Gyvenimo laikas

Panašu, kad skaitmeninės rinkodaros bendruomenė ėmė veržtis dėl „sustabdymo laiko“. Forumuose, tinklaraščiuose ir socialiniuose tinkluose kyla daug diskusijų, ar tai vienas iš paieškos sistemų reitingavimo signalų. Ar jums tai turėtų rūpėti? Turime pripažinti, kad šiais laikais tampa vis svarbiau suprasti savo vartotojus. Dėl to paieškos sistemų optimizavimas yra toks įdomus. Turi prisitaikyti, turi nuolat keistis.Tačiau „sustabdymo laikas“, atrodo, sukelia šiek tiek painiavos net tarp SEO specialistų. Atrodo, kad nuomonės apie tai, ar ji tikrai svarbi reitingavimui, yra nevienoda. Kai kurie sako, kad tai kritiška ir nereikėtų to nepastebėti, tačiau ne visi sutinka su šiuo įsitikinimu. Jei tai reitingavimo veiksnys, tai reiškia, kad visi turėtų suskubti jį optimizuoti, kad gautų kuo daugiau naudos. Pažiūrėkime, kas tai yra iš tikrųjų ir ką apie tai taip pat sako paieškos sistemų atstovai.

 

Gyvenimo laiko reitingavimo faktorius ar ne

 

Tikslios gyvenimo trukmės reikšmė yra labai nerami. Tai, ką bandėme padaryti, yra šiek tiek išaiškinti temą ir SEO rašymas visam laikui išaiškinti viską, ką reikia žinoti apie gyvenimo laiko duomenis ir jų įtaką jūsų verslui.

 

  1. Kas yra laukimo laikas? 
  2. Ar galite išmatuoti pristabdymo laiką „Google Analytics“?
  3. Ar sustabdymo laikas yra „Google“ reitingo faktorius?
  4. Ar viešnagės laikas yra „Bing“ reitingavimo faktorius?
  5. Ar „Laikas“ yra „Yahoo“ reitingavimo faktorius?
  6. Ar turėtumėte matuoti gyvenimo laiką?
    1. Galbūt pakeiskite atmetimo rodiklį
    2. Geras tinkamumo ir vartotojo ketinimų rodiklis
    3. Tai neveikia esant paprastoms klausimų užklausoms
    4. Tai neveikia gerai, kai ieškote konkretaus puslapio
  7. Žingsniai, skirti pagerinti pristabdymo laiką
    1. Pridėti aukštos kokybės turinį
    2. Taikykite pagal teisingus raktinius žodžius
    3. Pagerinkite puslapio įkėlimo laiką
    4. Naudokite vidinį susiejimą
    5. Turėkite gerą svetainės dizainą
    6. Pašalinkite kai kuriuos savo skelbimus
  8. Išvada

 

 

Kas yra laukimo laikas?

 

Paprastai tariant, sustabdymo laikas yra laikas, kuris praeina tarp vartotojo spustelėjimo ant paieškos rezultato ir grįžimo prie SERP.

 

Apskritai kalbant, laukimo laikas yra laikas, praleistas toje pačioje pozicijoje, srityje ar proceso etape. Tačiau, jei mes ieškome prastovos laiko apibrėžimo angliškame žodyne, mes iškart nukreipiame į rinkodaros industriją.

 

gyvenimo laiko apibrėžimas

 

Tai, kas mus domina, bando apibrėžti viešnagės laiką skaitmeninės rinkodaros nišos kontekste. Taigi, kas yra pristabdymo laikas raktinių žodžių tyrimas SEO kontekste?

 

Pristabdymo laikas yra vartotojo metrika, sujungianti vartotojo įsitraukimą, seanso trukmę ir SERP paspaudimų rodiklį.

 

Nors mes galime pasakyti, kad pristabdymo laikas yra panašus į seanso trukmę, atmetimo greitį ar „Pogo“ klijavimą, atrodo, kad pristabdymo laikas šiek tiek skiriasi. Tai daugiau atmetimo rodiklio ir metrikos vietoje sujungimas, kaip teigia daktaras Peteris J. Meyersas . Kadangi viešnagės laikas yra duomenų taškas, kuris nėra viešai prieinamas (tačiau vis tiek gali turėti įtakos svetainės reitingams), galime tik spėlioti apie koncepciją arba jos poveikį reitingams. Tačiau mes tikrai žinome, kad viešnagės laikas daro įtaką jūsų svetainei.

 

gyvenimo laiko iliustracija

Šaltinis: ahrefs.com

 

Paprasta „Google“ paieška apie sulaikymo laiką gali sukelti keletą sudėtingų sąvokų, pvz., Sulaikymo laiko radarą, užlaikymo laiko uždegimą ar sustabdymo laiko masių spektrometriją. Tačiau net ir dėl to, kad dėl sąvokos sudėtingumo mes negalime jums pasiūlyti tikslaus užlaikymo laiko apibrėžimo, turite žinoti, kad pristabdymo laikas sujungiamas, bet nėra lygus laikui jūsų svetainėje, seanso trukmei, SERP, PR, atmetimo rodiklis, išėjimo paspaudimas.

