Kaip atlikti raktinių žodžIų tyrimą 2017 m

Paieškos sistemų galios skaitmeniniame amžiuje negalima pervertinti. Vyresnėms kartoms gali būti lengva nepastebėti būtinybės dirbti skaitmeninėje verslo pusėje, tačiau jaunajai kartai niekada nebuvo pasaulio, kuriame negalėtumėte naudoti „Google“ ieškodami visko, ką galbūt norėtumėte įsigyti .

Tiesą sakant, žmonių, naudojančių paieškos sistemas, metai iš metų nuolat auga. Žinoma, ne visos šios paieškos yra susijusios su el. Prekyba; tačiau tyrimuose pažymima, kad 43% viso  el. prekybos srauto gaunama iš natūralių „Google“ paieškų (Wolfgang Digital, 2017). Tai yra pakankamai didelė suma, kad galėtumėte rimtai žiūrėti į paieškos sistemos optimizavimo strategiją.

Sprendimas patekti į priekį interneto paieškos amžiuje yra optimizuoti savo tinklalapį, kad paieškos sistemos galėtų lengviau jus rasti. Šis procesas, vadinamas paieškos sistemų optimizavimu arba SEO, reikalauja daug laiko, pastangų ir tyrimų, kad būtų veiksmingas. Tačiau kai tai veiksminga, turint tinklalapį, kuris užima pirmąjį „Google“ puslapį, ar bet kurioje kitoje paieškos sistemoje, verslas dažnai auga nepaprastai. Dėl šios priežasties SEO tapo nepaprastai populiarios rinkodaros industrijos dalimi.

Net jei daug nežinote apie optimizavimą paieškos sistemoms, internete lengva išmokti pagrindų. Mes netgi paskelbėme straipsnius, kurie gali geriau suprasti tokių dalykų kaip ekologiškas SEO ir vietinės paieškos sistemos rinkodaros svarbą . Tačiau, kalbant apie jūsų SEO strategiją, ji nėra pagrįsta nei SEO raktinių žodžių tyrimas. Tai yra pati pirmoji vieta, kurią pradedate kurdami savo SEO strategiją.

Kodėl SEO raktažodžių tyrimai yra svarbūs?

„Google“ bet kurią dieną gauna daugiau nei 63 000 paieškų per sekundę (InternetLiveStats, 2019). Tai reiškia, kad bet kuriuo paros metu kas nors gali kažkur ieškoti jūsų įmonės teikiamos prekės ar paslaugos.

Pažvelkime į tai tokiu būdu – reitingas šalia paieškos variklio rezultatų puslapio (arba SERP) viršaus yra labiau pritaikytas ir labiau pritaikytas, nei kada nors galėtų būti reklaminis skydelis ar žurnalo skelbimas. Štai kodėl „ Google“ reklama yra tokia populiari ir efektyvi – žmonės žino, ko nori, o tu gali pasirodyti priešais juos, kai tik jie to nori.

Raktažodžių tyrimai SEO

Galite pagalvoti, kad galite praleisti SEO raktinių žodžių tyrimą, tačiau tai gali jus sugaišti laiką optimizuodami savo svetainę pagal raktinį žodį, kuriam greičiausiai niekada neteksite. Tai gali netgi paskatinti jus gaišti laiką bandant priskirti raktinį žodį, kuris iš tikrųjų neatitinka jūsų verslo.

Raktinių žodžių tyrimai, skirti SEO, yra pagrindas likusiai SEO praktikai. Neturint gero gerai ištirtų raktinių žodžių pagrindo, visas jūsų SEO įdėtas laikas ir pastangos gali būti bergždžios.

Jei vis dar nesate tuo įsitikinęs ir turite fizinę parduotuvę, tiesiog žinokite, kad 34 proc. Vartotojų parduotuvėje apsilanko per dieną nuo vietinės paieškos kompiuteryje ar planšetiniame kompiuteryje („Google“, 2016). Turėdami gerą SEO strategiją, atlikdami išsamius SEO raktinių žodžių tyrimus, galite išplėsti savo verslą internete ir ne.

Suprasti raktinių žodžių tyrimų svarbą SEO bus aiškiau suprantama, kas yra raktinis žodis ir kokie yra skirtingų tipų raktiniai žodžiai.

