Praėjusią savaitę buvo spėliojama, ką „ Panda 4.0 “ iš tikrųjų paveikė reitingo ir svetainės atžvilgiu. Kadangi „Google“ atstovai nenorėjo per daug kalbėti apie tai, kas iš tikrųjų yra šis atnaujinimas, SEO pasaulį užklupo prielaidos ir patarimai, kaip efektyviai saugotis prieš didelę piktą Pandą. Iš tiesų šiek tiek anksti daryti 100% garantuotas išvadas apie tai, ką veikia 4-oji „Google Panda“. Vis dėlto manome, kad geriausia pakelti paslapties šydą šiuo klausimu yra atlikus išsamų tyrimą, paremtą realiais pavyzdžiais ir atvejų studijomis. Sudaryti šio „Google“ naujinio nugalėtojų ir pralaimėjusiųjų sąrašą gali būti nelabai aišku. Turime išsiaiškinti, kokie modeliai lemia vienų svetainių populiarėjimą ir kitų kritimą, net jei jos išsiaiškinimo procesas iš mūsų pusės reikalauja daug darbo ir kavos, kantrybės ir laiko ilgai skaityti straipsnis iš jūsų pusės.
Mes nenorime mesti į žvėries pilvą nuo pat pradžių, tačiau mūsų pirmoji hipotezė yra ta, kad „Google Panda 4.0“ nebaudžia svetainių taip, kaip esame įpratę (bendras kritimas iš 100 geriausių SERPS), bet vietoj to sumažina reitingą ar padidina svetainių reitingą.
Jei šiek tiek naršysite straipsnius, parašytus šiuo klausimu, pamatysite, kaip naujausia „Panda“ yra „apkaltinta“ esanti „minkštesnė ir švelnesnė“ nei vyresnieji broliai. Galbūt „Google“ inžinieriai norėjo „Google Panda 4.0“ atnaujinimą priartinti prie „didžiojo pūkuoto žinduolio“ kilmės. Yra žinoma, kad pandos yra taikos simbolis. Pavyzdžiui, prieš šimtus metų kariaujančios gentys Kinijoje iškėlė vėliavą su Panda paveikslu, kad sustabdytų mūšį ar iškeltų paliaubas. Vis dėlto, atsižvelgiant į „Google“ raktinių žodžių tyrimas paskelbtą karą prieš šlamštą ir nedidelį turinį, manome, kad yra ir kitų savybių, kurias paieškos sistema nukopijavo iš „Panda“: tai, kad, priešingai nei kiti lokiai, milžiniškos „Panda“ nemiega. Jie vaikšto ištisus metus, ieškodami aukštumų, tinkamų kiekvienam sezonui, tačiau jie gali būti aktyvūs bet kuriuo dienos ar nakties metu.
Tai tikrai ilgas straipsnis, todėl jei neturite reikiamo laiko jį perskaityti, tiesiog pereikite prie išvadų. Tai trumpa TL; DR išvada. Norėdami sužinoti daugiau, spustelėkite čia .
Išvada I. „Turinio pagrindu veikiančioms vietinėms institucijoms skirtoms svetainėms“ suteikiamas didesnis SERP matomumas, palyginti su svetainėmis, kuriose tema aptariama tik trumpai. (Net jei temą trumpai aptarianti svetainė turi daug bendrų įgaliojimų). Daugiau straipsnių, parašytų ta pačia tema, padidina tikimybę, kad svetainė bus traktuojama kaip „Aktualių institucijų turinio svetainė“ ta pačia tema.
