Beveik neįmanoma pateikti skaitmeninės rinkodaros strategijos, kad galėtumėte šnipinėti savo konkurentus, neturėdami nuoseklios informacijos apie nišos tendencijas. Ir, jei manote, kad svarbu tik tai, kas veikia, galite per toli nenuvykti.
Norėdami sukurti būdą, kaip pasinaudoti klientų ir įtakotojų elgesiu jūsų naudai, turėsite jaustis patogiai biuro kėdėje ir pradėti rimtai stebėti visą nišą. Tai yra laisvosios rinkos stebuklas – dėl to privaloma viską pasverti konkurencinio pranašumo skalėje.
Tačiau neįmanoma žinoti, kokia unikali jūsų prekės ženklo savybė paskatins potencialius klientus atsitikti, nebent esate susipažinę su visų kitų ypatingu ingredientu. Be to, yra keletas taktikų ir nemokamų būdų, kurie nėra būdingi prekės ženklui ir gali pagerinti jūsų įvaizdį, neatsižvelgiant į jūsų įmonės pavadinimą. Naršykime visuose, kad atliktume išsamų konkurencinį tyrimą.
I. Nustatykite praleistas galimybes
- Tinklalapių istorija – buvęs būdas
- Atkreipkite dėmesį į savo konkurentų visžalį turinį
- Gaukite el. Pašto pranešimus, kai pasikeičia jūsų konkurentų reitingai
- Nuorodų atkūrimas – atkurkite 404 puslapių nuorodų sultis
II. Raskite ir sekite konkurentų silpnybes
- Stebėkite savo konkurentų socialinius paminėjimus
- Tyrinėkite ir stebėkite naujus žiniatinklio paminėjimus
- Stebėkite naujas konkurentų nuorodas
- Kaip pasinaudoti konkurentų „Google“ baudų rizika
III. Supraskite savo konkurentų strategijas
- Konkurento turinio strategijos analizė jūsų turinio rinkodaros kampanijoms skatinti
- Turinio rinkodara – sekite savo konkurentų turinio socialinę raidą
- Turinio rinkodara – stebėkite naujausią aktualų turinį savo nišoje ir kurkite geresnį turinį
- Stebėkite savo konkurento svetainės greitį, kad pagerintumėte savo reitingą
- Konkurencinė žvalgyba – šnipinėkite technologijas, naudojamas jūsų konkurentų svetainėse
- Norėdami sužinoti savo verslo raidą, patikrinkite savo konkurentų greičio tendencijas
- Šnipinėkite savo konkurentų eismo tendencijas ir sužinokite, kaip jie iš tikrųjų geri
- Patikrinkite savo konkurentų srauto šaltinius
- Stebėkite savo konkurentų PPC kampanijas
- Stebėkite konkurentų natūralius raktinius žodžius
- Stebėkite savo konkurentų svetainių indeksavimą
- Stebėkite konkurentų A / B kainų testavimą, kad sužinotumėte, kas jiems labiausiai tinka
- Likite prieš žaidimą stebėdami savo konkurentų „Facebook“ puslapius
- Stebėkite savo konkurentų „Twitter“ sekėjus, kad sužinotumėte jų sekėjų augimo strategijas
- Stebėkite savo konkurentų „YouTube“ peržiūras ir prenumeratorius
- Išnagrinėkite istorinį konkurentų SEO matomumą ir supraskite jų augimo tendencijas
IV. Nugalėk savo konkurentus jų pačių žaidime
- Dominuokite savo nišą, atlikdami nuodugnius SEO matomumo auditus
- Nustatykite nuorodų kūrimo ir augimo strategijas naudodami pažangias atgalinių nuorodų pirštų atspaudų technologijas
- Pažangi turinio rinkodaros pilnos nišos audito strategija
Nustatykite praleistas galimybes
1. Svetainių istorija – buvęs būdas
„ Wayback Machine“ yra virtuali erdvė, skirta archyvuoti žiniatinklio turinį ir pristatyti jį taip, kaip jis anksčiau žiūrėjo į skirtingus praeities momentus. Šis ambicingas raktinių žodžių tyrimas projektas yra ne tik geras darbas internetinei bendruomenei, bet ir praktiniai tikslai. Galite išanalizuoti ankstesnį konkurentų svetainių SEO rašymas dizainą, žemėlapį, turinį ir struktūrą bei svarbiausių pokyčių momentus.
Kai turite prieigą prie to, kaip anksčiau svetainė atrodė pagal istoriją ir atliktus pakeitimus, lengviau nustatyti patobulinimų tipus, kurie, jūsų konkurentų manymu, buvo labiausiai susiję su jų verslu. Skirtingai nei turint prieigą prie tikrosios svetainės sąsajos, stebint jos žingsnis po žingsnio, jūsų konkurentų bendros rinkodaros pastangos yra perspektyvos.