Ar galite išmatuoti pristabdymo laiką „Google Analytics“?

 

Pristabdymo laikas sujaudino SEO bendruomenes ir buvo pramonės naujienų antraštėse ir daugybėje tinklaraščių įrašų. Kadangi tai vis dar yra sąvoka, dėl kurios kyla daug painiavos, negalime tiksliai pasakyti, koks yra idealus gyvenimo laikas. Šiuo klausimu dar nėra parašyta jokių didelių duomenų tyrimų, net pradedančiųjų vadovo, kuris pasakytų, koks yra vidutinis gyvenimo laikas, kuris turėtų įtakos vienos svetainės reitingams. „Search Console“ („Google“ žiniatinklio valdytojo įrankiuose) nėra jokių konkrečių duomenų apie laukimo laiką (kol kas).

 

Ką galime padaryti, tai sekti vartotojo sąveiką su „Google Analytics“.

 

Norėdami visiškai suprasti sąvoką, pirmiausia turite žinoti, kad vartotojo patirtis, kuri prasideda spustelėjus vieną nuorodą SERP, gali apimti daugiau nei vieną puslapį. Tai ypač pasakytina apie, pavyzdžiui, internetines parduotuves. Prieš priimdamas sprendimą ar grįždamas į SERP, klientas paprastai pereina nuo nukreipimo puslapio į kitus vidinius puslapius. Pirmiausia turime suprasti keletą sąvokų, pvz., Laikas puslapyje, išėjimo rodiklis ir atmetimo rodiklis. Pasak „ Google“ , norėdami suprasti skirtumą tarp konkretaus puslapio išėjimo ir atmetimo rodiklių, turėkite omenyje šiuos dalykus:

 

  • Visų puslapio peržiūrų išėjimo rodiklis yra paskutinė sesijos dalis procentais .
  • Visų seansų, kurie prasideda nuo puslapio, atmetimo rodiklis yra procentinė dalis, kuri buvo vienintelė seanso sesija.
  • Puslapio atmetimo rodiklis pagrįstas tik seansais, kurie prasideda nuo to puslapio.

 

Kaip minėta anksčiau, išbuvimo laikas nėra tas pats, kas laikas vietoje ar atmetimo rodiklis, nes nuorodų kūrimas nėra tas pats, kas uždirbti. Tačiau įvertinus šią metriką sistemoje „Analytics“, galite susidaryti įspūdį apie savo naudotojų įsitraukimą.

 

Laikas svetainėje

 

„Analytics“ seanso trukmė

 

Laikas puslapyje arba seanso trukmė yra vidutinė laiko trukmė, kurią visi lankytojai praleidžia tam tikrame puslapyje. Iš esmės tai parodo, ar lankytojai iš tikrųjų leidžia laiką skaitydami ir (arba) sąveikaudami su jūsų turiniu. Kaip  minėjo Neilas Patelis ,   sustabdymo laikas yra metrika, apskaičiuojanti vartotojo įsitraukimą, laiką puslapyje ir paspaudimų rodiklį (PR) paieškos sistemos rezultatų puslapyje (SERP). Todėl žinoti apie sesijų trukmę jūsų svetainėje gali būti labai naudinga.

 

2 „Analytics“ seanso trukmė

 

Atmetimo rodiklis

 

Kitas painiavos šaltinis yra „atmetimo rodiklis“, kuris taip pat yra kitoks skaičius. Laiko trukmė galėtų derinti šias dvi trukmes ir atmetimo rodiklį. Kiti žmonės mano, kad „pogo“ klijavimas yra tas pats, kaip ir gyvenimo laikas. Sakykime taip: pasak interneto rinkodaros „Ninjas“ , atšokimas gali būti geras ar blogas. Jei lankytojas spustelėja paieškos rezultatą ir greitai grįžta į „Google“, tai yra labai blogas atmetimas. Tai mes vadiname pogo klijavimu. Kiti mano, kad PR tam įtakos neturi ir mes galime paveikti „Laiko laiką“ tik didindami „Puslapio laikas“ ir mažindami „Išėjimo rodiklį“. Trumpai tariant, žinant savo atmetimo rodiklius, tai gali padėti tik sužinoti daugiau apie sulaikymo laiką.

 

atmetimo rodiklio pavyzdys

 

 

 

Ar sustabdymo laikas yra „Google“ reitingo faktorius?

