„Google“ reitingas aukštesnis. Nenutrūkstantis skubėjimas gauti savo svetainės autoritetą ir daugybę lankytojų, kad galų gale paverstų juos klientais. Paieškos sistemos optimizavimas neturi būti juodoji rinkodaros avis. Jūs ką tik supratote, kaip juo naudotis. Savo SEO pastangas galite papildyti daugybe kitų rinkodaros formų, tokių kaip analizės duomenys. Tai sustabdys jus nuo kraujavimo iš interneto duomenų. Tai tikrai bus.
Kaip tai veikia? Jums reikia specialaus analizės produkto paskyros. Tada turite gauti prieigą prie savo analizės duomenų, užsimesti rankoves ir pasinaudoti mūsų analizės duomenų rinkiniu, užpildytu praktiniais patarimais.
- Ieškokite nukreipimo puslapių, kad juos transformuotumėte nuorodų magnetuose
- Ieškokite užklausų, skirtų auditorijai taikomam turiniui kurti
- Ieškokite pinigų raktinių žodžių, kad optimizuotumėte savo turinį
- Stebėkite geriausiai veikiančias trečiųjų šalių kampanijas
- Kanalų grupavimas, siekiant geresnio taikymo
- Įvertinkite svetainių srautą iš paieškos sistemų
- Įvertinkite įtakingus pokyčius savo svetainės evoliucijoje
- Norėdami sutrumpinti konversijos kelią, naudokite išplėstinius segmentus
Savo eksperimentui daugiausia naudojome „Google Analytics“. Nors kartkartėmis manėme, kad iš čia gaunami duomenys nėra išsamūs, platforma teikia daug vertingų funkcijų. Tokiu būdu mes galime lengvai stebėti savo SEO naudodami „Google Analytics“.
1. Ieškokite nukreipimo puslapių, kad juos transformuotumėte nuorodų magnetuose
Labai svarbu žinoti, kurie puslapiai gauna natūralų srautą. Tai padės ne tik jūsų turinio rinkodaros specialistams priimti geresnius sprendimus, bet ir pagerins jūsų bendros rinkodaros kampanijos strategiją. Natūralios paieškos srautas yra viena iš pirmųjų metrikų jūsų sąraše, kurią reikia stebėti. Eikite į Elgsena »Svetainės turinys» Visi puslapiai, jei norite peržiūrėti visus puslapius, surikiuotus pagal didžiausią skaičių. Jei norite matyti tik tam tikros kategorijos puslapių srautą iš savo svetainės, turėsite jo ieškoti. Žemiau galite pamatyti tinklaraščio kategorijos pavyzdį:
Puslapiai su gerais balais gali suteikti jums žvilgsnį į indeksavimą. Nukreipimo puslapiai, turintys daug unikalių puslapių peržiūrų, reiškia, kad jie yra įdomūs, siūlo geresnę vartotojo patirtį ir yra indeksuojami geriau nei kiti. Taigi, jei žiūrovams patinkate, „Google“ jūs patinkate, o tai atneš kitų svetainių įvertinimą ir pavers puslapius nuorodų magnetais. Norint sudaryti atgalinės nuorodos profilį, būtina tobulinti tuos puslapius ir juos optimizuoti.
Naudokite tuos puslapius, kad susietumėte juos su kitais susijusiais puslapiais, nes vidinės nuorodos turi stiprų vertės perdavimo signalą (todėl pagerinsite savo konversijų rodiklius, laiką svetainėje ir srautą).
Kita vertus, puslapiai su mažesniu balu (puslapiai su dideliu atmetimo rodikliu ) reiškia, kad jie nesiūlo to, kas buvo pažadėta iš pavadinimo ir meta aprašymo . Tie vartotojai visada „pogo“ laikysis, nebent bus atlikti neatidėliotini pakeitimai.
2. Ieškokite paieškos užklausų, kad sukurtumėte auditorijai taikomą turinį
Naudodamiesi „Google“ duomenimis, prieš pasiekdami jūsų turinį, galite pamatyti, ko ieško jūsų auditorija. Visas skubėjimas ieškoti užklausų ir atitinkamų raktinių žodžių gali lengvai virsti lengva ir neskausminga užduotimi. Peržiūrėkite „Google“ paieškos terminus iš duomenų, surinktų „Search Console“ paskyroje. Pasiekite ją naudodami „ Acquisition“ „Search Console“ »užklausas .
