Štai čia: naujas mūsų pažintinių „SEO“ pokalbių epizodas – apie paiešką ir srautą, šį kartą su Deividu Harry , vienu svarbiausių SEO pradininkų. Prieš šokdami į smulkmeną, turite žinoti, kad praėjo 20 metų, kai Deividas dirba SEO nišoje.
Davidas Harry praleido maždaug penkerius metus vykdydamas teismo SEO (kuris padeda žmonėms, turintiems SEO problemų, baudas ir su tuo susijusius dalykus), ir jis pasiekė tašką, kai jam nereikia kreiptis į klientus, kad juos pritrauktų, jie ateina pas jį tokiam, koks jis yra. Be to, kad Deividas yra šios srities ekspertas, jis taip pat yra autentiškas vaikinas, kurio jums tikrai patiks klausytis.
Jūs tikriausiai žinote Davidą Harry kaip „SEO Training Dojo“, vienos iš pirmųjų ir geriausių mokymų aplinkų internete, įkūrėją. Deividas yra aistringas paieškoms, informacijos paieškai ir viskam, kas yra rinkodara. Niekas to nesako geriau už save: jis yra „ Super Uber-duper“ paieškos sistemų algoritmų analitikas ir žiniatinklio matomumo optimizavimo įrankis.
Aš pradėjau 1998 m., Kai mes dar sėdėjome, darydami HTML ant servetėlių ir kitų dalykų, kol nebuvo „Google“. Net nebuvo formų, buvo naujienų grupės, o jūs turėjote milijardą paieškos sistemų, tai buvo „Lycos“ ir „HotBot“, ir visa kita. | |
DAVIDAS HARIS | |
Paieškos sistemos algoritmų analitikas @SEOdojo / seotrainingdojo.com |
Turėdamas laiko jis konsultuoja jaunus SEO, ir šiame interviu jis šiek tiek konsultuoja mus visus. Deividas puikiai dalijasi savo patirtimi (kurios turi daug) ir susiduria su tiek daug algoritmų pokyčių bėgant metams, tiek daug klientų ir valdo SEO specialistų bendruomenę, todėl mes tikrai turime neprarasti ausų, ką jis nori pasakyti .
Mano etikos versija yra paprasta. Jei darote tai, kas gali kelti pavojų kliento svetainei, ir nepasakote klientui, kad yra pavojus, na, čia yra etika. | |
DAVIDAS HARIS | |
Paieškos sistemos algoritmų analitikas @SEOdojo / seotrainingdojo.com |
Sprendžiamos temos:
- Deivido patirtis dirbant su teismo SEO ir konsultavimu;
- Juodos skrybėlės SEO ir kiek jo vis dar yra teisėta;
- Kaip išskleisti visus pagrindinius „Google“ naujinius istorijos eigoje;
- Apie tai, kaip SEO komandos turėtų dirbti, kad matytų rezultatus ir klestėtų;
- Diskusijos dėl rango sekimo: ar ji mirusi, ar gyva?
- Apie visžalį ir sezoninį turinį;
- Koks yra geriausias būdas kreiptis į klientus, norint juos laimėti;
- Apie teismo ekspertizę;
- Apie „Word2Vec“ ir „Phrase2Vec“ patentus.
10 rinkodaros „Nuggets“:
- Teismo ekspertizės SEO iš esmės yra toks, kaip Sherlockas Holmesas sakydavo: „Kai pašalinsite tai, ko negali būti, viskas, kas lieka, turi būti tiesa“. Tai yra dalykų išsiaiškinimo procesas. 2:28
- Jei sakysite, kad „black-hat“ yra kažkas, kas prieštarauja „Google“ gairėms, tai daugumą mūsų ten įtraukia. 8:10
- Tik tikri techniniai vaikinai iš tikrųjų vis dar išsisuka su „blackhat“ SEO ir vis dar tuo naudojasi. 8:26
- Duomenys yra tik duomenys; jei negalite išanalizuoti duomenų ir jei nežinote klausimų, kuriuos galite pateikti, esate įsisukęs. 10:24
- Kantrybė yra dorybė SEO pasaulyje. 14:31
- Daugelis žmonių mano, kad turinys yra tik nuorodų ar pan. Gavimas. Turite prisiminti, kad „Google“ turi algoritmų, kurie vertina kompetenciją, autoritetą ir pasitikėjimą. 24:29
- Viena iš nepastebimiausių techninių SEO dalykų metrikų yra vidinių nuorodų santykiai. 25:36
- Man patinka žodis „pritraukti nuorodas“, o ne „kurti nuorodas“. 33:33
- Jei jūsų svetainėje yra krūva turinio, kuris tikrai nenaudingas, jis negauna nuorodų, negauna paieškos srauto, atsikratykite jo, nes suvalgote tikrinimo biudžetą kitiems puslapiams, kurie gali būti svarbesni jūsų verslui. ir „Google“. 35:24
- Visi mano, kad SEO yra tas pats procesas, slapukų rinkimo puslapis virš puslapio ir pan. 37:09
Vaizdo įrašo nuorašas
Razvanas : Sveiki visi! Tai Razvanas Gavrilas iš pažintinio SEO ir šiandien turime Davidą Harry, senosios mokyklos SEO. Deividas yra vyresnysis konsultantas, dirbantis „Verve Developments“, o daugelis iš jūsų jį pažįstate iš SEO mokymų DOJO.
Leisiu Deividui papasakoti daugiau apie jį ir šiandien kalbėsime apie senosios mokyklos ir naujos mokyklos SEO ir visa tai. Deividas?
Deividas : O, gera čia būti, broli! Taip, man dabar jau 20 metų; Aš pradėjau 1998 m., Žinai, dar tada, kai mes sėdėjome, darėme HTML ant servetėlių ir kitų dalykų, kol dar nebuvo „Google“. Net nebuvo formų, buvo naujienų grupės, o jūs turėjote daugybę paieškos sistemų, tai buvo „Lycos“ ir „HotBot“, ir visa kita. Šiandien visi tiesiog „Visa tai yra„ Google “ar nieko, iš tikrųjų“, ir net „Bing“ rūšis nesvarbu, taip.
Nuo šių metų SEO yra 20 metų ir maždaug per penkerius metus praleido tam tikrą laiką kriminalistiniam SEO, kuris tarsi padeda žmonėms, turintiems problemų, nuobaudų ir panašaus pobūdžio dalykų, tačiau jis „ten buvo, tai padarė, matė“ .
Papasakokite mūsų klausytojams apie teismo SEO. Daugelis jų tikriausiai nežino šio termino, todėl…
Deividas : Aš manau, kad tai tikrai tam tikras terminas, kurį mes tuo metu sugalvojome, bet jūs iš esmės susijęs su prarastu srautu ir tai vis dar vyksta šiandien. Daugelis žmonių mato eismo nuostolius, jie peršoka ginklą ir sako „Na, pingvinas ar Panda“ arba „Mes gavome baudą“, ir tai gali būti tiek daug dalykų. Tai, ką daug kartų randame dirbdami kriminalistinius darbus, bando išsiaiškinti, nes tai dažnai yra skirtingi dalykai, begalė dalykų. Jei jūsų kūrėjų komanda nevykdo keitimų žurnalų, gali dalyvauti kūrėjas, jūsų prieglobos įmonė gali pakeisti savo PHP, jie gali atnaujinti PHP, „MySQL“ ar pan., Kas gali paveikti jūsų svetainę taip, kaip jūs nežinojo apie.
Taip, kriminalistika iš esmės panaši į tai, kaip sakydavo Sherlockas Holmesas: „Kai pašalinsite tai, kas negali būti, viskas, kas lieka, turi būti tiesa“. , tai ne tai. Tai rasite ypač tada, kai susiduriate su didesnėmis korporacinėmis situacijomis – turime SEO komandas ir didesnes kūrėjų komandas: vienas SEO pakeičia keletą pavadinimų, o vienas iš kūrėjų vaikinų eina ir keičia puslapyje esantį URL ar pan. Galite paveikti daugybę įvairių dalykų, kurie pradeda kelti problemą. Taigi, atliekant teismo ekspertizę, jūsų darbas yra įeiti ir iš esmės pabandyti išsiaiškinti, kodėl yra nuostolių, kas ten nutiko, nes visi paprastai susiduria su tokia „kelio trūkčiojimo“ reakcija: „O, aš pataikiau į Pandą, aš pataikiau į pingviną“ , arba kažkas panašaus. Per tiek kartų taip nėra. Negalite tik manyti, dėl ko pralaimėjote organiniame sraute, todėl jūs turite tai atskirti po gabalėlį ir kalbėtis su visais susijusiais žmonėmis bei bandyti išsiaiškinti, kas nutiko. Kartais „Google“ atlieka pakeitimus. „Google“ keičia kai kurias užklausų erdves, o ne kitas, tiesa? Ir taip nutinka. Taigi kriminalistika iš esmės yra tas konsultanto procesas, kuris ateina siekiant pašalinti nuostolius ir išsiaiškinti, kas nutiko, kad galėtumėte juos susigrąžinti.