2. Atraskite savo konkurentų visžalį turinį
Visžalis turinys yra aukso kasykla bet kuriam turinio pardavėjui, neatsižvelgiant į domeną. Pažiūrėkite, koks turinys veikia nišoje. Dalijimasis yra tvarių pastangų klausimas, o nesenstantys straipsniai yra geriausias jūsų draugas šioje kelionėje.
Galite atrasti geriausius konkurentų puslapius. Labai naudinga stebėti idėjas, kurios sukuria išskirtinį turinį, supratę, kas priverčia žmones be galo dalintis turiniu, net jei nenaudosite dangoraižio technikos , kurią iš pradžių pavadino Brianas Deanas.
Pavyzdžiui, jei turite 4 konkurentus, pirmas žingsnis yra dokumentuoti, kokie įrašai atrodė jų puslapiuose veikiantys socialinės žiniasklaidos įsitraukimo prasme, kad patys sukurtumėte panašiai sėkmingą turinį. Visada galite pradėti galvoti apie tai, ką matote juos darant, turėdami visas patalpas patys kurti puikius straipsnius.
Mes naudojame socialinį matomumą stebėdami varžybas ir gaudami įžvalgų apie tai, koks turinio tipas jiems labiausiai tinka ir kokia socialinė platforma pritraukia daugiau. Galite pažvelgti į puslapius, kuriuose padidėja didžiausias paspaudimų skaičius, kad nustatytumėte konkurentų visžalį turinį.
Peržiūrėjome pastarųjų 3 mėnesių duomenis, kad gautume tikrai vertingus puslapius. Jei norite pamatyti visžalį turinį, turime patikrinti duomenis ilgesnį laiką.
3. Gaukite el. Pašto pranešimus, kai pasikeičia jūsų konkurentų reitingai
Suaktyvinantys įspėjimai, apie kuriuos reikia pranešti vietoje, kai įvyksta atitinkami jūsų pasirinktų raktinių žodžių ir konkurentų stebėjimo pokyčiai, gali suteikti jums tinkamumo jausmą kalbant apie tai, kas nišoje veikia kaip į raktinius žodžius orientuotas turinys. Žinoma, įspėjimus galima nustatyti pagal bet kurį raktinį žodį, jei norite keisti bet kokius pakeitimus.
Intelektas yra gebėjimas prisitaikyti prie pokyčių. Stephenas Hawkingas
Žinoma, sakydami raktinius žodžius, mes iš tikrųjų vadiname konkrečiai idėjai skirtus straipsnius, išsamiai dokumentuotus ir aktualius pramonėje; raktiniai žodžiai yra tiesiog turinio efektyvumo matavimo priemonė.
Įspėjimo sistemos naudojimas gali palengvinti daugybę darbų. „CogntiveSEO“ kampanijose galite kurti naujus įspėjimus ir gauti el. Pašto pranešimus apie bet kokį raktinio žodžio reitingo svyravimą. Pvz., Galite gauti laišką tuo metu, kai jūsų svetainė ar jūsų konkurentų reitingai nukrenta mažiausiai už 3 „Google“ pozicijas.
Nors savaime suprantama, kad jūsų strategija turėtų būti paremta aiškiais rinkodaros tikslais, žinoti, kada juos pritaikyti, kad atitiktų tendencijas, yra taip pat svarbu, kaip ir turėti planą. Todėl galite pasirinkti nustatyti įspėjimus apie kognityvų SEO įrankį ir kitose jus dominančiose srityse, pvz., Nuorodų kūrimo ir atgalinės nuorodos profilio pakeitimų.
4. Nuorodų atkūrimas – atkurkite 404 puslapių nuorodų sultis
Yra įvairių kalbų apie galimybes, kurių praleidote, kai nestebite savo konkurentų. Štai vienas geriausių pavyzdžių. Tam tikrose pramonės šakose yra svetainių, kurių produktai ir paslaugos yra geriausia rinkos dalies skritulinės diagramos dalis.
Stebėkite sugadintus konkurentų puslapius ir susisiekite su influenceriais. Susiekite su jų turiniu ir būkite geras samarietis. Tai yra didelė tikimybė, kad bus sukurtas tinklas, ir galimybė kurti nuorodas. Jūs žinote posakį – Dalintis yra rūpestinga.
„Site Explorer “ šiuo atveju yra didžiulė pagalba. Realiu laiku galite rasti sulaužytų puslapių.
