Paieškos sistemos milžinė, valdanti internetinę paieškos erdvę, „Google“ nuolat tobulėja. Su kiekviena diena jis tobulėja ir tampa geresniu, rafinuotesniu paieškos varikliu. Nuolat keisdamas savo algoritmus, jis nori suteikti vartotojams geriausią patirtį. Ir negalima to dėl to kaltinti. Tokiu atveju bandymas pritraukti daugiau SEO srauto į jūsų svetainę gali atrodyti didžiulė užduotis.
Būtent todėl kiekviena įmonė, norinti pasinaudoti „Google“ galia ir pritraukti tikslinį SEO srautą, turi imtis reikiamų veiksmų, kad svetainė visada būtų optimizuota. Taigi tiek „Google“, tiek jūsų lankytojai yra patenkinti.
Daugelis įmonių daro klaidą, matydami SEO kaip trumpalaikį žaidimą, kuriame gali greitai pralenkti konkurentus ir pradėti gauti SEO srautą. Tai gali atrodyti kaip puiki taktika popieriuje, bet nėra praktiška.
Kiekviena verslo svetainė turi tai suprasti: ilgalaikis SEO yra susitelkimas ties ilguoju laikotarpiu, o ne nuo kelių greitų taisymų, kurie suteikia laikiną impulsą. Nes galiausiai ilgalaikio SEO IG yra daug didesnė.
Kai nuolat stengsitės sukurti tvirtą pagrindą ir nuosekliai apibrėžtumėte savo strategiją naudodamiesi patikrintomis SEO geriausios praktikos pavyzdžiais, pamatysite rezultatus, kurių nesudrebina algoritmų atnaujinimai. Sužinosite raktinių žodžių tyrimus ,kad „Google“ nepanaikina jūsų svetainės, o suteikia jai daugiau galių, kai ilgainiui sutelksite dėmesį į vertę lankytojams.
Kaip gauti SEO srautą?
Šiame straipsnyje aptariame keturis pagrindinius žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti norėdami nustatyti savo svetainę tikslingam SEO srautui, kuris vis įeina, neatsižvelgiant į tai, kokius „Google“ pakeitimus daro savo algoritme.
4 pagrindiniai žingsniai kuriant ilgalaikį SEO srautą
1 žingsnis: atlikite savo svetainės SEO auditą
Prieš pradedant tobulinti savo svetainės turinį ir stengiantis pridėti daugiau jo, svarbu suprasti silpnąsias savo svetainės vietas SEO požiūriu. Geriausia nustatyti, kur reikia jūsų svetainės, dirbant su tokia SEO agentūra kaip mes. Mes turime įrankius atlikti išsamų teritorijos auditą, kad nustatytume sritis, kurias reikia tobulinti.
Jei netraukiate tinkamo SEO srauto į savo svetainę, kokia gali būti jo priežastis? Jei viską darote teisingai, tai kodėl negaunate SEO srauto, kuris virsta pardavimais? Kodėl jūsų konkurentai sugeba jus taip lengvai viršyti?
Atsakymus į šiuos klausimus galite rasti efektyviai tikrindami savo svetainę ir sužinoję, kur klystate. Tai neapsunkina audito, kuris gali būti vertinamas kaip kruopštus ir sistemingas vieno iš šių dalykų tyrimas:
- Rezultatas
- Koncepcija
- Renginys
Šis nuodugnus tyrimas gali padėti suprasti dabartinę jūsų svetainės padėtį, kad galėtumėte ją pagerinti, ir užtikrinti, kad ateityje nekartosite tų pačių klaidų. Kalbant apie SEO, auditas gali padėti ne tik pritraukti tinkamus klientus, bet ir išlaikyti juos ateičiai.
Atlikdami savo svetainės SEO auditą, jūs iš tikrųjų jį nustatote, kad gautumėte daugiau SEO srauto:
- Atidžiai nagrinėdami savo svetainės našumą plačiu lygiu.
- Remdamiesi savo išvadomis, atidžiai nustatykite naujus ir patobulintus tikslus.
- Tinkamos taktikos, kuri padėtų jums įgyvendinti savo tikslus, planavimas ir įgyvendinimas.
Visas SEO audito procesas leidžia jums maksimaliai išnaudoti turimą turinį, kurį turite, kad galėtumėte pridėti prie savo verslo pabaigos.
