio tobulinimo planą .

audito ataskaita-inkaro-tekstas

Nutraukti saitai

  • Aprašymas: kai svetainėje yra nuorodų, kurios nurodo neegzistuojantį URL, jos yra sugadintos. Nutrauktos nuorodos neigiamai veikia SEO, nes jos siunčia paieškos variklių tikrintuvus į neteisingus puslapius ir švaisto savo išteklius.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite puslapius su sugadintais URL, kuriuos reikia taisyti.

Aklavietės puslapiai

  • Aprašymas: aklavietės puslapis yra tas, kuriame nėra nuorodų į kitus vidinius puslapius. Vartotojui tai yra aklavietė, nes jie neturi galimybės pereiti į kitą svetainės puslapį. Kiekviename puslapyje turėtų būti nuoroda į kitą puslapį, nes taip vartotojai pateks į svetainę.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite puslapius be nuorodų ir prie jų turi būti pridėtos nuorodos.

Puslapis nerastas

  • Aprašymas: Svetainėje turėtų būti „puslapio nerastas“ klaidos puslapio sąranka. Šis puslapis rodomas, jei vartotojas spusteli vidinę nuorodą, kuri yra sugadinta. Šis „404“ puslapis nurodo vartotojams, kad nuoroda yra sugadinta, nesukuriant neigiamos vartotojo patirties, o paieškos variklių tikrintuvams nurodoma, kad puslapis yra klaida.
  • Kliento veiksmų planas: Pasakykite klientui, jei reikia sukurti jo svetainės „404“ puslapį.

Ilgi URL

  • Aprašymas: norint, kad URL būtų optimizuoti SEO, jie neturėtų būti ilgesni nei 128 simboliai. Šiuo metu visas URL bus rodomas paieškos variklio rezultatuose. Be to, šias nuorodas geriau naudoti socialinių tinklų platformose.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite per ilgus URL, kurie turi būti peržiūrėti.

Norėdami gauti per ilgų URL sąrašą, naudokite „Alexa“ ataskaitą.

rasti per ilgus URL

Pasikartojantis turinys

  • Aprašymas: svetainė niekada neturėtų skelbti tos pačios kopijos daugiau nei viename puslapyje. Jei ta pati kopija yra paskelbta daugiau nei viename puslapyje, tai yra turinio kopija. Tai sukelia problemų paieškos variklių tikrintuvams ir blogą vietą paieškos rezultatuose.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite puslapius su pasikartojančiu turiniu. Taip pat galite įtraukti aprašymą, kaip išspręsite problemą, peržiūrėdami turinį arba naudodami žymėjimą rel = „canonical“.

Pasikartojantys meta aprašymai

  • Aprašymas: kaip ir puslapiui reikia savo unikalios pavadinimo žymos, jam taip pat reikia savo unikalaus meta aprašymo. Meta aprašymas yra trumpa informacija, paaiškinanti puslapį, padedanti paieškos robotams jį suskirstyti į kategorijas ir rodoma paieškos rezultatų puslapiuose. Kiekviename svetainės puslapyje turėtų būti unikalus meta aprašymas, kuriame būtų išsamiai aprašytas puslapis.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite puslapių, kuriems reikia naujo metaaprašymo, URL.

Per daug nuorodų

  • Aprašymas: Nors gerai, kad tinklalapyje yra nuorodų, nuorodų gali būti per daug. Kai puslapiuose yra daug nuorodų, paieškos robotai gali manyti, kad puslapis yra žemos kokybės ar šlamštas. Turėtumėte išlaikyti kuo mažiau puslapių su daugiau nei 100 nuorodų ir vengti puslapių, kuriuose yra daugiau nei 1 000 nuorodų.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite daugiau nei 100 nuorodų turinčių puslapių URL.

Serverio klaidos

  • Aprašymas: Kai svetainė negali siųsti pageidaujamo puslapio, gali būti serverio klaida. Tokio tipo serverio klaidos gali neigiamai paveikti SEO, nes jos užkerta kelią paieškos variklių tikrintuvams rasti svetainės puslapius.
  • Kliento veiksmų planas: Patarkite klientui, jei yra serverio klaidų, kurias reikia pašalinti.