„Google Panda 4.0“ nugalėtojai – kokybė nėra vienkartinis veiksmas, tai yra įprotis …
Mattas Cuttsas ne tik kartą pasakė, kad neturėtume pasitikėti specializuota informacija, gaunama iš tokių svetainių kaip „eHow“ ar „generic find-any-generic find-any-answer“ svetainių, bet vietoj to ieškoti specializuotų svetainių, turinčių tikrai susijusį turinį ir gerai dokumentuoti dalykai. Dar daugiau, šių metų balandžio mėnesį paskelbtame vaizdo įraše tas pats Cuttsas teigė, kad jis „laukia tų, kurie pasirodys, nes daugelis žmonių sunkiai dirbo, kad jūs ne tik sakytumėte, o, tai yra gerai žinoma svetainė turėtų atitikti šią užklausą, tai yra svetainė, iš tikrųjų turinti tam tikrų įrodymų, kad ji turėtų būti vertinama pagal kažką, susijusį su medicininėmis užklausomis, ir tai yra vieta, kur mes galime dar labiau pagerinti algoritmų kokybę. “
Štai, po mėnesio šis vaizdo įrašas susiduria su SERP realybe, kur atrodo, kad „Aktualių autoritetų turinio svetainės“ iš tikrųjų įgijo daug daugiau vietos. Patvirtinkime šią situaciją keletu pavyzdžių, kurie kalba patys už save.
Nugalėtojas – aktualios institucijos turinio tikslinės svetainės
Po paskutinio „Panda“ atnaujinimo „ EmedicineHealth“, regis, iškovojo svarbias pozicijas reitinge, kaip matome toliau pateiktoje ekrano kopijoje.
Norėdami išsiaiškinti, kodėl susiklostė tokia situacija, mes pasirinkome raktinį žodį „ rudasis atsiskyrėlis “, už kurį jie užėmė daugybę pozicijų, ir palyginome turinį, kurį jie siūlo šiuo klausimu, su kita svetaine, kuri prarado 36 pozicijas tas pats raktinis žodis „ LiveScience“ .
Nugalėtojas
Nevykėlis
Iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad abi svetainės siūlo geros kokybės informaciją, gerai parašytą ir logiškos struktūros. Dar daugiau, livescience.com turi puikų interaktyvumą su savo auditorija, sprendžiant iš didelio pasidalijimų ir komentarų skaičiaus. Nepaisant to, „emedicinehealth.com“ laimėjo daugiau nei 99 pozicijas pagal šį raktinį žodį, o ne „livescience.com“. Kodėl turėtų susidaryti tokia akivaizdi paradoksali situacija?
Pirmiausia, livescience.com yra svetainė, siūlanti bendrą informaciją apie daugelį dalykų. Matome, kad populiarėjančiame šios svetainės turinyje yra straipsnių iš karinių ir šnipinėjimo technologijų sričių, geriausių kūno rengybos stebėjimo priemonių ir 3D spausdinimo. Kita vertus, emedicinehealth.com siūlo straipsnius, labai susijusius su šia tema, paliekant įspūdį, kad ši svetainė tikrai specializuojasi skubių medicininių situacijų srityje ir tikrai siūlo patikimą turinį šiuo klausimu ir susijusiomis temomis.
Be to, pastaraisiais metais „Google“ tikslas buvo pateikti kuo geresnius rezultatus, kurie atitiktų ne tik tikslios atitikties užklausą, bet ir vartotojo, atlikusio užklausą, ketinimus. Mūsų atveju akivaizdu, kad emedicinehealth.com buvo nuodugniau nagrinėjama tema, nei paprastas straipsnis apie šią problemą, kaip tai yra livescience.com.
Įdomu pamatyti šį patentą, kad „Google“ buvo suteiktas 2013 m. Aptinkant temas konkrečiuose puslapiuose ir dokumentuose. Taikydama šią procedūrą kiekvienam atskiram internetinio puslapio puslapiui, „Google“ gali atvaizduoti visas kiekvieno puslapio temas ir sukurti puslapių grupes iš svetainių, kuriose kalbama tomis konkrečiomis temomis. Taikant šią metodiką „Google“ yra gana lengva suprasti labiausiai aptarinėjamas atskirų svetainių temas ir jas suskirstyti, atsižvelgiant į kiekvieno puslapio autoritetą tos temos atžvilgiu.