Iš „Google Search Console“ galite surinkti daug raktinių žodžių duomenų. Prieš įvesdami į jūsų svetainę rasite viską, ko ieškojo apie jus: jūsų prekės ženklo pavadinimą, paslaugas, kurias galite pasiūlyti, informacines užklausas ir daug kitų mišrių paieškų. Mūsų atveju rekomenduoju ieškoti atitinkamų raktinių žodžių frazių, kurios galėtų turėti galimybę užimti aukštesnę vietą ir pritraukti daugiau lankytojų į jūsų svetainę. Kad strategija veiktų, turėsite filtruoti sąrašą pagal vidutinę poziciją.
Tai, ką turėtumėte padaryti, yra eiti į išplėstinį filtrą »įtraukti» Vidutinė padėtis »didesnė nei » (čia įrašykite savavališką skaičių). Tuščioje vietoje rekomenduočiau įterpti skaičių 10, kuris iš esmės reiškia visus raktinius žodžius, kurie užima žemesnę nei 10 poziciją (nuo antrojo puslapio iki paskutinio). Maži žingsneliai. Pradėkite nuo tų puslapių, kuriuose yra didesnė tikimybė, kad būsite nukreipti į pirmą puslapį, o ne eikite tiesiai į tuos, kurie užima aukštesnes pozicijas (daugiau nei 80/90/100 ir t. T.).
Ieškokite jūsų verslui aktualių užklausų, ieškokite tokio tipo raktinių žodžių, kurie galėtų nustumti vartotoją žemyn per kanalą, kad paverstų potencialų klientą, pavyzdžiui, labai specifiniai, o ne informaciniai raktiniai žodžiai. Keletas konkrečių pavyzdžių gali būti: skalbimo mašinų paslaugos Pertas, namų valymo paslaugų teikėjas Mineapolis, tačiau tai tikrai priklauso nuo pramonės ir verslo tipo.
Surinkę visus raktinius žodžius, ieškokite puslapių, susijusių su kiekvienu raktiniu žodžiu. Iki šio momento jūs turite lengvą būdą išvengti galvos skausmo ar ilgos fazės skausmo kelionės į kaklą. Pirmoji galimybė yra naudoti specialų įrankį arba papildinį. Raktinių žodžių įrankis turi galimybę pamatyti, kurioje pozicijoje yra jūsų turinys pagal konkrečią užklausą. Žemiau galite pamatyti „24 valandų šaltkalvio Sidnėjaus“ reitingą. Sąraše matote visas pirmąsias 100 pozicijų, kad galėtumėte lengvai ieškoti naudodami „ctrl + f“ ir rasti savo svetainę.
Sunkiausias būdas būtų nueiti į naudojamą paieškos variklį, pvz., Google.com, ir ieškoti tos konkrečios užklausos rankiniu būdu.
Radę puslapį, nukopijuokite jį į „Content Assistant“ ir optimizuokite. Žemai kabančius vaisius paverskite geriausiai veikiančiais turinio gabalais. Mes sukūrėme nuoseklią gairę , jei jums reikia pagalbos.
Įsitikinkite, kad jau neįvertinote to paties puslapio labai konkurencingo raktinio žodžio, kitaip rizikuojate susimaišyti po savo tikrąjį reitingą. Žinau, kad „Google“ kuria sudėtingą ir baisią algoritminę situaciją. Norėdami tai padaryti, turėsite grįžti į „ Acquisition» Search Console »Queries ieškoti pagrindinio raktinio žodžio. Mūsų atveju tai būtų šaltkalvis ir pažiūrėk, kokias panašias frazes ten turi, ir jų poziciją.
3. Ieškokite pinigų raktinių žodžių, kad optimizuotumėte savo turinį
Jei laikotės gerai suplanuotos strategijos, analizėje yra keletas veiksnių, galinčių sukelti finansinių rezultatų. Eidami panašiu keliu, apie kurį kalbėjome užklausų ieškojime 2 punkte, galime ieškoti pinigų raktinių žodžių? (Viskas, ką matau, yra dolla ženklai, dolla ženklai).