Daugeliui įmonių SEO auditas atrodo kaip preliminarus žingsnis, kurio galima praleisti. Tačiau šis mąstymas yra tiksli priežastis, kodėl daugelis verslo svetainių šiandien atsilieka. Nes juose nėra net pagrindinių SEO SEO elementų. Trumpai tariant, dalykus, kurie anksčiau buvo nepastebėti ar ignoruoti, galima išspręsti tinkamo SEO audito pagalba.
Štai keli svarbūs dalykai, kuriuos turėtumėte išanalizuoti atlikdami auditą:
- Jei SEO meta pavadinimai ir aprašai yra nustatyti visuose jūsų puslapiuose.
- Jei kiekvienas svarbus jūsų svetainės puslapis yra efektyviai (ir etiškai) optimizuotas pagal jūsų taikomus raktinius žodžius.
- Jei jūsų URL yra trumpi / aprašomieji ir yra optimizuoti „Google“ ir kitoms paieškos sistemoms.
- Jei jūsų puslapių turinys yra skaitomas su dideliu tarpu ir yra tinkamai suformatuotas.
- Jei efektyviai susiesite su kitomis svarbiomis, autoritetingomis svetainėmis ir grįžkite į savo turinį.
Jei dar neatlikote savo svetainės SEO audito, pats laikas tai padaryti. Arba galbūt nepraleisite galimybės įvertinti daugelio susijusių raktinių žodžių, kurie gali pritraukti tikslinį SEO srautą į savo svetainę.
2 žingsnis: ištirkite tikslinę auditoriją
Aukštos kokybės turinio kūrimas tapo neatsiejama SEO dalimi , o tai ypač pasakytina apie 2018 metus ir vėliau. Tačiau jūs negalite sukurti puikaus turinio, jei aiškiai neapibrėžiate tikslinės auditorijos.
Tai yra įprasta klaida, kai sukuriate savo svetainės turinio strategiją, nežinodamas, kam ja taikote. Net jei dedate dideles pastangas, tai neduos jokių įmanomų rezultatų, jei dirbate ne teisinga linkme.
Kurti ilgalaikį SEO srautą pradedama tvirtu, tikru jūsų tikslinės auditorijos supratimu. Ir sutelkiant dėmesį į tinkamus rinkodaros elementus.
Štai ką galite padaryti, kad palengvintumėte visą „auditorijos tyrimų“ procesą:
A) Apibrėžkite, kas jie yra
Suprasti ir apibrėžti, kas yra jūsų tikslinė auditorija, nėra raketų mokslas, tačiau daugelis vis tiek to nepaiso. Tačiau nepamirškite, kad sukurti tvirtą auditorijos profilį neįmanoma, jei tikrai nežinote savo auditorijos. Ir neturėdami aiškaus auditorijos profilio, jūs tiesiog taikote tamsoje. Taigi įsitikinkite, kad pirmiausia kuriate auditorijos profilius naudodami turimus demografinius duomenis.
Nors šie demografiniai profiliai nepateikia didžiulės informacijos apie tai, į ką taikote (pvz., Ieškote jų pirkimo modelių ar motyvacijos), jie vis tiek yra tinkamas atspirties taškas. Kitaip tariant, jūs negalite gauti išsamaus vaizdo, bet galite plačiai suprasti, kas tiksliai yra jūsų auditorija.
B) Nustatykite pagrindines jų problemas
Jūsų el. Pašto sąraše yra įvairių tipų žmonių, turinčių įvairių problemų rinkinių. Kai kurios problemos, su kuriomis jie susiduria, jiems gali būti nelabai svarbios, tačiau kelios iš jų tikrai bus. Idėja yra nustatyti kuo daugiau klausimų, mažų ar didelių. Tai leidžia žinoti, iš kur jie ateina ir kur nori.
Nepriklausomai nuo to, ar jų problemos ar norai yra rimti, galite pasinaudoti jų problemomis / rūpesčiais ir susisiekti su jais gilesniame lygmenyje. Net jei jie yra trumpalaikiai, jie gali padėti geriau suprasti tikslinę auditoriją. Tai savo ruožtu leis jums lengviau kurti puikų turinį.