Patentas pateikia daugiau informacijos ir nurodo, kaip jis gali būti naudojamas kryžminant nuorodą į šias susijusias programas.
Visos išvardytos nuorodos yra praktiškai tai, ko jiems prireiktų, norint kiekvienos svetainės teminį autoritetą suskirstyti į jų indeksą.
Tęskime „Google Penguin 4.0“ atvejo analizę su daugiau pavyzdžių, kurie labiau pabrėš su šiuo „Google“ atnaujinimu susijusį „Topical Authority“ turinio atnaujinimą.
Norėdami patvirtinti šį teiginį, paimkime dar vieną pavyzdį, kuris patyrė tam tikrų pakeitimų dėl „Google Panda 4.0“. „Webopedia“ yra internetinis technologijų žodynas, teikiantis apibrėžimus, susijusius su skaičiavimais ir informacinėmis technologijomis. www.webopedia.com yra viena iš svetainių, kurios prarado daugelio raktinių žodžių reitingą, greičiausiai todėl, kad „Google“ šiais laikais galbūt ieško išsamių sąvokų, o ne tik bendro ir supaprastinto turinio. Pažvelkime į vieną „Webopedia“ apibrėžimo puslapį:
Čia randame GIF , grafinio mainų formato, apibrėžimą. Nors apibrėžimas atrodo teisingas, tai yra plati tema, kurią nagrinėja tik labai nedidelis straipsnis. Yra ir kitų leidinių, kuriuose daug išsamiau aprašoma GIF sąvoka, ir šios svetainės yra tos, kurios dabar lenkia „Webopedia“, po „Google Panda 4.0“ atnaujinimo.
Neturėtume iš to daryti skubotos išvados, manydami, kad žodynai pagal numatytuosius nustatymus negalės būti aukšti dėl naujų „Panda 4.0“ algoritminių patobulinimų. Žemiau galite pamatyti dvi ekrano kopijas, paimtas iš „ MedTerms“ , internetinio žodyno, specializuoto medicinoje, tačiau parašytų, kaip jie teigia, galvodami apie vartotojus ir pacientus.
Kai ieškojome „inkstai“, radome ne tik daugybę su inkstais susijusių straipsnių, iš kurių galime išsirinkti tą, kuris mus labiausiai domina, bet kiekvienas iš šių straipsnių turi reikšmingą ir aktualų turinį, kuris labai gerai apima temą.
Nugalėtojas – puiki svetainės struktūra + aukštos kokybės turinys
Panašu, kad kitos svetainės, kurioms buvo naudingas „Google Panda 4.0“ atnaujinimas, buvo nukreiptos į unikalų, aukštos kokybės ir gerai organizuotą turinį. Žinau, kad ši koncepcija gali pasirodyti šiek tiek abstrakti ir visada yra iššūkis nuspręsiant, ką iš tikrųjų reiškia „aukštos kokybės“. Negalime jums pateikti tikslaus, visapusiško atsakymo šiuo klausimu, tačiau dienos pabaigoje galime pabandyti išsiaiškinti, kas iš tikrųjų svarbu:
Ką „Google“ laiko aukštos kokybės turiniu? Atsakymą į šį klausimą išaiškinsime analizuodami kai kurias svetaines, kurias paskatino „Panda“ atnaujinimas, greičiausiai pagal kokybę ir struktūrą.
Savo pavyzdžius pradėsime nuo kai kurių svetainių iš gana prieštaringai vertinamos srities: žavesio ir garsenybių apkalbų lauko. Nors dėl šios srities turinio kokybės sulaukiama daug abejonių, yra svetainių, kurios pasirodo esančios labai „draugiškos„ Google Panda ““.