„Analytics“ galite ieškoti pinigų raktinių žodžių dviem būdais. Pirmuoju atveju galite rasti pinigų raktinius žodžius, kurie būtų konvertuojami, žiūrėdami į „Google Adwords“ kampanijas (naudodamiesi savo mokamais paieškos projektais), kuriuos galite pasiekti naudodami „ Acquisition» Adwords »Keywords .
Šiek tiek raktinių žodžių tyrimų ir analizės SEO niekada nieko neužmušė. Užsakykite raktinius žodžius pagal kainą, tada pasirinkite tuos, kurių kaina yra didesnė ir daug paspaudimų, nes jie yra patys sėkmingiausi.
Paskutiniu atveju galite pamatyti paieškos terminus iš savo el. Prekybos svetainės / internetinės parduotuvės. Eikite į Elgsena »Svetainių paieška» Paieškos terminai . Jei turite el. Prekybos svetainę, lažinuosi, kad yra daug žmonių, kurie gali ieškoti kažko kito, kai tik jie pateks į jūsų svetainę. Galite rasti tai, ko jie ieškojo, ir pabandyti naudoti tuos paieškos terminus savo naudai, pavyzdžiui, sukurti naują turinį, optimizuoti produktų puslapius pagal šiuos konkrečius raktinius žodžius ar kitus panašius puslapius.
Paprastai naršydami el. Prekybos svetainėje lankytojai ieško produktų kategorijos, konkretaus produkto, spalvos ar net SKU (atsargų laikymo vienetas – identifikavimo kodas).
Surinkę visus raktinius žodžius ir sudarę jų sąrašą su atitinkamu puslapiu, galite pradėti optimizuoti turimą turinį, kaip aptarėme anksčiau, arba galite sukurti naują turinį.
4. Stebėkite geriausiai veikiančias trečiųjų šalių kampanijas
Jei norite pamatyti įvairių jūsų vykdomų trečiųjų šalių kampanijų duomenis, galite naudoti „Analytics“. Peržiūrėkite visas kampanijas, kurias turite per „ Įsigijimas“ »Kampanijos» Visos kampanijos .
Ši analizės įrankių kategorija apima reklamines kampanijas, sukurtas kitose svetainėse, nukreipiančiose į jus per specialius nukreipimo puslapius, nuolaidų kodus, straipsnius ir pan. Visose kiekvienos kampanijos nuorodose turi būti naudojamas UTM kodas, kad jas būtų lengva stebėti „Analytics“. Prie pasirinktinio URL pridedamas UTM kodas, kurį galima naudoti norint stebėti šaltinį, terpę ir kampanijos pavadinimą. Taip pat galite naudoti el. Pašto kampanijoms.
Visi iš trečiųjų šalių kampanijų surinkti duomenys gali padėti suprasti, kuri svetainė veikia geriau, ir gali pritraukti daug klientų į jūsų svetainę. Mes visi žinome, kad nuorodos suteikia daug vertės jūsų domenui. Kuo galingesnis, tuo geriau. Nuorodos yra stiprus reitingavimo signalas, todėl įsitikinkite, kad pasinaudojote tuo, ką turite.
Pasirinkite raktinius žodžius, kurie yra gramatiškai teisingi ir tinkami būsimiems straipsniams, arba faktines raktinio žodžio optimizavimo idėjas paskelbtam turiniui. Pirmenybė teikiama raktiniams žodžiams, turintiems daug vartotojų.
Kita įdomi strategija būtų pažvelgti į raktinius žodžius, pritraukiančius srautą į jūsų svetainę, kuriuos galite pasiekti naudodami „ Įgijimas» Kampanijos »Natūralūs raktiniai žodžiai . Galite naudoti juos optimizavimo procese, kad sukurtumėte naujų turinio idėjų. Jie turi tvirtą kokybiškos paieškos rodiklį.
5. Kanalų grupavimas siekiant geresnio taikymo
Labai svarbu žinoti, iš kur atvyksta jūsų lankytojai. Pagalvokite apie tai taip: tai panašu, kai turite apibrėžtą profilį su visais paryškintais atributais ir metrika ir grupę su įvairiausiais nefiltruotais, nekategorizuotais, nestruktūrizuotais duomenimis, turinčiais daug neaiškios informacijos. Kurį būtų lengviau išgyventi?