Žinoma, kai tik įmanoma, taip pat galite pateikti geros kokybės, aktualų savo turinį, kad jie lengvai atsigautų po klaidos. Nereikia nė sakyti, kad sugadintų savo puslapių stebėjimas yra puikus turtas, siekiant užkirsti kelią šioms nelaimingoms situacijoms, o „ Link Reclamation“ yra svarbi priemonė jūsų poreikiams patenkinti.
Dažniausiai nėra skirtumo, jei esate tarptautiniu mastu populiarios svetainės ar mažo, vietinio verslo savininkas. Esmė ta, kad jūs vis tiek esate linkę prarasti vertingas nuorodų sultis, kaip matote aukščiau pateiktame pavyzdyje. Kad ir koks autoritetingas ir gerbiamas, pradedant tokiomis svetainėmis kaip „Microsoft“ ir baigiant naujais jūsų įkurtais startuoliais, jūs negalite sau leisti prarasti svarbių nuorodų.
II. Raskite ir sekite konkurentų silpnybes
5. Stebėkite savo konkurentų socialinius paminėjimus
Svarbiausia sekti tai, kas apie tave sakoma socialiniuose tinkluose. Maždaug pusė žmonių, užsiimančių socialine žiniasklaida, tikisi gauti atsakymą greičiau nei per valandą . Būti greitam reiškia atsidavimą ir taip sužadinamas lojalumas. Be abejo, dėl konkurencinių pranašumų pobūdžio neįmanoma socialiniuose tinkluose pasiūlyti geriausio, kas yra jūsų nišoje, be nuolatinio savo konkurentų socialinės žiniasklaidos veiklos stebėjimo.
Be to, stebėdami konkurentų paminėjimus, galite atsakyti į įvairius jiems skirtus klausimus, jei jie nėra tokie operatyvūs.
Pabandykite būti kuo nešališkas ir objektyvus. Jokiu būdu neturėtumėte reklamuoti savo gaminio, tiesiog leiskite savo potekstėms kalbėti už save.
Tokiu būdu niša besidomintys perspektyvos sukurs mintį, kad esate rimtas ir atsidavęs savo misijai. Nors tai skamba kaip tolimas kadras, jis iš tikrųjų paverčiamas, jei jį protingai naudojate.
6. Tyrinėkite ir stebėkite naujus žiniatinklio paminėjimus
Tos pačios taisyklės galioja ir minint žiniatinklį. Kai jūsų prekės ženklas yra populiarinamas internete, didėja rinkodaros galimybė – nesvarbu, ar paminėjimas yra teigiamas, ar neigiamas, turėtumėte jį valdyti vietoje naudodami „ BrandMentions“ .
Kalbant apie jūsų konkurentus, demistifikavus jų pasirodymą internete, galima vertingai suprasti jų turinio rinkodaros strategijas.
Sukurkite proto supratimą įgyvendindami naudingus taškus savo įmonės tikslams pasiekti.
Žinoma, ne tik influenceriai mini prekės ženklus internete – daugelis žmonių iš tikrųjų yra vartotojai. Tai puiki galimybė jums geriau suprasti vartotojų elgseną aplinkoje, kuri, jų manymu, yra gera ir skatina jų sąžiningumą. Be to, aukso gavybos galimybė yra nesusijusi prekės ženklo nuoroda . Šių nuorodų galimybių radimas nėra pasivažinėjimas parku. Tai reikalauja atkaklumo, dėmesio, mąstymo už langelio ribų ir tinkamų analizės priemonių.
Be to, jei norite stebėti naujausius skirtingų raktinių žodžių paminėjimus žiniatinklyje, visada galite sukurti įspėjimą ir pranešti paštu apie naujausius naujinius. Tai galite paversti didžiule informavimo galimybe.
7. Stebėkite naujas konkurentų nuorodas
Jei jums bus nedelsiant pranešta, kai jūs ir jūsų konkurentai turi naujų nuorodų, padidėja tikimybė, kad jūsų rinkodaros pastangos padvigubės dėl strateginės įžvalgos su kognityviais SEO įspėjimais .
Žinodami, kokį turinį įtaką turintys žmonės nori paminėti savo pranešimuose, galite sukurti funkcinę strategiją, kurią visada galima atnaujinti pagal tendencijas.
8. Kaip pasinaudoti konkurentų „Google“ baudų rizika
Nenatūralus Nuoroda aptikimo įrankis naudojamas nuolat stebėti aprašymą natūralumą svetainių – tiek tavo ir savo konkurentus „.
Šis įrankis ne tik padeda nustatyti, kada gali būti nubaustas paieškos variklis, bet ir parodyti, kas veikia pramonėje. Galite užkirsti kelią baudoms arba jas atgauti, taip pat stebėti savo konkurentų strategijas, kad sužinotumėte, kaip jos veikia. Laiku nustatę jų klaidas, galite jų išvengti.
