Būdami turinio kūrėjai, daugiausia laiko skiriame nišoms ar sektoriams, kai turėtume kurti turinį gentims. Pirmą kartą apie gentų sampratą perskaičiau Setho Godino knygoje. SEO rašymas nuo tada visada įsitikinu, kad mano turinys yra patrauklus konkrečiai ir įtakingai genčiai, o ne nukreiptas į nišą. Yra daugybė pranašumų taikant gentis ir bent jau išmokus šią techniką įrankių rinkinys gali būti papildomas dar viena veiksminga priemone.
Daugeliu atžvilgių nišinė rinkodara yra senoji mokykla. Ši technika egzistuoja daugelį metų ir, nors kai kuri iš jų vis dar laiko vandenį, ji šiek tiek pašėlusi aplink kraštus.
Prieš tai parašiau straipsnį apie tai, kaip rasti įtaką turinčių žmonių nišoje, bet noriu parodyti, kaip jūs taip pat galite naudoti genčių sąvoką, kad pagerintumėte savo sugebėjimą atpažinti įtakingus asmenis ir turėtumėte daugiau galimybių įtikinti juos padėti jums išėjo. Taigi, užuot ieškoję influencerio nišoje, turime surasti svarbias gentis, įsiskverbti į jas ir nustatyti įtakotojus tose gentyse, kurios turi įtakos įgalinant mūsų paskelbtą turinį ir reklamuojant mūsų prekės ženklą.
Nišinė rinkodara
Dirbti nišose buvo puiku, kai dėmesys buvo sutelktas į raktinius žodžius, sukurta daugiau tinklalapių, optimizuotų pagal tuos raktinius žodžius, ir tada užmesta krūva nuorodų. Bet viskas labai pasikeitė, nes tai buvo viskas, ką jums reikėjo padaryti.
Nors ne visai dingo, dabar daugiau dėmesio skiriama žmonėms, o ne paieškos sistemoms. Tai gali būti geras dalykas, nes tai šiek tiek sujudina. Kai „Google“ didina šilumą dėl mechanizuotų ir užprogramuotų būdų, kaip padidinti jūsų reitingą, tai padeda elgtis labiau su žmogumi, o ne su „algo busting“.
Kitaip tariant, turėtume kurti turinį žmonėms, o ne algoritmą. Bet mes nesiorientuojame tik į visus, mes raktinių žodžių tyrimas organizuojame žmones į gentis, kad mūsų turinys būtų rodomas žmonėms, kurie greičiausiai atsakys į pranešimą.
Kas yra gentis?
Gentis yra grupė žmonių, susibūrusių pagal bendrą mąstyseną arba bendrą tikslų rinkinį. Jie yra žmonės, keliaujantys ta pačia kryptimi tuo pačiu greičiu. Nors jų gali būti daug, jie veikia kaip vienaskaitos esybė ir gali būti apibūdinami vienaskaita.
Gentis gali turėti išorinę išvaizdą, kuri atkreipia pradinį dėmesį, tačiau iš tikrųjų jas išskiria bendras mąstymas. Jie gali turėti panašų gyvenimo būdą, kultūrinę patirtį, grynąją vertę … ir pan. Jei analizuosime konkrečią gentį, tai bus geras pavyzdys, kaip atpažinti ir kaip bendrauti su gentimis.
MAMILŲ pakilimas
MAMILS (vidutinio amžiaus vyrų, turinčių likras) gentis gana lengvai pastebima dėl brangių dviračių, amžiaus, lyties ir dėl to, kad jie dėvi likras. Tai vyrai, kurie įpusėjus gyvenimo krizei renkasi du dviračio ratus, o ne tradicinius 4 sportinio automobilio ratus. Gentį apibūdina:
- Jų brangūs dviračiai, žymintys disponuojamas pajamas
- Susidomėjimas sveikata, senėjimo sulėtėjimas ir jų fizinė išvaizda
- Jiems nėra gėda dėvėti tvirtą odą, kartais ryškių spalvų likras
- Jie turi laiko, kad galėtų važiuoti dviračiais
- Vaidmenų modeliai pateikiami kaip Bradley Wigginsas ir Lance’as Armstrongas (taip, kai kuriems jis vis dar yra pavyzdys)
- Jie džiaugiasi diskusijomis apie dviračių technologijas, pavyzdžiui, iš kokios medžiagos pagamintas dviratis, ir pavarų sistemas
- Išsiaiškinti maršrutus, sudaryti ilgų žygių įrankių sąrašus.