Kas yra raktinis žodis?

Raktinis žodis iš esmės yra žodis ar frazė, kuriuos žmonės įveda į paieškos variklio paieškos juostą. Skirtingi raktiniai žodžiai, net jei jie skirti panašiems dalykams, gali turėti skirtingą konkurenciją ir populiarumą. Vidutinis vieno mėnesio ieškojimų skaičius gali būti daug didesnis arba mažesnis nei beveik identiško kito paieškų. Panašiai du raktiniai žodžiai gali turėti labai skirtingą konkurenciją, kad galėtų juos reitinguoti.

Jei „Google“ įvesite „geriausias vištienos sriubos receptas“, pamatysite rodomą fragmentą, kuris paryškins geriausią šio raktinio žodžio rezultatą, po kurio bus receptas po vištienos sriubos receptu. Bet jei tiesiog įvesite „vištienos sriubą“ į „Google“, pamatysite kitokį receptų rinkinį ir franšizės „Vištienos sriuba sielai“ rezultatus.

Abu šie yra raktinių žodžių pavyzdžiai ir, nors jie atrodo panašūs, jie gali sukelti labai skirtingus rezultatus.

SEO raktinių žodžių tyrimas

Taigi, kodėl svarbu atsižvelgti į skirtingus, atrodytų, susijusių raktinių žodžių rezultatus? Suprasti, kad kiekvienas raktinis žodis turi skirtingą konkurencijos lygį, padės suprasti, kur jūsų svetainė gali tilpti ir kaip ji gali konkuruoti šioje per daug prisotintoje paieškos rezultatų rinkoje.

Skirtingi raktinių žodžių tipai – ilgoji ir trumpoji

Kai žmonės įveda paieškos frazes į paieškos variklį, jie gali atlikti dviejų tipų paieškas – labiau apibendrintą paiešką, norėdami išsiaiškinti, ką jie nori pirkti, arba dėl to, kad jos neturi būti labai konkrečios, arba dar daugiau specifinė, specializuota paieška.

Kai kas nors atlieka bendresnę paiešką, yra didesnė tikimybė, kad gali atlikti pradinius tyrimus, ką jie nori pirkti. Tai puiki proga pasirodyti aukščiausioje SERP pozicijoje, nes galite padėti pritraukti potencialų lyderį savo kryptimi.

Tačiau dažnai kyla didesnė konkurencija bandant įvertinti šiuos bendruosius terminus, kurie dar vadinami trumpojo uodegos raktiniais žodžiais. Jie yra trumpi, nes šie raktiniai žodžiai dažnai turi 3 ar mažiau žodžių.

Kai kas nors tiksliai žino, ką nori įsigyti, jis labiau linkęs įvesti ilgesnę, konkretesnę frazę į paieškos variklį. Iš esmės, ilgosios uodegos raktiniai žodžiai yra tie, kuriuose naudojama nuo 3 iki 5 žodžių. Jie dažnai būna konkretesni, todėl šių raktinių žodžių vidutinė mėnesio paieška yra mažesnė.

Tačiau, jei jie taikomi jūsų verslui, tai gali būti labai naudinga optimizuoti jūsų svetainę, nes tas, kuris naudoja šiuos ilgos uodegos raktinius žodžius, tiksliai žino, ką nori įsigyti.

Pvz., Jei „Google“ ieškote „golfo kamuoliukai“, pateikiami milijonai rezultatų. Kai kurie skirti pigiems didmeniniams golfo kamuoliukams, kiti skirti naudoti golfo kamuoliukams, o kiti skirti individualizuotiems kamuoliukams. Sunku tiksliai žinoti, ko ieško asmuo, ieškantis „golfo kamuoliukų“, žinoma, išskyrus golfo kamuoliukus.

Jei žinote, kad norite atspausdinti savo logotipą ant golfo kamuoliukų, kad padovanotumėte per suvažiavimą, ieškotumėte panašių žodžių kaip „individualizuoti golfo kamuoliukai“ arba „individualizuoti golfo kamuoliukai“. Nors šie konkretūs raktai su ilgomis uodegomis vis dar yra labai konkurencingi, idėja yra ta, kad jie yra labiau patobulinti ir todėl labiau linkę sulaukti pardavimo. Be to, ilgosios uodegos raktinius žodžius dažnai lengviau klasifikuoti nei trumpuosius.

raktinio žodžio sunkumasraktinių žodžių konkurencija

Kaip matote, ilgosios uodegos raktinio žodžio rezultatų suma sumažėja daugiau nei 100 milijonų.

