Antagonizmas tarp juodos skrybėlės ir baltos skrybėlės strategijos tęsiasi jau daugelį metų. Šios strategijos egzistuoja nuo SEO egzistavimo. Panašu, kad jie nėra pasenę. Priešingai, jie atkakliai užsibuvo SEO pasaulyje ir atrodo vaisingi net 2014 m.
Mes nepatvirtiname ir nerekomenduojame naudoti šių metodų. Šis dienoraštis Post tikslas yra parodyti, kaip Black Hat SEO darbai, 2014 Kai kurie iš metodų, toliau pateikti yra ne tik juoda skrybėlę, bet ir ” šūdas kepurė „, kuri yra neteisėta.
Net jei „Google“ stengiasi kuo geriau atnaujinti savo algoritmus, apimti visas priežastis ir pateikti vartotojams aktualią ir vertingą informaciją paieškos rezultatuose, atrodo, kad „black hat“ SEO visada prisitaiko ir randa būdų, kaip užimti aukštą vietą. Strategijos, kurias pateiksiu žemiau, nėra visiškai naujos, nes matėte, kad jos veikia praeityje, tam tikra ar kita versija, tačiau, matyt, 2014 m. Jos vis dar spyriojasi. naudoja mažos ar didelės įmonės, tačiau vienas dalykas yra tikras: anksčiau ar vėliau tave pastebės „Google“. Tai jūsų pasirinkimas, jei planuojate greitai užimti reitingą ir likti SERP sąraše tik trumpą laiką (valandas ar dienas), arba sukurti tvirtą ryšio profilį, kuris priešinasi laiko išbandymui.
Pažvelkime į tai, kaip šiais laikais atrodo garsūs „ buy viagra “ SERP ir kokie metodai buvo naudojami norint gauti aukščiausią reitingą ten.
1. Parazitų talpinimas
Šis požiūris susijęs su SEO metodų, susijusių su puslapių, esančių aukšto lygio domenuose, kurie „Google“ reitinguoja labai gerai, kūrimu. Šie puslapiai nurodo tam tikrą svetainę, kurią jie nori reklamuoti, sustiprindami savo pozicijas, atsižvelgdami į priimančiosios reitingą. Iš esmės jie pavagia tam tikrą dėmesį, kurį parazitų svetainė gauna naudodamasi jau uždirbtu autoritetu „Google“. Kaip matote paveikslėlyje žemiau, įsilaužėlis „Canadian viagra“ puslapį įdėjo į viešbučio svetainę. Šios dvi temos – „viešbučiai“ ir „viagra“ – niekuo nesusijusios, todėl akivaizdu, kad tai nėra natūraliai sukurtas puslapis. Dar vienas faktas apie parazitų talpinimą yra tas, kad kompiuterio savininkas apie tai neįsivaizduoja, o puslapis buvo sukurtas jam nežinant. Pažiūrėkime apie greitą atvejo tyrimą, kokie metodai veikia farmacijos srityje.
Yra tokių, kurie sunkiai dirba ir kuria stiprų autoritetą, ir yra tokių, kurie parazituoja!
Norint ieškoti itin konkurencingų raktinių žodžių, reikia įdėti daug pastangų ir daug investuotų išteklių. Žemiau esančiame paveikslėlyje galite pamatyti akivaizdžią konkurenciją, vykstančią dėl farmacijos raktinių žodžių tyrimas – iš 10 rezultatų, pateiktų „buy viagra“, 8 iš jų reitinguoja naudodamiesi parazitais. Įdomu, kaip po visų šių metų ir visų algoritmų atnaujinimų šio tipo parazitų puslapiai vis dar gali būti gana aukšti paieškos rezultatuose.
Pasirodo, kad tai labai produktyvi „Black Hat“ SEO strategija 2014 m.
Kai kurie žmonės dėl neteisėto pobūdžio šią techniką vadintų „crap hat seo“ kategorijos dalimi. Taip yra todėl, kad šie žmonės nulaužė svetaines ir jose laikė savo turinį.
2. „Google“ bombardavimas
Nuo pat pradžių reikia konstatuoti, kad tai nėra tokia pavojinga gyvybei, kaip atrodo, ir ekrane nematysite jokių sprogimų. Mes pereisime nuo vienos strategijos, kuri gyvuoja jau keletą metų, prie kitos. Pirmą kartą šį terminą paminėjo 2001 m. Adomas Mathesas. Bet kadangi tai buvo pirmas pasirodymas, tai šiek tiek tapo išdaigos forma, kad puslapiai būtų patobulinti į pirmąsias „Google“ pozicijas. Atrodo, kad juodos kepurės SEO vis dar gali pasinaudoti šia technika, susiedami naudodami nuoseklų pagrindinį tekstą.
Mes turime aiškų „Google Bombing“ pavyzdį, kad galėtumėte suprasti, kaip veikia ši juodos skrybėlės strategija ir kaip ji veikia svetainės reitingą. Pažvelgę į toliau pateiktą ekrano kopiją pastebėsite, kad istoriniai šio URL duomenys nėra, vadinasi, tai visiškai naujas puslapis. Didelis nuorodų greičio šuolis iš paskutinių dienų ir po kelių dienų šis puslapis buvo sukurtas nenormaliai.
