Neseniai kažkas manęs paklausė, kaip atlikti atgalinio audito auditą ir kokius veiksmus reikia atlikti norint atlikti tikslią analizę. Mes daugybę kartų kalbėjome, koks yra geriausias būdas įvertinti jūsų nuorodas ir pašalinti žalingas nuorodas. Tai privertė susimąstyti … Turime sukurti gaires.
Atgalinio ryšio auditą atlikti neturėtų būti sunku. Pirma, todėl, kad jį reikia naudoti kada tik norite. Taigi, tai turi būti naudinga bet kuriuo metu, kai turite naujų klientų arba norite stebėti kai kurias senas svetaines, arba bet kada, kai esate nubaustas, sumažėjo srautas ir norite atidžiau pažvelgti į situaciją.
Atgalinės nuorodos profilio audito darbo eiga nėra tokia sudėtinga; tai gana natūralu ir reiškia 7 veiksmus:
- Pažinkite visas savo svetainės nuorodas
- Peržiūrėkite „Backlink“ profilių sąrašą
- Nustatykite savo nenatūralias nuorodas
- Išmatuokite baudų riziką
- Pašalinkite blogas nuorodas ir atsisakykite
- Palyginkite nuorodas su konkurentais, kad galėtumėte giliau analizuoti
- Pradėkite vertingų nuorodų kūrimo strategiją
1 žingsnis. Pažinkite visas savo svetainės nuorodas
Norėdami atlikti išsamią atgalinių nuorodų analizę, turite turėti prieigą prie viso nuorodų sąrašo. Lengviausia tai padaryti naudojant nuorodų audito įrankį .
„cognitiveSEO“ turi paprastą informacijos suvestinę, leidžiančią stebėti jūsų atgalines nuorodas, siūlydama visą informaciją vienoje vietoje. Jums tereikia pridėti savo svetainę ir iškart gauti visų nuorodų sąrašą.
Tiems iš jūsų, kurie nori būti ypač tikri, kad viskas yra, jūs visada galite importuoti nuorodą į įrankį. Tiesiog eikite į „Google Analytics“ ir „Google Webmaster Tools“ raktinių žodžių tyrimas („Search Console“), kad iš jų taip pat atsisiųstumėte nuorodų sąrašą. Naudodamiesi senąja versija arba SEO rašymas „Google Search Console“, galite atsisiųsti savo svetainės duomenis apsilankę „ Paieškos srautas“ »Nuorodos į savo svetainę .
Jei pasirinkote parinktį „Atsisiųsti naujausias nuorodas“, gausite visą nuorodų sąrašą, o ne tik domenus.
Galite gauti nuorodų sąrašą iš „Google Analytics“, bet jums reikės scenarijaus. Jei esate išmanantis technologijas, tai nėra didelis. Savo „Google Analytics“ stebėjimo kode turėsite pridėti trumpą, paprastą kodą.
Seanas Si , SEO specialistas, viename iš savo straipsnių paaiškino,kaip per kodą sekti siunčiamas nuorodas naudojant „Google Analytics“. Turite nukopijuoti kitą kodą ir įdėti jį tiksliai po „Google Analytics“ stebėjimo kodu tuo pačiu scenarijumi:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
|
</script>
(your Google Analytics Tracking code)
var a = document.getElementsByTagName(‘a’);
for(i = 0; i < a.length; i++){
if (a[i].href.indexOf(location.host) == –1 && a[i].href.match(/^http:///i)){
a[i].onclick = function(){
_gaq.push([‘_trackEvent’, ‘outgoing_links’, this.href.replace(/^http:///i, ”)]);
}
}
}
</script>
|
Tada galite peržiūrėti savo siunčiamas nuorodas. Eiti į elgesį »Įvykiai» Apžvalga . Dešinėje pusėje žiūrėkite nuorodų sąrašą:
Visas nuorodas galite surinkti į vieną failą. Įsitikinkite, kad pridėjote papildomas nuorodas, kurias galite turėti iš mūsų šaltinių, ir įdėkite jas į pažintinį SEO įrankį. Be visų nuorodų, kurias rodo įrankiai, bus labai naudinga pridėti visas kitas rankiniu būdu surinktas nuorodas.
Pažintiniame SEO įrankyje galite importuoti nuorodas. Yra galimybė formatuoti CSV failą remiantis paprastu įrankio pasiūlytu formatu.