Įveskite paieškos balsu užklausas

Štai įdomūs duomenys: ar žinojote, kad, remiantis PWC ataskaita, 71% žmonių mieliau naudojasi balso padėjėju nei įprastai, kai ieško kažko internete? Ir dar svarbiau yra tai, kad sakant ir įvedus užklausas rodomi skirtingi paieškos rezultatai. Taigi, jei jūsų konkurento svetainės turinys yra labiau optimizuotas paieškos balsu nei jūsų, tada atsiliksite nuo konkurentų.

Pagrindinis balso paieškos raktinių žodžių skirtumas, palyginti su įvestais raktiniais žodžiais, yra tas, kad kai mes naudojame balso asistentą, mes dažnai kalbamės su juo taip, lyg kalbėtume su tikru žmogumi. Tai skamba natūraliau. Daugelis žmonių pasakytų „Ei, Siri …“ arba „Gerai, kad„ Google “…“ ir panašiai. Taigi, paieškos balsu užklausos dažnai yra natūralios kalbos klausimai.

Svarbūs SEO raktinių žodžių tyrimo veiksmai

Pradedant raktinių žodžių tyrimus, susijusius su SEO, svarbu žinoti pirmuosius žingsnius, kuriuos reikia atlikti norint geriau suprasti raktinių žodžių galimybes ir konkurenciją. Kiekvienas iš šių veiksmų gali suteikti vertingos informacijos apie raktinio žodžio tinkamumą jūsų SEO planui.

„Brainstorm“ potencialūs raktiniai žodžiai

Pirmas naudingas žingsnis yra sukurti jūsų verslui galimų raktinių žodžių sąrašą. Šis sąrašas suteiks jums kur nors nuvykti, o šis procesas leis geriau suprasti, ko kiti gali ieškoti ieškodami panašaus į jūsų verslą. Paprasčiausiai pradėkite protų šturmą – šis sąrašas dar neturi būti tobulas ar visiškai papildytas. Vėlgi, tai tik pradinis taškas, padedantis jums atlikti kitą žingsnį.

Tyrimų vidutinis mėnesio paieškų skaičius

Šis veiksmas gali būti šiek tiek keblus, jei neturite įrankio, padedančio rasti paieškų, kurias raktinis žodis gauna per mėnesį, skaičių. Yra keletas skirtingų vietų, kuriose galite apsilankyti, norėdami rasti tokį įrankį kaip šis – kai kurie iš jų yra nemokami, o kiti – ne.

Jei turite „ Google Ads“ paskyrą , naudodami raktinių žodžių tyrimo įrankį gausite vidutinį mėnesio paieškų skaičių ir informaciją, naudingą kuriant mokesčio už paspaudimą skelbimus. Netgi informacija apie mokesčius už paspaudimą padės geriau suprasti, kurie raktiniai žodžiai yra populiarūs, o kurie ne.

Nors galbūt norėsite iškart sekti raktinius žodžius, kurių vidutinė mėnesio paieškos apimtis yra didžiausia, jūs dar neatlikote savo tyrimų. Didelė paieškos apimtis yra naudinga tik tuo atveju, jei žinote, kad raktinis žodis yra aktualus, ir jei galite konkuruoti su likusiais puslapiais, kurie reitinguojami pagal tą raktinį žodį.

SEO raktinių žodžių tyrimų apimtis

Šis raktinių žodžių paieškos apimties pavyzdys rodo, kad net ir panašūs raktiniai žodžiai gali būti skirtingo populiarumo.

 

Mokslinis žodis Sunkumas

Kitas veiksnys, norint suprasti, kokius raktinius žodžius geriausia naudoti, yra raktinių žodžių sudėtingumo balas. Tai skaičius nuo 1 iki 100, kuris suteikia jums supratimą apie sunkumus, kuriuos turėsite reitinguodami pagal tą konkretų raktinį žodį. Kuo žemesnis raktinio žodžio sunkumas, tuo mažiau sunku jį reitinguoti, o kuo didesnis, tuo sunkiau. Šį rezultatą SEO ekspertai sukūrė tam, kad žmonėms būtų galima greitai ir paprastai įvertinti reitingavimo galimybę SERP.