Kaip matome iš anksčiau pateiktos ekrano kopijos, šioje svetainėje sukurtas turinys yra tikrai unikalus ir reikšmingas. Negalima regurgituoti ar performuluoti iš kitų vietų. Nors straipsnio pavadinimai yra išties prašmatnūs, turinys koreliuoja su tais pavadinimais ir adekvačiai reaguoja į temą.
Dar viena šios srities svetainė, kurią labai padaugėjo, yra Zimbio.com . Svetainė dabar yra aukščiau SERP pagal reitingą pagal įžymybių vardus, tokius kaip Mila Kunis, Justinas Biberis ar Jennifer Aniston, ir daugybę kitų garsenybių vardų. Pažvelkime į jų svetainę, kad pabandytume išsiaiškinti, kas yra „Google“ pakankamai gera, kad suteiktų jiems tokį reitingą.
Teisybės dėlei, atrodo, kad šioje svetainėje nėra daug turinio, išskyrus kai kurias antraštes ir kai kurias nuotraukas. Taigi, ar „Google“ padarė klaidą šiuo atveju, ar svetainė buvo įvertinta aukštai dėl kitų priežasčių? Nei vieno iš dviejų teiginių negalima teigti visiškai. Vis dėlto šios svetainės turinys iš tiesų yra aktualus „Jennifer Aniston“ temai ir pateikia daug informacijos (nors ir paveikslėlio formatu) apie aktorės gyvenimą, biografiją ir kt. Tačiau šioje srityje užklumpa daug klausimų ženklų. jei atsižvelgsime ne tik į šį „Panda“ atnaujinimą, bet ir į visus „Google“ pateiktus pasiūlymus dėl svetainės turinio svarbos. Pats Mattas Cuttsas vaizdo įraše tai pasakė
„Jei neturite teksto, žodžių, kurie tikrai atitiks puslapyje, mums bus sunku grąžinti tą puslapį vartotojams. Daugelis žmonių susigundo aprašymuose, meta raktiniuose žodžiuose, galvodami apie visus tuos dalykus, bet galvokite ne tik apie galvą, bet ir apie kūną, nes kūnas taip pat svarbus “.
Taigi galiausiai gali būti, kad ši svetainė Jennifer Aniston ir visų kitų įžymybių temas aptarė daug geriau nei kitos tos pačios nišos svetainės.
Ar tai taip pat gali būti apie svetainės aktualią instituciją ir kaip ji ją kuria naudodama atitinkamas vidines susiejimo struktūras, pagrįstas išsamiai aptartomis temomis?
Svetainė, kurią išstūmė „Google Panda 4.0“, yra myreceipes.com
Ne tik tai, kad čia siūlomi receptai atrodė originalūs ir tikrai gerai parašyti, bet ši svetainė taip pat turi labai gerai organizuotą turinį ir struktūrą. Nuo pat paleidimo „Google Panda“ algoritmas sutelkė dėmesį į aktualų turinio segmentavimą ir svetainių bei straipsnių struktūrą. Panašu, kad „Panda 4.0“ versija vis dar skiria daug dėmesio geram aktualaus turinio segmentavimui.
Paimkime kitą pavyzdį, kad sustiprintume šį teiginį. Svetainė, apie kurią kalbame, yra Shopstyle.com.
Šiuo atveju mes susiduriame su el. Prekybos svetaine, kuri, pristatydama keliolika produktų, vis dėlto sugeba pasiūlyti puikų naudotojų sąveiką dėl savo gerai struktūrizuotos svetainės. Dėl puikaus į klientą orientuoto funkcionalumo svetainė sėkmingai užima daug SERP matomumo, naudodama daugybę svarbių raktinių žodžių.
Jei iš šių gerai struktūrizuotų svetainių pavyzdžių padarėte išvadą, kad jūsų tinklalapis turėtų būti labai prašmatnus ir pastebimas, leiskite man pateikti svetainės, kuri yra naujausių „Google Organic Winner“, pavyzdys – paprastas ir paprastas vaizdas išdėstymas. Svetainė yra Thinkexist.com.