Robots.txt

  • Aprašymas: „ Robots.txt“ yra failas žiniatinklio serveryje, kuris neleidžia paieškos variklių tikrintuvams pasiekti visos svetainės dalių ar visos svetainės. Kai yra šis failas, jis labai apriboja svetainės galimybes rodytis paieškoje.
  • Kliento veiksmų planas: Patarkite klientui, ar yra robots.txt failas, ribojantis prieigą prie svetainės.

„Alexa“ įrankis atlieka svetainės SEO testą, kuris parodo, ar keli tikrintuvai gali pasiekti svetainę.

patikrinkite tikrintuvo prieigą prie svetainės

Seanso ID

  • Aprašas: seanso ID yra informacija svetainėje, naudojama lankytojo veiklai stebėti. Tai dažnai įtraukiama į URL. Šio tipo duomenų naudojimas gali neigiamai paveikti paieškos reitingus, nes paieškos variklių tikrintuvams kyla sunkumų suprantant seansų ID.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite URL su seanso ID, kuriuos reikia pašalinti.

Paieškos sistemų rinkodara

  • Aprašymas: naudodamiesi paieškos variklio rinkodara (SEM), galite pritraukti vartotojus į svetainę mokėdami už pasirodymą paieškoje. Svetainės turėtų naudoti paieškos sistemų rinkodarą mokėdamos už vartotojų pamėgtus ir su jų svetaine susijusius raktinius žodžius.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite svarbiausius raktinius žodžius , kurie padės klientui pritraukti vartotojus mokama paieška. Įtraukite populiarius ir palyginti nebrangius raktinius žodžius.

„Alexa“ svetainių auditas naudoja informaciją apie tikslinę svetainę ir raktinių žodžių duomenis, kad pateiktų potencialių raktinių žodžių, naudojamų SEM kampanijose, sąrašą. Raktiniai žodžiai taip pat apima:

  • Galimybė rezultatas (tai normos nuo raktažodžio galimybės gaminti rezultatai)
  • Užklausos populiarumo balas (įvertina, koks populiarus terminas yra vartotojams)
  • Konkursinį balą (tai rodo, kiek konkurencija yra už termino)

Tai leidžia pasirinkti geriausius būsimų mokamų kampanijų raktinius žodžius .

rasti mokamus raktinius žodžius su audito ataskaita

Nuorodos svetainėje

  • Aprašymas: Paieškos sistemos teikia pirmenybę svetainės puslapiams, kuriuose yra daugiau gaunamų nuorodų. Puslapis, į kurį dažnai nukreipia kiti puslapiai, turės didesnę paiešką. Svarbiuose puslapiuose turėtų būti daug nukreiptų į juos gaunamų nuorodų.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite svarbius puslapius, kuriuose nėra daug gaunamų nuorodų.

Mažas žodžių skaičius

  • Aprašymas: Tinklalapiai, kuriuose yra mažai žodžių, dažnai būna prastai išdėstyti paieškos rezultatuose. Puslapiai, kuriuose yra 300 ar daugiau žodžių, bus dažniau rodomi paieškoje.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite puslapių, kuriuos reikia peržiūrėti, kad būtų galima pridėti daugiau turinio, URL.

„Alexa“ įrankis patikrins puslapio SEO elementus ir pateiks ataskaitą apie puslapius, kuriuose yra mažai žodžių. Galite naudoti šį sąrašą norėdami nuspręsti, kuriems puslapiams reikia papildomo turinio.

rasti ploną turinį

Vaizdų aprašymai

  • Aprašymas: vaizdų aprašų naudojimas padeda optimizuoti tinklalapius SEO, nes jis prideda tekstą prie grafikos. Be aprašymų vaizdai negali būti tikrinami paieškos sistemose. Teksto pridėjimas padeda pagerinti puslapio SEO autoritetą.
  • Kliento veiksmų planas: išvardykite svetainės puslapius su vaizdais, kuriuose nėra vaizdų aprašų.