C ) Pažvelkite į tai, kaip jie vartoja turinį
Jūsų auditorijos turinio vartojimo įpročiai gali jums daug ką pasakyti apie juos. Matote, aukštos kokybės turinio kūrimo tikslas yra padėti jūsų prekės ženklui pasiekti savo verslo tikslą – surasti tinkamą auditoriją ir susisiekti su ja. Žinant, kur ir kaip žmonės praleidžia daug laiko reikalaujantį turinį, galite apie juos pasakyti labai daug. Tai gali turėti tiesioginės įtakos jūsų paties turinio kūrimo ir platinimo pastangoms.
Paklauskite savęs, ar jūsų auditorija … mieliau skaito tinklaraščius ? O gal jie labiau tradiciniai ir mėgsta pasivyti naujienas el. Paštu ?
Ar jie mėgsta žiūrėti „YouTube“ vaizdo įrašus ? Ar patinka klausytis informacinių tinklalaidžių?
Ar jie aktyviai skaito ir dalijasi socialinės žiniasklaidos turiniu?
Jei sužinosite, kad dauguma jūsų auditorijos mėgsta skaityti tinklaraščio turinį, turite gilintis toliau, kad pamatytumėte, kuriuose tinklaraščiuose jie dažniausiai yra. Judėdami toliau, gausite daugiau aiškumo ir iškils daugiau klausimų, kurie padės priartėti prie tikslo suprasti savo tikslinę auditoriją.
Kuo daugiau žinosite apie žmonių turinio vartojimo įpročius, tuo geriau galėsite juos aptarnauti ilgainiui. Tai neabejotinai padės jums gauti daugiau taškų „Google“ akyse.
D) Žinokite, dėl ko jie skeptiški
Pagrindinis supratimo apie tikslinę auditoriją aspektas yra žinoti, kuo jie pasitiki. Apsuptas gausių pardavimo vietų, šešėlinių reklamų ir invazinės rinkodaros žmonės tapo skeptiškesni nei bet kada. Jie mąsto du kartus, prieš pasitikėdami prekės ženklu ir jo žinia. Nes paskutinis dalykas, kurį jie nori padaryti, yra pasitikėjimo teiginiais, kuriuos nėra lengva patikrinti.
Kadangi esate verslo svetainė, norinti sukurti autentišką turinį ir suteikti lankytojams geresnę patirtį, turite suprasti, dėl ko jūsų auditorija skeptiška ir ką galite padaryti, kad geriau pasitikėtumėte jų pasitikėjimu.
Štai du būdai, kaip tai padaryti:
- Praktikos sąžiningumas: nors yra daugybė veiksnių, kurie daro jūsų turinį autentišką, niekas nėra artimas vientisumui. Tai turėtų būti jūsų turinio kūrimo pagrindas. Jūsų prekės ženklas gali tapti patikimesnis, sutelkiant dėmesį į etiškumą ir sąžiningumą. Jūsų verslas gali pasirodyti tikresnis, suteikdamas nuoseklią vertę, kuri atitiktų jūsų tikslinės auditorijos interesus. Atminkite, kad pasitikėjimo kūrimas yra lėtas procesas, tačiau keliais neteisingais veiksmais jis gali būti sunaikintas per kelias akimirkas.
- Pasinaudokite įrodymo galia: bet kokius teiginius, kuriuos pateikia jūsų turinys, galima atmesti, nebent jie būtų pagrįsti tikrais įrodymais, kurie gali būti skirtingos formos. Jei galėsite pagrįsti savo pretenzijas naudodami atitinkamą statistiką, faktus ir skaičius, padarysite savo turinį patikimesnį. Jei galite naudoti apžvalgas , pritarimus, atsiliepimus ir atvejų tyrimus iš šaltinių, kuriais žmonės gali pasitikėti, prie savo turinio pridedate daugiau autentiškumo.
Gali prireikti šiek tiek laiko suprasti, kaip naudoti tinkamą įrodymą, bet pastangos bus to vertos. Kuo tikresni jūsų įrodymai ir kuo daugiau „pasitikėjimo šaltinių“ palaiko jūsų turinį, tuo daugiau žmonių pasitikės jūsų turiniu ir pirks iš jūsų.