Vėlgi, jei neturite įrankio, kuris padėtų rasti kiekvieno raktinio žodžio sudėtingumą, šis žingsnis bus šiek tiek keblus. Dauguma įrankių, atliekamų kas mėnesį atliekant raktinių žodžių paiešką ir sunkius raktinius žodžius, gali kainuoti gana brangiai, todėl gali būti geriausia atsižvelgti į profesionalią skaitmeninės rinkodaros komandą, atliekant SEO paiešką.

Yra keletas įrankių, kurie netrukus taps jūsų draugais. Naudodami inkognito naršymo langą ieškokite skirtingų raktinių žodžių konkurencijos, užtikrinsite, kad jokie slapukai iš jūsų naršymo istorijos netrukdys jūsų tyrimo rezultatams. Tačiau inkognito langas netrukdys lokalizuoti rezultatų.

puslapio autoritetas

Tyrinėkite konkursą

Galiausiai, pažvelkite į kitas svetaines, kurios vertinamos pagal norimą raktinį žodį. Ar jie naudoja raktinį žodį savo puslapio tekste ar HTML? Ar tai labai populiarios svetainės? Suprasti įvairius veiksnius, kurie yra susiję su svetainės paieškos sistemų reitingais, padės šiek tiek geriau įvertinti konkurenciją.

Labai naudinga naudoti įrankį, kuris jums pasakys apie domeno valdymą ir tinklalapio valdymą. Domeno valdžia ir puslapio valdžia yra keletas veiksnių, lemiančių svetainės paieškos sistemų reitingą. DA ir PA nustatomi skaičiumi nuo 1 iki 100, o kuo didesnis skaičius, tuo daugiau galios svetainė turi užimti aukštą poziciją.

Nors tai nėra vieninteliai gero SEO plano veiksniai, DA ir PA taip pat padeda surinkti interneto populiarumą ir pasiekiamumą. Kuo daugiau gerbiamų svetainių susieja su svetainės puslapiu, tuo aukštesnė jų DA ir PA bus. Įsitikinimas, kad galite konkuruoti su kitais SERP, yra svarbus žingsnis atliekant SEO raktinių žodžių tyrimą.

Paskutinės mintys

Tikimės, kad šis straipsnis buvo naudingas ir papildys jūsų supratimą apie SEO raktinių žodžių tyrimus. Net žinant SEO pagrindus gali būti naudinga – tai gali padėti geriau suprasti, ko ieškoti, jei nuspręsite, kad profesionali rinkodaros komanda padės jums padėti pagerinti jūsų svetainės reitingą. Dažnai verta samdyti specialistus, kurie padės sutaupyti laiko ir pastangų mokantis SEO savarankiškai; bet žinodami pagrindinį jų išgyvenamą procesą, galėsite lengviau interpretuoti jų SEO rekomendacijas.

Be to, net ir žinodami SEO pagrindus galite geriau suprasti, kaip jūsų svetainė susiduria su konkurencija. Tai yra vertinga informacija, kurią galite ir turėtumėte grąžinti savo rinkodaros komandai, kad padėtumėte įgyvendinti savo rinkodaros strategiją. Kai kuriais atvejais gali būti net neatidėliotina būtinybė investuoti į SEO planą.

Tačiau verslas, suprantantis geriausius kanalus, kuriuos galima panaudoti savo rinkodaros pastangoms – spausdintinėms, skaitmeninėms ar socialinėms – visada bus šviesmečiu prieš verslą, kuriam nereikia laiko ar pastangų apgalvotiems tyrimams. .

Matote tai, ko praleidome raktinių žodžių tyrimo procese? Praneškite mums komentaruose.

Susisiekite su mūsų „LYFE Marketing“ ekspertų komanda , kuri padės jums įsitikinti, kad jūsų svetainė yra puikiai optimizuota atliekant išsamius SEO raktinių žodžių tyrimus.