Kas yra seo optimizacija ( Veikia ir Dabar 2021m.)

Šis vadovas bus pažintis su paieškos sistemų optimizavimu (SEO) ir labai svarbia taktika nukreipiant srautą į jūsų svetainę.

Šiame vadove sužinosite:

  1. Kas yra SEO ir kodėl tai svarbu?
  2. SEO raktinių žodžių tyrimas ir taikymas pagal raktinius žodžius
  3. Geriausia puslapio optimizavimo praktika

 

Pradėkime!

1. Kas yra SEO ir kodėl tai svarbu?

Paieškos sistemos optimizavimas yra tinklalapių ir jų turinio optimizavimo procesas, kad vartotojai galėtų lengvai juos rasti pagal jūsų svetainę atitinkančių terminų. SEO terminas taip pat apibūdina procesą, kaip interneto svetaines lengviau rasti paieškos sistemų indeksavimo programinei įrangai, vadinamai „tikrintuvais“, rasti, nuskaityti ir indeksuoti jūsų svetainę.

Nors SEO sąvoka yra gana paprasta, daugeliui SEO naujokų vis dar kyla klausimų dėl specifikos, tokių kaip:

  • Kaip „optimizuoti“ savo ar įmonės svetainę paieškos sistemoms?
  • Kaip žinoti, kiek laiko praleisti SEO?
  • Kaip atskirti „gerą“ SEO patarimą nuo „blogo“ ar žalingo SEO patarimo?

Bene svarbiausias paieškos sistemų optimizavimo aspektas yra tai, kaip iš tikrųjų galite panaudoti SEO, kad pritrauktumėte daugiau tinkamo srauto, potencialių klientų ir pardavimų jūsų verslui.

Kodėl jums turėtų rūpėti SEO?

Kiekvieną dieną internete atliekama milijardai paieškų. Tai reiškia didžiulį kiekį specifinio, labai tikslaus srauto .

Daugelis žmonių ieško konkrečių produktų ir paslaugų, norėdami sumokėti už šiuos dalykus. Žinoma, kad šios paieškos yra  komercinės , ty  jos savo paieškoje aiškiai nurodo, kad nori įsigyti ką nors, ką siūlote jūs .

 

seo gruntas

Paieškos užklausa, pvz., „Noriu nusipirkti automobilį“, rodo aiškų komercinį tikslą

Žmonės ieško bet kokių dalykų, tiesiogiai susijusių su jūsų verslu. Be to, jūsų perspektyvos taip pat ieško įvairiausių dalykų, kurie yra tik laisvai susiję su jūsų verslu. Tai suteikia dar daugiau galimybių užmegzti ryšį su tais žmonėmis ir padėti atsakyti į jų klausimus, išspręsti jų problemas ir tapti jiems patikimu šaltiniu.

Ar labiau tikėtina, kad gausite valdiklius iš patikimo šaltinio, kuris pasiūlė puikią informaciją kiekvieną iš paskutinių keturių kartų, kai kreipėtės į „Google“ pagalbos iškilus problemai, ar žmogaus, apie kurį niekada negirdėjote?

Kas iš  tikrųjų  veikia skatinant SEO srautą iš paieškos sistemų?

Svarbu pažymėti, kad „Google“ yra atsakinga už didžiąją dalį paieškos sistemų srauto pasaulyje. Tai gali skirtis įvairiose pramonės šakose, tačiau tikėtina, kad „Google“ yra dominuojanti žaidėja paieškos rezultatuose, kuriuose norėtų būti rodoma jūsų įmonė ar svetainė, tačiau šiame vadove aprašyta geriausia praktika padės jums nustatyti savo svetainę ir jo turinį taip pat reitinguoti kituose paieškos varikliuose.

 

išmokti seo pagrindų

„Google“ dominuoja tarp paieškos sistemų, tačiau nemiegokite tokiose svetainėse kaip „Yahoo“ ir „Bing“

Taigi, kaip „Google“ nustato, kuriuos puslapius grąžinti atsakydama į tai, ko žmonės ieško? Kaip pritraukti visą šį vertingą srautą į savo svetainę?

„Google“ algoritmas yra labai sudėtingas, tačiau aukšto lygio:

  • „Google“ ieško puslapių, kuriuose būtų  aukštos kokybės, susijusios informacijos,  susijusios su ieškovo užklausa.
  • „Google“ algoritmas nustato aktualumą „tikrindamas“ (arba skaitydamas) jūsų svetainės turinį ir įvertindamas (algoritmiškai), ar tas turinys yra susijęs su tuo, ko ieško ieškovas, atsižvelgdamas į jame esančius raktinius žodžius ir kitus veiksnius (žinomus kaip „reitingavimo signalai“). .
  • „Google“ nustato „kokybę“ įvairiomis priemonėmis, tačiau svetainės nuorodų profilis – kitų svetainių, nukreipiančių į puslapį ir visą svetainę, skaičius ir kokybė, yra vienas iš svarbiausių.