Kadangi jūs tiek metų buvote erdvėje – sakėte daugiau nei 20 metų – kaip matote pokyčius, kuriuos pastaruoju metu daro „Google“, palyginti su tuo, kokie aktyvūs jie buvo galbūt prieš 7–8 metus?
Deividas : Taip. Tai buvo maždaug prieš 10 metų, 2008–2009–2010 m., Tada mes pradėjome matyti, kaip jie stipriai plaktųsi dėl saitų ir baudų, o tada atsirado rankiniai veiksmai. Tada, maždaug 2011 m., Mes pradėjome gauti „Pandas“ ir „Pingvinus“, ir tai buvo labai agresyvus „Google“ laikotarpis, kai jie buvo tikrai agresyvesni šlamšto aptikimo ir šlamšto klausimais. Nes prieš tai, aišku, visi žino, kad tu tikrai gali šlamšti, o tai pavyko, žinai. Prisimenu, buvo straipsnių katalogai ir visa kita; anksčiau galėjote tuo pralenkti „Google“. Taigi jie turėjo tą laikotarpį prieš 8–10 metų, kai jie iš tikrųjų tai nutraukė.
Tada, apie 2013–2016 m., Jie pradėjo daugiau dėmesio skirti savo paieškos kokybei, tiesa? Štai tada jūs pradėjote matyti tokius dalykus kaip „Kolibras“, kuris yra užklausų klasifikatorius ir kaip jie tvarkė šias užklausas, nes maždaug tuo metu turėjote tokių vietų kaip „eHow“, o „eHow“ turėjo kaip milijardą įrašų „Kaip pataisyti padangą“ , „Kaip pakeisti padangą“, „Kaip pakeisti padangą“. Dėl tokių straipsnių, kurie iš esmės buvo tas pats dalykas, galite klasifikuoti kiekvieną iš jų, nes prieš kolibrį „Google“ iš tikrųjų nebuvo tokia intuityvi dėl užklausų klasifikavimo ir ko linko „Hummingbird“, vėliau „RankBrain“ ir panašūs dalykai Tai reiškia, kad tuos dalykus sumuokite kartu, pradėkite sieti, kad „auto“ reiškia „automobilis“, „automobilis“ reiškia „transporto priemonė“ ir tas bei tas.
Taigi tas pats pavyzdys, kaip pakeisti padangą, kaip pataisyti padangą, kaip pakeisti padangą, tampa viena užklausos klasifikacija, ir aš manau, kad tai buvo didžiulis „Google“ pokytis. Ir tai buvo naudinga daugeliui iš mūsų, nes galite rašyti straipsnius ir kurti turinį, kuris tenkins kelias užklausas dabar, kur kažkada anksčiau to tikrai negalėjote padaryti. Jūs iš tikrųjų turėjote sukurti labai konkrečius puslapius, skirtus įvairioms užklausoms. Taigi, žinote, kad evoliucija, manau, žaidžia ir šiandien. Ir, aišku, žinote, kad jūs turite mobilųjį telefoną ir turite pirmąjį mobiliojo ryšio indeksą – kuris, mano manymu, pradėjo pasirodyti vasario 18 d., Kai jie tai pradėjo daryti šiais metais, ir akivaizdu, kad HTTPS dalykas bus visiškai įdiegtas iki šių metų liepos mėn. turime schemos žymėjimą, „Google“ mano verslas pradėjo dar labiau vystytis.
Anądien viena iš mano klientų ji pasakojo kokį nors straipsnį, kurį perskaitė „Search Engine Land“ ar kur kitur, ir buvo tokia: „Na,„ Google “bent jau palaiko tavo verslą, Dave, nes jie visada kažką keičia, kad tu „visada dirbau jūsų klientų svetainėse“.
Razvanas : Kaip, jūsų manymu, juodųjų skrybėlių bendruomenė vystėsi nuo prieš 10 metų – nes juoda kepurė tada buvo daug naudojama ir dirbo daugeliui žmonių – kaip jūs matote šią bendruomenę, nes turite savo bendruomenę, SEO Mokymai DOJO ir buvo aktyvūs kitose bendruomenėse –
Kaip jūs matote žmones, kurie anksčiau darė „black-hat“ ir kurie galbūt vis dar tai daro?
Deividas : Daugelis to buvo teisėta.
Razvanas : „Google“ privertė įvesti teisėtą informaciją.
Deividas : Taip, žinai, iš tikrųjų tai daro tik labai labai geri žmonės, turintys galvoje labai techniškai nusiteikusius, tuos, kurie tai tikrai moka. Tokios paviršutiniškos juodos skrybėlės, kurios tiesiog naudodavo scenarijaus vaikus, dabar jos visos tapo teisėtomis ir persikėlė į tą sritį. Tai panašu į nuorodų kūrėjus, žinote: nuorodų kūrėjai buvo … gal galėtumėte pavadinti tą juodą skrybėlę. Vėlgi, aš nesu didelis visos „skrybėlių diskusijos“ gerbėjas, nes, žinote, yra pilkųjų zonų ir yra šis bei tas. Jei sakysite, kad juoda skrybėlė prieštarauja „Google“ gairėms, tai daugumą mūsų ten įtraukia.
Razvanas : Aš kalbėjau ne apie tai, o apie žmones, kurie tikrai daro juodą skrybėlę.
Deividas: Taip, bet, žinote, daugelis jų buvo teisėti. Kalbate prieš 10 metų, kai „Google“ labai sunkiai sekėsi šitam dalykui. Sakyčiau, kad beveik apie 50% jų tapo teisėtomis; iš tikrųjų vis dar išsisukinėja ir vis dar naudojasi tikrieji griežti technikos vaikinai. Ir jis ten. Vėlgi, jei darote SEO, o ne klientams, bet darote tai sau, nes darote filialą, uždirbate pinigų iš filialų dalykų, manau, tai vis dar yra, nes „Google“ vis dar turi tą vėlavimo laiko problemą , tai reiškia, kad jūs galite ištrinti ir sudeginti kai kurias svetaines, užsidirbti pinigų, o kol „Google“ sulauks jūsų, jūs uždirbote pinigus. Žinokit, jie baudžia tą svetainę, tu ją išmeti, eik dar pasiimti krūvą, išskalauti ir pakartoti. Taigi sumušimas ir deginimas vis dar veikia taip, nes dar šiek tiek vėluoja laikas, žinote, tikriausiai 2-3–4 mėnesius, ir jūs vis tiek galite ten nuvykti, užsiimti šiomis medžiagomis ir užsidirbti šiek tiek pinigų, taigi tai tik apie svetainių kartojimą ir kartojimą. Taigi jis vis dar egzistuoja.
Kai kurie iš šių vaikinų pateko į neigiamą SEO. Aš turiu omenyje, kad netrūksta, žinote … Kai kuriuos klientus, kuriuos turiu, pradeda kamuoti neigiamos SEO žymos su nuorodomis ir panašiais dalykais. Vis dar pasitaiko. Žinoma, Mattas Cuttsas man visada sakė, kad tai ne dalykas, bet gerai … Tai dalykas!
Razvanas : Taip, aš taip pat matau su mūsų pažintiniais SEO klientais, žmonės skundžiasi ir rodo mums duomenis iš neigiamų SEO atakų, o kai kurie iš jų yra susiję su reitingų kritimu.
Deividas : Taip, tu turi būti atsargus ir budrus. Vienas iš dalykų, kuriuos mūsų įmonė vis dar daro iki šiol, ir dalis mūsų mėnesinių paslaugų yra tokių dalykų stebėjimas. Jei tai per „Majestic“, „AHREFS“ ar kaip jūs, vaikinai, pažintinis SEO,
Razvanas : Yra daugybė priemonių, bet geriausias įrankis yra jūsų smegenys.