 

Iš viso to privaloma žinoti tai, kad „Google“ nori, kad ieškotojai būtų patenkinti pirmuoju paieškos rezultatu, kurį paspaudžia (idealiu atveju, rezultatas Nr. 1). Geriausia paieškos patirtis yra ta, kad ieškotojas iškart patenka į puslapį, kuriame yra visa ieškoma informacija, kad jie nespaudė grįžimo mygtuko, kad grįžtų į SERP ir ieškotų kitų alternatyvų. Per tiesioginį Q ir A srautą 2016 m. Kovo 23 d. „Google“ paieškos kokybės vyresnysis strategas Andrejus Lipatcevas atskleidė, kad reitingo veiksniai Nr. 1 ir 2 buvo nuorodos ir turinys . Pažvelkime atgal į tai, ką sakė Mattas Cuttsas dirbdamas „Google“:

 

Laikui bėgant neišvengiamai geriau suprasime, kas ką parašė ir kokia yra tikroji to turinio prasmė, nuorodoms bus skiriama mažiau dėmesio.

 

Teisingai. Panašu, kad kadangi „Google“ paieškos sistema geriau supras natūralią kalbą, nuorodos vaidins vis mažiau svarbų vaidmenį.

 

Bet kokia yra SEO ateitis, jei tai nėra nuorodos? Tai bus vartotojų įsitraukimas.

 

Ir kaip mes galime įvertinti vartotojo patirtį? Žinoma, matuojant gyvenimo laiką. Nesakome, kad ryšiai nėra itin svarbūs. Jie yra. Vis dėlto, be jokios abejonės, tarp „Google“ reitingavimo veiksnių svarbiausias vaidmuo tenka vartotojų patirčiai, kurią minėjo patys jų atstovai.

 

Norėdami geriau suprasti, ar „Google“, vertindama veiksnius, atsižvelgia į  sustabdymo laiką, ar ne, paimkime Briano Deano išsamų pavyzdį , susijusį su  jo tinklaraščio straipsniu. Straipsnis turėjo būti kuo geriau įvertintas pagal raktinį žodį „aukštos kokybės atgalinės nuorodos“. Ir taip, tiesiai į pirmąją „Google“ poziciją. Kol kas nieko keisto.

 

Tačiau minėtas straipsnis buvo vertinamas ne tik pagal „aukštos kokybės atgalines nuorodas“, bet ir pagal raktinį žodį „kaip pasiekti aukštą“. Kad ir kokia situacija buvo įdomi ir komiška, manome, kad autorius neketino varžytis dėl šio raktinio žodžio; vis dėlto ten buvo priskirta keistoms rekomendacijoms gauti aukštą, vartojant ar be narkotikų.

 

 

Kas nutiko toliau? Ar tas puslapis vis dar reitinguojamas pagal raktinį žodį „kaip pakilti“? Atsakymas yra neigiamas, o raktas į šį klausimą gali būti sulaikymo laikas. Kaip matote ekrano kopijoje, esančioje žemiau vidutinės straipsnio sesijos trukmės, mes kalbame apie labai mažai, palyginti su kitais panašiais puslapiais. Ir kodėl gi taip yra? Nes esame visiškai tikri, kad žmonės, ieškantys būdų, kaip pakilti į aukštį, nelabai domėjosi kokybiškomis atgalinėmis nuorodomis. Tai lėmė aukštą atmetimo rodiklį ir labai mažą puslapyje praleistą laiką. Ką veikė „Google“? Tai dramatiškai reitingavo šį puslapį pagal raktinį žodį „aukštas, kad pasiektum aukštą“. Ar buvimo laikas čia turėjo ką veikti? Mes tikime, kad taip.

 

kaip gauti didelę vidutinę sesijos trukmę

Šaltinis: https://www.youtube.com/watch?v=lyiikzjg9a0

 

Paklaustas, ar tiesa, kad „Google” svarsto pogo stick poveikį, taip pat PR, kai reitingavimo rezultatus, Gary Illyes, Google Webmaster tendencijos Analitikas sakė :

 

Paspaudimai apskritai yra labai triukšmingas signalas. Aš dirbau bandydamas padaryti stebėjimus iš paspaudimų duomenų. Tai tarsi Gordijaus mazgas. Kadangi yra daugybė žmonių, kurie kaso rezultatus ir bando gauti reitingo duomenis, ir dėl kokių nors priežasčių jie taip pat nusprendžia automatiškai spustelėti dalykus. Nuorodos. Tai tiesiog didžiulė netvarka. Kai turime kontroliuojamus eksperimentus, akivaizdu, kad turime žiūrėti į paspaudimų duomenis. Prieš pradedant reitingavimo pakeitimą, paprastai tai, ką darome, yra izoliuoti 1% vartotojų ir pateikti jiems modifikuotus paieškos rezultatus, modifikuotus naujuoju reitingavimo algoritmu ar algoritmo dalimi, ir pamatyti, kaip jiems patinka nauji rezultatai. Šiais atvejais mes ieškome ilgų paspaudimų, trumpų paspaudimų ir pan. Bet apskritai, kaip sakiau, tai didžiulė netvarka. Kalbant apie suasmeninimą, mums patinka naudoti paspaudimų duomenis, nes jie yra aiškesni.