- Socialinių tinklų naudojimas reklamuojant jų MAMIL įvaizdį ir užtikrinant, kad jų sekėjai žinotų, ką jie daro
Akivaizdu, kad jei esate dviračių nišoje, jau žinosite apie šią gentį ir galbūt vieną. Būtų prasminga prekiauti šia gentimi aktyviai dalyvaujant socialiniuose tinkluose disponuojamomis pajamomis.
Svarbu segmentuoti
Segmentuodami gentį, mes galime sutelkti dėmesį į aspektus, kurie gali būti peržengti, pavyzdžiui, MAMIL gentis tikriausiai domėtųsi tokiomis programėlėmis kaip „Fitbit“ ir „GoPro“. Jei esate kūno rengybos ar dalykėlių erdvėje, tai gali būti naudinga pereiti ir galite sukurti specialiai MAMIL skirtą turinį, kad turinys būtų labiau sutelktas. Kuo labiau paskelbtas turinys yra skirtas konkrečiai žmonių grupei, pavyzdžiui, MAMIL genties atstovams, tuo didesnė tikimybė, kad būsite apdovanoti socialiniais paminėjimais, nuorodomis ir svetaine. Tolesnis šios genties segmentavimas apims:
- Sportiniai drabužiai
- Dviračių atostogos
- Sporto traumos
- Dviračių, kelionių ir gyvybės draudimas
- Kreditas, norint įsigyti naują „Graphene“ dviratį
- Vyriški „klausimai“
Genties segmentavimas yra labai naudingas, nes tai suteikia mums daugiau turinio galimybių. Dauguma segmentų sutaps su kitomis gentimis, todėl naudinga pasirinkti tuos, kurie sutampa su daugeliu genčių, taip padidindami sukurto turinio potencialą.
Taip pat gali pasitaikyti jūsų sektoriaus sutapimas. Jei parduodate sporto prekes, sportinę madą ir pan., Būtų naudinga sukurti turinį, kuris tarnautų tiek jūsų, tiek „Mamil“ genčiai. Net vadinamosios nuobodžios pramonės šakos, tokios kaip draudimas ir kreditas, gali sutapti. Kiekviena gentis gali sutapti su tema, su kuria dirbate.
Kai segmentuojate gentį, ieškote galimybių peržengti turinį. Nustatant gentis, kurios natūraliai sutampa su jūsų leidybos tikslais, tai suteikia jums tikslinę rinką, kurią galite paskelbti.
Jei vykdytumėte nišinę rinkodarą, sutelktumėte dėmesį į raktinius žodžius, kurių ieškotų žmonės, o ne į pačius žmones. Radę raktinius žodžius, vis tiek turite susirasti žmones, o daugumoje nišinių strategijų procesai yra prasti identifikuoti, bendrauti ir daryti įtaką genčiai.
Kad galėtumėte bendrauti ir daryti įtaką genčiai, turite atsižvelgti į daugelį aspektų, apibrėžiančių juos kaip narius. Turite išmokti kalbėti jų kalba ir vaikščioti tarp jų. Tai darote skaitydami tai, ką jie skaitė, klausydamiesi tų pačių tinklalaidžių, žiūrėdami tuos pačius „Youtube“ klipus. Senas tvirtas interneto forumas yra tinkama vieta daugeliui šių tyrimų, nes forumus paprastai naudoja kietasis branduolys arba vidinis genties ratas.
Naudodamiesi interneto forumu galite greitai sužinoti, kurie žmonės buvo šalia, ir atstovauti patyrusiems ir įtakingiems balsams.
Bus subjektų, apibrėžiančių gentį, jie gali būti ginčytini ir yra puikūs diskusijų taškai gentyje. Pavyzdžiui, dviratininkai turės bendrą tvirtą nuomonę apie saugumą viešuose keliuose ir priešingus požiūrius, pavyzdžiui, kokio tipo pavarų sistema yra geriausia. Pasirinkimas, į kurias gentis bus galima nukreipti, gali būti pats savaime menas, tačiau jei internete sudarysite sąrašą aktyviausių genčių, kurių pajamos yra geros ir kurios yra fanatikai. Tada galite juos persijoti, kad pastebėtumėte sritis, kurios sutampa.