Žemiau galite pamatyti daugybės nenatūralių nuorodų gavusios svetainės pavyzdį, ir ji gali būti nubausta, jei dar nebuvo.
Skirtingi požiūriai, nors kartais ir labai panašūs, gali baigtis visiškai skirtingais rezultatais SERP požiūriu – stebėdami skaičius nuolat gausite praktinių įžvalgų apie tendencijas.
Tikslus žinojimas apie ok / įtariamus / nenatūralius ryšius yra ypač naudingas stebint šuolius ir tendencijas. Pažiūrėkite, ką jūsų konkurentai daro teisingai (ar neteisingai), ir stebėkite jų praktiką, kad paneigtumėte jų strategijas ir pasiskolintumėte tai, kas naudinga.
III. Supraskite savo konkurentų strategijas
9. Konkurento turinio strategijos analizė jūsų turinio rinkodaros kampanijoms skatinti
Man patinka tas jausmas, kai užeini į tinklaraštį ir pastebi, kad vienas turinys yra ypač įspūdingas. Atradę efektyviausią socialinės žiniasklaidos kanalą galite suprasti, kur yra jūsų auditorija. Be to, galite sužinoti, kaip turėtų atrodyti kitas jūsų tinklaraščio įrašas, naudodamas socialinio matomumo modulį, minimą antroje šio sąrašo strategijoje.
Bet stebėdami bendrą vaizdą, kas veikia ir kas neveikia socialinės žiniasklaidos pasidalijimo požiūriu, galite suprasti tris svarbius dalykus:
- kas labiausiai domina skaitytojus, o tai reiškia, kad jie yra pasirengę sugrįžti daugiau, jei atsitiktų du ar tris kartus iš eilės suteikti jiems naudingos informacijos;
- kuo skaitytojai mano, kad jų tinklas gali domėtis, o tai yra galimybė jums eksponentiškai augti socialinėje žiniasklaidoje, manant, kad jie žino savo kontaktų pageidavimus;
- kokias turinio rinkodaros plėtros idėjas galite pasiskolinti iš konkurentų ir įgyvendinti savo svetainėje, įskaitant bendrą aptariamų straipsnių stilių.
10. Turinio rinkodara – sekite savo konkurentų turinio socialinę raidą
Be to, kad apžvalga yra gera, ji taip pat gali būti naudinga kontekstiniu požiūriu pažvelgti į kai kurias turinio dalis. Jums nereikia būti šios pramonės mamutais, kad suprastumėte, jog nėra lengvo būdo apibūdinti kampanijų sėkmę ar nesėkmę.
Mes visi tam tikru momentu suprantame, paprastai, kai apmaudu, kaip jūsų nuodugnus požiūris turi 5 „Facebook“ akcijas, o jūsų konkurentų paviršutiniškas straipsnis, sudarytas iš mažiau nei 1500 žodžių, laimėjo internete. Svarbus kontekstas.
Paskutinių skaitomų VIP lankytojų pastebėjimas suteikia žinių apie nepastovią tendenciją, kurią, tiesa, gauti nėra lengva.
11. Turinio rinkodara – stebėkite naujausią aktualų turinį savo nišoje ir kurkite geresnį turinį
Be to, kad stebite skirtingų raktinių žodžių paminėjimą internete, taip pat galite stebėti naują aktualų turinį – ne todėl, kad neturėtumėte geriausių sėkmingų straipsnių idėjų, bet todėl, kad „BrandMentions“ pateikia naujų duomenų.
Gaila būtų praleisti progą ką nors plačiai gydyti ir sukurti didžiulį, amžinai žaliuojantį tinklaraščio įrašą, kuris vis tiek gaus gerą socialinės žiniasklaidos balą ir nuorodas praėjus 3 metams po to, kai jį parašysite.
Šis aktualus supratimas gali būti naudojamas kuriant kūrybinį planą, kuris taip pat bus sėkmingas, atsižvelgiant į naujausias tendencijas.
12. Stebėkite savo konkurento svetainės greitį, kad pagerintumėte savo reitingą
Tinklo dizainas yra ypač svarbus vartotojo patirtyje, ir jis visada turi paskutinį žodį, kai lygiosios tarp dviejų panašių paslaugų (kalbant apie greitį). Tačiau nepamirškime praktiškumo. Techniniai duomenys, tokie kaip įkėlimo laikas ir greičio indeksas, yra svarbesni, kai reikia stiprinti jūsų svetainės lankytojų lojalumą. „PageSpeed Insights“ yra puikus įrankis stebint svetainės našumą.