Deividas: Visada kyla klausimas „Koks yra geriausias SEO įrankis?“ ir čia pat. Nes duomenys yra tik duomenys; jei negalite išanalizuoti duomenų ir jei nežinote klausimų, kuriuos reikia užduoti, tada jūs esate įsukęs. Mums kilo tikrai tvarkingas klausimas, kurio „Google“ net nesulaikė. Aš apie tai turėjau Johną Muellerį ir Danny’į Sullivaną, jie pateko į šios svetainės vidinę programą ir pradėjo švirkšti kodą, kuris iš esmės buvo – tai buvo „Pharma“, tiesa? „Viagra“, „Cialis“, visa kita – ir tai, ką ji darė, kai „Google“ atėjo, ji nukreipė į tokio tipo CDN, kad jie tarnavo šiems „Pharma“ dalykams, bet jei jūs buvote teisėtas vartotojas, kuris lankėsi svetainėje, jos nematytumėte. Bet tai tikrai buvo indeksuota ir visa kita. Tai, ką jie padarė, jie paslėpė kodą PNG failuose, vaizdų failuose, Taigi, kai mes su savo komanda ieškojome svetainės bandydami išsiaiškinti, matote tokį ir tokį .PGG, todėl galvojate „Na, tai ne tai“, bet kai pradėjome daryti failą palyginę „WordPress“ temą ir panašius dalykus, supratome, kad tai yra failai, kuriuos jie paslėpė kodą PNG. Tai buvo ten jau šešis mėnesius, ir ši svetainė negavo baudos ar nieko, žmogau. „Google“ nežinojo, kad tai vyksta. Taigi, ten vis dar vyko gana išradingi dalykai, ir tai net nėra neigiamas SEO, tai tiesiog tiesi juoda kepurė ir jie šioje svetainėje naudodavosi „piggyback“, kad gautų sau keletą nuorodų. bet kai pradėjome lyginti failus pagal „WordPress“ temą ir panašius dalykus, supratome, kad tai yra failai, kuriuos jie paslėpė kodą PNG. Tai buvo ten jau šešis mėnesius, ir ši svetainė negavo baudos ar nieko, žmogau. „Google“ nežinojo, kad tai vyksta. Taigi taip, ten vis dar vyksta gana išradingi dalykai, ir tai net nėra neigiamas SEO, tai tiesiog tiesi juoda kepurė ir jie šioje svetainėje naudodavosi „piggyback“, kad gautų sau keletą nuorodų. bet kai pradėjome lyginti failus „WordPress“ tema ir panašiai, supratome, kad tai yra failai, kuriuos jie paslėpė kodą PNG. Tai buvo ten jau šešis mėnesius, ir ši svetainė negavo baudos ar nieko, žmogau. „Google“ nežinojo, kad tai vyksta. Taigi taip, ten vis dar vyksta gana išradingi dalykai, ir tai net nėra neigiamas SEO, tai tiesiog tiesi juoda kepurė ir jie šioje svetainėje naudodavosi „piggyback“, kad gautų sau keletą nuorodų.
Daugelis mūsų vartotojų ir skaitytojų kartais klausia apie asmeninius tinklaraščių tinklus. Ar manote, kad jie yra saugūs? Ar vis dar verta jų turėti?
Danas : Aš supratau. Tai, kad man skirtos komandos su visu „SEO etikos dalyku“, ir daugelis žmonių mėgsta sakyti „SEO etika yra būti balta kepure“, ir tas, ir tas. Ne, mano etikos versija yra paprasta. Jei darote tai, kas gali kelti pavojų kliento svetainei, ir nepasakote klientui, kad yra rizika, na, čia yra etika. Taigi, PBN pateko į tai. Jūs visada rizikuojate. Žmonės yra „Na, mano neaptinkama“. Na, to neaptinkamaiki tos dienos, kai „Google“ tai suras, tada jūsų klientas bus nubaustas, o jūs tada ką nors sukite. Taigi, iš esmės su savo naryste mes jiems nepatariame, ne. Tai grįžta į visą istoriją „ar kliento svetainė, ar tai tavo paties svetainė“. Darykite viską, ką norite, naudodamiesi savo svetaine, eikite ir darykite PBN, darykite viską, ko norite, man tikrai nerūpi. Prikimškite raktinius žodžius, atlikite peradresavimus, maskuokitės, man tai nerūpi, nes tai yra jūsų svetainė, todėl jei kažkas nutiks, tik jūs sužeisite.
Bet kai aš atlikau teismo ekspertizę, gaudavau klientų, kad jų SEO padarė tokius dalykus, ir jie ateidavo pas mane „Aš praradau savo santaupas, arba aš įkeičiau savo namą ir prarandu namus, arba Dabar negaliu siųsti savo vaikų į universitetą “, – tai skaudu, žinai. Anksčiau turėjau daug bemiegių naktų, todėl esu labai prieš ką nors panašaus. Būkite sąžiningi savo klientui, jis negali sau leisti tinkamos turinio strategijos, pasakykite jiems: „Ei, mes negalime konkuruoti. Turėsite rasti kitą būdą, kaip surinkti pinigų, kad tinkamai atliktumėte SEO ir turėtumėte socialinė strategija, suderinta su turinio strategija, suderinta su tinkamu techniniu SEO SEO ir pan. “.
Netikiu klientų svetainių PBN, nebent jūs klientui pasakote „Ei, mes galime padaryti PBN, bet čia yra rizika. Jei įkliūsi, būsi nubaustas ir gali prireikti iki 18 mėnesių, kol viską atgausi “. Jei klientas vis tiek užsiregistruoja ir sako „Ei, eik!“, Tada gerai, tu uždengei užpakalį, patarei jiems apie riziką, tai puiku. Bet apskritai PBN, ne, aš jų nenaudoju nė vienam savo klientui, bet mano klientai paprastai gali sau leisti, jie turi savo biudžetus turinio strategijai atlikti, taip pat socialinius ir pan., Norėdami gauti nuorodas ir gauti tu žinai matomumą. Taigi pats nesu PBN vaikinas, bet apskritai mano patarimas yra labai rizikingas, nes visi visada sako: „O, to neaptinkama!“ iki tos dienos, kai ji bus aptikta. Taigi, viskas susiję su tuo etikos dalyku ir užtikrinimu, kad nekeliate pavojaus klientui. O jei esi,
Razvanas : Mes visi žinome, kad SEO pasaulyje kantrybė yra dorybė, nes vis sunkiau ir sunkiau atlikti pakeitimus savo svetainėje ar ką nors padaryti ir pamatyti kažkokius rezultatus „Google“. Žmonės nori rezultatų, klientai – rezultatų.
Ar šiais laikais gali egzistuoti tiesioginis patenkinimas ar beveik greitas patenkinimas?
Deividas: Na, aš taip manau. Būtent Dano tezė man kažkada suteikė tokią koncepciją, kurią dabar vadinu „karo menu“. Sun Tzu „Karo menas“ pasakoja, kad kai susiduri su didesniais, galingesniais priešininkais, reikia apeiti iš išorės ir po truputį juos nunešti. Ką tai, mano manymu, reiškia SEO prasme, yra tai, kad dabar, kai lauki tų didesnių sąlygų, tos didelių pinigų sąlygos prasiskverbia per 6 mėnesius, 12 mėnesių, 18 mėnesių, tu turi prasiveržti į ilgesnę uodegą terminais ir kitomis sąlygomis, kur galite varžytis. Taigi dažnai tai padarysite, kai susidursite su didesniais konkurentais, kad jums prireiks šiek tiek laiko, kol gausite tuos reitingus, ieškokite tų, kuriems netaikote, pakeiskite savo SEO strategiją ir ieškokite terminų, kurie jie nesivaiko aktyviai ar terminų, prie kurių galite greitai pasiekti.
Kaip kas nors gali nustatyti šias spragas? Ar turite metodiką, kurią naudojate tokiems dalykams nustatyti?
Deividas: Tai priklauso nuo rinkos, žinote. Vėlgi, jei jums patinka… Reitingų sekimas yra juokingas dalykas, kai kurie SEO sako „Oi, turėtum reitinguoti“ arba „Reitingų sekimas yra miręs“. Žinote, jūs turite tas dvi stovyklas. Čia vis dar naudojame rangų sekimo mechanizmus ir programinę įrangą bei įrankius, tačiau tai iš tikrųjų yra užklausų erdvių stebėjimas. Taigi, sukrausime 10 skirtingų konkurentų skirtingomis sąlygomis, tada galėsime pamatyti, kur yra silpnybių: „Gerai, šis vaikinas užima 10-ą vietą, o šis -…“. Jei yra daugybė vaikinų, kurie reitinguoja 1–5 numerius ar kažką panašaus į jūsų pagrindines sąlygas, turite didelių pinigų sąlygų, bet jūs žiūrite į tuos 10 konkurentų, kurie yra pagrindiniai konkurentai jūsų centre, ir matote, kad nė vienas iš jų tikrai nesivaiko šiomis sąlygomis tai vieta, į kurią galite patekti įperkamai. Tai yra vietos, kuriose galite kurti turinį ir į kurį patekti. Taigi, tiesiogine to žodžio prasme, reitingo stebėjimo įrankis yra apie geriausią vietą tuo pradėti, nes galite pamatyti tuos, kurių jie nesivaiko. Kitą dieną turėjau mėnesines ataskaitas su klientu, nes tai mėnesio pradžia, ir mačiau, kaip šis vienas konkurentas pradėjo šokinėti tam tikru laikotarpiu, kuris, matyt, jiems visai neseniai nerūpėjo. Taigi galiu numanyti, kad jų SEO komanda tai nustatė kaip vietą, kur jie galėtų vykti, todėl pasakiau: „Gerai, tada gerai, galbūt mes pažiūrėsime į šį terminą ir pamatysime, kiek reikės ten patekti“.