 

Kadangi norėjome sužinoti daugiau apie viešnagės laiką, turėjome pažvelgti į kai kuriuos „Google“ patentus. Lengvai pastebėjome, kad reikia įdėti tam tikrų pastangų naudojant vartotojo apsilankymų trukmę kaip reitingavimo veiksnį. Kai kurie patentai yra tam tikrų puslapių reitingavimas pagal tam tikras paieškos užklausas, taip pat patentai, kuriuose atsižvelgiama į paspaudimo trukmę, kai variklis nustato domeno balą. Tai reiškia, kad viešnagės laikas taip pat gali turėti įtakos svetainės ar tam tikrų puslapių reitingui. Mes turime ypač įdomų patentą „   Scoring site quality“ , kuris apibūdina vartotojo apsilankymų trukmės gavimo procesą ir galime manyti, kad jis nurodo pristabdymo laiką.

Laiko, kuris praėjo tarp laiko, kurį vartotojas spustelėjo paieškos rezultatą, ir laiko, kurį vartotojas grįžo į paieškos rezultatų tinklalapį, matavimas.

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

 

Ar viešnagės laikas yra „Bing“ reitingavimo faktorius?

 

Duane’as Forresteris, kuris buvo „Bing“ vyresnysis projektų vadovas, yra atsakingas už tai, kad pirmą kartą paminėtų „Laiko laiką“ 2011 m. „Bing“ žiniatinklio valdytojo tinklaraštyje:

 

[Pristabdymo laikas yra laikas nuo laiko, kai vartotojas spustelėja mūsų paieškos rezultatą, ir tada, kai jis grįžta iš jūsų svetainės, pasakoja galimą istoriją. […] Minutė ar dvi yra gera, nes tai gali lengvai parodyti, kad lankytojas suvartojo jūsų turinį. Mažiau nei porą sekundžių galima vertinti kaip prastą rezultatą.

 

Kokybiškas pastatas yra svarbesnis nei tik pastato turinys. Jis taip pat priduria, kad yra dvi pagrindinės gero turinio priemonės: pirma yra vartotojas, o antra – pačios paieškos sistemos. Vartotojai turi pajusti, kad jūsų sukurtas turinys yra aukštos kokybės. Turite įsitikinti, kad jie įsitraukia į turinį, ir įsitikinkite, kad jums netrūksta signalinių ženklų, rodančių, kad kokybė nėra tokia, kokia manote. Lygiai taip pat, kaip grožis yra žiūrinčiojo akyje, lankytojo akyje – kokybė. Jei lankytojai jūsų svetainėje išbūna tik kelias sekundes ir jūs turite trumpą laiko praleidimo laiką, tai gali reikšti, kad turinys nesuvokia jų susidomėjimo.

 

Kalbant apie paieškos sistemas, tikrinimo programos daugeliu atvejų suvartos visą turimą turinį. Varikliai gali būti naudojami užuominoms apie jūsų turinio kokybę.

 

Ar jūs padarėte viską, kad puslapiai būtų indeksuojami ir vis tiek varikliai jų nepriims?

 

Tai rodo, kad puslapių kokybė gali būti prasta, kaip priduria Duane Forrester. Galite turėti puslapį, kuriame viskas atrodo puikiai ir siūloma įvairaus interaktyvumo, tačiau pats turinys nėra pakankamai geras. Pagalvokite apie labai dinamiškas svetaines, kuriose naudojamas turinys iš kitų šaltinių, pavyzdžiui, internetinės parduotuvės, kuriose naudojami įprasti produktų aprašymai. Unikalaus turinio trūkumas rodo žemą kokybę. Kai kuriate savo svetainę ar skelbiate turinį, pagalvokite apie tai taip:

 

Tikslas turėtų būti toks, kad lankytojui patekus į jūsų puslapį, turinys patenkintų visus jo poreikius, skatindamas kitą veiksmą likti su jumis. Jei jūsų turinys neskatins jų likti su jumis, jie išvyks.

 

 

Ar „Laikas“ yra „Yahoo“ reitingavimo faktorius?

 

Tai tikrai geras klausimas. Panašu, kad „Yahoo“ taip pat tiki, kad paspaudimai gali būti ydinga vartotojų įsitraukimo ir susidomėjimo metrika. Iš tikrųjų yra išsamus „Yahoo“ mokslininkų atliktas tyrimas apie viešnagės laiką ir jį galite rasti čia . Atrodo, kad jie tiki, kad tai yra geresnis rodiklis to, kas žmonėms patinka internete. Pasak „ Marketing Land“ , puslapio paspaudimai nereiškia tiek daug, kiek ten praleistas laikas. Taip yra dėl to, kad žmones gali apgauti spustelėjus jaukus antraštės arba jie gali atsitiktinai spustelėti puslapį prieš iš karto pakildami. Tyrimas, kurį atliko „Yahoo“, tvirtino, kad pristabdymo laikas yra „vartotojo pasitenkinimo rekomenduojamu turiniu tarpininkas ir papildo ar net pakeičia paspaudimais pagrįstus signalus“.