Kaip matote iš aukščiau esančio ekrano, „thinkexist.com“ yra svetainė, turinti gana aiškų vaizdinį aspektą, tačiau turinti labai gerai struktūrizuotus duomenis. Teisingumo požiūriu, kalbant apie grafinį dizainą, ši svetainė nepasižymi, tačiau svarbu (ir tai, ką, atrodo, vertina „Google“) yra tai, kad ji tikrai gerai pagaminta ir palengvina naudotojų sąveiką su ja.
Pandos lokys dažniausiai yra vienišas gyvūnas, kuris kartais susitinka socialiniam šėrimui ir kergimui. Ar „Google Panda“ algoritmas pasiskolino šią savybę iš savo pūkuoto korespondento ar socialinio bendravimo, komentarai ir bendrinimas dabar labiau vertinami nei anksčiau.
Šių metų pradžioje paklaustas, ar „Facebook“ ir „Twitter“ signalai yra reitingavimo algoritmo dalis, trumpoji Matto Cuttso atsakymo versija buvo „Ne“. Šiame vaizdo įraše „Webspam Team“ vadovas pasakė, kad „Google“ neteikia jokio specialaus požiūrio į „Facebook“ ar „Twitter“ puslapius. Iš tikrųjų šiuo metu su jais elgiamasi kaip su bet kokiu kitu puslapiu. Vis dėlto „Google“ rodo vis didesnį susirūpinimą dėl socialinės žiniasklaidos vartotojo privatumo, nes jei jie tikrintų socialinės žiniasklaidos puslapius taip, kaip jie tikrina kitas svetaines, fragmentuose gali būti informacijos, kurios vartotojas neketino rodyti paieškos rezultatuose. . Trumpai tariant, „Google“ oficiali pozicija yra ta, kad jie neatsižvelgia į socialinius signalus, kad reitinguotų svetainę.
Vis dėlto panašu, kad komentaruose rodoma didelė vartotojų sąveika ir bendrinimas svetainėje padidino kai kurias svetaines po paskutinio atnaujinimo. Įdėkime po didinamuoju stiklu „Ultimate-guitar.com“ – svetainę, kurioje sujungti gitaros skirtukai, muzikos naujienos, apžvalgos ir kt.
Vis dėlto, apžvelgdami bendrą svetainę, iš pirmo žvilgsnio mums sunku suprasti, ką „Google“ mėgsta šioje svetainėje. Tai, kad ši svetainė yra viena iš „Panda 4.0“ mėgstamiausių, yra didelė jos sąveika su auditorija. Svetainėje ultimate-guitar.com galite būti bendradarbis (pridėti akordus ar skirtukus), galite prašyti skirtukų, kurie dar nėra svetainėje (ir labai tikėtina, kad sulauksite atsakymo vos per kelias dienas), esate suteikta galimybė aktyviai dalyvauti forume ir (galbūt svarbiausia) yra labai stipri „galutinės gitaros skirtukų bendruomenė“, kurioje galite lengvai susisiekti su kitais žmonėmis, turinčiais bendrą aistrą.
Taigi, nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad tai svetainė, kurią, atrodo, nėra akivaizdaus pagrindo stiprinti, „Google“ nori pamatyti galimybę sutelkti žmones, turinčius tą pačią aistrą ir turinčius aktyvią bendruomenę.
Leiskite man pateikti dar vieną svetainės, kurios reitingai geresni, pavyzdį, nes naujausias „Google Panda“ naujinys buvo išleistas 2014 m. Gegužės 21 d. Tai yra yourdictionary.com
Pirmiau matome, kad pačioje gegužės pradžioje jūsų žodynas.com užfiksavo didelį padidėjimą. Priežastys? Kaip ir anksčiau, geras interaktyvumas ir dalijimasis.