Galų gale jūsų failas bus sėkmingai importuotas ir, jei nuorodos jau buvo įrankyje, niekas nepasikeis. Jei jų nebuvo, jie bus pridėti prie įrankio. Tokiu būdu turėsite prieigą prie viso savo nuorodų sąrašo. Tai atvedė mus į kitą žingsnį.
2 žingsnis. Peržiūrėkite „Backlink“ profilių sąrašą
Čia patekę turite turėti omenyje strategiją. Prieš eidami į specifiką, turite įvertinti savo nuorodas kaip vientisą kūrinį ir nustatyti viso atgalinio profilio stipriąsias ir silpnąsias puses.
Net jei kalbame apie naujus klientus arba esate atsakingi už SEO naujoje įmonėje ar naujame SEO projekte, procese turėtų būti atsižvelgiama į šiuos veiksmus:
- Nustatykite kiekvienos svetainės domeno valdžią ir nuorodų profilį , žiūrėdami į nukreipiančius domenus ir analizuojamas nuorodas. SEO kampanijose iš pažintinio SEO įrankių rinkinio pamatysite:
- kognityvinis SEO nuorodų reitingas (skalė 0–100) : mūsų sukurtas populiarumo balas, kad pamatytume viso saito profilio kokybę. Kuo didesnis balas, tuo aukštesnė kokybė.
- persiųstų domenų , kuriuos analizuoja sistema, skaičius / nuorodų domenų, kuriuos turi svetainė, skaičius.
- nuorodų, kurias analizuoja įrankis, skaičius / nuorodų, kurias turi svetainė, skaičius.
Skaičius tarp nukreipiančių domenų ir nuorodų gali būti kitoks. Laikoma, kad kelios nuorodos iš to paties domeno perkelia mažesnę vertę, todėl unikalūs susiejimo persiuntimo domenai paprastai yra tinkamesnė metrika.
- Patikrinkite natūralų atgalinės nuorodos profilio augimą, peržiūrėdami „ Link Velocity“ . Nuorodų greičio diagrama yra geras rodiklis, leidžiantis pastebėti nuorodų ir nukreipiančių domenų šuolius ir kritimus.
Diagrama rodo bendrą analizuotų nuorodų ir sistemoje esančių nukreipiančių domenų skaičių. Jei matote didžiulius nuorodų, palyginti su nukreipiančiais domenais, (arba vieno iš dviejų smaigalio) šuolius, tai gali reikšti, kad svetainė augo nenatūraliai arba vyko didžiulės nuorodų kūrimo kampanijos. Tos nuorodos turėtų būti išsamiai išanalizuotos kitame nuorodų audito etape – nenatūralus nuorodų aptikimas .
- Palyginkite dofollow nuorodas su nofollow nuorodomis . Nors abi nuorodos yra geros ir jos praturtina jūsų atgalinės nuorodos profilį, galite peržiūrėti jas abi, kad būtų tikslus vaizdas. Natūralus ryšių augimas negali rodyti tik vieno tipo nuorodų.
Turėtumėte pakelti vėliavą, jei neturite „nofollow“ nuorodų arba turite per daug. Pirmuoju atveju, jei neturite „nofollow“ nuorodų, tai reiškia, kad nuorodos buvo įgytos nenatūraliai, o svetainę reikia toliau analizuoti, kad būtų galima rasti ir pašalinti šlamštines nuorodas.
Jei turite per daug nofollow nuorodų, turėtumėte pradėti generuoti dofollow nuorodas ir sukurti naują strategiją. Juos geriau galite pamatyti žemiau esančiame diagramos pyrage , tiesiai į „ InBound“ nuorodų analizę .
- Patikrinkite savo atgalinės nuorodos profilio paskirstymą. Gaunamų nuorodų analizė rodo informaciją apie visų jūsų nuorodų įtakos tipą.
Natūralu, kad puslapiai susiejami su žemu ir jokio autoriteto ryšiu, nes pats internetas yra sudarytas iš labai didelio aukštos ir žemos kokybės puslapių paskirstymo.
- Supraskite savo nuorodų aprėptį svetainėje peržiūrėdami šonines nuorodas. Svetainės nuorodos yra pakartojamos keliuose (arba visuose) jūsų svetainės puslapiuose. Pavyzdžiui, poraštės arba tinklaraščio sąrašo nuorodos yra visos svetainės nuorodos. Ne visi iš jų turi analizės vertę, todėl galite juos išfiltruoti.