 

„Yahoo“ laiko laikas

 

Daugiau atradimų, kuriuos padarė „Yahoo“ mokslininkai Xing Yi, Liangjie Hong, Erheng Zhong, Nathan Nan Liu ir Suju Rajan:

 

  • Vartotojai turi mažiau laiko užtrukti viename straipsnyje mobiliuosiuose ar planšetiniuose įrenginiuose nei darbalaukiuose.
  • Vartotojai praleidžia mažiau laiko skaidrių demonstravimui nei straipsniams.
  • Vartotojai daugiau apsistoja ties ilgesniais straipsniais, iki 1 000 žodžių. Viršijus šią ribą, koreliacija su straipsnių ilgiu yra labai menka.
  • Vartotojai daugiausia laiko straipsniais politikos ar mokslo temomis ir mažiausiai straipsniais apie maistą ar pramogas.

 

„Yahoo“ laiko laikas

 

Dar daugiau, kai ekspertai pritaikė „Yahoo“ rekomendacijų algoritmus, kad jie būtų optimizuojami užlaikymui, o ne paspaudimams, jie pastebėjo našumą, taip pat sulaikymo laiką ir PR. Tyrimas, kurį atliko „Yahoo Labs“ personalizavimo mokslo komanda, rodo, kad turinio rekomendacijų modeliai veikia geriau, kai naudojama metrika. Ar ši metrika savo ruožtu skatina ilgalaikį vartotojų įsitraukimą, pavyzdžiui, dienų, kai vartotojas grįžta į mūsų svetainę, skaičius yra dar vienas įdomus tyrimo klausimas.

 

Viena tikėtina priežastis yra ta, kad vartotojams, norint optimizuoti signalus, o ne aukštus PR, reikia labiau patikti rekomenduojamam turiniui, grįžti į svetainę ir dar spustelėti.

 

 

Ar turėtumėte matuoti gyvenimo laiką?

 

Atstumas tarp paspaudimo ir išėjimo; laiko, kurį žmonės praleidžia svetainėje, trukmę; atmetimo rodiklio pakaitalas, įėjimo paspaudimas. Kreipkitės kaip norite, lieka klausimas: ar turėtumėte matuoti pristabdymo laiką, net jei neturite tiesioginės statistikos, padedančios tai padaryti? Mes nenorime pasakyti tiesiai „taip“ arba „ne“, tačiau pateiksime keletą priežasčių, kodėl viešnagės laikas turėtų būti jūsų svetainės audito dalis.

 

 

 

1. Galbūt pakeiskite atmetimo rodiklį

Taip, yra galimybė sulaikymo laiką pakeisti faktinį atmetimo rodiklį. Ne tik mes tuo  tikime . Viskas priklauso nuo to, kad atmetimo rodiklis nesuteikia tikros informacijos apie lankytojo patirtį jūsų svetainėje. Lankytojai gali atšokti dėl daugybės skirtingų priežasčių ir vien iš šios metrikos sunku pasakyti, ar jie turėjo gerą, ar blogą patirtį. „Google Analytics“ neturi jokio skirtumo tarp gero ir blogo atmetimo. Pasak „ Blue Corona“, blogas atšokimas įvyksta, kai vartotojas patenka į jūsų puslapį ir staiga nusprendžia, kad tai nebuvo tai, ko jie ieškojo, ir grįžta į paieškos sistemos rezultatų puslapį. Geras atšokimas įvyksta, kai vartotojas pasiekia jūsų puslapį, nusprendžia šiek tiek pasilikti vartoti jūsų turinį, suranda tai, ko ieškojo, ir tada palieka.

 

Atmetimo rodiklis „Google Analytics“

 

 

 

2. Geras tinkamumo ir vartotojo ketinimų rodiklis

 

Gyvenimo laiko metrika yra tikrai gera, nes ji leidžia geriau suprasti turinio aktualumą ir vartotojų ketinimus. Tai gali suteikti jums įžvalgos ir pasakyti, ar lankytojai suvokia jūsų svetainės turinį kaip kokybišką ar ne. Pažiūrėkime aiškesnį vaizdą, pažvelkime į keletą pavyzdžių, kuriuos pateikia Joshua Hardwickas iš „ Ahrefs“ , ir pažiūrėkime, ką galime iš jų gauti:

  • 2 sekundžių „išbuvimo laikas“: vartotojas tikriausiai nerado to, ko norėjo / tikėjosi iš jūsų svetainės (daugiau apie tai vėliau) ir grįžo prie SERPs gana smarkiai, ieškodamas geresnio turinio.
  • 2 minučių „išbuvimo laikas“: vartotojui jūsų turinys pasirodė gana naudingas ir užtruko apie kelias minutes, kad jį perskaitytų.
  • 15 minučių „išbuvimo laikas“: vartotojui pasirodė, kad jūsų turinys yra labai naudingas ir buvo daug investuotas į tai, ką turėjote pasakyti.