„Google“ algoritmas vis dažniau vertina papildomus reitingavimo signalus, kad nustatytų svetainės reitingą, pavyzdžiui:

  • Kaip žmonės sąveikauja su svetaine (ar jie randa reikiamą informaciją ir lieka svetainėje, ar „sugrįžta“ atgal į  paieškos puslapį  ir spusteli kitą nuorodą? Arba jie tiesiog ignoruoja jūsų sąrašą paieškos rezultatuose ir niekada paspaudimas?)
  • Svetainės  įkėlimo greitis  ir „patogumas mobiliesiems“
  • Kiek unikalaus turinio yra svetainėje (palyginti su „plonu“ ar dubliuotu, mažos vertės turiniu)

Yra šimtai reitingavimo veiksnių, į kuriuos „Google“ algoritmas atsižvelgia reaguodamas į paieškas, o „Google“ nuolat atnaujina ir tobulina savo procesą, siekdama užtikrinti geriausią įmanomą vartotojo patirtį.

 

2. SEO raktinių žodžių tyrimas ir taikymas pagal raktinius žodžius

Pirmasis paieškos sistemos optimizavimo žingsnis yra nustatyti, kam iš tikrųjų optimizuojate. Tai reiškia, kad reikia  identifikuoti terminus, kurių ieško žmonės, dar vadinamus „raktiniais žodžiais“  , kuriuos norite, kad jūsų svetainė reitinguotų paieškos sistemose, tokiose kaip „Google“.

Pvz., Galbūt norėsite, kad jūsų valdiklių įmonė būtų rodoma, kai žmonės ieško „valdiklių“, o galbūt, kai įves tokius dalykus kaip „pirkti valdiklius“. Žemiau pateiktame paveikslėlyje parodyta paieškos apimtis arba numatomas konkrečio termino paieškų skaičius per tam tikrą laikotarpį:

 

SEO raktinių žodžių paieškos apimtis

SEO raktinių žodžių stebėjimas įvairiais laikotarpiais

Yra keli pagrindiniai veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti nustatant raktinius žodžius, pagal kuriuos norite taikyti savo svetainėje:

  • Paieškos apimtis  – pirmiausia reikia atsižvelgti į tai, kiek žmonių iš tikrųjų ieško duoto raktinio žodžio. Kuo daugiau žmonių ieško raktinio žodžio, tuo didesnę potencialią auditoriją galite pasiekti. Ir atvirkščiai, jei niekas neieško raktinio žodžio, nėra auditorijos, kuri galėtų rasti jūsų turinį per paiešką.
  • Aktualumas  – terminas gali būti dažnai ieškomas, tačiau tai dar nereiškia, kad jis yra svarbus jūsų perspektyvoms. Raktinio žodžio svarba arba ryšys tarp svetainės turinio ir vartotojo paieškos užklausos yra esminis reitingavimo signalas.
  • Konkurencija  – didesnio paieškos apimties raktiniai žodžiai gali pritraukti nemažai srauto, tačiau konkurencija dėl aukščiausios kokybės padėties paieškos sistemų rezultatų puslapiuose gali būti intensyvi.

Pirmiausia turite suprasti, kas yra jūsų potencialūs klientai ir ko jie greičiausiai ieškos. Iš ten turite suprasti:

  • Kokie dalykai juos domina?
  • Kokių problemų jie turi?
  • Kokią kalbą jie naudoja apibūdindami savo dalykus, naudojamus įrankius ir pan.?
  • Iš ko dar jie perka daiktus?

Atsakę į šiuos klausimus, turėsite pradinį galimų raktinių žodžių ir domenų „pradinį sąrašą“, kuris padės rasti papildomų raktinių žodžių idėjų ir apims paieškos apimties ir konkurencijos metriką.