Vertikalės yra dar viena gera vieta. Žmonės žiūri į užklausų erdvę ir, jei nėra universalaus vaizdo įrašo, jie mano: „Na, nėra prasmės daryti vaizdo įrašą“. Problema ta, kad visi taip mano, todėl mes kartais sukūrėme vaizdo įrašą pagal tam tikrą raktinį žodį, galbūt mes esame 2 puslapyje, užimame 16 vietą ar panašiai, ir sukursime vaizdo įrašą šiam terminui ir bumui !, „Google“ tiesiog nepadarė Neturite vaizdo įrašo, kurį staiga, per dvi savaites, dabar mes sėdime 3 vietoje su „Universal“ vaizdo įrašu, nes jis pasirodo, nes anksčiau nebuvo jokio vaizdo įrašo. Taigi, kartais galite pažvelgti ir į vertikales, kaip gerą būdą pereiti nuo 3 iki 1 puslapio. Taigi, visada yra būdų tai padaryti. Toks holistinis požiūris padeda mažesniems klientams, kad vėlgi, kaip jūs sakote, jums prireiks nuo metų iki 18 mėnesių, kad galėtumėte susipažinti su tomis didelėmis sąvokomis,
Ką manote apie naujus SEO, kurie yra rinkoje, kurie konsultuoja klientus, o gal tiesiog daro SEO patys? Kaip palygintumėte juos su senaisiais SEO?
Deividas : Na, tai labai panašu į tai, kaip sakėte anksčiau, taip yra ir su klientais, ir su SEO. Ar tai greito pasitenkinimo poreikis. Kantrybės nėra daug, daugelis jų yra jaunesni ar naujesni, aš nežinau, pagal amžių, bet naujesni SEO turi tą greitą pasitenkinimą, žinote. Tai visada kaip „Koks yra naujas metodas, nes PBN vėl daugėja ir žmonės kalba.
Prieš 10–8 metus žmonės buvo panašūs į „O, pamiršk PBN. Tai baisu!”. Dabar tai vėl dalykas: jūs turite šiuos žmones, kurie ateina, ir jie visi yra PBN, jie visi ieško kampo, jie ieško būdo apgauti sistemą, jie visi ieško tą nuorodą jie ieško to didelio raudono mygtuko, kuris taip pat grįžta prie to, apie ką kalbėjome su įrankiais. Jie visada panašūs į „Koks geriausias įrankis?“. Tai panašu į „Ne, tai ne apie įrankį“. SEO srityje turite klausimą, į kurį reikia atsakyti galvoje, ir tada ieškokite duomenų, gautų iš įrankių, tačiau turite pradėti nuo hipotezės ir pradėti nuo klausimo, kad išsiaiškintumėte, kurį įrankį naudojate reikia duoti jums tuos atsakymus. Žinote, kartais tai gali būti pažintinis SEO, kartais – „Majestic“, kartais – „Google Search Console“. Tačiau problema yra ta, kad visi mano, kad jiems reikia tam tikrų įrankių, kad galėtų atlikti darbą. Ir tai tampa problema. Šiuo metu daugelis jaunų SEO yra tokie, ar žinote? Tai PBN, taigi koks yra spartusis klavišas, koks greičiausias būdas, kas … Žinote, kad yra tingumas.
Daugelis senesnių SEO, kuriuos žinau, žaidė 15–20 metų, supranta, kad mes, jūs ir aš apie tai kalbame. Kai kuriems terminams prireiks laiko, o tai labiau susiję su strategija, o ne apie betarpiškumą, apie tai: „Leisk man paspausti didelį raudoną mygtuką ir aš gausiu reitingą. Galbūt tai iš dalies priklauso nuo to, kaip jie parduoda savo projektus, galbūt jie nekalba su naujais klientais, nesakydami „Gerai, tai bus šiek tiek skausmo procesas, tam prireiks šiek tiek laiko“, gal jie neperspektyvūs ir per menkai pristatomi, todėl jiems tenka spaudimas visada pristatyti, nes jie imasi kaip … Aš turiu klientą, kuris ateina, ir aš esu pardavimo procese, ir jie mano, kad tai įvyks mėnesį ar du, aš jiems vis sakau „taip nėra“, o jie panašūs į „na, Aš noriu “, tada jūs tiesiog neparduodate to projekto, jūs sakote„ Na, atsiprašau, mes negalime užsiimti verslu “. Negalite savęs pakišti po tuo ginklu. Taip pat svarbu kvalifikuoti savo klientus.
Razvanas : Pakalbėkime šiek tiek apie turinio svarbą.
Kaip matote turinį, kuris sustiprina SEO žaidimą?
Deividas : Na, aš visada sakau savo klientams, kad žmonės įveda žodžius į „Google“, todėl „Google“ tikrai turi šį dalyką žodžiams. Panašu, kad patekote į tuos elektroninės prekybos svetainės pagrindinius puslapius, o čia yra visos šios didelės nuotraukos ir yra viena pastraipa. Na, deja, žinote, kad „Google“ vaizdai uždirbs jums pinigų.
Taigi, taip, turinys viską strateguoja. Jei tai vėlgi, kaip jau kalbėjome anksčiau, jei tai yra strategijos, nukreiptos į ilgesnius ir ilgesnius terminus, strategijos dalis, jei tai yra ryšių kūrimo strategijos dalis, nes norite sukurti virusinį turinį arba turinį, kuris bus populiarus ir pasitraukite ten, jei tokia veikla kaip QDF, kuri yra „Query Deserves Freshness“, „Google“ ieško veiklos šioje svetainėje, reiškiančia „man nesvarbu, ar tai informacinė svetainė, ar el. prekybos svetainė, ar su paslauga susijusi svetainė “, sustabarėjusios svetainės, kurios bent kartą per trumpą laiką neturi naujo turinio, kaip yra … Kaip„ Google “turėtų žinoti, kad kažkas nenuėjo nuo šios svetainės? Kiek žiniatinklių, kuriuos visi žinome, bando atsikratyti blogų nuorodų – el. Paštu siunčiate el. Laišką tam tikrai svetainei, sakydami „Ar galite pašalinti šią nuorodą?“, jūs neatsakote, nes žmogaus, kuris jį pastatė, nebėra. Žinote, jie dabar dirba „McDonald’s“, jie niekada niekada nepašalino šios svetainės ar pan. Taigi kaip „Google“ turėtų žinoti, kad svetainė nėra aktyvi, kad svetainė vis dar nėra gyva ir gyvybinga, jei nėra naujo turinio? Mes žiūrime į turinį keliais būdais, aišku, jei tai susiję su paslauga ar su elektronine komercija, naujais produktais, naujais paslaugų pasiūlymais, tada jūs turite tai, ką mes vadiname „amžinai žaliu turiniu“. Taigi, amžinai žaliuojantis yra tam tikras turinys, kuris laiko išbandymą. Taigi, jūs laikote tai ne savo tinklaraštyje, bet ir atskirame skyriuje, kuris gali būti padirbtas, tai gali būti „kaip naudoti mūsų produktą ar paslaugą“. Tada turėsite tinklaraštį ir tinklaraštyje yra daugiau nuomonių, aktualijų, naujienų ir panašių dalykų,
Bet jūs visada norite tokių, tai yra labai svarbu. Ir tada, dėl akivaizdaus fakto, kad jums reikia dalykų, kurie išeina ir matosi, kad „Google“ būtų vienoda. Jei kuriate „Facebook“ paskyrą, „Pinterest“ ar bet ką, vis tiek jums reikia naujų dalykų, kad galėtumėte toliau kurti šiuos stebėjimus socialinėje srityje, nes yra pasaulis, esantis už „Google“ ribų, žinote, kad iš tikrųjų galite užsidirbti pinigų versle „Facebook“ ir „Facebook“ skelbimus bei tokio pobūdžio dalykus. Taigi jums reikia daiktų, kuriuos visada turėtumėte, kad būtumėte gyvi, srovingi ir gyvybingi.