Pavyzdžiui, vonios įranga ir vidutinio amžiaus dviratininkas. Jūs manote, kad nedaug sutampa. Tačiau vonios kambario įranga patenka į visur esančio gaminio etiketę. Kiekvienas žmogus tam tikru momentu naudoja vonios kambario furnitūrą, be to, jie daro konkrečius dalykus, ir tai paprasčiausias būdas išspręsti problemas, kurias vidutinio amžiaus dviratininkas gali išspręsti naudodamas vonios kambario įrangą.
- Kaip rasti geriausią priedą purvinam dviračiui valyti
- Kiek kainuoja stiprus dušas, kuris masažuos mano raumenis po ilgo važiavimo
- Ar galiu gauti šildomą rankšluosčių džiovintuvą, kuris išdžiovintų mano likros šortus.
Tokiems sutapimams nebus daug dalykų, kurie galėtų kurti turinį, tačiau jų visada bus. Kitos visur esančios sritys, apie kurias žmonėms sunku sukurti turinį, yra:
- Draudimas
- Apskaita
- Santechnika
- Laiko planavimas
Ir daugelio kitų, raktas į puikių turinio idėjų kūrimą šiuose dalykuose yra ne tik galvoti apie temą, bet ir apie persidengimą su gentimi. Kai pradėsite sutelkti dėmesį į konkrečią gentį, idėjos kils.
Toliau naudokime „Mamil“ gentį, bet bet kas veiktų. Akivaizdu, kas domintų dviratininkų gentį dėl draudimo, tačiau tai kelia ir kelių eismo saugumo aspektą, kuris labai domina dviratininką. Taip pat klausimai, susiję su dviračių draudimu ir tuo, kad dviratis nėra pavogtas. Taigi straipsnis apie „Dešimt geriausių spynų, naudojamų norint sustabdyti dviračio vagystę“ būtų puikus draudimo ir dviračių transporto priemonių sutapimas. Žinoma, jūs įsitikintumėte, kad draudimo klientas turėtų dviračių draudimo polisą, kurį galėtų parduoti tokio straipsnio gale. Apskaitos srityje daugelis dviratininkų yra savarankiškai dirbantys arba turi tam tikrų mokesčių poreikių, kuriems reikalingas buhalteris, taip sukuriant naudingą sutapimą, kur galima sukurti turinį.
- Kaip galiu nurašyti savo kitą dviračio pirkimą mokesčiu
- Ar dviratininkai turėtų mokėti kelių mokestį
- Jei važiuoju dviračiu į darbą, ar galiu reikalauti išlaidų
Santechnika, mes padengėme tai vonios kambario furnitūra ir, kadangi santechnika yra platesnė tema, turėtų būti lengviau rasti daugiau sutampančių dalykų.
Laiko planavimas
Rašytojui įdomesnė tema, kurianti turinį, nes mes visada sprendžiame laiko planavimo, terminų ir tt klausimus. Tačiau dviratininkų gentis, ypač vidutinio amžiaus dviratininkų gentis, turi tam tikrų specifinių interesų. Kadangi jie yra suinteresuoti pasinaudoti ribomis ir yra labai suinteresuoti statistika ir laikais, turinį galima sukurti:
- Dešimt geriausių mobiliųjų programų, skirtų dviračių maršrutams optimizuoti
- Kaip išlaikyti motyvaciją naudojant nustatytą tvarką
- Kaip suplanuoti dviejų savaičių kelionę kalnų dviračiais Anduose
Apibendrinant
Naudokite genties rinkodarą, kad rastumėte sutampančių dalykų su savo leidybos ar turinio rinkodaros strategija. Peržiūrėkite įtakingų genčių, radusių sutampančias sritis, sąrašą. Jei jūsų tema yra visur, rasite daug. Tapimas draugais su gentimi taip pat reiškia, kad jie turi tavo nugarą ir padės sprendžiant paaukštinimo klausimus.