 

 

 

3. Tai neveikia atliekant paprastus klausimus

 

Kaip teigia ir Ahrefsas, sulaikymo laikas gali neveikti taip gerai, jei reikia paprastų klausimų. Tarkime, matėme visus NBC „Hannibal“ sezonus ir norime ieškoti kito sezono išleidimo datos. Mes atliekame paprastą paieškos užklausą, pvz., „Kada„ Hannibal “pasirodys 4 sezonas?“ ir pažiūrėkite, kokius „Google“ paieškos rezultatus gauname.

 

Klausimų užklausos

 

Skirtingai nuo laimingų „Sostų žaidimų“ gerbėjų, tai neatneš žinių grafiko rezultato. Tai verčia mus išgyventi kelis rezultatus, kad rastume atsakymą. Jei spustelėsime pirmąjį rezultatą, galime perskaityti pirmąjį sakinį ir sužinoti, ko ieškojome. Dėl to mes jau norėtume akimirksniu grįžti į SERP puslapį ir šis faktas gali sukelti trumpą pristabdymo laiką. Tai neturės nieko bendro su bloga vartotojo patirtimi, nes mes jau sužinojome, ko ieškojome. Nors šiuo atveju pristabdymo laikas buvo gana mažas ir tai gali tapti problema, mes tikrai sužinojome, ko norėjome iš pirmosios SERP nuorodos. „Stone Temple Consulting“ įkūrėjas Ericas Enge’as sako :

 

Yra daugybė scenarijų, kai trumpesnis užlaikymo laikas rodo kokybę. Pvz., Bet kuriuo metu kas nors ieško greito informacijos, pvz., Įmonės pašto kodo ar telefono numerio. Norint atlikti tokias informacines paieškas, norite susikurti savo puslapius, kad vartotojai iš karto rastų tai, ko nori.

 

 

4. Tai neveikia gerai, kai ieškote konkretaus puslapio

Ahrefas taip pat paminėjo, kad laukimo laikas gali neveikti ieškant konkretaus puslapio. Tarkime, kad prieš keletą mėnesių perskaičiau tikrai gražų interviu su velioniu Gary Moore’u ir dabar noriu jį rasti dar kartą. Aš jo ieškau ir, atrodo, nepamenu, kuris tai buvo, ir pirmą kartą nerandu tinkamo puslapio, nes negaliu prisiminti, ar tai buvo vaizdo įrašas, ar rašytinis interviu.

Konkretus puslapis Gary Moore

Spusteliu pirmąjį rezultatą ir pradedu prisiminti, kad iš tikrųjų tai buvo rašytinis interviu ir pereinu dar porą puslapių. Po kelių minučių pasiekiu ieškomą puslapį. Kas atsitinka? Na, pirmieji keli puslapiai išlieka labai nedaug, o tai gali blogai paveikti puslapius, kuriuos perėjau. Pirmieji rezultatai galėjo būti puikios kokybės, tačiau jie nebuvo tokie, kokių norėjau. Gal kiti vartotojai tiesiog nori išklausyti ar perskaityti Gary Moore interviu ir jų reitingai gali būti veltui paveikti.

 

 

 Žingsniai, skirti  pagerinti pristabdymo laiką

 

Manome, kad gerai būti iniciatyviems ir įsitikinti, kad jūsų svetainėje yra geras laikas, neatsižvelgiant į tai, ar metriką jau naudoja paieškos sistemos, ar ne. Kiti veiksmai, kuriuos paminėsime, padės jūsų svetainei užtikrinti gerą sesijos trukmę, mažą atmetimo rodiklį ir ilgesnį pristabdymo laiką. Tai padės jums būti naujausiems ir turėti savo svetainę pakankamai gerai šiai metrikai. Gražus gyvenimo laikas gali parodyti labai susidomėjusius vartotojus. Dėl to galite sulaukti ir daugiau grįžtančių lankytojų.

 

 

1. Pridėkite aukštos kokybės turinį

 

Turinio kūrimas yra labai svarbus, kaip jūs jau žinote. Čia svarbiausia visada pridėti aukštos kokybės turinį savo svetainėje. Tai pagerins pristabdymo laiką, nes jūsų lankytojai bus įtraukiami. Niekas nepraeis per jūsų nuorodas, jei viskas bus šiukšlė. Kaip „Wordstream“ taip pat mini, jūs norite, kad jūsų turinys būtų:

 

  • naudinga, naudinga ir netgi mokanti.
  • ar tai kažkas linksmo, neįprasto ar stebinančio
  • prieinamas, gerai suprojektuotas ir ne per sunku suvokti.