Turėtumėte turėti mažiau visos svetainės nuorodų, nes jos nėra tokios aktualios jūsų svetainei ir yra nekokybiškos.
- Įvertinkite „Deep Link Ratio“ ir patikrinkite, kiek atgalinių nuorodų nukreipia į jūsų pagrindinius puslapius. Turėtumėte tiksliai pamatyti, ar turite nuorodų, einančių į konkrečius puslapius, kad pastebėtumėte šlamšto kelią. Gerai, kad abu jie yra jūsų platinimo srityje, kaip ir toliau pateiktoje diagramoje.
„ Visual Link Explorer“ gali greitai parodyti, kodėl nuorodos į kitus puslapius, išskyrus pagrindinį puslapį, yra svarbios ir kaip jos padeda sustiprinti bendrą svetainės autoritetą. Galite pamatyti, kad visos atgalinės nuorodos, nukreipiančios į vidinius svetainės puslapius, yra sujungtos ir sustiprina pagrindinį domeną.
„Visual Link Explorer“ turi daug kitų privalumų. Taip pat galite rasti geriausius vidinius puslapius.
- Naudodamiesi „Visual Link Explorer“, lengvai raskite tvirtiausius vidinius puslapius, pagrįstus aukštos kokybės atgalinėmis nuorodomis .
Žemiausios kokybės atgalines nuorodas vaizduoja mažiausi taškai, arčiausiai klasterio centro. Aukščiausios kokybės nuorodas vaizduoja didžiausi taškai, toliausiai nuo klasterio centro. Taigi labai lengva išanalizuoti aukštos kokybės nuorodų santykį ir nustatyti geriausiai susietus vidinius puslapius.
- Naudodamiesi „ Deep Backlink Ratio“ diagrama, patikrinkite, kiek atgalinių nuorodų yra iš namų puslapių, palyginti su giliaisiais puslapiais . Tokiu atveju galite pamatyti, ar gautos nuorodos yra iš pagrindinio puslapio, ar iš konkretaus URL. Pageidaujamas variantas būtų turėti mažesnį pagrindinio puslapio nuorodų kiekį nei giliųjų nuorodų.
Paaiškinimas yra gana paprastas. Labai nedaug svetainių savo tinklalapyje turi nuorodų, nukreipiančių į užsienio svetainę, nes tai yra verslo / įmonės pristatymo puslapis. Taigi, viena iš nedaugelio išimčių atsitinka, kai tos nuorodos ten pateikiamos su mokamu susitarimu.
Natūrali situacija būtų turėti nuorodas giliuose puslapiuose, lygiai taip pat, kaip kažkas nuorodų į jūsų svetainę viename iš savo straipsnių rekomenduotų ką nors turėti arba pateikti nuorodą.
- Išanalizuokite svetainės ir jos gaunamų nuorodų tinkamumą naudodami tinklalapių kategorijų ir nuorodų matomumo diagramas. Programinė įranga anglų kalba aptinka iki 19 kategorijų, tokių kaip „Auto / Business“ / „Travel / Azartiniai lošimai“ ir kt., Kurios gali padėti nustatyti jūsų ar konkurentų atgalinių nuorodų profilio natūralumą. Galite tai naudoti norėdami sužinoti, ar turite nuorodų svetainėse, kurios visiškai neatitinka jūsų nišos ir kurios gali neigiamai paveikti jūsų reitingą.
Žemiau pateikiama tinklalapių kategorijų diagrama yra svetainės, kurioje siūlomos internetinės mokymo programos, pavyzdys, todėl dauguma jų nuorodų yra iš technologijų ir verslo pramonės.
Reikėtų nuodugniau pažvelgti į tokias kategorijas kaip azartiniai lošimai, suaugusieji, augintiniai, nes tai gali būti nesusiję su niša, į kurią jie orientuojasi.
Nuoroda Matomumas diagrama padeda jums atpažinti nenatūralių nurodo apačia modelius labai lengva. Galite nustatyti vizualią nuorodų vietą puslapyje. Žemiau esančioje diagramoje galite pamatyti tris tipus: virš matomos ribos, kūno ir poraštės. Paprastai turėtumėte turėti daug kūno nuorodų (nuorodų, įdėtų puslapio viduje – dažniausiai turinyje), o ne antraštės ar poraštės nuorodų.