Jūsų svetainė yra akių saldainiai, vartotojai nesusigundys ją uždaryti, o tai paaiškintų, pavyzdžiui, gerą atmetimo rodiklį. Tačiau kalbant apie visą patirtį, kaip procesą, lemiamą vaidmenį turi svetainės greitis.
13. Konkurencinė žvalgyba – šnipinėkite technologijas, naudojamas jūsų konkurentų svetainėse
Yra stebėjimo platformų, leidžiančių pamatyti, kas slypi populiariausiose, sėkmingose jūsų pramonės svetainėse. Sužinoję, kas skiriasi, galima atsakyti į dramatiškus klausimus, susijusius su vartotojo patirtimi ir tinklalapio funkcionalumu.
Norėtumėte visada susisiekti su tuo, kas jus lydi sėkme, nes tai yra įtartina kuriant verslo žvalgybą. Norėdami stebėti savo konkurenciją šiuo klausimu, naudokite „ BuiltWith“ . Tai siūlo įžvalgas apie interneto technologijas, įskaitant analizę, reklamą, prieglobą, TVS ir daugelį kitų. Be to, tai parodo interneto technologijų naudojimo pokyčius kas savaitę.
Demaskuodami konkurentų strategijas, galite sujungti skirtingus patarimus į geresnę formulę, kuri geriausiai atitiktų jūsų auditorijos poreikius.
14. Patikrinkite konkurentų sąsajų greičio tendencijas, kad suprastumėte jų verslo raidą
Kaip svarbu žinoti naujus paminėjimus, norint sukurti tvarią strategiją, palaikydami ryšį su naujomis konkurentų turinio nukreipimo sritimis, atrandate naujas jūsų turinio rinkodaros strategijos galimybes.
Svetainių naršyklė padeda per kelias sekundes įgyti aiškų nuorodos profilio vaizdą, kad galėtumėte sukurti tolesnį aktualesnį ir išsamesnį turinį, tada bandydami susisiekti su redaktoriais svetainėse, turinčiose didžiausią autoritetą. Žinojimas, kokių svetainių redaktoriai nori dalytis jūsų nišos temomis, taip pat sudaro jūsų turinio požiūrį ir padidina tikimybę gauti aukštos kokybės nuorodas. Tai taip pat yra puikus konkurentų analizės įrankis, nes jis leidžia atlikti tą patį tyrimą kaip ir jūsų svetainei.
Nuorodų kūrimas padeda pagerinti jūsų įvaizdį SERP požiūriu, todėl jūsų mėnesinių situacijų nukreipimo domenuose naudinga stebėti bendrą jūsų našumą ir paneigti konkurentų SEO strategijas. Paskutinis naudojimas ieškant naujų persiuntimo domenų, susiejančių su jūsų konkurentais, pastebi neuždengtas galimybes, galbūt pasitelkdamas naujas influencerių idėjas.
Be to, tai gali pakeisti jūsų internetinės rinkodaros pastangas gauti nuorodas – užuot atlikę betikslius veiksmus be svetainių be pavadinimo ir gaudami gal kelias dešimtis nuorodų, galite gauti keletą iš aukšto lygio valdžios, puikių veiklos sričių.
15. Šnipinėkite savo konkurentų eismo tendencijas ir sužinokite, kaip jie iš tikrųjų geri
Pats eismo augimas yra aukso kasykla, nes ja galite palyginti turinį su eismo efektyvumu ir analizuoti savo konkurentus. Geriau supraskite temas, kurios galėtų veikti jūsų pramonėje, ir geriausios praktikos pavyzdžių.
Be to, galimybė palyginti spektaklius suteikia patikimą tikrovės tikrovę, objektyviai pozicionuoja savo pasirodymą, o netiesiogiai suteikia įžvalgų apie strategijas, kurios geriausiai konvertuojamos. „Alexa“ padeda stebėti jūsų reitingus ir auditoriją, taip pat rodo tendenciją, palyginti su pasauline padėtimi.
16. Patikrinkite savo konkurentų srauto šaltinius
Svetainę išpopuliarina ne tik skaitytojai ir akcijos. Jei jau nustatėme, kad svarbiausia yra kontekstualizuota informacija, tai, iš kur ateina srautas, yra labai svarbu, kai bandote suprasti, kokius strateginius žingsnius turėtumėte plėtoti.
Pavyzdžiui, jei atrodo, kad jūsų pramonės tinklaraštininkai dalijasi daugeliu aktualaus turinio ir yra atviri patarimams bei praktikai, norėsite kreiptis į juos. Tai suteiktų jums teigiamą įtraukimo procentą internete ir socialinėje žiniasklaidoje.