 

„Google“ taip pat turi kokybės gaires ir jas galite pasiekti čia . Keli pagrindiniai principai, kuriuos didysis G nori turėti omenyje:

 

  • Kurkite puslapius pirmiausia vartotojams, o ne paieškos sistemoms.
  • Neapgaudinėkite savo vartotojų.
  • Venkite triukų, skirtų pagerinti paieškos sistemų reitingą. Gera taisyklė yra tai, ar norėtumėte paaiškinti, ką padarėte su jumis konkuruojančioje svetainėje, ar „Google“ darbuotojui. Kitas naudingas testas yra paklausti: „Ar tai padeda mano vartotojams? Ar aš tai daryčiau, jei neegzistuotų paieškos sistemos? “
  • Pagalvokite, kuo jūsų svetainė yra unikali, vertinga ar patraukli. Padarykite savo svetainę išsiskiriančią iš kitų savo srities atstovų.

 

Jei abejojate, ar naudoti ilgos ar trumpos formos turinį, ar norite sužinoti daugiau apie turinio stiprinimo būdus , apie tai kalbėjome jau anksčiau. Visa tai tikrai padės jums sukurti nuostabų turinį ir dar labiau padidinti jūsų gretas, taip pat padidinti pristabdymo laiką, priversdama lankytojus praleisti daugiau laiko jūsų puslapiuose ir sumažinant atmetimo rodiklį.

 

 

 

2. Taikykite pagal teisingus raktinius žodžius

 

Kadangi „Ahrefs“ ir „Search Engine Land“ nesutarė, turite naudoti tinkamus raktinius žodžius tinkamoms temoms. Dėl šios priežasties nepaprastai svarbu suprasti tikslą ir tinkamus raktinius žodžius įdėti į pavadinimų žymas, meta aprašymus ir pan. Tai jums padės, nes tai padidins lankytojų galimybes patekti į turinį, kurio jie ieškojo. Jei taikysite pagal tinkamus raktinius žodžius, galite gerai praleisti laiką.

 

„Kissmetrics“ mano, kad efektyvus raktinių žodžių tyrimas yra labai svarbus bet kurio skaitmeninės rinkodaros specialisto įgūdis. Raktinių žodžių tyrimas taip pat gali būti naudojamas atrasti naujas temas, apie kurias reikia rašyti, ir pagrindines frazes, kad žmonės galėtų lengviau jus rasti. Esmė ta, kad jūs turite išmokti efektyviai naudoti raktinius žodžius. Pagrindiniai dalykai, kuriuos turite žinoti atlikdami raktinių žodžių tyrimus, yra šie:

 

  • Sukurkite pradinių terminų pradinį sąrašą
  • Išplėskite sąrašą naudodami raktinių žodžių tyrimo įrankius
  • Patikslinkite savo sąrašą atlikdami konkurencingus tyrimus

3. Pagerinkite puslapio įkėlimo laiką

 

Šiais laikais tampa vis svarbiau turėti tikrai greitas svetaines. Vis daugiau vartotojų pradeda naudoti savo mobiliuosius telefonus naršydami ir pirkdami. Štai kodėl jie tikisi, kad svetainės bus tikrai greitos. Rekomenduojame naudoti įrankį, kad įsitikintumėte, jog turite tikrai gerą greitį, naudodamiesi internetiniu įrankiu, tokiu kaip „ Pingdom“ . Norėdami geriau suprasti, kaip tai veikia ir kaip tai gali jums padėti, galite giliai pasinerti į „ Pingdom“ greičio testavimo įrankį.

 

Jei jūsų svetainė įkeliama ilgiau nei 3 sekundes, jums gali kilti pavojus.

 

Lėtai įkeliamus puslapius lankytojai paprastai atsisako. Lankytojų kantrybė svetainėms mobiliesiems yra dar trumpesnė nei darbalaukio versijų. „ Radware“ atliktas tyrimas mums praneša, kad kiekvienas sekundės vėlavimas turi įtakos atmetimo rodikliui, konversijų rodikliui, krepšelio dydžiui ir puslapių peržiūroms. Atrodo, kad vienos sekundės vėlavimas gali pakeisti.

1 sekundės vėlavimo diagrama

Šaltinis: www.radware.com

 

 

4. Naudokite vidinį susiejimą

 

Taigi, sužinojome, kad sustabdymo laikas gali būti laiko tarpas nuo momento, kai vartotojas pasiekia puslapį ir grįžta į SERP.

 

Pridėję daugiau veiksmų, kurie padės užimti lankytojus, kai jie suvartos jūsų pateiktą turinį viename puslapyje, pagerinsite sesijos trukmę.