Razvanas : Taip, aš ketinau jūsų to paklausti – daugelis žmonių, kalbėdami apie turinį, kalbėdami apie tinklaraščio turinį ir apskritai, tinklaraščio turinys yra informacinis turinys, tai nėra jūsų pinigų puslapis, ne ten, kur nukreipiate savo pinigų raktiniai žodžiai …
Deividas: Taip, bet jei pažvelgsite į „Google Raiders“ vadovą, kuris turi pasirodyti kiekvienais metais, tai jie vadina EAT (kompetencija, autoritetas ir pasitikėjimas). Tai yra labai svarbios sąvokos, į kurias jūs tikrai norite pereiti turėdami savo turinį. Vėlgi, panašu, kad tiek daug žmonių mano, kad turinys yra tik nuorodų gavimas ar bet kas, ir ne. Jūs turite atsiminti, kad „Google“ turi algoritmų, kurie vertina kompetencijos autoritetą ir pasitikėjimą, taip pat parodydami savo kompetenciją ir parodydami savo autoritetą – na, autoritetas yra daugiau žmonių, kurie pradeda tave sekti ir dalytis turiniu, tačiau tai yra „Google“ algoritmai, kurie naudingi visai jūsų svetainei, įskaitant jūsų pinigų puslapius, taigi, tai ne tik „Gerai, išplaukime tai ten, oi, daug žmonių tai mato, bet ar jie eina į mano pinigų puslapius? “. Na, tai nesvarbu,
Gerai, bet kaip žmonės turėtų optimizuoti pinigų puslapius?
Gerai, padidinate savo EAT, padidinate savo domeno valdžią naudodamiesi savo tinklaraščiu, tačiau vis tiek reikia optimizuoti, kaip pagerinti pinigų raktinių žodžių reitingą.
Deividas : Viena iš nepastebimiausių techninių SEO dalykų metrikų yra vidinių nuorodų santykiai.
Iš esmės, koks yra terminalo nuorodų santykis, žinote, aš vieną dieną kalbėjau su „MattCutts“ ir mes apie tai kalbėjomės, ir jis pasakė „Iš esmės norėdamas jį supaprastinti“, sakė jis, „kai„ Google “žiūri į šią svetainę, labiausiai susietą viduje puslapis svetainėje, kuris, be abejo, yra pagrindinis puslapis (bet po to mes apie tai galvojame, nes manote, kad tai yra svarbiausias jūsų svetainės puslapis) – mažiausiai vidinis jūsų svetainės nuorodos puslapis, kurį mes laikome būk mažiausiai svarbus tau, nes (o, ir vėl, jis bandė tai supaprastinti, kai kalbėjomės), bet tai labai nepastebėtas dalykas “. Net „Google“, „Search Console“ yra ataskaita, rodanti vidines nuorodas ir tai yra vienas iš greitesnių laimėjimų; beveik kiekvienas naujas klientas, kurį gauname, tai yra vienas iš pirmųjų dalykų, kuriuos darome. Mes žiūrime į jų puslapių žemėlapius, jų raktinius žodžius ir terminus, tada mes einame ir žiūrime į vidinius nuorodų į tuos puslapius santykius. Ir jei nenorite sustoti, atliksite keletą pakeitimų, kurie gali būti poraštės nuorodos, galbūt šoninės juostos nuorodos, nuorodos tinklaraščio įrašuose ir panašūs dalykai, kurie ją pradės rodyti. Vėlgi, jei paimsite „PageRank“ ir kaip tai veikia – tai tik viena iš daugelio metrikų, bet net ir tai veikia taip, nes dabar jūs ieškote, perduodate daugiau „PageRank“ viduje į tą puslapį, taigi tai padės padidinti tai taip pat aukštyn. Tai yra vienas iš pagrindinių elementų. Akivaizdu, kad pažvelgsite į savo pavadinimų žymas, pažvelgsite į antraštės žymas ir tokio pobūdžio dalykus, tačiau, kalbant apie nuorodų santykį, žmonės iš tikrųjų nepakankamai žiūri į tai, ar žinote? atliksite keletą pakeitimų, kurie gali būti poraštės nuorodos, galbūt šoninės juostos nuorodos, nuorodos tinklaraščio įrašuose ir panašūs dalykai, kurie ją pradės rodyti. Vėlgi, jei paimsite „PageRank“ ir kaip tai veikia – tai tik viena iš daugelio metrikų, bet net ir tai veikia taip, nes dabar jūs ieškote, perduodate daugiau „PageRank“ viduje į tą puslapį, taigi tai padės padidinti tai taip pat aukštyn. Tai yra vienas iš pagrindinių elementų. Akivaizdu, kad pažvelgsite į savo pavadinimų žymas, pažvelgsite į antraštės žymas ir tokio pobūdžio dalykus, tačiau, kalbant apie nuorodų santykį, žmonės iš tikrųjų nepakankamai žiūri į tai, ar žinote? atliksite keletą pakeitimų, kurie gali būti poraštės nuorodos, galbūt šoninės juostos nuorodos, nuorodos tinklaraščio įrašuose ir panašūs dalykai, kurie ją pradės rodyti. Vėlgi, jei paimsite „PageRank“ ir kaip tai veikia – tai tik viena iš daugelio metrikų, bet net ir tai veikia taip, nes dabar jūs ieškote, perduodate daugiau „PageRank“ viduje į tą puslapį, taigi tai padės padidinti tai taip pat aukštyn. Tai yra vienas iš pagrindinių elementų. Akivaizdu, kad pažvelgsite į savo pavadinimų žymas, pažvelgsite į antraštės žymas ir tokio pobūdžio dalykus, tačiau, kalbant apie nuorodų santykį, žmonės iš tikrųjų nepakankamai žiūri į tai, ar žinote? jei paimsite „PageRank“ ir kaip tai veikia – tai yra tik viena iš daugelio metrikų, bet net ir tai veikia taip, nes dabar jūs ieškote, perduodate daugiau „PageRank“ viduje į tą puslapį, taigi tai padės jį pakelti taip pat. Tai yra vienas iš pagrindinių elementų. Akivaizdu, kad pažvelgsite į savo pavadinimų žymas, pažvelgsite į antraštės žymas ir tokio pobūdžio dalykus, tačiau, kalbant apie nuorodų santykį, žmonės iš tikrųjų nepakankamai žiūri į tai, ar žinote? jei paimsite „PageRank“ ir kaip tai veikia – tai yra tik viena iš daugelio metrikų, bet net ir tai veikia taip, nes dabar jūs ieškote, perduodate daugiau „PageRank“ viduje į tą puslapį, taigi tai padės jį pakelti taip pat. Tai yra vienas iš pagrindinių elementų. Akivaizdu, kad pažvelgsite į savo pavadinimų žymas, pažvelgsite į antraštės žymas ir tokio pobūdžio dalykus, tačiau, kalbant apie nuorodų santykį, žmonės iš tikrųjų nepakankamai žiūri į tai, ar žinote?
Ar vis dar naudojate raktinių žodžių tyrimus ir raktinių žodžių optimizavimą, kad pagerintumėte reitingą?
Deividas : Tam tikru laipsniu, bet, kaip sakiau pradžioje, dėl to, kad „Google“ pradeda žiūrėti ar žiūrėjo į dalykus gana ilgai, raktinių žodžių tyrimas o ne sutelkė dėmesį į tikslios atitikties rūšį. tai tikrai klausimas.
Tai daugiau susiję dalykai. Aš turiu omenyje, taigi, jei žiūriu į to puslapio turinį, ieškau žodžių, frazių, sąvokų ontologijos – aš visada sakau grupei su DOJO, naujais žmonėmis, kad bandau mokyti yra „Jaguar“ sąvoka. Jūs turite automobilį „Jaguar“, gyvūną „Jaguar“, „Apple“ naršyklę „Jaguar“, futbolo komandą „Jaguar“ Amerikoje. Taigi „Google“ automobilyje „Jaguar“ pamatysite tokius žodžius kaip „padangos“, „variklis“ ir „našumas“, ir tas, ir tas. Jaguaras, gyvulys, pamatysi didelę katę, grobį ir medžioklę, uodegą ir nagus, taigi pagrindiniai to puslapio supratimai palaiko būtent šiuos kitus žodžius. Panašu, kad „Google“ sako, kad „daiktai, o ne stygos“, todėl viskas yra daug apie tai, ką mes vadiname „esybėmis“, kuris yra asmuo, vieta ar daiktas, ir jūs tai palaikote “. „Aš nutapiau Baltuosius rūmus. Žinote, tai tik paprasta frazė, bet tai yra jūsų bičiuliui priklausantys Baltieji rūmai gatvėje, ar jie yra Baltieji rūmai ir Vašingtone. Likęs to puslapio turinys palaikys „Google“ ir pasakys, kas yra tas puslapis, to puslapio sąvoka. Taigi patys raktiniai žodžiai – tikrai, jūs turite tikslus, kuriuos norite persekioti, bet taip pat turite pažvelgti į kitas frazes ir sąvokas bei žodžių ontologiją, apimančią tą turinį, kad iš tikrųjų jį sukurtumėte „Google“. Ir tai vėlgi, dar viena sritis, kurioje daug šių naujų SEO yra su savo PBN ir visais šūdais – jie nesupranta šių dalykų.