Bet jei matote, kad jūsų konkurentai dažnai minimi spaudoje ir, atrodo, stengiatės viešųjų ryšių srityje būti taip matomais, taip nurodydami aukštų valdžios šaltinių šaltinius ir turėdami patenkinamą reitingą, galbūt norėtumėte išbandyti ir tai .
Žinoma, tai suteikia jums konkurencinio intelekto, nes jis paneigia tai, ką daro varžybos. Jei jie gauna daug skaitytojų tiesiai iš el. Pašto naujienlaiškio, galbūt turėtumėte pasisemti įkvėpimo. „SimilarWeb“ yra panašus įrankis šnipinėti jūsų konkurentus, tačiau jis gali būti naudojamas kaip papildomas šaltinis, kai reikia susieti bendrą svetainės našumą su jos srauto šaltiniais, tokiais kaip tiesioginiai persiuntimai, paieškos, socialiniai tinklai, paštas ir vaizdinės reklamos tinklai.
17. Stebėkite savo konkurentų PPC kampanijas
Išnagrinėkite nišos įtakotojų PPC strategiją, kad gautumėte įžvalgų, susijusių su raktiniais žodžiais. Visiškai nuo jūsų priklauso, kaip nuspręsite tai naudoti; arba kopijuoti tą strategiją savo PPC, arba, priklausomai nuo jūsų pozicijos, sukurti tinkamą strategiją.
Yra daugybė priemonių, leidžiančių sužinoti jūsų konkurentų reitingus. „SpyFu“ yra pavyzdys, pateikiantis pelningiausius mokamos ir natūralios paieškos raktinius žodžius ir skelbimus. Galite sekti konkurentų raktinius žodžius. Žemiau galite pamatyti ekrano kopiją iš įrankio. Iš konkurentų galite gauti visų natūralių ir mokamų raktinių žodžių sąrašą. Be to, yra įdomi funkcija, vadinama „Google AdWords“ istorija, rodanti kiekvieną skelbimų kampaniją su visais stebimais raktiniais žodžiais ir informaciją apie išlaidas.
Pvz., Jei jūsų reitingas nėra geras, galbūt turėtumėte pabandyti pereiti prie populiaresnių raktinių žodžių. Jei jau užimate aukščiausią savo pramonės sritį, galbūt geriau vengti asociacijos, kuri sukeltų kanibalizaciją, vengiant tam tikrų raktinių žodžių, kurie gali pavogti jūsų griaustinį.
18. Stebėkite savo konkurentų organinius raktinius žodžius
Skirtingai nuo mokamų raktinių žodžių, natūralus reitingavimas pats už save kalba apie jūsų konkurencijos turinio ir nuorodų kūrimo strategiją. Atskirai identifikavus raktinius žodžius ir konkurentus, galėsite stebėti, kaip kiekvienas iš jų vystosi nišoje.
Labai svarbu nebandyti kurti reklamos taktikos nepasitarus su rinka ir gerai apžvelgti jų veikimą bei priežastis, kad galėtumėte jas panaudoti savo naudai. „Site Explorer“ rodo 20 geriausių raktinių žodžių, esančių SERP.
19. Stebėkite savo konkurentų svetainių indeksavimą
Stebėdami, kaip jūsų svetainė yra indeksuojama, galite suprasti, kuris turinys labiausiai padeda, ir patobulinti tiek jūsų, tiek ne puslapio veiksmus, kad gautumėte populiarumą SERP.
Žinoma, jūs taip pat žinosite, kurie puslapiai yra indeksuojami, o kurie ne. Ieškokite savo svetainės sistemoje „Google“ ir sužinokite, kiek rezultatų grąžinate. Tai gali pasirodyti nepakankamai aišku, kol, palyginti su konkurentų rezultatais, naudojant tą patį metodą. Indeksuojant puslapius naudojami sudėtingi algoritmai, įskaitant svetainės žemėlapį, žymes ir turinį ne svetainėje, šnipinėjant konkurentų strategijas, galite geriau atlikti rezultatus.
Pavyzdžiui, tinklaraščio turinys tikrinamas dažniau nei statiška svetainė. Galbūt pamačius konkurentą, kuris rašo tinklaraščio įrašą apie savo naują funkciją svetainėje, ir nuorodą į jį, kils idėja elgtis taip pat, kad tikrintuvas galėtų lengviau rasti jūsų turinį.
Puslapiai „Apie mus“ ir „Kontaktai“ pradeda būti visapusiškesni ir labiau orientuoti į klientą, nes paieškos sistemos mano, kad yra svarbu pateikti naudingos informacijos savo vartotojams, todėl turi įtakos jūsų svetainės tikrinimui ir indeksavimui.