„Google Panda 4.0“ nevykėliai – kokybė „reiškia“ tai padaryti teisingai, kai niekas nežiūri
Nuo tada, kai ji pirmą kartą buvo išleista 2011 m. Vasario mėn., „Google Panda“ siekė sumažinti žemos kokybės arba plonų svetainių reitingą ir grąžinti aukštesnės kokybės svetaines netoli paieškos rezultatų viršaus. 4-oji šio algoritmo versija sutelkė dėmesį į kokybę ir tęsė karą prieš ploną turinį arba automatiškai sugeneruotą turinį. Kaip interviu minėjo Mattas Cuttsas:
„Nereikėtų tikėtis, kad turinys yra bendras, nekonkretus ir iš esmės nesiskiriantis nuo jau esančio turinio. Tos kitos svetainės nesuteikia papildomos vertės. Nors jie nėra dublikatai, jie į stalą neatneša nieko naujo “.
Pralaimėtojas – plonas turinys
Taigi, pažiūrėkime keletą pavyzdžių, kurie geriausiai iliustruoja šią kryptį, kurios, atrodo, laikosi „Google“. Esu įsitikinęs, kad bent kartą gyvenime matėte Ask.com svetainę. Tai yra arba buvo… didelė valdžios svetainė, kuri dažniausiai yra klausimų ir atsakymų bendruomenė.
Kaip matome aukščiau pateiktame pavyzdyje, Ask.com nukopijavo daug turinio ir atrodo, kad jis nepraėjo „Google Panda 4.0“ filtro. Jie sumažėjo 72%. Norėdami padaryti tikslią išvadą, galite įvesti į savo svetainės puslapį, kad sužinotumėte, kodėl jų svetainė neatitinka „Google“ algoritmo. Pažvelgę čia pamatysite, kad vartotojo patirtis iš tikrųjų nėra geriausia. Viskas, ką galime pamatyti, yra apibrėžimas, daugybė skelbimų ir nukopijuoto turinio. Net jei jie turi tam tikrą vartotojo interaktyvumą, plonas turinys pabrėžia interaktyvumą. Palyginimui, norėdami suprasti, ką „Google“ laiko tinkamu, pažvelkite į panašią svetainę dictionary.com , kuri tikrai teikia naudingą ir malonią vartotojo patirtį.
Pralaimėtojas – automatiškai sugeneruotas turinys
Daug plono turinio ir automatiškai sugeneruoto turinio galima pamatyti labai Panda paveiktoje svetainėje 192.com.
Anksčiau pateiktoje ekrano kopijoje pateiktas puslapis atkartojamas tūkstančiuose kitų puslapių. Daugiausia nėra vartotojo sukurto turinio, bet tik sukurta duomenų bazė be jokios realios vartotojo sąveikos.
Intriguojančią situaciją galima pastebėti kitoje svetainėje „Vocabulary.com“, kuri prarado reitingą dėl naujo atnaujinimo. Pažvelkime į jų svetainę, norėdami pamatyti, su kuo čia susiduriame.
Šioje situacijoje gali kilti problemų dėl tokio duomenų bazės turinio, jokio vartotojo sąveikos ir kai kurių reklamjuostių. Tačiau tokią struktūrą galima pastebėti kitose svetainėse, kurios vis dar reitinguojamos gerai ir kuriose nėra pandos. Negalime pasakyti, ar „Google“ gali padaryti klaidą, ar ne, bet, ai, algoritmas „žino“ geriau, tiesa?
Žemiau yra dar viena svetainė „xmarks.com“, kurią „Google Panda“ sugriovė dėl daugybės „Google Indexed“ puslapių su automatiniu turiniu, pagrįstų kitų svetainių sąveika.
Kaip galima lengvai pamatyti aukščiau esančioje nuotraukoje, paimtoje iš vieno „ xmarks“ puslapio , yra daug automatiškai sugeneruoto turinio, dėl kurio labai sumažėjo reitingai.