- Atskleiskite bet kurią nuorodų kūrimo strategiją . Jei norite sužinoti, kokios strategijos buvo įgyvendintos, galite naudoti tinklalapio tipo ir nuorodos padėties nustatymo duomenis.
Pagal tinklalapio tipo diagramą galite peržiūrėti savo atgalines nuorodas. Tai reiškia, kad galite tiksliai pamatyti puslapio tipą, į kurį jis susieja, ar tai būtų tinklaraštis, forumas, el. Prekybos svetainė ar galbūt naujienų svetainė. Klasifikacija tikrai gali būti naudinga, jei norite pamatyti konkrečios svetainės susiejimo strategiją.
Žemiau pateikiamas svetainės, kurioje siūlomos internetinės pamokos, pavyzdys, todėl dauguma jų nuorodų yra iš tinklaraščių.
Turėtumėte spustelėti tokias kategorijas kaip tinklalapių katalogai, straipsnių katalogai ir rezervuoti domenai, nes paprastai tokio tipo puslapiai pateikia žalingų nuorodų. Kiekvienoje svetainėje gali būti skirtingos kategorijos.
Nuorodų pozicionavimas klasifikuoja kiekvieną analizuojamą nuorodą pagal jos tipą („Blogroll“, „Blog Post“, „Content Link“ ir kt.). Vieni blogiausių pavyzdžių yra tinklaraščio komentarai ir reklamjuostės tipo nuorodos. Žemiau galite pamatyti svetainės pavyzdį.
- Nustatykite naujas rinkas ir nenatūralius susiejimo modelius . Kadangi mes kalbėjome apie ateities strategijas ir rinkodaros planus, galutinė nuorodų analizės metrika yra tinklalapio kalbos ir domeno TLD platinimas.
Svetainė kalba klasifikuoja kiekvieną puslapį pagrindine kalba, kad turinys buvo parašyta. Dėl domeno TLD Paskirstymo rodo, kaip prašymą priimti prejudicinį domenai platinami visoje nuorodą profilio, remiantis jų ALD (aukščiausio lygio domenų).
Jie abu dirba kartu. Norėdami pastebėti pažeidimus, patikrinkite puslapius, parašytus kalbomis, kurios neturi ryšio su jūsų svetaine. Pavyzdžiui, turite svetainę, nukreiptą į JAV rinką, tačiau dauguma nuorodų atsirado iš kinų svetainių, parašytų kinų kalba. Dažnai mačiau svetaines iš Rusijos ar Kinijos, kurios nukreipdavo į keistus puslapius. Taigi, jei rasite ką nors nenatūralaus, naudokite „Google translate“.
Galite lengvai pastebėti šalį, pažvelgę į 10 populiariausių šalių .
Prieš pasinerdami į kitą žingsnį, iki šio taško sukaupėte daug informacijos apie savo svetainę. Kitas nuorodos audito punktas bus baigtas aiškesne jūsų atgalinio ryšio profilio perspektyva.
- Supraskite bet kurios svetainės raidą naudodami nuorodų ir inkarų teksto istoriją . Naudodamiesi šiomis dviem kognityvinėmis SEO metrikomis, suteikite savo atgalinio audito paskutinį aukštos klasės žinių prisilietimą. Tai neprivaloma ir gali labai gerai papildyti jūsų ataskaitas.
Nuoroda Istorija diagrama rodo jūsų nuorodos suskirstyti į 9 tipologijos į:
- peržiūrėkite kasdien naujas ir pamestas nuorodas, kad pamatytumėte dienas (laikotarpius), kai gavote ar pametėte daugiau nuorodų. Galite nustatyti problemas, žiūrėdami į smaigalius.
- pamatyti savo nuorodų ir nukreipiančių domenų raidą.
- laikui bėgant tvarkykite savo nuorodų profilio nenatūralumą ir riziką, kad jūsų svetainė bus nubausta paieškos sistemų.
- imkitės veiksmų, jei turite daug pamestų nuorodų.
- raskite kiekvienos svetainės nuorodų kūrimo strategijas ir jų raidą.
- pažiūrėkite iš kur yra jūsų nuorodos.