Taigi, jie vejasi vaiduoklius, nesupranta, kaip veikia paieškos sistema. Aš visada juokavau žmonai, kad SEO mane žudo, nes įsivaizduok, kad esu interneto kūrėjas, nežinantis HTML. Na, dauguma SEO turi labai mažai žinių apie tai, kaip veikia paieškos sistema, jie ten kažką daro, bet netiria informacijos paieškos, ar nežinote, kaip tai veikia ir kaip ji vystėsi, ir kai jūs žinote, kad tai veikia beveik neįprastas tokiam vaikinui kaip aš – žinote, aš esu iš Billo Slawskio mokyklos, skaitau patentus, skaitau dokumentus ir turiu daug žinių apie paiešką, todėl dirbdamas savo darbą galvoju taip , Matau tokį puslapį, matau tokią infrastruktūrą.
Razvanas: Žinote, galbūt todėl, kad turime šį raktinių žodžių tyrimo ir turinio asistento įrankį, ir, pavyzdžiui, prieš kelias savaites atlikau eksperimentą ir patobulinome vieno iš mūsų svetainės puslapių reitingą, o kas įdomu atliekant kiekvieną optimizavimą tai darome naudodami įrankį ir matėme, kaip tai daro klientai, pvz., „Google Search Console“ parodymų skaičius padidėja, nes jums rekomenduojami su temomis susiję terminai, kurių nenaudojote originaliame turinyje. Tai dar vienas dalykas, apie kurį žmonės nežino, nes taikote, pavyzdžiui, pagal konkretų raktinį žodį. Turint tą konkretų raktinį žodį, yra daugybė kitų panašių raktinių žodžių, kurių sunkumai yra sunkesni, kuriuos galite reitinguoti, ir praktiškai atlikdamas eksperimentą su optimizavimu ir pridėdamas ten rekomenduojamas temas bei raktinius žodžius,
Deividas : Dabar tai buvo įrankis, apie kurį man atsiuntėte el. Laišką?
Razvanas : Taip.
Deividas : Gerai, po to eisiu su tuo žaisti. Nes, taip, daugelis žmonių bandė, aš prisimenu, kad „Moz“ turėjo savo LDA įrankį ir kelis kartus nesėkmingai bandyta rasti įrankį, kuris pasiūlytų tinkamas puslapio palaikymo koncepcijas – jei kas nors galėtų tai ištraukti, tai būtų auksas . Taigi, aišku, jūs turite tai, kas ten veikia, taigi…
Razvanas : Taip, įrankis analizuoja geriausius „Google“ reitingus ir, remdamasis tuo, suranda panašumų ir nustato naujas galimybes.
Deividas : Ar ieškoma kitų terminų koreliacijų iš aukščiausių svetainių?
Razvanas : Taip, taip.
Deividas : Malonu.
Razvanas : Taip, mes dirbame su daugybe semantinių algoritmų.
Deividas: Kol nesakai LSI, esu laiminga. Taip, tai tvarkinga. Vėlgi, tai dar viena samprata, kurios, manau, daugelis žmonių nesvarsto arba kad yra daugybė įrankių, kuriuos būtų galima įgyvendinti, žinot, ką noriu pasakyti? Ir tai labai svarbu. Būtent tai yra „Google“ semantinė analizė: jie ieško tam tikrų palaikančių sąvokų, žodžių, terminų ir frazių, kurie tai patvirtintų. Ir visas šis „RankBrain“ dalykas, kuris vis mirksės … Buvo patentas „nuo žodžio iki vektoriaus“, kurį aš padariau, ir frazė į vektorių. Štai ką jis daro – tai panašu į tai, kaip „mėlyna“ yra glaudžiai susijusi su „obuoliu“ vektoriniame grafike: nelabai. Bet kiek „žalia“ yra susijusi su „obuoliu“ vektoriniame grafike arba „raudona“ – su „obuoliu“ vektoriniame grafike. Jie labai arti, tiesa? Taigi, tai yra „RankBrain“ dalis, ji ieško terminų vektoriaus grafiko, kuriame pateikiamos frazės, terminai ir žodžiai, kurie yra susiję su pagrindine „Google“ pateikiamos užklausos koncepcija. Taigi, tokie įrankiai yra labai … vėlgi, tai buvo išbandyta ir nebuvo gerai padaryta, todėl … „Moz“ išbandė vieną ir per porą mėnesių išmetė į šiukšlių dėžę.
Kaip manote, kokios yra 3 populiariausios SEO praktikos, galinčios sunaikinti svetainės reitingą?
Deividas: Na, aišku, nuorodų kūrimas. Aš turiu omenyje blogų nuorodų kūrimą, ir aš net nesu vaikinas, kuris … man net nepatinka terminas „nuorodų kūrimas“, kaip ir daugelis mano draugų, labai labai protingų žmonių, kurie vis dar naudoja tą terminą. Man patinka žodis „nuorodų pritraukimas“, o ne „nuorodų kūrimas“. Aš norėčiau naudoti išmaniojo turinio, reiškiančio turinį, derinį, kuris į jį įsižiūrės kartu su viskuo, pradedant socialine žiniasklaida, jūsų kuriamais sekimais, baigiant el. Pašto sąrašais. ir panašius dalykus, kuriuos galite sukurti, kad žmonėms pateiktų turinį. Manau, kad tai mano būdas elgtis. Akivaizdu, kad yra kitų būdų kurti nuorodas, kurias žmonės naudoja, spėju, kad citatos ir panašiai tinka vietiniams. Pastatų sujungimas akivaizdžiai yra pagrindinis pavojus. Ir nuo to, jei nuoširdžiai su jumis, galite tiesiogine to žodžio prasme … jei į „Google“ įtraukiate „Google“ rankinius veiksmus, gausite, manau, vienuolikos skirtingų „Google“ atliekamų rankinių veiksmų sąrašą. Visi visada galvoja apie nenatūralias nuorodas, nes tai mes visada matome, tačiau yra nedaug turinio rankinių veiksmų. Žinote, visas tas sąrašas yra baisus sąrašas. Apsiaustą galite padaryti netyčia, žmonės taip padarė. Yra tiek daug būdų, kaip galite patekti į bėdą, tai nėra juokinga, bet juokinga, kad daugelis žmonių tiesiog nesvarsto visų šių skirtingų dalykų, kuriuos žiūri „Google“. Taigi iš tikrųjų viskas, kas yra rankinių veiksmų sąraše, nuo plono turinio iki nenatūralių nuorodų, tokios medžiagos, tikriausiai yra pavojinga. Manau, kad 3 didieji turėtų būti: nuorodos, tikriausiai plonas turinys, – ir tai tik keli būdai, nes tai ne tik baudos rizika, bet ir švaistomas tikrinimo biudžetas. Jei jūsų svetainėje yra krūva turinio, kuris tikrai nenaudingas, jis negauna nuorodų, negauna paieškos srauto, atsikratykite jo, nes suvalgote tikrinimo biudžetą kitiems puslapiams, kurie gali būti svarbesni jūsų verslui. ir „Google“. Tai, kad turite 10 000 puslapių, dar nereiškia, kad turite 10 000 naudingų puslapių, todėl tai gali būti švaistymas, todėl atsikratykite jų. Tiesiog meskite juos į šiukšles ir nukreipkite jas kur nors kitur (net nenukreipėte, nes tada turėsite tai išsiaiškinti dar kartą). 000 puslapių, kurie yra naudingi, todėl gali būti švaistomi, todėl atsikratykite jų. Tiesiog meskite juos į šiukšles ir nukreipkite jas kur nors kitur (net nenukreipėte, nes tada turėsite tai išsiaiškinti dar kartą). 000 puslapių, kurie yra naudingi, todėl gali būti švaistomi, todėl atsikratykite jų. Tiesiog meskite juos į šiukšles ir nukreipkite jas kur nors kitur (net nenukreipėte, nes tada turėsite tai išsiaiškinti dar kartą).
Ką manote apie turinio genėjimą?