Kitas automatinis turinio generavimas sukėlė „isitdownrightnow.com“ sumažėjimą. Kiekvienoje svetainėje ši svetainė sugeneravo atskirą puslapį, kuriame buvo rodoma statistika (automatinė) apie tos svetainės veikimo laiką. Jie turi dešimtis tūkstančių, jei net daugiau puslapių, indeksuotų tokiu būdu. Vis dėlto galime pastebėti tam tikrą vartotojo interaktyvumą dėl komentarų ir bendrinimų, kaip čia galime pastebėti .
„Retailmenot“ nukentėjo „Google Panda“ tikriausiai dėl automatinio turinio generavimo.
Tokiuose puslapiuose, kaip parodyta aukščiau, gausu automatiškai sugeneruoto turinio be jokio vartotojo įvesties ir jie yra keičiami į tūkstančius puslapių. Šioje svetainėje labai įdomu tai, kad didžiąją dalį „RetailMeNot“ pajamų gaudavo iš aukšto reitingo „Google“. Atsižvelgiant į „Google Venture“ investicijas į „RetailMeNot“, kilo ginčų, ar šios kategorijos yra natūraliai uždirbtos, ar ne.
Panašu, kad „Google“ nusprendė nutraukti visas spekuliacijas ir kaip tėvas, kuris baudžia savo pačių vaiką, kai jis daro kažką blogo, baudžia jų pačių investicijas.
Keistas „Ebay“ reitingo kritimo atvejis
Apie kuriozišką „Ebay Google Drop“ atvejį pastaruoju metu parašyta daug „SEO literatūros“. Kai kurie manė, kad tai buvo turinio dublikatas, kuris ištraukė „Ebay“ iš aukštų reitingų, kuriuos ji kadaise turėjo, kiti teigė, kad „Ebay“ gali turėti struktūros problemų. Taip pat buvo iškeltas agresyvus vidinis ilgų uodegų raktinių žodžių susiejimas. Vis dėlto kitos svetainės, kuriose yra keletas didelių skelbimų reklamjuostių, esančių virš sulaikymo, vis dar yra tinkamos. Nors „Panda“ anksčiau turėjo problemų virš virš matomos ribos rodomų skelbimų, neatrodo, kad tai yra problema.
Kaip jau minėjome straipsnio pradžioje, kalbant apie naujausią „Google Panda“ … vadinamą „Google Panda 4.0“, sunku kalbėti apie baudas. Užuot manę, kad išpirkimas yra tinkamesnė sąvoka. „Ebay“ yra labai geras šios linijos pavyzdys. Mes nesakome, kad „Ebay“ gali neturėti problemų, tačiau turinio ir vartotojų interaktyvumo požiūriu jiems sekasi gana gerai. Taigi, kas čia nutiko? Jei pereisite prie pavyzdžių, kurie išaugo „Google“ akyse, pamatysite, kad dauguma tų svetainių yra labai specializuotos svetainės savo tema. Medicinos svetainėje „Topical Authority Medical“, kur kalbama apie „vorų rudąjį atsiskyrėlį“, sekasi kur kas geriau nei bendrai, kalbant apie mokslą apskritai. Svetainės, pavyzdžiui, 192.com arba answer.com, kurios iš tikrųjų nėra kažkokios specializacijos, bet turi daug visuotinio turinio, dosniai išgyveno „Google Panda“ pyktį. Panašų modelį galima pritaikyti ir „Ebay“. Kitos mažesnės, bet labiau specializuotos svetainės tam tikroje srityje galėjo pagerinti kai kurių konkrečių raktinių žodžių reitingą, o tai automatiškai sumažino „Ebay“. Pavyzdžiui, jie prarado 95 pozicijas dėl „beprotybės treniruotės“, o pirmosios svetainės, kurios užima pirmąsias pozicijas pagal šį raktinį žodį, yra „YouTube“ vaizdo įrašai ir „fitneso centrai“.