 

Tiek „ Ahrefs“, tiek „ Wordstream“ tiki, kad vidinis susiejimas padės jums sukurti lengvai prieinamą struktūrą ir padės vartotojams peržvelgti daugiau jūsų puslapių. Tai taip pat gali padidinti tikimybę pridėti tam tikrus kabliukus ar nuorodas į puslapius, su kuriais žmonės bus toliau susiję. Tai savo ruožtu sukurs geresnę vartotojo patirtį ir turėtume žinoti, kad galutinis rezultatas – laimingi lankytojai. Vidinis susiejimas taip pat yra labai svarbus tobulinant SEO. Gerai sukurta vidinė susiejimo strategija padės jūsų svetainei reitinguoti geriau, nes ji padės tikrintuvams geriau indeksuoti visą jūsų svetainę.

 

 

5. Turėkite gerą svetainės dizainą 

 

Ar kada nors jautėtės nežinojęs, ką daryti, kai pasieksite svetainę? Ar kada jautėtės priblokštas, nes atrodė, kad svetainėje yra per daug informacijos, ar dizainas jaučiamas perpildytas? Turite įsitikinti, kad turite tinkamą svetainės dizainą. Tai yra privaloma, nes paprastas išdėstymas padės jūsų turiniui jaustis lengvai pereinamam. Jei kritiniai elementai yra tinkamose vietose, jūsų vartotojai turės naudos tiek pat, kiek ir jūs.

 

Nepamirškite, kad lankytojai gali palikti jūsų svetainę kada panorėję. Jie gali rasti kitų svetainių, kurios gali būti lengviau skaitomos ar patrauklesnės nei jūsų.

 

Kaip Neil Patel rašė „ Search Engine Journal“ straipsnyje , reikia naudoti tinkamas spalvas, šriftus, dideles antraštes, sutvarkytą turinį ir daugybę tarpų. Tai padės pagerinant patogumą.

 

Geras būdas, kurį galite naudoti norėdami pailginti pristabdymo laiką, gali būti be puslapių slinkimo dizaino pristatymas, kaip minėta ir „ Wordstream“ . Būkite atsargūs, jei nuspręsite tai padaryti, nes net jei jie gali būti nepaprastai naudingi vartotojo patirčiai, jie gali pakenkti jūsų SEO. Štai kodėl jie turi būti įgyvendinami tikrai gerai. Tikrintuvai negali atkartoti naudotojo elgesio, pvz., Spustelėjimo ar slinkimo. Vis tiek galite suskaidyti savo puslapį į puslapių sekcijas. Tai padės tikrintuvams geriau indeksuoti jūsų turinį. Įsitikinkite, kad kiekvienoje skiltyje yra panaši žyma <title> su žymų <head> deklaruojamomis rel = ”next” ir rel = ”prev” reikšmėmis.

 

 

 

6. Pašalinkite kai kuriuos savo skelbimus

 

Nuo 2017 m. Pradžios „ Google“ pradėjo bausti svetaines mobiliesiems, kuriose yra įkyrių iššokančiųjų skelbimų. Puslapiai, kuriuose yra įkyrių tarpinio puslapio skelbimų, suteikia vartotojams prastesnę patirtį nei kiti puslapiai, turintys akimirksniu pasiekiamą turinį. Tai dar daugiau. Pripažinkime, kartais reklamos erzina. Štai kodėl gyvenimo laikas gali būti naudingas pašalinus kai kuriuos iš jų. „Google“ nenori nukreipti žmonių į daugiau informatyvių rezultatų. To nepakanka. Svarbiausia yra nukreipti žmones į rezultatus, kurie jiems labiau tinka. Kaip sakė „WebPro Technologies India“ įkūrėjas Bharati Ahuja:

Turinys yra karalius, bet vartotojas yra imperatorius.

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

 

Išvada

 

Pristabdymo laikas jau gali būti jūsų galvoje, kaip kokybės signalas (ar bent jau kai kuriuose SEO žodžių sąrašuose, kuriuos kartkartėmis tikrinate). Tiesa, jūsų socialinės žiniasklaidos savaitraštyje ar tarp vietinės rinkodaros strategijos patarimų gali pasirodyti ne tokia sąvoka. Jūs galite užblokuoti visus duomenis, kuriuos mes jums pasiūlėme apie šią koncepciją, arba turite galimybę atidžiau pažvelgti į aukščiau aptartus klausimus.

 

Nesvarbu, ar sustabdymo laikas jau yra reitingavimo signalas, ar ne, padidinti vartotojo įsitraukimą į jūsų svetainę gali būti tik geras dalykas.

 

„Google“ nori suteikti vartotojams geriausią patirtį. Tai reiškia, kad variklis turi rodyti efektyviausius rezultatus kiekvienos paieškos metu. Mes patys turime būti iniciatyvūs ir įsitikinti, kad klientams skiriame jiems reikalingą dėmesį ir turinį. Kaip Neil Patel tvirtina „Search Engine Journal“, išbuvimo laikas yra mažiau mokslas ir daugiau menas.