Jeffas Saueris , „Google Analytics“ konsultantas, paaiškina, kaip vartotojo kelionė ir kanalų grupavimas gali padėti per daug supaprastinti srautą į jūsų svetainę:
Kanalai nurodo kelius, kuriais lankytojai patenka į jūsų svetainę. Kai kurie lankytojai įveda jūsų URL, kiti ieško jūsų prekės ženklo pavadinimo, kiti ieško pagal temą ir randa jūsų turinį. | |
![]() |
JEFFAS SAUERIS |
„ Jeffalytics“ įkūrėjas |
„Analytics“ leidžia iš pradžių pamatyti kai kuriuos numatytuosius kanalus, tačiau juos galima lengvai pritaikyti, kad būtų rodomos išsamios kategorijos. Geriausia naudoti „Google Analytics“ kanalų grupavimo funkciją: Įgijimas »Visas srautas» Kanalai .
Aukščiau pateiktame pavyzdyje galite pamatyti kanalų sąrašą. Galite sukurti įvairius kanalus. Jūs tiesiog turite įsitikinti, kad visi jie yra aktualūs ir naudingi jūsų verslui.
Jei nežinote, iš kur atsiranda 15 proc., Tai problema, tiesa? Granuliuotų kanalų grupavimas palengvins jūsų sprendimų priėmimo procesą, nes tokiu būdu turėsite tikslų savo duomenų vaizdą.
„ Online Metrics“ „ Analytics“ advokatas Paulas Koksas nurodo tikslų nustatymo tinkinimo pranašumus, kad gautumėte tikslų savo rinkodaros našumą:
Tikslai yra nepaprastai svarbūs analizuojant nukreipimo puslapių, kanalų ir pan. Tinkama struktūra ir tinkama pavadinimų suteikimo tvarka jūsų tikslams yra labai naudinga jums ir kitiems žmonėms, turintiems prieigą prie to paties ataskaitų teikimo rodinio. | |
![]() |
PAULIUS KOKSAS |
„Analytics“ advokatas internetinėje metrikoje |
6. Įvertinkite svetainių srautą iš paieškos sistemų
Eismas turi didelį ryšį su aukštais reitingais, tačiau tuo pačiu metu jie taip pat nuolat kovoja. Jūs neturėtumėte sutelkti dėmesio tik į vieną ar kitą. Raktinių žodžių, nukreipiančių srautą į jūsų svetainę, stebėjimas yra vienas iš svarbiausių pyrago gabalėlių. „Analytics“ galite peržiūrėti visų ieškomų terminų natūralios paieškos srautą per tam tikrą laikotarpį. Eikite į „ Acquisition» All Traffic »Channels .
Čia patekę turite spustelėti natūralią paiešką ir bus įkeltas naujas paieškos terminų sąrašas.
Čia galite peržiūrėti visus raktinius žodžius, kurie yra sėkmingi ir pritraukia daug vartotojų. Vertinkite savo svetainės našumą pagal paieškos srautą (lankytojai, seansai) ir pasirinkite naudoti tik tuos, kurie gali atnešti didelę srauto dalį turiniui, kuriam esate nepakankamai optimizuotas.
Būtinai venkite sezoninių raktinių žodžių ir sezoninių laikotarpių (Kalėdų, Velykų ir kitų vietinių renginių bei švenčių), kurie gali padidinti srautą, nes jie yra paklausūs tik tuo konkrečiu metu.
7. Įvertinkite įtakingus pokyčius savo svetainės evoliucijoje
Be visų duomenų analizės metodų, „Google Analytics“ gali pateikti keletą jūsų ataskaitų ir istorinių duomenų nuorodų. Komentarai yra puiki funkcija, kurią turėtumėte naudoti norėdami sekti savo pakeitimus. Tai yra keletas užrašų, kuriuos galite pridėti svarbiems įvykiams pažymėti.
Jei norite pridėti komentarų, kad pažymėtumėte svarbius pakeitimus, turėsite pereiti prie jus dominančios grafikos ir spustelėti mažą rodyklę, kad išplėstumėte ir sukurtumėte savo komentarą.