3 žingsnis: sutelkite dėmesį į ilgos uodegos raktinius žodžius
Ar susitelkimas į ilgų uodegų raktinius žodžius padeda padidinti SEO srautą į savo svetainę? Atsakymas yra neabejotinas taip. Jei nežinote ilgų uodegų raktinių žodžių, jie yra įprasti raktiniai žodžiai, kuriais žmonės ieško, bet tik ilgesni ir konkretesni. Palyginus su dažniausiai ieškomais ar populiariais mažesniais raktiniais žodžiais, ilgosios uodegos raktiniai žodžiai yra labiau nišiniai.
Kadangi ilgosios uodegos raktiniai žodžiai yra konkretesni (bet su aiškesniu paieškos tikslu), jie linkę sulaukti mažesnio SEO srauto. Aukštasis orientavimasis į ilgų uodegų raktinius žodžius yra tai, kad jie gerai konvertuojami. Be to, kai nauji vartotojai ieškos naudodami šiuos raktinius žodžius, galėsite sulaukti daugiau SEO srauto, kurį iš tikrųjų domina tai, ką siūlote.
Panagrinėkime keletą priežasčių, kodėl jūsų verslo svetainėje yra prasminga dirbti su ilgų uodegų raktiniais žodžiais.
- Mažesnė konkurencija: ilgos uodegos raktinių žodžių frazės neturi didelės paieškos apimties ir jas sunku rasti. Tai reiškia, kad jums mažesnė konkurencija. Būtent todėl ilgų uodegų raktinius žodžius paprastai yra lengviau vertinti ir jie suteikia daugiau galimybių patekti į aukščiausią vietą per trumpesnį laiką.
- Kolektyvinis srautas: ilgųjų uodegų yra „n“, tačiau skirtingai nei populiarūs kolegos, jie patys nesudaro labai didelio SEO srauto. Tačiau tas, dėl ko verta nukreipti raktus į ilgąsias uodegas, yra „kolektyvinio srauto“ aspektas. Kartais krūva ilgų uodegų gali pritraukti dar daugiau SEO srauto nei vienas didelio srauto raktinis žodis.
- Geresnis tikslinis srautas: viena iš svarbiausių jūsų verslo internetinės rinkodaros dalių yra kreiptis į reikiamus žmones. O ilgosios uodegos raktiniai žodžiai leidžia tai padaryti. Ilgosios uodegos raktinių žodžių frazės yra labiau apibūdinamos, o tai padidina tikimybę rasti būtent tai, ko ieškote. Paieškos vartotojai, kurie apsilanko jūsų svetainėje naudodami ilgąsias uodegas, yra aiškesni, ko jie nori, todėl yra geriau nukreipti.
- Daugiau konversijų: tai yra žinomas faktas, kad potencialūs pirkėjai beveik visada naudoja konkrečius terminus namų darbams atlikti naudodami paieškos sistemas. Žmonės, kurie ieško bendros informacijos arba nėra pirkėjai, naudoja bendrinius raktinius žodžius. Tai reiškia, kad žmonės, kurie lankosi jūsų svetainėje naudodami ilgąsias raktinių žodžių frazes, labiau linkę konvertuoti į klientus.
- Paprastesnis turinio optimizavimas: palyginti su plačiomis raktinių žodžių frazėmis, ilgosios uodegos raktiniai žodžiai yra natūralesni ir apibūdinantys, o tai reiškia, kad juos lengviau įterpti į savo turinį. Jei pasirinksite platų raktinį žodį, turėsite jį pakartoti daugybę kartų savo turinyje (kuris gali atrodyti nenatūralus). Bet jūs galite taupiai naudoti ilgosios uodegos raktinį žodį ir vis tiek gauti gerų rezultatų. Žmonės, peržiūrintys jūsų turinį, ras ilgų uodegų raktinius žodžius, kurie yra natūralus jūsų idėjų pratęsimas, o ne frazės, kurios priverstos kopijuoti. Paieškos sistemos jums patiks, kad jomis naudojatės. Rezultatas? Geresnė lankytojų patirtis ir ekologiškesnis SEO srautas, kuris konvertuoja.
Raktinių žodžių tyrimas yra svarbus ne tik norint gauti tinkamą SEO srautą, bet ir svarbus jūsų skaitmeninei rinkodarai. Daugelis rinkodaros specialistų mano, kad tai jūsų visos skaitmeninės rinkodaros strategijos pagrindas.