Į Inkaro Tekstas Istorija rodo jums iš inkaro tekstų gyvų ir prarastų nuorodos raida. Ši diagrama yra labai tinkama pastebėti smaigalius, kurie išsiskiria iš visų tų, kurie nuolat vystosi, nes tai gali būti neįprasta veikla.
3 žingsnis. Nustatykite savo nenatūralias nuorodas
Čia patekę turite žinoti, kad prasideda linksma dalis. Pažintiniame SEO yra daugybė funkcijų, kurios suteikia jums nenatūralumo pėdsakų.
Viena iš pagrindinių savybių yra nenatūralus nuorodų aptikimas, kuris bus aptartas šiek tiek toliau, ir jis gali nurodyti jums nenatūralias ir įtartinas nuorodas kiekvienoje jūsų turimoje svetainėje, taip pat galite nurodyti, kaip gerai ar ne jūsų atgalinių nuorodų profilis.
Prieš patekdami į nenatūralų naršyklę rasite kitų funkcijų, kurios gali tiesiogiai parodyti, į kuriuos puslapius gaunate šlamšto nuorodas.
Vienas iš jų yra „ Visual Link Explorer“ , kuris padeda atrasti bet kurios svetainės nuorodų profilį. Net jei ji atrodo kaip „toli toli esanti galaktika“, tai yra lengviausia, tačiau pažangesnė vizualizacija, leidžianti suvokti vis didėjantį svetainės nuorodų profilio sudėtingumą.
Ar kada nors norėjote iš tikrųjų pamatyti savo nuorodų profilį, be nuorodų sąrašo? Jei laukėte vizualinio nuorodų profiliavimo įrankio, jums pasisekė. „Visual Link Explorer“ leidžia jums pamatyti savo nuorodos profilį kaip visumą ir vizualiai gilintis į jį.
Kiekvieno klasterio centre yra jūsų svetainės puslapis, vaizduojamas tašku, o prie kiekvieno taško apačioje yra sujungta daugybė kitų mėlynų taškų, kurie nurodo konkretaus puslapio atgalines nuorodas.
Kuo didesnis atstumas nuo centro taško iki mėlynų apatinių taškų nuo klasterio, tuo aukštesnė saito kokybė. Norėdami gauti papildomos informacijos apie nuorodą (mėlyną tašką), tiesiog spustelėkite ją ir dešinėje įrankio pusėje pamatysite teksto fragmentą.
Galite pamatyti, kaip jie klasifikuojami pagal nenatūralumą, ir pamatyti, ar turite puslapių su problemomis. Žemiau galite pamatyti tokio pobūdžio pavyzdį. Viename puslapyje yra daugybė šlamšto nukreipiančių nuorodų. Taigi, jei padarysime tolimą smūgį, tai gali būti neigiama SEO ataka ar juodos kepurės nuorodos kūrimo technika.
Tolesniems tyrimams pažintinis SEO įrankis turi įdomią ir gana unikalią savybę, skiriančią jį nuo kitų įrankių. Ir tai yra nenatūralus navigatorius . Šią metriką labai gerai naudoti tuo atveju, jei „Google“ nubaudė jūsų svetainę (rankiniu arba algoritminiu būdu), norėdami stebėti jūsų riziką gauti nuobaudą, nustatyti neigiamas SEO atakas ir atrasti nenatūralias nuorodas.
Prieš peržiūrėdami nenatūralias nuorodas po vieną arba ištisai (kaip norite), turite klasifikuoti prekės ženklo ir komercinio inkaro tekstą . Inkaro Tekstas pasiskirstymas yra jūsų pagalbos. Tai labai gerai pastebėti įtartinus inkaro tekstus, kurie nepatenka į nišą. Žemiau pateiktoje ekrano kopijoje galite pamatyti daugybės komercinio inkaro teksto ir keisto inkaro teksto pavyzdį, pvz .: „187980.royalnedirectory.com“, „680176.corwndirectory.com“, „691023.directorychimp.com“.
Peržiūrėję aukščiau pateiktą ekrano kopiją pamatysite trijų tipų inkaro tekstus:
- prekės ženklas : klasifikuokite visus inkaro tekstus, kuriuose yra prekės ženklo pavadinimas ar panašūs variantai.
- komerciniai : įtraukite inkarinius tekstus, apibūdinančius prekės ženklą, paslaugas / produktus, pramonę ar verslo rūšį. Vienu žodžiu, raktiniai žodžiai, turintys komercinių tikslų.