Paimkite pagrindinių būdų, kuriuos jūsų potencialūs klientai ir klientai apibūdina, ką jūs darote, sąrašą ir pradėkite juos įvesti į raktinių   žodžių įrankius, pvz., Pačios „ Google“ raktinių žodžių įrankį arba tokių įrankių kaip „  WordStream“ raktinių žodžių įrankio :

 

wordstream SEO raktinių žodžių įrankis

„WordStream“ nemokamas raktinių žodžių įrankis, skirtas SEO

Be to, jei jau turite svetainę, greičiausiai jau sulauksite srauto iš paieškos sistemų. Tokiu atveju galite naudoti kai kuriuos savo raktinių žodžių duomenis, kad suprastumėte, kurie terminai skatina srautą (ir pagal kuriuos galėtumėte šiek tiek geriau įvertinti).

Deja, „Google“ nustojo teikti daug informacijos apie tai, ko žmonės ieško, analizės teikėjams. „Google“ kai kuriuos iš šių duomenų pateikia savo nemokamoje „Webmaster Tools“ sąsajoje (jei dar nesate sukūrę paskyros, tai yra labai vertingas SEO įrankis ieškant paieškos užklausos duomenų ir nustatant įvairias technines SEO problemas).

Skyrę laiko suprasti savo perspektyvas, pažvelgę ​​į raktinius žodžius, pritraukiančius srautą į konkurentus ir susijusias svetaines, ir į terminus, nukreipiančius srautą į savo svetainę, turite dirbti, kad suprastumėte,  kuriuos terminus galite įsivaizduoti rangas už  ir  kur geriausia galimybės iš tikrųjų slypi .

Santykinio raktinio žodžio konkurencijos nustatymas gali būti gana sudėtinga užduotis. Labai aukštame lygyje turite suprasti:

  • Kiek patikimos ir autoritetingos (kitaip tariant: kiek nuorodų gauna visa svetainė ir kiek kokybiškos, patikimos ir tinkamos yra tos susiejančios svetainės?), Yra visos kitos svetainės, kurios varžysis dėl reitingo tuo pačiu terminu.
  • Kaip jie gerai suderinti su pačiu raktiniu žodžiu (ar jie puikiai atsako į šio ieškovo klausimą)
  • Kiek populiarus ir autoritetingas yra kiekvienas  atskiras puslapis  tame paieškos rezultate (kitaip tariant: kiek nuorodų turi pats puslapis ir kiek kokybiškos, patikimos ir tinkamos yra tos susiejančios svetainės?)

Galite pasinerti giliau į raktinių žodžių konkurencingumo nustatymo procesą, naudodami „WordStream“ įkūrėjo  Larry Kim konkurencinio indekso formulę .

 

3. SEO optimizavimas puslapyje

Kai turėsite raktinių žodžių sąrašą, kitas žingsnis iš tikrųjų yra tikslinių raktinių žodžių įtraukimas į jūsų svetainės turinį. Kiekvienas jūsų svetainės puslapis turėtų būti nukreiptas į pagrindinį terminą ir susijusių terminų „krepšelį“. Puikiai optimizuoto puslapio apžvalgoje Randas Fishkinas siūlo gražų vaizdą, kaip atrodo gerai (arba puikiai) optimizuotas puslapis:

 

puikiai SEO optimizuotas puslapis

„Puikiai optimizuotas puslapis“ (per „Moz“)

Pažvelkime į keletą kritinių, pagrindinių puslapio elementų, kuriuos norėsite suprasti galvodami apie tai, kaip pritraukti paieškos sistemos srautą į savo svetainę:

Pavadinimo žymos

Nors „Google“ stengiasi geriau suprasti tikrąją puslapio reikšmę ir vis dar vertinga pabrėžti (ir net bausti) agresyvų ir manipuliuojantį raktinių žodžių naudojimą, įskaitant terminą (ir susijusius terminus), kuriuos norite reitinguoti savo puslapiuose. Ir vienintelė paveikiausia vieta, kurią galite įdėti savo raktiniam žodžiui, yra jūsų puslapio pavadinimo žyma.

Pavadinimo žyma  nėra  pagrindinė jūsų puslapio antraštė. Antraštė, kurią matote puslapyje, paprastai yra H1 (arba galbūt H2) HTML elementas. Pavadinimo žyma yra tai, ką galite pamatyti pačioje naršyklės viršuje, ir ją užpildo jūsų puslapio šaltinio kodas metažymėje:

 

SEO pavadinimų žymos

Pavadinimo žyma atitinka natūralios rezultatų antraštę: padarykite ją spustelėjamą

Pavadinimo žymos, kurią rodys „Google“, ilgis skirsis (tai priklauso nuo taškų, o ne nuo simbolių skaičiaus), tačiau paprastai 55–60 simbolių yra gera nykščio taisyklė. Jei įmanoma, norite naudoti savo raktinį žodį ir, jei tai galite padaryti natūraliai ir įtikinamai, pridėkite keletą susijusių modifikatorių ir aplink šį terminą. Nepamirškite: pavadinimo žyma dažnai bus tokia, kurią ieškantysis matys jūsų puslapio paieškos rezultatuose. Tai yra „antraštė“ natūralios paieškos rezultatuose, todėl taip pat norite atsižvelgti į  tai, kiek spustelėjama jūsų pavadinimo žyma  .