Nesvarbu, kokio tipo skaitmeninės rinkodaros strategiją dirbate ar kokius tikslus turite, turite rimtai atsižvelgti į raktinių žodžių tyrimą ilgomis uodegomis, jei norite kreiptis į daugiau žmonių už mažesnę kainą.
Atkreipkite dėmesį, kad ilgosios uodegos raktiniai žodžiai nėra skirti tik įvestoms užklausoms. Jie taip pat naudojami ieškant balso. Tiesą sakant, pernai atliktame tyrime 1 iš 5 paieškų mobiliuosiuose įrenginiuose buvo atlikta naudojantis balsu. 70 proc. Šių paieškų buvo vartojama kalbinė arba natūrali kalba. Tai reiškia, kad jis naudoja ilgos uodegos raktinius žodžius, o ne trumpus.
4 žingsnis: Padarykite savo svetainę patogią mobiliesiems
Didelė SEO srauto pritraukimo į savo svetainę dalis yra supratimas apie žmonių elgesį ir įsitikinimas, kad suteikiate jiems geriausią patirtį.
Turėti mobiliesiems skirtą svetainę yra svarbus žingsnis siekiant, kad lankytojai jaustųsi laukiami jūsų svetainėje ir priverstų juos praleisti daugiau laiko jūsų svetainėje.
„Google“ taip pat nori, kad jūs turėtumėte, o tai reiškia, kad tai gali teigiamai paveikti ir jūsų SEO srautą. Nenuostabu, kad daugelis įmonių rimtai vertina interneto svetainių patogumą mobiliesiems .
Apsižvalgę pastebėsite, kad vis daugiau žmonių prieina prie interneto naudodamiesi savo mobiliaisiais įrenginiais. Iš tikrųjų beveik 60% kasdienių interneto paieškų atliekama per mobiliuosius įrenginius. Taigi neoptimizuodami savo svetainės mobiliesiems , jūs prarandate ne tik lankytojus, bet ir verslą.
Nuo tada, kai „Google“ davė žalią signalą mobiliesiems pritaikytoms svetainėms, kiekvieną dieną mobiliųjų paieškai optimizuojančių svetainių skaičius auga. Kas atsitiks, kai kas nors apsilankys ne mobiliesiems skirtoje svetainėje per paiešką? Tai lemia aukštą atmetimo rodiklį, nes žmonės paspaus mygtuką „Atgal“ arba išeis iš svetainės, kai tik supras, kad tai netinka mobiliesiems.
„Google“ rimtai žiūri į mobilųjį telefoną, o tai įrodo tai, kad ji iš tikrųjų naudoja mobilumą kaip realų reitingavimo veiksnį . Nors yra daugybė priežasčių, dėl kurių svetainės SEO srautas yra mažas, viena iš priežasčių gali būti ta, kad ji nėra pakankamai aukšta vien dėl šio vieno veiksnio.
Štai supaprastintas „Google“ pavyzdys, parodantis skirtumą tarp svetainių, optimizuotų mobiliesiems, ir ne tos.
Pirmajame pavyzdyje galite pamatyti, kad svetainė, kuri nėra optimizuota mobiliesiems, atrodo tiksliai taip, kaip atrodytų darbalaukyje. Turinys išlieka to paties dydžio, todėl jį sunku skaityti mažesniame mobiliajame ekrane.
Tačiau kitame pavyzdyje galite pamatyti mobiliesiems pritaikytos svetainės galią. Dizainas ir turinys yra optimizuotas mobiliesiems telefonams, todėl jis automatiškai puikiai tinka mobiliojo telefono ekranui. Tai vėjas skaityti / slinkti, suteikiant lankytojui puikią vartotojo patirtį.
Be rankinio savo svetainės „tinkamo mobiliesiems“ būsenos patikrinimo, taip pat galite naudoti „ Google Webmaster Tools“, kad ją patikrintumėte. Jei jau pateikėte savo svetainę „Google Webmaster Tools“, galėsite pamatyti klaidas, dėl kurių jūsų svetainė netinka mobiliesiems, ir išsamią informaciją apie jų taisymą.