Prieš pradėdami kurti naujas anotacijas, vadovaukitės šiais patarimais:
- Nurodykite tinkamą ir konkretų pavadinimą, kad jis būtų aiškus.
- Trumpai pasakykite, kad išvengtumėte sutapimo su kitomis anotacijomis ir apsunkintumėte skaitymą.
- Įrašykite visas rinkodaros kampanijas, vykdančias internetą ir neprisijungus, ar kitus įvykius, kurie gali turėti įtakos srautui.
Analizės ekspertas Faridas Alhadi atliko daugybę eksperimentų ir analizės tyrimų bei įvertino anotacijų vertę. Juos geriausia naudoti, kad būtų išvengta pertraukų ir pažeidimų, taip pat siekiant pasinaudoti visais natūraliais svetainės rezultatų šuoliais.
Šios „lipnios pastabos“ gali atrodyti nereikšmingos, tačiau dažnai gali būti gelbstinčios gyvybę, suteikiant supratimą, kodėl jūsų duomenys kartais atrodo taip, kaip atrodo, ypač anomalijos ar pašaliniai. | |
![]() |
FARIDAS ALHADI |
„E-Nor“ pardavimų direktorius |
8. Norėdami sutrumpinti konversijos kelią, naudokite išplėstinius segmentus
Kokia SEO sėkmė, jei nekuriame segmentuotos auditorijos? Kaip mes žinosime, kokio tipo klientui turėtume labiau sutelkti dėmesį, ar kuriam turėtume kištis į piltuvą, kad juos konvertuotume? Segmentuodami gausite daug įžvalgos duomenų apie savo auditoriją, kad įsigilintumėte į viską, kas vyksta su jūsų svetaine. Išplėstiniai „Analytics“ segmentai gali padėti gauti išsamesnės informacijos apie izoliuotas grupes, nustatytas per parametrus.
„Smart Insights“ įkūrėjas Dave’as Chaffey’as turi įdomią istoriją apie bendrą elgesį, kai kalbama apie „Google Analytics“ naudojimą:
Geriausi rinkodaros specialistai stengiasi suprasti savo klientų elgseną, ypatybes ir poreikius, todėl iš pirmo žvilgsnio „Google Analytics“ gali būti varginantis, kad galėtų padėti rinkodarai, nes nėra akivaizdžios ataskaitos apie klientus. Arčiausiai mes galime sulaukti lankytojų pranešimo, tačiau jie atrodo anonimiški ir nediferencijuoti. | |
![]() |
DAVE’AS CHAFFEY’US |
„Smart Insights“ įkūrėjas ir turinio direktorius |
Jis veikiau pasakė sąžiningą ir griežtą tiesą:
Jei naudojate „Google Analytics“ ir nenaudojate segmentų, taip pat galite nesivarginti naudodami „Google Analytics“, išskyrus tendencijų ataskaitas. | |
![]() |
DAVE’AS CHAFFEY’US |
„Smart Insights“ įkūrėjas ir turinio direktorius |
Norėdami sukurti segmentus, turite eiti į savo nuosavybę, kur rasite mygtuką „ Pridėti segmentą» Naujas segmentas “ .
Po šio veiksmo jūs pasieksite tašką, kai galėsite sukurti sąlygas ar sekas. Sąlygas geriausia naudoti situacijose, kai norite suprasti, kaip kažkas jūsų svetainėje daro įtaką, pavyzdžiui, lankytojui. Tarkime, kad norite sužinoti, kaip jūsų tinklaraštis veikia pajamas.
Turėtumėte naudoti sekas, jei norite įvertinti, kurie vartotojai tam tikra tvarka jūsų svetainėje atliko konkrečius veiksmus; evoliucija, vartotojo kelionė svetainėje. Pvz., Sukurkite seką vartotojams, kurie eina į konkretų puslapį, o tada jie spustelėja norėdami sukurti paskyrą ir konvertuoti. Tokiu būdu galėtumėte išanalizuoti suvestinius duomenis apie vartotojo elgseną ir skirtumus, kurie atsiranda iš kitų.