- Įvairiuose yra raktinių žodžių, kuriuos turėtumėte priskirti vienai iš aukščiau aprašytų kategorijų. Paprastai pilkojoje srityje turi likti tik informaciniai raktiniai žodžiai, tokie kaip „spustelėkite čia“, „svetainė“, „šaltinis“ ir kt.
Yra trys nuorodų kategorijos: gerai, įtartinos ir nenatūralios, o kiekvienai kategorijai pridedamas nuorodų skaičius. Norima situacija būtų turėti daugiau „OK“ nuorodų.
prieš
Jei turite atgalinių nuorodų profilį, kurio procentas ar nenatūralios nuorodos yra didesnės nei 15% –20%, galite patekti į bėdą. Gausite įspėjamąjį pranešimą:
Ši svetainė turi labai nenatūralų nuorodų profilį ir tikėtina, kad „Google“ ją nubaus. Turėtumėte naudoti nuorodų naršyklę, norėdami pažymėti nenatūralias nuorodas, susijusias su atsisakymu arba pašalinimu.
4 žingsnis. Išmatuokite baudų riziką
Pamatę nenatūralių saitų pradžios tašką, galite įvertinti baudos riziką. Vertindami problemas, ieškokite nenatūralių nuorodų signalų, kad galėtumėte išvalyti atgalinių nuorodų profilį ir turėti gerą būseną. Įrankis parodo keletą priežasčių, kodėl kai kurios jūsų nuorodos laikomos nenatūraliomis ar potencialiai pavojingomis. Jei spustelėsite bet kurią iš juostų diagramų, pamatysite visas nuorodas, turinčias tą konkrečią problemą.
Norėdami atlikti išsamią analizę, turėsite spustelėti visas nenatūralias nuorodas:
„Google“ sako, kad labai aišku, jog bet kokia nuoroda, kuri manipuliuoja reitingavimu „Google“ paieškos rezultatuose, gali būti laikoma nuorodų schemos dalimi ir „Google“ žiniatinklio valdytojo gairių pažeidimu. Kokybė apibrėžiama taip:
Geriausias būdas priversti kitas svetaines kurti aukštos kokybės, tinkamas nuorodas į jūsų svetainę yra sukurti unikalų, aktualų turinį, kuris natūraliai gali išpopuliarėti interneto bendruomenėje. Kurti gerą turinį atsiperka: Nuorodos paprastai yra redakcijos balsai, suteikiami pasirinkus, ir kuo naudingesnio turinio turite, tuo didesnė tikimybė, kad kažkas kitas ras tą turinį vertingą savo skaitytojams ir susies su juo.
„kognityvus“ SEO nenatūralus nuorodų aptikimas laikosi „Google“ kokybės gairių ir pažymi nuorodas kaip nenatūralias, jei svetainė naudojasi bet kuria iš kitų strategijų:
- jis gaunamas iš automatiškai sugeneruoto turinio;
- generuojami pagal apmokamą sutartį (pirkimo ir pardavimo nuorodų tipo schemos);
- puslapiai, sukurti su mažai arba visai neturinčiu originalaus turinio;
- apsiaustas;
- manipuliuojami peradresavimai;
- paslėptas tekstas ar nuorodos;
- tarpdurių puslapiai;
- nugramdytas turinys;
- raktinių žodžių įdaras ir puslapiai, kuriuose yra nesusijusių raktinių žodžių;
- puslapiai, kuriuose naudojama kenkėjiška (sukčiavimas ar diegimas virusų, Trojos arklių ar kitų kenkėjiškų programų)
- įžeidžiantis turtingų fragmentų žymėjimas ir pan.
5 žingsnis. Pašalinkite blogas nuorodas ir atsisakykite
Radę blogų nuorodų, geriausias sprendimas būtų jų atsisakyti. Nenatūralus nuorodų aptikimas leidžia lengvai atsisakyti, pridėti juos į failą ir tada nusiųsti failą tiesiai į „Google“. Jie rekomenduoja. Jei radote blogų nuorodų, geriausia būtų jų atsisakyti, nutraukti ryšį su savo svetaine.
Atsisakę nuorodų, eikite į pagrindinį įrankio puslapį ir spustelėkite „ Export Google Disavow“ , tada „ Send disavow file“ . Jei turite atsisakymo failą, galite jį pridėti prie įrankio spustelėdami Importuoti „Google“ atsisakymą ir tada surinkite kitas nuorodas.