Deividas : Apie tai ir kalbu, taip. Manau, kad tai puiki idėja, aš tikrai tai darau. Geras dalykas tai daryti kas ketvirtį, jei ne bent pusmetį. Eikite per svetainę ir ieškokite dalykų, kurie nesulaukia srauto, neturi nuorodų ir neturi jokios vertės. Atsikratykite, nėra prasmės jo turėti. Tai tiesiog užima tikrinimo biudžetą ir kitus dalykus ir neatitinka tikslo, todėl … Ir kartais jūs galite paimti du ar tris tuos puslapius ir įdėti juos į vieną puslapį, kuris iš tikrųjų gali būti vertingesnis „Google“. Ne visada reikia mesti šiukšles, kartais galite pasakyti „Gerai, gerai, tai susiję, tai susiję, tai susiję, bet jie visi yra plonas turinys, paimkime juos visus, priklijuokime vieną puslapį ir pažiūrėk, kas nutiks “. Kartais toks požiūris gali pasiteisinti.
Ar manote, kad centrų puslapiai veikia? Aš turiu omenyje, kad jūs paimate visus šiuos puslapius, kurie yra panašūs, sukurkite dar vieną papildomą puslapį ir susiekite jį iš to kaip apie centrinį puslapį. Kaip manote, ar tai gera strategija?
Deividas : Taip, manau, kad tai galėtų veikti. Turite tai stebėti, nes „Google“ pažodžiui, jei perskaitėte pakankamai patentų ir kitų dalykų, kiekviena užklausos erdvė traktuojama kiek kitaip. Kaip, jūs žinote, paskolos iki atlyginimo yra traktuojamos kitaip nei amatų puslapis apie tapybą ar pan. Turite suprasti, kad turite būti labai suderinti su savo užklausų erdve, kuri grįžta prie naujo SEO klausimo.
Kitas dalykas, kurio nesuprantame: visi mano, kad SEO yra tas pats procesas, slapukų rinkimo puslapis per puslapį, per puslapį. Jūs sužinojote savo užklausų erdvę, nes kai kurios užklausų erdvės šioje rinkoje skirsis nuo šios nišos, šios nišos, šios nišos ir tos užklausos vietos. Turite šiek tiek labiau susipažinti su savo užklausos erdve ir žinoti, kas veikia, o ko nėra. Taigi jūs negalite taikyti tik to paties, ką darote, pavyzdžiui, tai yra daugelio SEO agentūrų problema: jos samdo šiuos žmones ir turi šį nustatytą būdą daryti dalykus, kuriuos taiko kiekvienam klientui, nes į tai įsitraukia didelės agentūros, nes tai yra efektyvesnis. Bet iš tikrųjų, tokia parduotuvė kaip aš, mes esame labai intymūs; mes žiūrime į kiekvieną klientą, kiekvienoje rinkoje, į kiekvieną užklausą skirtingai, žinote. Taigi manau, kad tai yra gera idėja pabandyti. Jūs turite turėti tą įrankių rinkinį, kad, kai priartėtumėte prie situacijos sakydami „Na, anksčiau tai pasiteisino, pabandykime tai išbandyti“, o jei tai neveikia, jūs to nepadarysite. Kartais taip bus, kartais nebus.
Kaip paprastai pritraukiate klientus, kad juos laimėtumėte? Ką tu jiems parodai unikalaus, kas verčia juos tapti tavo klientais?
Deividas: Aš tikrai neturiu šios problemos dėl savo padėties ir toje vietoje, kur aš buvau pramonėje. Kas prieina prie mano durų, aš turiu tiesiog užeiti ir eiti „Gerai! Štai ką aš tau imu, duok man pinigų! “. Bet aš daugelį vaikinų aš patariu, o ką aš stengiuosi išmokyti vaikinus, kuriuos aš, jaunesnius, esu nuoširdus, nebandykite per daug parduoti, nebandykite pažadėti pasauliui, būti žiauriai sąžiningas, pasakyk „Gerai, taip yra“. Apie kvalifikacinius klientus kalbėjome anksčiau, ir aš žinau, kad tai yra daugelio jaunų žmonių potraukis. Jie turi užsidirbti pinigų ir neturi daug klientų, o ne gerai mokančių klientų, jie tampa beviltiški, ir tai dažnai tampa problema – jūs prisiimate tą klientą, nes jums reikia sumokėti sąskaitas, ir jie tampa tuo užpakalio skausmu, kuris griauna tavo gyvenimą, nes žinai, kad jie visą laiką valgo. Bet aš manau, kad norint gauti gerus klientus, reikia būti sąžiningam, juos reikia jausti tiek, kiek jie jaučia tave. Negalite kreiptis į naują būsimą klientą, kuris yra beviltiškas; tai tik katastrofos receptas. Taigi manau, kad jauniems vaikinams ar žmonėms, kuriuos aš globoju, stengiuosi būti sąžiningas. Anądien turėjau vaikiną – tiesiogine to žodžio prasme, su vaikais, kuriuos aš patariau, kai jie skambina į pardavimus, aš eisiu su jais į „Skype“ ir apsimesiu, kad dirbu su jais ir kita, kad tik galėčiau jiems padėti ir klausytis bei parodyk jiems (o aš tai darau nemokamai) – taigi šis tas kitas dienas gavo kaip „Na, ką tu galvoji, Deivai? Aš nuskaičiavau jam porą hundo “, o aš panašus į„ Aš nežinau, ką tu turi omeny? Ar žinote ką nors apie klientą, jo biudžetą ar raktinius žodžius “, ir jis kaip „Ne!“. Jis norėjo jį įkainoti, kol nieko nežinojo. Na, aš buvau „Ką tu darai? Žinok, ko čia žiūri “. Tai tas procesas, kur jūs juos sutinkate. Tai vienas iš jų lūkesčių. Valdyti jų lūkesčius yra viskas. Ko jie nori gauti? Kadangi kai kurių žmonių lūkesčiai gali būti matomumas ir autoritetas jų erdvėje, kai kurie, be abejo, uždirba pinigus, kai kurie gali būti tai, ką mes vadiname pagrindiniais ir antriniais perskaičiavimo taškais – galbūt jūs turite pagrindinį batų pardavimo perskaičiavimo tašką, bet antrinis konversija punktas gali sudaryti el. pašto sąrašą – taigi niekada nežinai, kol esi ten, ir parodyti, kad susidomėjimas klientu yra didžiulis žingsnis. Galimybė ten įeiti ir … pvz., Paleisti įrankius ar pan. Ir gauti kelias ataskaitas, prieš pradėdami skambinti pardavėjui, Taigi panašu, kad jums jie rūpi, jūs ne tik ėjote ir nuėjote „Gerai, ko tu nori?“. Jūs užėjote su keletu dalykų, kuriuos paleidote per kognityvinį SEO, ir pasakėte: „Gerai, gerai, aš pažvelgiau į jūsų svetainę dar prieš mums paskambinus iš pardavimo ir pamačiau tai, pamačiau, kad mačiau tai“. Parodykite tą faktinį susidomėjimą jais, jų verslu. Ir iš tikrųjų tai tiesiog „Ar galėsi dirbti su šiuo žmogumi?“. Aną dieną paleidžiau ką nors, kad, žinokit, pirmasis mūsų susitikimas buvo šiek tiek agresyvus, ir aš buvau panašus į „Ne, tai neveikia“, todėl aš jam parašiau atgal ir pasakiau, kad nemanau, kad mes Galėsiu dirbti kartu. Nes jei nėra net kažkokio asmeninio ryšio (aš manau, kad bent jau man), o jūs tai darote tik dėl pinigų, ir man reikia tokios aistros, kad tikrai norėčiau pamatyti, kaip jiems sekasi. jūs ne tik ėjote ir nuėjote „Gerai, ko tu nori?“. Jūs užėjote su keletu dalykų, kuriuos paleidote per kognityvinį SEO, ir pasakėte: „Gerai, gerai, aš pažvelgiau į jūsų svetainę dar prieš mums paskambinus iš pardavimo ir pamačiau tai, pamačiau, kad mačiau tai“. Parodykite tą faktinį susidomėjimą jais, jų verslu. Ir iš tikrųjų tai tiesiog „Ar galėsi dirbti su šiuo žmogumi?“. Aną dieną paleidžiau ką nors, kad, žinokit, pirmasis mūsų susitikimas buvo šiek tiek agresyvus, ir aš buvau panašus į „Ne, tai neveikia“, todėl aš jam parašiau atgal ir pasakiau, kad nemanau, kad mes Galėsiu dirbti kartu. Nes jei nėra net kažkokio asmeninio ryšio (aš manau, kad bent jau man), o jūs tai darote tik dėl pinigų, ir man reikia tokios aistros, kad tikrai norėčiau pamatyti, kaip jiems sekasi. jūs ne tik ėjote ir nuėjote „Gerai, ko tu nori?