20. Stebėkite konkurentų A / B kainų testavimą, kad sužinotumėte, kas jiems labiausiai tinka
Kad būtum detektyvu, ne visada reikia pypkės, senos mokyklos kepurės ir ilgo, tamsaus kailio. Daugiausia reikia sveiko proto ir atsidavimo savo tikslams pasiekti. Žinoma, tai ir neskubant daryti išvados. Jau minėjau, kad turėtume nenorėti daryti skubotų išvadų, nes jos gali būti paviršutiniškų analizių rezultatas.
Užuot stebėję visus savo konkurencijos verslo aspektus, galite įgyti verslo intelekto ir palyginti savo rezultatus.
Pavyzdžiui, žinodami konkurentų internetines kainas, galite susidaryti gerą vaizdą apie tai, kokia turėtų būti jūsų svetainės patogi kainų politika. Ar jie padidino savo kainas? Galbūt atėjo laikas padaryti nuolaidą šiems 100 klientų. Būkite judrūs!
Naudodamiesi specialiu tikrintuvu galite būti tikslesni ir kruopštesni ieškodami naujausių ir išsamių tinklalapių. Nors naudodamiesi paieškos variklio tikrintuvu, galite įgyti puikių įžvalgų, tačiau kalbant apie konkrečias nišas, geriau būkite labiau orientuoti į detales.
21. Likite prieš žaidimą stebėdami savo konkurentų „Facebook“ puslapius
Įžvalga apie socialinės žiniasklaidos pažangą gali padėti užsidirbti iš turinio rinkodaros investicijų.
Nuo paskelbimo tinkamu laiku iki dalijimosi tik įdomiu turiniu, įtraukiančiu jūsų auditoriją, viskas, ką norite žinoti apie „Facebook“ našumą, yra „Facebook“ puslapių sekimas, kai manote, kad jų strategijos gali atskleisti sėkmingo verslo kūrimą.
„Facebook“ žiūrimi puslapiai yra galimybė įmonėms, turinčioms puslapį, kuriame yra daugiau nei 100 mėgėjų, išanalizuoti daugybę puikių siūlomų puslapių savo pramonėje. Tai yra gera bet kokios socialinės žiniasklaidos strategijos stiprinimo ir tiesioginių konkurentų turinio idėjų gavimo praktika.
Be to, galite palyginti skirtingus savo konkurso „Facebook“ pasirodymus ir suderinti juos su priežasčių, dėl kurių jų matomumo pažanga atrodo tam tikru būdu, sumą.
Galite gauti palygintą statistiką apie puslapių našumą pasirinktu laiko intervalu. Jų sėkmės lygis gali būti siejamas su įrašais, kuriais jie pasidalijo per tą laiką. Koreliuodami šiuos du duomenų rinkinius, galite gauti naujų idėjų strateginei reklamai.
22. Stebėkite savo konkurentų „Twitter“ sekėjus, kad sužinotumėte savo pasekėjų augimo strategijas
Tiek, kiek svarbu stebėti savo konkurentų „Facebook“ puslapius, gali būti ir „Twitter“ našumas – žinoma, tai gali skirtis įvairiose pramonės šakose ir geografinėse vietovėse.
„Klear“ – „Social Analytics“ stebi gerbėjų skaičiaus augimą „Twitter“ ir kituose socialiniuose tinkluose laikui bėgant pagal jūsų ir jūsų konkurentų prekės ženklus ir profilius. Jį galite naudoti norėdami sekti savo socialinės žiniasklaidos našumą tam tikru laikotarpiu.
Priklausomai nuo savo nišos, jūs netgi galite pasverti svetainės „Twitter“ našumą daugiau nei „Facebook“, nes atrodo, kad kai kuriose nišose pirmenybė teikiama pramonės tinklams. Rinkodaros požiūriu ten vyksta daugiausia sultingų pokalbių.
23. Stebėkite savo konkurentų „YouTube“ peržiūras ir prenumeratorius
Kadangi mes sprendėme galimas skirtingų platformų problemas, kalbėti apie „Youtube“ būtina.
Nesvarbu, ar turite kanalą, per kurį dovanojate puikias mokymo programas, ar visas jūsų verslas yra sutelktas į „Youtube“, turėtumėte būti informuoti apie savo konkurencijos rezultatus. Pažvelkite į konkurentų kasdienę raidą ir geriau supraskite jų sėkmės priežastis – o galbūt gaukite impulsą jas įgyvendinti patys.