Meta aprašymai

Nors pavadinimo žyma iš tikrųjų yra jūsų paieškos įrašo antraštė, meta aprašymas (kitas meta HTML elementas, kurį galima atnaujinti jūsų svetainės kode, bet nematote tikrame puslapyje) iš tikrųjų yra papildoma jūsų svetainės skelbimo kopija. „Google“ naudojasi tam tikromis laisvėmis, atsižvelgdama į tai, ką jie rodo paieškos rezultatuose, todėl jūsų meta aprašymas ne visada gali būti rodomas, tačiau jei turite įtikinamą savo puslapio aprašymą, dėl kurio ieškantys žmonės greičiausiai spustelės, galite smarkiai padidinti srautą. (Atminkite: rodymas paieškos rezultatuose yra tik pirmas žingsnis! Vis tiek turite priversti ieškotojus ateiti į jūsų svetainę ir iš tikrųjų atlikti norimus veiksmus.)

Štai realaus pasaulio meta aprašymo, rodomo paieškos rezultatuose, pavyzdys:

 

SEO pagrindai meta aprašymai

Meta aprašymai = SEO „skelbimų kopija“

Kūno turinys

Tikrasis paties jūsų puslapio turinys, be abejo, yra labai svarbus. Skirtingų tipų puslapiuose bus skirtingi „darbai“ – jūsų kertinis turinio turtas , į kurį norite susieti daug žmonių, turi būti labai skirtingas nei jūsų palaikomasis turinys, kurį norite užtikrinti, kad vartotojai greitai surastų ir gautų atsakymą. Be to, „Google“ vis labiau teikia pirmenybę tam tikro tipo turiniui, o kai kuriate bet kurį savo svetainės puslapį, turėtumėte nepamiršti kelių dalykų:

  • Storas ir unikalus turinys – Žodžių skaičiaus atžvilgiu nėra stebuklingo skaičiaus, ir jei jūsų svetainėje yra keli puslapiai turinio su sauja iki pora šimtų žodžių, jūs nepateksite iš gerų „Google“ malonių, tačiau apskritai naujausi „Panda“ atnaujinimai ypač naudingas ilgesniam, unikaliam turiniui. Jei turite daug (pagalvokite apie tūkstančius) itin trumpų (50–200 žodžių turinio) puslapių arba daug dubliuoto turinio, kuriame niekas nesikeičia, išskyrus puslapio pavadinimo žymą ir pasakykite teksto eilutę, tai gali sukelti problemų. Pažvelkite į visą savo svetainę: ar didelė jūsų puslapių dalis yra plona, ​​dubliuota ir mažos vertės? Jei taip, pabandykite nustatyti būdą, kaip „sutirštinti“ tuos puslapius, arba patikrinkite analizę, kad sužinotumėte, kiek srauto jie gauna,
  • Įtraukimas  – „Google“ vis labiau svarsto įsitraukimo ir  vartotojo patirties metriką  . Tai galite paveikti įsitikinę, kad jūsų turinys atsakys į klausimus, kuriuos ieško, kad jie greičiausiai liktų jūsų puslapyje ir bendrautų su jūsų turiniu. Įsitikinkite, kad jūsų puslapiai greitai įkeliami ir neturi dizaino elementų (pvz., Pernelyg agresyvių skelbimų virš turinio), kurie greičiausiai išjungtų ir išsiųstų ieškotojus.
  • „Dalijimasis“  – ne kiekvienas jūsų svetainės turinys bus susietas ir bendrinamas šimtus kartų. Bet tuo pačiu būdu norite būti atsargūs ne sukti didelius kiekius puslapių, kurie turi ploną turinį, jūs norėsite apsvarstyti, kuris greičiausiai būtų akcijos ir nuorodą į naujus puslapius kuriate savo svetainę  , prieš jums įdiegti juos . Turėdami didelius puslapių kiekius, kurie,  tikėtina, nebus dalijami  ar su kuriais nebus susieta, šie puslapiai nebus gerai reitinguojami paieškos rezultatuose ir nepadės sukurti gero visos jūsų svetainės vaizdo paieškos varikliams. .