Nežinote, kaip juos pataisyti, kad jūsų svetainė būtų mobili? Čia ateina mūsų svetainės dizaino ekspertai . Tiesiog susisiekite su mumis, kad sužinotumėte daugiau apie tai, kaip galime atnaujinti jūsų svetainę, arba pastatykite jus, jei dar jos neturite!
1. Geresnė, gilesnė vartotojo patirtis
Kai žmonės apsilanko jūsų verslo svetainėje naudodamiesi „Google“ savo mobiliajame įrenginyje, norite, kad jie turėtų gerą patirtį ir taptų potencialiu klientu ar išpardavimu.
Tačiau jei jie pamatys, kad neorganizuotas dizainas ir turinys yra nukreiptas, tai bus didžiulis išjungimas. Galų gale prarasite potencialų klientą vien todėl, kad jūsų svetainę nebuvo lengva naršyti ir skaityti.
2. Pagerintas vidutinis svetainėje praleistas laikas
Vienintelė svetainė, kuri nesijaudina dėl svetainėje praleisto laiko, yra „Google“. Kadangi nesate „Google“, turite įsitikinti, kad jūsų svetainėje praleistas laikas yra pakankamai geras. Kai kas nors pirmą kartą lankosi jūsų svetainėje, neturite daug laiko padaryti įspūdžio. Jei nepavyksta to padaryti per pirmąsias dešimt sekundžių, praradote lankytoją.
Turite stengtis pagerinti praleistą laiką, jei jis yra prastas. Kadangi šiais laikais yra dar sunkiau išlaikyti lankytojų dėmesį, kai daugelis jų prisijungia prie interneto naudodamiesi mobiliuoju ryšiu. Jei jūsų lankytojas mėgaujasi buvimu jūsų svetainėje ir mano, kad tai naudinga mobiliajame įrenginyje, turite daugiau galimybių paversti jį laimingu klientu.
3. Greitesnis tinklalapių įkėlimas
Laikas, kurį žmonės praleidžia jūsų svetainėje, ir tai, kaip greitai įkeliami jūsų puslapiai, abu šie veiksniai yra susiję. Greitis yra svarbus, nes lankytojai nenori laukti.
Netinkama mobiliesiems svetainė gali gerai atsidaryti darbalaukyje, tačiau ji lėtai bus įkrauta mobiliajame įrenginyje, pvz., Telefone ar planšetiniame kompiuteryje. Kai kuriais atvejais jis gali net net atsidaryti. Remiantis tyrimais, mobiliojo ryšio vartotojai nedvejodami paliks svetainę, jei jos įkėlimas užtruks daugiau nei dešimt sekundžių. Tačiau mobiliesiems pritaikytos svetainės kodas parašytas taip, kad jis gerai veiktų bet kuriame mobiliajame įrenginyje, todėl akivaizdu, kad jis yra greitesnis.
4. Stipresnis mobilusis SEO žaidimas
Tai savaime suprantama. Turėdami mobiliesiems pritaikytą svetainę, galite pagerinti savo mobilųjį SEO. „Google“ rekomenduoja, kad jūsų svetainė būtų pritaikyta mobiliesiems, nes ji suteikia puikią patirtį lankytojams. Tačiau jei tai nepasiteisina, bent jau reikalaujama, kad jūsų įmonė turėtų atskirą HTML svetainę, skirtą mobiliųjų telefonų vartotojams.
Ar tai reiškia, kad jums nereikia optimizuoti savo svetainės SEO? Ne zinoma ne. Bet tai neabejotinai gali padidinti jūsų tikimybę reitinguoti jūsų tikslinius raktinius žodžius „Google“ mobiliosios paieškos rezultatuose.
Kelias į SEO srautą
Jei dar nesate įsitikinę, kad SEO yra tvirta ilgalaikė strategija siekiant padidinti svetainės lankomumą, skirkite šiek tiek laiko ir perskaitykite kai kuriuos kitus mūsų SEO straipsnius mūsų svetainėje. Neturite tam laiko? Pasiruoškite greitai ir suplanuokite greitą skambutį su vienu iš mūsų SEO ekspertų, kurie gali papasakoti daugiau apie sėkmę, kurią patyrėme su įvairių pramonės šakų klientais. Arba patys pažiūrėkite į mūsų sėkmės istorijas