„ChannelMeter“ teikia „YouTube“ analizę apie įvairius našumo tipus, pradedant kaupiamais rodiniais, baigiant abonentų skaičiumi ir kanalo raida kasdien. Palyginę kanalų pasirodymus, galite gauti pragmatišką supratimą apie tai, kas geriausiai tinka jūsų nišai.
24. Ištirkite istorinį konkurentų SEO matomumą ir supraskite jų augimo tendencijas
Kas naudingiausia šiame valdiklyje yra tai, kad mes dažniausiai žinome, kokios anksčiau buvo mūsų konkurentų strategijos.
Susiejus našumo lygį su jų taktika, galite lengviau suprasti, kas pavyko ir kas ne, ir, žinoma, nustatyti, kurie veiksniai buvo laikini, o kurie nuolatiniai.
Po to išbandę keletą papildomų veiksmų, kurie būtų tinkami jūsų vykdomiems planams, galėtume padėti padidinti mūsų matomumą ir rezultatus.
Į Paieška Matomumas metrinių matuoja svetainės veiklos per pastaruosius dvejus metus, todėl labai galingas diagramą, jei esate pagunda demaskuoti savo konkurentų pakilimų ir nuosmukių, kartu su savo strategijas.
Šios diagramos rezultatai kelia nuostabą, kai jie suporuoti su „Wayback Machine“, sutampantys su konkurentų turiniu, nuorodų kūrimo ir skaitmeninės rinkodaros strategijomis bei susijusiais rezultatais.
IV. Nugalėk savo konkurentus jų pačių žaidime
25. Dominuokite savo nišą, atlikdami nuodugnius SEO matomumo auditus
Nerekomenduojama kurti turinio rinkodaros strategijų konteksto sąskaita, neatsižvelgiant į tai, kaip individualiai norite, kad jūsų prekės ženklas būtų vertinamas. Visada geriausia žinoti, kaip veikia kiekvienas nišos konkurentas, kad būtų nuoseklus požiūris.
Kaip matote aukščiau, palygindami JK padangų nišoje esančias svetaines, atskleidę savo tiesioginių ir netiesioginių konkurentų rezultatus, galite sukurti tvirtas ir pragmatiškas strategijas, kad padidintumėte interneto našumą.
Neįmanoma būti aukščiausio lygio, kai neišaiškinsi ryšių ir ryšių, kurie nurodo, kas yra įtaką darantys asmenys.
26. Nustatykite nuorodų kūrimo ir augimo strategijas naudodami pažangias atgalinių nuorodų pirštų atspaudų technologijas
Reitingavimo mechanizmas, be daugelio kitų veiksnių, priklauso nuo galimybės nustatyti, kas veikia nuorodų kūrimo požiūriu – natūralus profilis su socialinės žiniasklaidos dalimis ir geru autoritetu neauga ant medžių.
Štai kodėl, žiūrint per tvorą, galite pamatyti, kurios ekscentriškos ir netradicinės strategijos naudojamos, atsižvelgiant į rinkodaros tikslus. Kaip minėta pirmiau, susiejimas su tinklaraščiais paprastai lemia didesnį įtraukimo į socialinę žiniasklaidą rodiklį, kurį vėliau galite analizuoti mūsų „ InBound Link Analysis“ modulyje .
Akivaizdu, kad nėra universalios taisyklės ir nėra recepto, tik daugybė požiūrių, kurie veikia geriau nei kiti.
27. Pažangi turinio rinkodaros pilnos nišos audito strategija
Reliatyvumas fizikoje, meilėje ir teksto rašyme veikia vienodai.
Jūsų socialinės žiniasklaidos prielaida visada turėtų būti lanksti tiek, kad turinys būtų teikiamas beveik išimtinai, kad atitiktų skaitytojų susidomėjimą, populiariausias valandas, kai jie yra aktyviausi, ir, žinoma, nustatant modelius.
Tačiau nėra neįmanoma apibūdinti bendrų tendencijų ir bandyti jas panaudoti savo naudai.
Išvada
Nėra paprasto būdo šnipinėti savo varžybas ir tai nėra taip paprasta, kaip matematika – nes, skirtingai nei matematika, socialinių tinklų tendencijose modelis niekada nėra objektyviai apibrėžtas. Tai empiriškai stebima ir palyginama su daugybe kriterijų, kurie sukasi jūsų auditorijos ratą.
Koks jūsų įkvėpimo šaltinis, kai reikia įgyti įžvalgų iš konkurentų?
Pastaba: Šis straipsnis yra patobulinta senesnės versijos versija, kurią turėjome. Mes manėme, kad šis straipsnis yra vertingas tiems, kurie nori viršyti savo konkurentus, ir informaciją reikėjo atnaujinti, nes internetinė rinka vystosi labai greitai.