“. Jūs užėjote su keletu dalykų, kuriuos paleidote per kognityvinį SEO, ir pasakėte: „Gerai, gerai, aš pažvelgiau į jūsų svetainę dar prieš mums paskambinus iš pardavimo ir pamačiau tai, pamačiau, kad mačiau tai“. Parodykite tą faktinį susidomėjimą jais, jų verslu. Ir iš tikrųjų tai tiesiog „Ar galėsi dirbti su šiuo žmogumi?“. Aną dieną paleidžiau ką nors, kad, žinokit, pirmasis mūsų susitikimas buvo šiek tiek agresyvus, ir aš buvau panašus į „Ne, tai neveikia“, todėl aš jam parašiau atgal ir pasakiau, kad nemanau, kad mes Galėsiu dirbti kartu. Nes jei nėra net kažkokio asmeninio ryšio (aš manau, kad bent jau man), o jūs tai darote tik dėl pinigų, ir man reikia tokios aistros, kad tikrai norėčiau pamatyti, kaip jiems sekasi. Jūs užėjote su keletu dalykų, kuriuos paleidote per kognityvinį SEO, ir pasakėte: „Gerai, gerai, aš pažvelgiau į jūsų svetainę dar prieš mums paskambinus iš pardavimo ir pamačiau tai, pamačiau, kad mačiau tai“. Parodykite tą faktinį susidomėjimą jais, jų verslu. Ir iš tikrųjų tai tiesiog „Ar galėsi dirbti su šiuo žmogumi?“. Aną dieną paleidžiau ką nors, kad, žinokit, pirmasis mūsų susitikimas buvo šiek tiek agresyvus, ir aš buvau panašus į „Ne, tai neveikia“, todėl aš jam parašiau atgal ir pasakiau, kad nemanau, kad mes Galėsiu dirbti kartu. Nes jei nėra net kažkokio asmeninio ryšio (aš manau, kad bent jau man), o jūs tai darote tik dėl pinigų, ir man reikia tokios aistros, kad tikrai norėčiau pamatyti, kaip jiems sekasi. Jūs užėjote su keletu dalykų, kuriuos paleidote per kognityvinį SEO, ir pasakėte: „Gerai, gerai, aš pažvelgiau į jūsų svetainę dar prieš mums paskambinus iš pardavimo ir pamačiau tai, pamačiau, kad mačiau tai“. Parodykite tą faktinį susidomėjimą jais, jų verslu. Ir iš tikrųjų tai tiesiog „Ar galėsi dirbti su šiuo žmogumi?“. Aną dieną paleidžiau ką nors, kad, žinokit, pirmasis mūsų susitikimas buvo šiek tiek agresyvus, ir aš buvau panašus į „Ne, tai neveikia“, todėl aš jam parašiau atgal ir pasakiau, kad nemanau, kad mes Galėsiu dirbti kartu. Nes jei nėra net kažkokio asmeninio ryšio (aš manau, kad bent jau man), o jūs tai darote tik dėl pinigų, ir man reikia tokios aistros, kad tikrai norėčiau pamatyti, kaip jiems sekasi. Aš peržiūrėjau jūsų svetainę, kol mums paskambino, ir pamačiau tai, pamačiau “. Parodykite tą faktinį susidomėjimą jais, jų verslu. Ir iš tikrųjų tai tiesiog „Ar galėsi dirbti su šiuo žmogumi?“. Aną dieną paleidžiau ką nors, kad, žinokit, pirmasis mūsų susitikimas buvo šiek tiek agresyvus, ir aš buvau panašus į „Ne, tai neveikia“, todėl aš jam parašiau atgal ir pasakiau, kad nemanau, kad mes Galėsiu dirbti kartu. Nes jei nėra net kažkokio asmeninio ryšio (aš manau, kad bent jau man), o jūs tai darote tik dėl pinigų, ir man reikia tokios aistros, kad tikrai norėčiau pamatyti, kaip jiems sekasi. Aš peržiūrėjau jūsų svetainę, kol mums paskambino, ir pamačiau tai, pamačiau “. Parodykite tą faktinį susidomėjimą jais, jų verslu. Ir iš tikrųjų tai tiesiog „Ar galėsi dirbti su šiuo žmogumi?“. Aną dieną paleidžiau ką nors, kad, žinokit, pirmasis mūsų susitikimas buvo šiek tiek agresyvus, ir aš buvau panašus į „Ne, tai neveikia“, todėl aš jam parašiau atgal ir pasakiau, kad nemanau, kad mes Galėsiu dirbti kartu. Nes jei nėra net kažkokio asmeninio ryšio (aš manau, kad bent jau man), o jūs tai darote tik dėl pinigų, ir man reikia tokios aistros, kad tikrai norėčiau pamatyti, kaip jiems sekasi. Aną dieną paleidžiau ką nors, kad, žinokit, pirmasis mūsų susitikimas buvo šiek tiek agresyvus, ir aš buvau panašus į „Ne, tai neveikia“, todėl aš jam parašiau atgal ir pasakiau, kad nemanau, kad mes Galėsiu dirbti kartu. Nes jei nėra net kažkokio asmeninio ryšio (aš manau, kad bent jau man), o jūs tai darote tik dėl pinigų, ir man reikia tokios aistros, kad tikrai norėčiau pamatyti, kaip jiems sekasi. Aną dieną paleidžiau ką nors, kad, žinokit, pirmasis mūsų susitikimas buvo šiek tiek agresyvus, ir aš buvau panašus į „Ne, tai neveikia“, todėl aš jam parašiau atgal ir pasakiau, kad nemanau, kad mes Galėsiu dirbti kartu. Nes jei nėra net kažkokio asmeninio ryšio (aš manau, kad bent jau man), o jūs tai darote tik dėl pinigų, ir man reikia tokios aistros, kad tikrai norėčiau pamatyti, kaip jiems sekasi.
Razvanas : Gerai. Užbaikime šį skambutį klausimu apie „Google“:
Kaip manote, kur eina „Google“, kokia būsima paieška ir kam turėtų būti pasirengę žiniatinklio valdytojai?
Deividas: Na, aš manau, kad daugelis dalykų išliks palyginti nepakitę, ir jie visada turi, pradedant turinio optimizavimu, „PageRank“, pavadinimų žymomis ir visa kita. Net mobilusis telefonas tampa savotiškai intuityvus žmonėms, kurie buvo įpratę prie mobiliojo ryšio, manau, 2008–2009 m., Kai tai iš tikrųjų pradėjo ropštis. Manau, kad dabar balsas bus tikras iššūkis; tai buvo kažkas, dėl ko mes daug diskutavome vidinėje diskusijoje DOJO ir kuriame buvo keletas „Hangout“. Tai yra įdomi sritis, nuo kurios reikia pradėti bandyti atsikratyti galvos, nes akivaizdu, kad kada nors bus ieškoma balsu. Tai, ką jie taip pat vadina „pokalbio paieška“, kuri tam tikra prasme yra susieta, ir kuri turi visus savo pradus, Kolibrą ir panašius dalykus. Taigi, taip, aš manau, kad tai bus vienas iš sunkesnių galvų sukti; tai „Kaip optimizuoti paieškai balsu“ ir tokio pobūdžio dalykai. Jie taip pat turi vadinamuosius „Google“ veiksmus, o „Google“ veiksmai mažai reikalauja balso ar mažų prietaisų namuose, kuriuos dabar turi „Google“. Jūs iš tikrųjų galite išeiti ir žaisti su jais. Jūs žinote, kad aš žinau, kad Ericas Enge’as, Akmens šventyklos vaikinas, padarė su tuo daug darbo, apie kurį kalbėjau. Taigi šiuo metu galite išeiti ir programuoti „Google“ įvairius veiksmus, susijusius su jūsų įmone, jūsų subjektu ir kitais dalykais, kad žmonės … „Ką Stone Temple mano apie pavadinimų žymes?“ jis grįš ir pasakys sąskaitą faktūrą ir viską, o „Google“ padėjėjas grįš ir kalbės su jumis. „Google“ padėjo „Google Voice“, visa kita ir, aišku, griežtesnė linija vietiniame ir mobiliajame telefone bei tokio pobūdžio dalykai. Tai tikrai bus sudėtinga sritis, manau, kad daugeliui SEO, nes atrodo, kad jiems pakanka problemų išsiaiškinti žmogžudystės SEO, niekada ieškoti. Mes turime tiek daug SEO, kad tiesiog per nuorodas į jį, PBN, šį bei tą. Taigi manau, kad tai per ateinančius 10 metų išraus daugybę žmonių, todėl manau, kad tai yra viena iš sudėtingiausių sričių, kuri žmonėms reikalinga, bent jau šiuo metu pradeda galvoti apie paiešką balsu ir kaip tai veikia viską.
Razvanas : Gerai. Labai ačiū, kad prisijungėte prie mūsų šiandien ir nekantraujate sužinoti daugiau iš jūsų ateityje.
Deividas : Taip, bet kuriuo metu, bet kuriuo metu nedvejodami užmuškite mane.