Išvados
Mes bandėme objektyviai išanalizuoti „Google Panda 4.0“ pasekmes keliose svetainėse, bandydami rasti „Panda 4.0“ iš tikrųjų veikimo modelį. Natūralu, kad naujausias „Google“ atnaujinimas vieniems tinklalapiams suteikė džiaugsmo, o kitiems – sielvarto, tačiau svarbiausia yra tai, ką mes atimame iš visų jų istorijų. Daugelis kinų filosofų mano, kad visata yra sukurta iš dviejų priešingų jėgų – Yin ir Yang. Panašu, kad „Panda“ yra vienas šios filosofijos simbolių su kontrastingu juodai baltu kailiu: kai kurios svetainės pakilo, kitos sumažėjo.
Greitai apžvelkime išvadas, padarytas atlikus analizę:
Išvada I. „Turinio pagrindu veikiančioms vietinėms institucijoms skirtoms svetainėms“ suteikiamas didesnis SERP matomumas, palyginti su svetainėmis, kuriose tema aptariama tik trumpai. (Net jei temą trumpai aptarianti svetainė turi daug bendrų įgaliojimų). Daugiau straipsnių, parašytų ta pačia tema, padidina tikimybę, kad svetainė bus traktuojama kaip „Aktualių institucijų turinio svetainė“ ta pačia tema.
II išvada. Svetainės, kurių naudotojų sąveika yra didelė, vertinant pagal dalis ir komentarus, sulaukė postūmio.
III išvada. Plonas turinys ir automatinis turinys yra panaikinami , net jei tai yra aktualu.
IV išvada. Svetainės su aiškia navigacijos struktūra ir unikaliu turiniu buvo patobulintos.
Nuo pat pirmosios „Panda“ paleidimo, 2011 m. Vasario mėn., „Google“ teigė, kad norint išlaikyti srautą tvirtoje svetainėje reikia tik kelių prastos kokybės ar dublikuoto turinio puslapių, ir rekomenduoja tokius puslapius pašalinti, užblokuoti juos indeksuojant pagal paiešką. variklis arba perrašytas. Tačiau Mattas Cuttsas įspėja, kad norint perkurti iš „Google Panda“ gali nepakakti perrašyti pasikartojantį turinį, kad jis būtų originalus. Perrašymai turi būti pakankamai aukštos kokybės, nes toks turinys suteikia „papildomos vertės“ internetui.
Keli svarbūs aspektai:
- Pažvelkite į indeksuojamų puslapių skaičių. Jei turite 1 milijoną indeksuotų puslapių, kurių turinys yra nedidelis arba pasikartojantis, naujausias naujinimas gali būti netenkamas. Geriau sumažinti indeksuojamo puslapio kiekį tik puslapiams, kurie svarbūs jūsų lankytojams.
- Įsitikinkite, kad pagrindiniai puslapiai, kuriuose siūlomas aukštos kokybės turinys, yra indeksuojami, o puslapiai, kuriuose nėra svarbaus turinio vartotojui, „neregistruojami“.
- Ištirkite savo svetainės struktūrą, kad ji būtų tinkamai susieta su aktualiu jūsų svetainės turiniu
- Savo nišoje nebūkite bendri, darykite visa tai ir daugiau aktualių autoritetų turinio.
Kinijos filosofija sako, kad švelnus pandos pobūdis parodo, kaip Yin ir Yang suteikia ramybę ir harmoniją, kai jie yra subalansuoti. Sunku pasakyti, ar „Google Panda 4.0“ iš viso suteikia harmonijos, bet tikrai bando subalansuoti „Google“ paieškos rezultatus. Dienos pabaigoje viskas yra apie vartotojo išlaikymą teikiant vartotojui pridėtinės vertės paslaugą arba pridėtinės vertės turinį.