Alt atributai

Tai, kaip pažymite vaizdus, ​​gali turėti įtakos ne tik paieškos sistemų suvokiamam jūsų puslapiui būdui, bet ir tam, kiek paieškos srauto sukuria jūsų svetainė. „Alt“ atributas yra HTML elementas, leidžiantis pateikti alternatyvią informaciją apie vaizdą, jei vartotojas negali jos peržiūrėti. Jūsų vaizdai laikui bėgant gali sulūžti (failai ištrinami, vartotojams sunku prisijungti prie jūsų svetainės ir pan.), Todėl naudingo vaizdo aprašymas gali būti naudingas iš bendro naudojimo požiūrio. Tai taip pat suteikia jums dar vieną galimybę – ne jūsų turinyje – padėti paieškos sistemoms suprasti, apie ką yra jūsų puslapis.

Nenorite „raktinių žodžių dalykų“ įdėti į pagrindinį raktinį žodį ir visus įmanomus jo variantus į „alt“ atributą. Tiesą sakant, jei jis natūraliai netelpa į aprašymą, čia visiškai neįtraukite savo tikslinio raktinio žodžio. Tik nepamirškite atributo „alt“ ir pabandykite išsamiai, tiksliai apibūdinti vaizdą (įsivaizduokite, kad aprašote jį niekam nematančiam žmogui – tam jis ir skirtas!).

Natūraliai rašydami apie savo temą, išvengsite per didelio optimizavimo filtrų (kitaip tariant: neatrodo, kad bandote apgauti „Google“ reitinguodami savo puslapį pagal jūsų tikslinį raktinį žodį) ir jūs suteikiate sau geresnė galimybė įvertinti vertingus  modifikuotus „ilgos uodegos“ variantus  jūsų pagrindinėje temoje.

URL struktūra

Jūsų svetainės URL struktūra gali būti svarbi tiek stebėjimo požiūriu (galite lengviau segmentuoti duomenis ataskaitose, naudodami segmentuotą, logišką URL struktūrą), tiek bendrinamumo požiūriu (trumpesnius, aprašomuosius URL lengviau nukopijuoti ir įklijuoti, ir jie būna klaidingi nukirpti rečiau). Vėlgi: nedirbkite tam, kad įstrigtumėte kuo daugiau raktinių žodžių; sukurkite trumpą aprašomąjį URL.

Be to: jei nereikia, nekeiskite savo URL. Net jei jūsų URL nėra „gražūs“, jei nemanote, kad jie daro neigiamą poveikį vartotojams ir apskritai jūsų verslui, nekeiskite jų, kad labiau orientuotumėtės į raktinius žodžius, kad galėtumėte geriau „SEO“. Jei vis tiek turite pakeisti URL struktūrą, būtinai naudokite tinkamą (301 nuolatinis) peradresavimo tipą. Tai yra įprasta įmonių klaida, kai jie pertvarko savo svetaines.

Schema ir žymėjimas

Galiausiai, kai pasirūpinsite visais standartiniais puslapio elementais, galite apsvarstyti galimybę žengti dar vieną žingsnį ir padėti „Google“ (ir kitoms paieškos sistemoms, kurios taip pat atpažįsta schemą) suprasti jūsų puslapį.

Pagal schemos žymėjimą jūsų puslapis paieškos rezultatuose nebus rodomas aukščiau (šiuo metu tai nėra reitingavimo veiksnys). Tai suteikia jūsų įrašui papildomą „nekilnojamąjį turtą“ paieškos rezultatuose, kaip tai daro jūsų „ AdWords“ skelbimų plėtiniai  .

Kai kuriuose paieškos rezultatuose, jei niekas kitas nenaudoja schemos, galite gauti puikų paspaudimų rodiklio pranašumą dėl to, kad jūsų svetainė rodo tokius dalykus kaip reitingai, o kiti – ne. Kituose paieškos rezultatuose, kur visi naudoja schemą, atsiliepimai gali būti „stalo statymai“, o jūs galite pakenkti savo PR jų praleidę:

 

SEO schema

Pridėkite savo natūralių rezultatų daugiau nekilnojamojo turto pridėdami žymėjimą ir schemą

Yra įvairių tipų žymėjimas, kurį galite įtraukti į savo svetainę – greičiausiai tai netaikoma jūsų verslui, tačiau tikėtina, kad bent vienai žymėjimo formai bus taikoma bent jau kai kurie jūsų svetainės puslapiai.

Daugiau apie schemą ir žymėjimą galite sužinoti „  WordStream“ SEO schemos vadove .