Gauti SEO analizę, kurios jums reikia, galite paversti „lemputės“ momentu.
Kunle Campbell , elektroninės komercijos augimo konsultantas, keliais žodžiais nurodo pagrindinį pažangių segmentų tiksląir didelę vertę, kurią jis gali suteikti svetainei:
Išplėstiniai segmentai gerai nustato įsigijimo kanalus, kurie pritraukia kokybišką srautą į jūsų svetainę. Taip pat galite sukurti segmentus skirtingoms demografinėms grupėms, kad sužinotumėte, kuriuos puslapius jie lanko labiausiai ir kiek laiko jie jūsų svetainėje. Galite segmentuoti vartotojus ir seansus pagal konkrečius raktinius žodžius, pagal kuriuos taikote. Tinkintus segmentus galima importuoti ir dalytis su kitais. Trumpai tariant, išplėstiniai segmentai yra galingas įrankis tiriant svarbius svetainės srautus ir atskleidžiant silpnąsias jūsų svetainės sritis. | |
![]() |
KUNLE CAMPBELL |
2X el. Prekybos įkūrėjas |
Išvada
Leisk man papasakoti trumpą istoriją, kurią žinau iš savo močiutės, apie tris kaimo brolius iš mažo kaimo. Visus juos augino vienas tėtis, turėjęs daržą. Vieną dieną jų tėtį užklupo reta liga, kuri jį silpnino kiekvieną dieną. Žinodamas, kad jam liko nedaug laiko, jis norėjo sužinoti, kuris iš jo sūnų pasirengęs perimti daržą. Kiekvienas iš jų gavo po vieną pupelę.
Jiems buvo pasakyta, kad pirmasis, kuris sugeba išauginti lapą iš tos pupelės, perims šeimos palikimą – daržą. Pirmasis įdėjo jį į žemę ir laistė kiekvieną dieną vakare. Antrasis įdėjo jį į stiklinę vandens ant verandos, kad gautų šviesą. Paskutinis sumanė padaryti ką nors kitaip. Pirma, jis surinko daugiau informacijos, kaip jį auginti, ir sužinojo, kad geriausias būdas buvo įdėti ii į stiklinę ant drėgnos vatos gabalėlio ar tam tikros vatos ir padėti ją kur nors, kai gali gauti šviesos, palaistyti kasdien tikrindamas medvilnės gabalėlį. Bėgo dienos, pirmoji pradėjo skubėti ir uždėti lazdelę, kad pritvirtintų pupelių stiebą, kuris bus paruoštas, kai jis užaugs. Antrasis nuskandino pupą ir ji niekada neaugo.
Po kelių dienų pasirodė pirmasis lapas. Trečias sūnus buvo ekstazės. Tėvas buvo laimingas, o sodas turėjo naują savininką. Įdomioji dalis, kurią bandžiau atkreipti dėmesį per šią istoriją, yra tai, kad norint, kad kažkas veiktų, reikia ieškoti, reikiamu laiku atlikite teisingus veiksmus. Neskubėkite į reikalus, kaip tai padarė pirmasis sūnus. Nebandykite atlikti savo darbo tik vieną kartą ir nepamirškite to, kaip padarė antrasis sūnus, bet pabandykite sekti evoliuciją, analizės duomenis, vesti ataskaitas ir nustatyti tikslus, kaip tai darė trečiasis sūnus.
Šis straipsnis nėra nei „Google Analytics“ vadovas, nei „Google“ reitingavimo veiksnių sąrašas ar SEO kontrolinis sąrašas. Tai sąrašas veiksmų, kuriuos galite atlikti, kad galėtumėte patobulinti savo rinkodaros strategiją ir išnaudoti visas savo dabartines rinkodaros kampanijas naudodamiesi jau turimais duomenimis. Be to, šis tinklaraščio įrašas negarantuos SEO sėkmės, tačiau tikrai padės optimizuoti konversijų rodiklį, SEO reitingą ir galiausiai pagerins jūsų natūralios paieškos apimtį.
Kadangi analizės duomenys yra pirmoji įžvalga apie jūsų verslą ir auditoriją. Tai gali suteikti daug naudos pradedant grybauti SEO strategiją ir pralenkiant jūsų tikrąją SEO kampaniją.