„Alexa“ audito įrankis sukuria ataskaitą su puslapiais, kuriuose nėra vaizdų aprašų. Čia rodomi vaizdai, kuriuose trūksta aprašymų kiekviename puslapyje.

trūksta vaizdų aprašymų

Greičio analizė

  • Aprašymas: laikas, kurio reikia svetainei ir tinklalapiui įkelti, daro įtaką jos gebėjimui gerai veikti SEO srityje. Puslapiai, kurių apkrovos greitis yra lėtas, gali būti reitinguojami žemiau nei puslapiai, kurių apkrovos greitis didesnis.
  • Kliento veiksmų planas: įtraukite kliento ir jo konkurentų svetainių greičio analizę. Išvardykite būdus, kaip pagerinsite puslapio įkėlimo greitį.

Nesaugios formos

  • Aprašymas: Svetainės, kurios prašo saugios informacijos iš vartotojų, turėtų naudoti saugų ryšį („https“). Be šio saugaus ryšio kiti gali perimti vartotojų informaciją, pvz., El. Laiškus ir slaptažodžius.
  • Kliento veiksmų planas: Patarkite klientui, jei jis turi SSL sertifikatą. Jei jie to nepadaro, apibūdinkite planą, kaip jį pridėti.

Metaduomenys

  • Aprašymas: HTML žymos svetainėje gali dalytis informacija apie programinę įrangą, naudojamą kuriant svetainę. Ši informacija gali padėti kam nors užpulti ar pažeisti svetainę. Svarbu pašalinti šias žymas, kad apsaugotumėte svetainę nuo kenkėjiškų vartotojų.
  • Kliento veiksmų planas: SEO audito ataskaitoje pateikite svetainės puslapius su metaduomenimis, kurie gali atskleisti svetainę įsilaužėliams.

Žiniatinklio analizė

  • Aprašymas: Nuolat vertinant, analizuojant ir tobulinant svetainę reikalinga analizė. Svetainėje turėtų būti kodas, kuris renka analitinę informaciją kiekviename svetainės puslapyje. Be šio kodo sunku pamatyti svetainės lankomumo statistiką , nustatyti svetainės našumą ir sukurti svetainės tobulinimo planus.
  • Kliento veiksmų planas: nurodykite, ar stebima analizė, kuriuose puslapiuose trūksta kodų ir ar reikia įdiegti analizės kodą.

„Alexa“ svetainės audito ataskaitoje pranešama, jei trūksta kodo.

patikrinkite, ar nėra analizės

Socialinis dalijimasis

  • Aprašymas: prie svetainės galima pridėti žymas, kad vartotojai galėtų lengviau dalytis puslapiais ir įrašais per socialinę žiniasklaidą. Kadangi puslapiuose, kurie turi daug bendrinimų socialinėje žiniasklaidoje, gali būti geriau atlikti paiešką, svarbu turėti įrankius, kurie palengvintų bendrinimą iš svetainės.
  • Kliento veiksmų planas: nurodykite, ar yra socialinio bendrinimo žymų, kuriuose puslapiuose trūksta žymų ir ar jums reikia įdiegti socialinių tinklų bendrinimo žymas.

Nuorodos iš populiariausių svetainių

  • Aprašymas: kai populiariose svetainėse pateikiama nuoroda į trečiųjų šalių svetaines, tai pagerina SEO autoritetą. Kuo daugiau aukšto rango svetainių nukreipia į svetainę, tuo geriau ji veiks paieškoje. Norite ir turite daug svetainių, kad galėtumėte susieti su savo svetaine.
  • Kliento veiksmų planas: nurodykite, kiek svetainių šiuo metu susieja su kliento svetaine. Taip pat įtraukite planą, kaip patobulinti šį skaičių ir gauti papildomų svetainių, kurias galima susieti su kliento svetaine.

Peržiūrėdami kiekvieną iš „Alexa“ ataskaitoje pateiktų SEO veiksnių, galite įvertinti kliento svetainės būseną ir sukurti patobulinimų planą.

Taip pat galite sukurti SEO audito ataskaitą, kad sukurtumėte pasitikėjimo santykių su klientais pagrindą. Informacija parodo klientams, kad naudojatės „ white hat“ SEO taktika, kuri nėra susijusi su „Google“ žaidimu. Jame apibūdinamas jūsų strateginis veiksmų planas – jis moko klientus, todėl dirbdami su jumis jie jaučiasi pasitikintys savimi.