Nenatūralus Nuoroda Navigacija įrankis yra labai galingas, ir, jei tinkamai naudojami, ji gali padėti jums skaityti arba užkirsti kelią Google Nuobaudos. Tai gali išgelbėti jūsų verslą.
Norėdami sužinoti apie papildomą saugumo priemonę, eikite į „ Site Explorer“ reitingą ir patikrinkite, ar svetainė nepatyrė arba padidėjo po algoritminių nuobaudų sistemoje „Google“.
6 žingsnis. Palyginkite nuorodas į savo konkurentus, kad atliktumėte gilesnę konkurencinę analizę
Pažintinėse SEO kampanijose galite atlikti individualią kiekvieno konkurento arba gretimo palyginimo analizę. Taigi tą pačią analizę, kurią pasiūliau jūsų svetainei, galite pakartoti savo konkurentams. Jei norite ko nors greito ir lengvo, galite ypač atsižvelgti į dvi anksčiau paaiškintas metrikas.
Svetainė Tipas kad mes anksčiau kalbėjome dėl savo svetainę analizė turi naudą tepimas strategijas jūsų konkurentai taiko daug. Tai turi didelę vertę, nes šią metriką galite naudoti norėdami sužinoti strategijas, kurių laikosi jūsų konkurentai, atsižvelgdami į konkurentų profilius ir nustatydami, kokio tipo svetaines labiau linkę susieti su jumis.
Nuoroda padėties duomenys yra labai naudinga šnipinėti savo konkurentus ir gauti kryptis į savo svetainę (privalumus, palyginti su trūkumus). Atlikę atgalinę konkurentų analizę galite sužinoti, kur jie slepia savo vertingiausias nuorodas. Išsiaiškinę, iš kur jie gauna srautą, galite naudoti šiuos duomenis, kad sukurtumėte aukščiausio lygio nuorodų kūrimo strategiją savo svetainėje. Be to, galite pasinaudoti laiko juostos analize, kad pamatytumėte savo ir konkurentų svetainių raidą.
Norėdami palyginti, naudokite funkciją Palyginti . Šis skirtukas tampa prieinamas, kai mūsų analizėje yra bent du konkurentai. Maksimalus konkurentų skaičius yra 5, išskyrus jūsų pačių svetainę. Tuo pačiu metu galite analizuoti duomenis apie maksimalų 6 svetainių skaičių.
Sprendimas dėl laimėtojo svetainės, antros vietos ir pan. Priimamas lyginant nuorodų reitingus. CognitiveSEO nurodo rangas yra vienas, kad daro skirtumą apskaičiuotas visų metrikos iš tos lentelės.
7 žingsnis. Pradėkite vertingų nuorodų kūrimo strategiją
Norėdami gauti vertingą papildymą savo atgalinių nuorodų profilyje, ieškokite naujų galimybių iš savo konkurentų. Skiltyje Palyginti taip pat galite rasti keletą nuorodų kūrimo idėjų. Peržiūrėkite diagramą „ Bendrosios nuorodos“ arba „ Bendrieji domenai“ :
Spustelėkite neįprastas konkurentų nuorodas, nes tai yra jų nuorodos, kurių jūs neturite, bet galite įsigyti ir patikrinti sąrašą. Įsitikinkite, kad užsisakėte juos pagal reitingą, kad galėtumėte pamatyti geriausias svetaines viršuje. Po to priklauso nuo to, kaip pradėsite šaltų el. Pašto kampaniją, kad gautumėte šias nuorodas.
Išvada
Pirmiau pateiktą nuorodų audito procesą galima pritaikyti kiekvienai svetainei. Tai neturi apimti visų žingsnių, ir, žinoma, galite maišyti ir derinti, kol rasite sau tinkamiausią variantą. Mes įtraukėme visą informaciją, kurią galėjote gauti, kad pamatytumėte sudėtingesnę atgalinių nuorodų analizę ir nuorodų klasifikaciją.
Labai naudinga atlikti nuorodų auditą savo svetainėje, nes galite rasti potencialiai pavojingų atgalinių nuorodų, patobulinti savo nuorodas ir padidinti natūralų srautą. O remeberis visada yra naujas juodas?
Kaip visada sako mano kolega: praeitis atsiliko, mokykis iš jos. Ateitis laukia, pasiruošk jai.