Kita vertus, jei pažvelgsime į visą domeną, kuriame buvo sukurtas puslapis, aiškiai matysime, kad jis nėra sukurtas turint tikslą „juodos kepurės“. Viso domeno nuorodų greičio grafika rodo nuoseklią nuorodų istoriją, kuri tęsiasi nuo 2008 m., O tai reiškia, kad svetainė nuolat kūrė nuorodas ir sukūrė tvirtą autoritetą. Taip pat galite pastebėti, kad paskutinėmis dienomis yra naujų nuorodų šuolių, kurie yra labai dideli ir atrodo įtartinai. Ši juodos kepurės strategija gali sugadinti patikimą domeną.
Be to naujai sugeneruoto puslapio domenas veikia labai gerai ir atrodo labai natūraliai. Jei įdomu, kiek nuorodų sukurta aukos svetainės puslapiams palaikyti, galite peržiūrėti toliau pateiktą vaizdą. Sukuriama daugybė parazitų durų puslapių, siekiant nukreipti lankytojus į galutinį nukreipimo puslapį.
Daugybė „black hat“ SEO naudoja automatizuotą programinę įrangą, kad sugeneruotų daug nuorodų daugelyje svetainių, tinklaraščių, forumų ir žiniatinklio katalogų. Beveik bet kurioje vietoje, kurioje priimamas tekstas, įvestas puslapyje. Tokio tipo priemonės daro šlamštą efektyvesnį, tačiau tik trumpą laiką. Tokio tipo strategijos ilgai neveiks, nes „Google“ įdėjo daug pastangų kurdama algoritmą, kuris efektyviai identifikuoja ir ištirpdo tokias nuorodų schemas.
3. Užmaskavimas ir peradresavimas
Tikrindama jūsų svetainę „GoogleBot“ nuskaito jūsų svetainę ir patvirtina duomenis, kurie bus indeksuojami ir rodomi paieškos rezultatuose. Laikoma, kad svetainė naudoja maskuotę, kai ji pateikia vieną puslapį paieškos sistemos vorams, o kitą – vartotojams, kurie spustelėja nuorodą iš SERP. Kartais galite atsidurti spustelėdami nuorodas tik norėdami sužinoti, kad jos mažai ką turi bendro su paieškos rezultatuose rodomu aprašymu. Paprastai tie, kurie naudoja maskavimo ir peradresavimo strategijas, sukuria kelis puslapius, visi optimizuoti tam tikrai temai naudojant konkrečius raktinius žodžius.
Mattas Cuttsas, „Google“ žiniatinklio šlamšto skyriaus vadovas, paaiškino, kad šis vaizdo įrašas buvo išleistas. Tai svarbu, nes jis parodo, kaip „Google“ mato maskavimąsi ir kaip jie tai klasifikuoja. Jame aiškiai teigiama, kad:
Nėra baltos skrybėlės maskavimo strategijų, kurias galėtumėte naudoti savo svetainėje.
Jis sukurtas siekiant apgauti vartotojus arba pateikti vartotojams ir paieškos sistemoms skirtingo tipo turinį. Kai spustelėsite rodomą nuorodą, pateksite į puslapį, sukurtą siųsti srautą į „viagra“ pardavimo svetainę, arba jis tiesiog peradresuos į svetainę.
Daugelis svetainių, kurios anksčiau naudojo maskavimą ir peradresavimą, ilgą laiką negalėjo išlaikyti savo svetainės reitingo. Ši taktika vis dar naudojama ir dabar, o pavyzdį galite aiškiai pamatyti žemiau esančiame paveikslėlyje. Jei jums bus pakankamai įdomu pamatyti, kaip „Google“ mato puslapį, galite tiesiog spustelėti mažą trikampį šalia nuorodos paieškos rezultatuose ir tada spustelėti „Talpykla. Tokiu būdu galėsite pamatyti tikrinamą puslapį „GoogleBot“ akimis. Norėdami geriau suprasti, kaip šie manipuliavimo saitais metodai vis dar yra perspektyvūs 2014 m., Turėsite sužinoti, kaip jie veikia. Trumpai tariant, pridengiant svetainę bus scenarijus, kuris nuskaito paieškos robotus ir lankytojus iš žmonių bei klasifikuoja juos pagal jų IP adresą. Jei bus nuspręsta, kad lankytojas yra žmogus, jam bus rodomas turinys, kurį norite rodyti. Bet jei tai yra „GoogleBot“, jis bus nukreiptas į optimizuotą puslapį, kad jis patektų į reitingą ir vertingumą. Žemiau turite ekrano kopiją svetainėje, kurią ji nukreipia spustelėjus nuorodą paieškos rezultatuose.
Išvada
Parazitų talpinimas ir jo artimieji pusbroliai „Google“ bombardavimas, maskavimas ir peradresavimas yra vieni iš pasirinktų juodos skrybėlės strategijų tipų, kurie vis dar sėkmingai diegiami 2014 m. vertę vartotojui, jų gyvenimo trukmė yra gana trumpa. Turiu paminėti tai, kad palikta izoliuota, bet kuri iš šių juodos skrybėlės metodų negalėjo padaryti svetainės reitingo per aukštu. Tikroji jėga yra panaudojama, kai jie naudojami kartu.
Noriu, kad šis įrašas veiktų kaip pranešimas apie vis augantį SEO kraštovaizdį, kad „Google“ vis dar yra algoritmas, kurį vis dar naudoja „Black Hat“ SEO. Net jei „Google“ labai patobulino savo algoritmus, kad galėtų geriau aptikti nenatūralias nuorodas ir rasti šešėlinius modelius, aš tikiu, kad vis dar reikia nuveikti, kai kalbama apie itin konkurencingus raktinius žodžius, tokius kaip čia pateiktas.